Passen jullie niet met z'n tweeën in dat pakje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zelfs ik heb mijn grenzen. Ja echt.
Mijnmijnmijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Passen jullie niet met z'n tweeën in dat pakje?
Het is altijd een hellend vlak, goede smaak. En MissB heeft de hare net ingesmeerd met groene zeepquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik van dat pakje weet, vind ik dat moeilijk te geloven.
Ik heb ik die van mij treden gehouwen zodat ik altijd nog omhoog kan klimmenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is altijd een hellend vlak, goede smaak. En MissB heeft de hare net ingesmeerd met groene zeep
We delen de zus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat was L-E toch?
of beiden natuurlijk.....
En zo hoort het natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ik die van mij treden gehouwen zodat ik altijd nog omhoog kan klimmen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Within Temptation en de Kaiser Chiefs op de Zwarte Cross dit jaar.
Kaiser Chiefs. Da's lang geleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker comfi onder je pak
Ik ben weer een treetje omhoog geklommen met m'n zwarte sixties jurk tot net boven de knie en de Bleeders van Iron Fistquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo hoort het natuurlijk ook
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer een treetje omhoog geklommen met m'n zwarte sixties jurk tot net boven de knie en de Bleeders van Iron Fist.
Me tooquote:
En ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde mensen op facebookquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
op facebook een wijf met kind, kind heeft een parasiet.... nu moet ze zijn poep checken en daar komen echt de foto's van op facebook
Een parasiet met een parasiet dus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
op facebook een wijf met kind, kind heeft een parasiet.... nu moet ze zijn poep checken en daar komen echt de foto's van op facebook
The Answer Jovink en de Voederbietelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb had je de verkeerde mensen op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |