*Zet Jambersstem op...*.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
toch echt iemand met 2 gezichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ding.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
ik zie er niet echt een stoere bassiste in daar. Het waait een beetje met de stylist mee geloof ik
Aux Raus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetje. Tis allemaal zo wannabe-achtig.
Mooi meisjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er niet uit als een rockchick, eerder als een meid die SPW doet ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vervelend ventje ben je toch ook hequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
vervelend ventje ben je toch ook he
Das gabberpunkquote:
En bestaat niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
Was helaasquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
Ik heb een keer een docu gezien dat ze op bezoek gingen bij de pa van Sebastiaan. Echt zo'n boerke dat er geen kont van snaptequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
En die licht ik graag toe!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingen.
Ik ga doorzoeken in mijn hoofd naar andere. Dit was het eerste voorbeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |