Ja goed! Groeit goed! Mooie meid. Is beetje verkouden nog en krijgt tandjes. Leuke combi.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkah! FF de fut op op werk, dus dan maar ff fokken.
Hoe is het met de kleine?
Oh, altijd leuk idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Groeit goed! Mooie meid. Is beetje verkouden nog en krijgt tandjes. Leuke combi.
Maar ach..
En met Bate?
Ze slaat zich er goed doorheen. En Mama en Papa kunnen gewoon uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk idd.
Ook met beetman alles goed!
Een uitslapend kind!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze slaat zich er goed doorheen. En Mama en Papa kunnen gewoon uitslapenWant zij slaapt toch door
Mooi zo! Doe hem de groeten van me
Ja het is een blijvertjequote:
Nee!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaan er nog mensen naar die fokfilmdinges?
Ik wil wel kijken of ik kaartjes kan krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Samzz!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken of ik kaartjes kan krijgen. Lijkt me leuk. De film, that is.
Hoi Barbiequote:
Ik heb geen idee wie er allemaal gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou op zich kunnen, werk de 6e tot 12.30 en ben de 7e vrij maarja als er alleen onz/klb figuren gaan die ik verder niet ken lama dan
Ik wil er wel naartoequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Je vreest een bad hair day?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijden we dan wel eventuele camera's en fotografen?
Ze zetten mij toch nooit op de foto, dat scheelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijden we dan wel eventuele camera's en fotografen?
en mij al helemaal niet dus we zijn veiligquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zetten mij toch nooit op de foto, dat scheelt.
Das niet waar! Ik kan me nog een filmpje herinneren dat recent rond ging waar je tieten in beeld kwamen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en mij al helemaal niet dus we zijn veilig
dat was vroegerquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das niet waar! Ik kan me nog een filmpje herinneren dat recent rond ging waar je tieten in beeld kwamen!
Ik meld mij als vrijwilliger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was vroegernu willen ze me echt niet meer op beeld vastleggen hoor
#voorspelbaarquote:
Als je je shirtje aanhoudt niet denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was vroegernu willen ze me echt niet meer op beeld vastleggen hoor
Die DM van jou dat je je aanbevolen houdt voor de uiteindelijke foto's ook.quote:
Ik doe dat soort dingen nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die DM van jou dat je je aanbevolen houdt voor de uiteindelijke foto's ook.
Natuurlijk niet.quote:
Nope, hoe is het met die twee van jou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Air is geen spatje veranderd, zie ik.
Groot, rond, pront.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, hoe is het met die twee van jou?
Fijn om te horen.quote:
Dan weet je ook eens hoe ik mij voel, want ik krijg op mijn beurt weer nooit DM's van jou.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een DM van Barb ontvangen. Nooit!
Zoals ik zei, ik doe dat soort dingen niet. Daarnaast, jouw tetters zijn bezet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een DM van Barb ontvangen. Nooit!
Regelmatig, hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Vragen ze nog wel eens naar mij, of is het uit het oog uit het hart?
Binnenkort maar weer es met ze afspreken dan.quote:
Gaat goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer es met ze afspreken dan.
Hoe'st met de appetijtelijke eigenaresse van die twee?
En ik niet van jou. Dus!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe ik mij voel, want ik krijg op mijn beurt weer nooit DM's van jou.
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Gaat goed. Tijd dat het zomer wordt, ik ben de donkere dagen zat
.
Oh, je krijgt alleen speciale aandacht als je single bent. Dat vergeet ik steeds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik doe dat soort dingen niet. Daarnaast, jouw tetters zijn bezet.
Jij bent zo'n vrouw die te knap is om zomaar te benaderen.quote:
Ja maar ik ben aan m'n wintervachtje gehechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!
Ja, ik houd volquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!
Vrouwen met een vachtje is zo jaren '70.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik ben aan m'n wintervachtje gehecht
Tikje over the top, Air.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vrouw die te knap is om zomaar te benaderen.Dus ik wacht, ik wacht en ik wacht. En vervolgens wordt je weggekaapt.
* makkelijke grap over koplampen insliktquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik houd vol! Ik ben echt toe aan meer zon, ik geef nog net geen licht, zo wit ben ik.
Had je dat niet gewoon kunnen DM'en?quote:
Mijn DM is zeker stuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon kunnen DM'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |