Wij hebben een kattenoverschot, hebbenquote:
Kom je ze brengen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een kattenoverschot, hebben?
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!quote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!
Ben ik goed inquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Sjouwen met hondjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik goed in.
Ik ga Den Sjaak eens op sleeptocht nemen.
quote:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoudquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin en ik lopen altijd elkaars bh's te bewonderenDe gezichten van gozers
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoud
Die bewonder ik wel eens bij een vriendin, maar daar zijn vaak dan geen lurkers bij
Jippie jippie jippie!quote:
Boemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
JA!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
zelfde soort dan... die wil je zelf graag?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doos.
quote:
Bijna nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Er komt daar nooit iemand van rechts
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
uitlaatservice voor overdag?
of gewoon de schoonmaakster met wat extra werk opzadelen
Dank, schadeexpert Godtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef Godtje het volgende:
Ik zie het a!
Die is stuk. Maar nog wel te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |