quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Answer Jovink en de Voederbietels
Automatic Sam Kaiser Chiefs
Ben Prestage Kreator
Boo Boo Davis Band Normaal
Chef'Special North Mississippi Allstars
DeWolff Textures
Di-rect The Asteroids Galaxy Tour
Fiddler's Green The Backcorner Boogie Band
Frei.Wild The Deaf
Beth Hart The Swinging Mood Orchestra
Ill Niño Within Temptation
Ik zou overslaan als ik jou was
Geen vette rel geschopt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kan langs een hoop dingen lezen maar foto's van de poep van je kind plaatsen.... wtf
Gadverdammequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kan langs een hoop dingen lezen maar foto's van de poep van je kind plaatsen.... wtf
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
op facebook een wijf met kind, kind heeft een parasiet.... nu moet ze zijn poep checken en daar komen echt de foto's van op facebook
Van de bands die nu bekend zijn (komen er nog veel meer), wil ik ook The Deaf zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik denk dat ik dit jaar sowieso weer oversla. Op Normaal en Jovink na, geen enkele band die ik wil zien.
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
nee direct verwijderd....
niet close genoeg om die moeite te doen
'Dan zet ik ze direct op Marktplaats!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'
ik zag haar al op een paar reacties antwoorden met "dan kijk je toch niet" en "moet je zelf eens doen, een verrijking van je leven"quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'
Mja, nog even afwachten. Maar ik denk dat ik ZC voor gezien houd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de bands die nu bekend zijn (komen er nog veel meer), wil ik ook The Deaf zien.
'Dan kijk je toch niet.'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag haar al op een paar reacties antwoorden met "dan kijk je toch niet" en "moet je zelf eens doen, een verrijking van je leven"
dus ik nam geen moeite...
opgeslagen in tijdelijk bestanden e.d.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dan kijk je toch niet.'Megagrote foto boven aan je pagina
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
The deaf is toch met die verschrikkelijke spike?
ik heb ze gezien op.appelpop ofzo ik vond t vreselijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.
Met genoeg bier op is alles tof.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.
Vanavond zal ie vast tof vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je hier voor nodig?
[ afbeelding ]
Is Q het type wat alleen teert op het verdriet en pech van andere ja?quote:
Dat weet je toch na al die jaren wel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is Q het type wat alleen teert op het verdriet en pech van andere ja?![]()
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet je toch na al die jaren wel?
Het beste vermaak is leedvermaak hè?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je hier voor nodig?
[ afbeelding ]
Huilen, bij voorkeur. Daar leef ik van.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilen
[ afbeelding ]
Kostda nou nog?quote:
ik moest stiekem lachen..... dus het zal dat 2e wel zijn.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilen
[ afbeelding ]
Ik ook. En toen bedacht ik me dat iemand zijn kleine kind ook een pakje heeft aangetrokken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest stiekem lachen..... dus het zal dat 2e wel zijn.....
Dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ze gezien op.appelpop ofzo ik vond t vreselijk
Heerlijk jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind het lekkere snelle rock&roll met een lekker wijf op de bas
misschien zelfs zo de straat op gestuurd met haloweenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. En toen bedacht ik me dat iemand zijn kleine kind ook een pakje heeft aangetrokken.
Toen vond ik het toch wat zielig en gek
Successupporters FTW!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kostda nou nog?
Ik sla over iig. Misschien als ze de volgende ronde halen (hoe sneu zou het zijn als dat niet zo was?).
http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws/29098quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zo niet de bassist van The Deaf
[ afbeelding ]
25 voor oostquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kostda nou nog?
Ik sla over iig. Misschien als ze de volgende ronde halen (hoe sneu zou het zijn als dat niet zo was?).
Precies. Maar het past niet in Baby zijn straatje dus gaan we spelletje ontkennen spelen.quote:
Als het wel haar is, dan is dat een zeer oncharmante foto. Maar goed, daarom heb je ook die uitgekozen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Maar het past niet in Baby zijn straatje dus gaan we spelletje ontkennen spelen.
Zeker weer 5 minuten vermaak
Eerste foto The Deaf op images.googlequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het wel haar is, dan is dat een zeer oncharmante foto. Maar goed, daarom heb je ook die uitgekozen.
Ja, zoiets is hetquote:
Was ik dat maar, had me honderden euro's aan seizoenskaarten gescheeldquote:
Nonsens, de 4de. Die zwart-wit foto waar ze wel goed op staat is de eerste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerste foto The Deaf op images.google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |