quote:
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je krijgt alleen speciale aandacht als je single bent. Dat vergeet ik steeds.
Niet dat vachtjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met een vachtje is zo jaren '70.
Zelfs niet van Angelquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar ik krijg net zo min aandacht.
Heb je hem wel verteld dat daar Barbussetm copyright op ligt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellen.
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloosquote:
Blind als ik ben, heb ik dat soort dingen niet door en vertelde iemand me dat nadat de prinsen gewieberd waren en we biertjes stonden te tikken in de kroegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je hem wel verteld dat daar Barbussetm copyright op ligt?
Je was niet zodanig onder de indruk van zijn status als prins dat je hem rechtstreeks hebt gesproken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellen.
Niks wat met een subtiel knietje tegen zijn borstbeen niet is op te lossen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloos
Zeiksnor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloos
Tsssk, ik wil gecompenseerd worden voor gederfde inkomstenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blind als ik ben, heb ik dat soort dingen niet door en vertelde iemand me dat nadat de prinsen gewieberd waren en we biertjes stonden te tikken in de kroeg.
Ik zeik niet. Ik ben alleen verwend.quote:
Ja, dat was ik wel. Ik vroeg hem of ik volgend jaar niet Prinses Carnaval mocht zijn. Maar die bestaan niet volgens hemquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was niet zodanig onder de indruk van zijn status als prins dat je hem rechtstreeks hebt gesproken?
Het spijt mequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk, ik wil gecompenseerd worden voor gederfde inkomsten
Gewelddadig, bovenmatig sexueel georienteerd.... Ideale schoonzoon ben jij toch!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een subtiel knietje tegen zijn borstbeen niet is op te lossen.
Ach, je moet maar zo denken; jij hoeft niet eerst als prins Carnaval benoemd te worden om in de aandacht te staan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat was ik wel. Ik vroeg hem of ik volgend jaar niet Prinses Carnaval mocht zijn. Maar die bestaan niet volgens hem.
Flauw vind ik dat. Carnaval is zó traditioneel en ouderwets, soms.
In drank of in tettenpics graagquote:
Je vergeet: eerlijk, pragmatisch, oplossingsgericht, innemend, intelligent en welgesteld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Gewelddadig, bovenmatig sexueel georienteerd.... Ideale schoonzoon ben jij toch!
Goed puntquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken; jij hoeft niet eerst als prins Carnaval benoemd te worden om in de aandacht te staan.
Ik heb een 'Samzz staart fronsend uit het raam'-foto voor jequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In drank of in tettenpics graag
Dat sluit de tetten niet uit. Oftewel, ja graag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een 'Samzz staart fronsend uit het raam'-foto voor je.
Jawel, want daar heb ik geen foto's van. Wel van een ezel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sluit de tetten niet uit. Oftewel, ja graag.
Zonder tetten dan, ook goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
Jawel, want daar heb ik geen foto's van. Wel van een ezel.
Ja. Nou ja, alleen met 'm gezoend he. Maar ik weet niet of dat wat is. Hij is wel cute maar eigenlijk gewoon te jong.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
maar samzz je had toch al iemand opgeduikeld bij t carnaval?
en die andere dan? die in buitenland was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, alleen met 'm gezoend he. Maar ik weet niet of dat wat is. Hij is wel cute maar eigenlijk gewoon te jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |