Kijk maar naar mijn foto's!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Het kan makkelijk hoor, ik zie hier op het intranet ook altijd foto's van collega's die IRL bloedmooi zijn, maar op de foto ziet het er echt niet uit.
De eerste van de bassist. Daar zoek ik toch naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens, de 4de. Die zwart-wit foto waar ze wel goed op staat is de eerste.
Ik vind het gewoon typisch Godtje gedragquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
De eerste van de bassist. Daar zoek ik toch naar.
Het is geen rocket science.
Op de groepsfoto's is ze net zo lelijk daar niet van. Dus ik had niet door hoeven zoeken.
Wat ben je bezig dat ik het een leluk wijf vind.
Je mag dr gerust lekker vinden hoor. Kan mij aan me reet roesten. Ik wilde het alleen even zien een aangezien ik had gezocht ook even met de andere delen.
Een foto posten? Dat kan kloppen jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon typisch Godtje gedrag
Wat een mooi geposeerde en gemodeleerde rebellie!quote:
Beter dat dan andersomquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Het kan makkelijk hoor, ik zie hier op het intranet ook altijd foto's van collega's die IRL bloedmooi zijn, maar op de foto ziet het er echt niet uit.
Daar heb jij weer een puntquote:
Jij bent in het echt nóg mooier?quote:
op facebook is het vaker andersomquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het tegendeel uitvergrotenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een foto posten? Dat kan kloppen ja
Nee, ik ben gewoon extreem fotogeniekquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent in het echt nóg mooier?
Van die perfect genomen foto's waardoor het walvislichaam niet zichtbaar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
op facebook is het vaker andersom
En enorm bescheiden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon extreem fotogeniek.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
op facebook is het vaker andersom
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
en dan ergens afspreken en haar niet eens herknnen als ze voor je staatquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van die perfect genomen foto's waardoor het walvislichaam niet zichtbaar is
Nou! Bescheidenheid siert de mens, tochquote:
Aiquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ergens afspreken en haar niet eens herknnen als ze voor je staat
Het was letterlijk de eerste foto die ik zag en heb aangeklikt van de bassist van The Deaf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het tegendeel uitvergroten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was letterlijk de eerste foto die ik zag en heb aangeklikt van de bassist van The Deaf.
Niks meer niks minder alu hoedje
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Die bassiste is wel een beetje zo'n kort en pittig kapsel type, vind ik.
*Zet Jambersstem op...*.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
toch echt iemand met 2 gezichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ding.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
ik zie er niet echt een stoere bassiste in daar. Het waait een beetje met de stylist mee geloof ik
Aux Raus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetje. Tis allemaal zo wannabe-achtig.
Mooi meisjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er niet uit als een rockchick, eerder als een meid die SPW doet ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vervelend ventje ben je toch ook hequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
vervelend ventje ben je toch ook he
Das gabberpunkquote:
En bestaat niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
Was helaasquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
Ik heb een keer een docu gezien dat ze op bezoek gingen bij de pa van Sebastiaan. Echt zo'n boerke dat er geen kont van snaptequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
En die licht ik graag toe!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingen.
Ik ga doorzoeken in mijn hoofd naar andere. Dit was het eerste voorbeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |