abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:35 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108280179
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
29 februari winka (01-2011)
16 maart Lijnloos (02-2011)
21 maart Sterrenmunt (09-2011)

fieder (01-2012)
cocotrimonium (09-2011)
chanty (01-2012)
Spewey
Aemelia (01-2012)
Sethiwe
Ashina
designed
Ladyblack (08-2010)
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Tuktuk (02-2012)
aurum (08-2011)
barreltje (11-2011)
kursor (01-2012)
sethiwe (08-2011)
Nytar (01-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-02-2012 21:50:06 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:33:24 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108280361
Twinkle20, van harte gefeliciteerd met je 2e streepje! *O*
En wat een bijzonder verhaal O+
pi_108280452
Twinkle gefeliciteerd *O* *O* *O* dat is pas een leuke dierentuin bezoek.

Mag ik 1x uit de op, sta er twee keer in, misschien dat ik dan sneller 2 streepjes krijg, maar heb ik nog niet gemerkt. :+

Lujaxa dank je wel voor je verhaal dat geeft wel wat vertrouwen :*

[ Bericht 94% gewijzigd door Sethiwe op 22-02-2012 21:42:08 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:38:10 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108280603
Twinkle van harte *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108280656
Twinkle, wat een verhaal joh! _O- maar bottom-line: van harte gefeliciteerd!!! *O*
pi_108281053
Oh BE: mag ik ontdubbeld worden in de lijst en met NOD 16-3 ? bedankt!!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:16 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108281185
Gedaan Lijnloos! :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:00:33 #8
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108281738
Hmmm misschien moeten we een dierentuinmeet doen *)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108282787
gefeliciteerd twinkle *O* *O* *O*
pi_108283694
Lang leve mobiel internet wat amper werkt midden in de bossen haha.

Bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden en felicitaties! We kunnen het eigenlijk zelf nog niet geloven.. Dik elf jaar aan de pil geweest en in de tweede ronde al raak. Dar wens ik echt iedere vrouw die graag zwanger wil worden toe!

De komende dagen laat ik het allemaal maar wat op zijn beloop. En als we thuis zijn zien we dan wel weer.

Ja echt een grappig verhaal.. midden in de burgers zoo. Mannie wist dat ik die test vandaagging doen. Ik was al een heel stuk voorop gelpen met schoonzus zodat ik op mijn gemak die test kon doen. alleen die uitslag verscheen ineens... was eigenlijk totaal overrompeld... had het niet verwacht. maar toen kon ik mannie dus bellen want had geen idee waar die ergens uit hing in het park. want die was druk aan het fotograferen en slles. hij vroeg: wat is er!? En ik kon alleen maar 'ja' zeggen. hij: wat ja? Ik zeg JAAAA!

En toen wisten we niet hoe snel we naar elkaar toe moesten rennen haha.

lig nu lekker in bed.. papa in spee is ook onderweg en san gaan we er even over fluisteren. huis is hier zo gehorig als de pest. maar we hebben nog nauwelijks een moment voor ons samen gehad vandaag. dus dat gaan we nu maar even jnhalen :-)

Meiden... echtv ik duim zo ontzettend voor jullie! Wens jullie dit magische gevoel ook toe!

en wat al gezrgd is door een ander... geef de moed NOOIT op.. blijf erin geloven!
pi_108283879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:

Bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden en felicitaties! We kunnen het eigenlijk zelf nog niet geloven.. Dik elf jaar aan de pil geweest en in de tweede ronde al raak. Dar wens ik echt iedere vrouw die graag zwanger wil worden toe!

De komende dagen laat ik het allemaal maar wat op zijn beloop. En als we thuis zijn zien we dan wel weer.

Ja echt een grappig verhaal.. midden in de burgers zoo. Mannie wist dat ik die test vandaagging doen. Ik was al een heel stuk voorop gelpen met schoonzus zodat ik op mijn gemak die test kon doen. alleen die uitslag verscheen ineens... was eigenlijk totaal overrompeld... had het niet verwacht. maar toen kon ik mannie dus bellen want had geen idee waar die ergens uit hing in het park. want die was druk aan het fotograferen en slles. hij vroeg: wat is er!? En ik kon alleen maar 'ja' zeggen. hij: wat ja? Ik zeg JAAAA!

lig nu lekker in bed.. papa in spee is ook onderweg en san gaan we er even over fluisteren. huis is hier zo gehorig als de pest. maar we hebben nog nauwelijks een moment voor ons samen gehad vandaag. dus dat gaan we nu maar even jnhalen :-)

Meiden... echtv ik duim zo ontzettend voor jullie! Wens jullie dit magische gevoel ook toe!

en wat al gezrgd is door een ander... geef de moed NOOIT op.. blijf erin geloven!
Oh echt super O+ geniet ervan!
pi_108283949
Btw mag ik ook in het lijstje? :) 02-2012 begonnen, NOD géén idee, maar als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou m'n NOD 05-03 zijn.
pi_108284513
even een ego post -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108284805
Barretje, ik kan het me ergens wel voorstellen, maar je bent pas net begonnen. Probeer dat ook even voor ogen te houden.

Ik gun het jullie allemaal van harte, maar ik word soms wel wat iebelig van mensen die net begonnen zijn en nu al stressen en weet ik wat allemaal. Nu snap ik wel dat dit juist het topic is om het daarover te hebben, maar ik denk dat het daardoor eerder lastiger wordt voor jezelf. En niet dat ik vind dat je het niet mag zeggen als je je down voelt ofzo, maar ik mis het relativeringsvermogen hier en daar. Wellicht lijkt dat alleen maar zo omdat het internet is.

Twinkle, ik had je nog niet gefeliciteerd: bij dezen! *O* *O*
pi_108284905
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
even een ego post -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww :* :* Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
pi_108285050
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Barretje, ik kan het me ergens wel voorstellen, maar je bent pas net begonnen. Probeer dat ook even voor ogen te houden.

Ik gun het jullie allemaal van harte, maar ik word soms wel wat iebelig van mensen die net begonnen zijn en nu al stressen en weet ik wat allemaal. Nu snap ik wel dat dit juist het topic is om het daarover te hebben, maar ik denk dat het daardoor eerder lastiger wordt voor jezelf. En niet dat ik vind dat je het niet mag zeggen als je je down voelt ofzo, maar ik mis het relativeringsvermogen hier en daar. Wellicht lijkt dat alleen maar zo omdat het internet is.

Ja daar heb je gelijk in hoor, maar vergeet niet dat mensen soms eigenlijk al jaren geduld hebben tot het moment dat ze echt 'mogen' gaan proberen. Ook al ben je nog niet zo lang bezig kun je toch wel het gevoel hebben dat je al heel lang aan het wachten bent.

Maar snap wel wat je bedoelt :)
pi_108285389
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Aww :* :* Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
Dat ja, :* barretje! Maar ik ben het ook wel een beetje met coco eens, natuurlijk willen we allemaal de dag dat we stoppen met de pil zwanger worden en dan is het soms heel zuur als anderen wel zwanger worden terwijl je zelf net weer ongesteld bent geworden, maar probeer echt te relativeren...

Ik snap je wel hoor barretje, en ook ik voel me soms ontzettend kut maar ik weet ook dat het bij Minke ook ruim een jaar duure voor het raak was en ik vind ook wel dat het "maken" van een kindje leuk zou moeten zijn... Lukt niet altijd, maar ook daar moet je soms relativeren.

Overigens heb ik mijn man vanavond ook weer het klusschema medegedeeld... Hopelijk is ie nu eens geen complete hork op die momenten :+
pi_108290620
hihi.. de rest van de "maand" heb ik er over het algemeen geen last van hoor :P
gister alleen even een nervous break-down O-)

maar chinees en ben en jerries en een nacht slapen maakte toch wel veel goed :P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108290943
Ach, ik snap het wel. Als ik eerlijk ben en lees dat Twinkle na de tweede maand zwanger is, dan denk ik als eerst dammit, zij wel!

Maar ja, mijn tijd komt nog wel enzo :z

wat niet wil zeggen dat ik het Twinkle niet gun!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108290960
Twinkle gefeliciteerd! *O*

Barretje,ik begrijp je gevoel helemaal,ik ben er zelf ook steeds emotioneler onder.

Hier weer in de klusweken,we doen weer flink ons best!
pi_108291024
Ah Barretje, ik begrijp helemaal wat je bedoeld :) Maar het komt helemaal goed!

Kunnen jullie even meedenken? ik heb net de digitale test van clear blue (die met losse houder en teststaafjes) gedaan en de digitale lezer gaf een duidelijk 'niet zwanger' aan. Toen ik het teststaafje eruit haalde waren hier echter wel twee streepjes op te zien. Vaag weliswaar, maar aanwezig.

Wat nu? :(
pi_108291056
Naar de kruidvat voor een nieuwe test! (die 2 voor 5 euro is fijn) :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108291162
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
hihi.. de rest van de "maand" heb ik er over het algemeen geen last van hoor :P
gister alleen even een nervous break-down O-)

maar chinees en ben en jerries en een nacht slapen maakte toch wel veel goed :P

Fijn dat je je nu in ieder geval beter voelt :)

@Lindala: ik heb geen idee of twee streepjes op zo'n digitaal ding hetzelfde wil zeggen als op zo'n normale test. Wat Marjolijntje zegt: maar gewoon een andere -simpele- test halen?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:27:27 #24
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108291202
Die van Kruidvat werken prima en zijn ook niet zo achterlijk duur als die van Clear blue. Die zou ik alleen maar doen als ik al positief getest had met die van de Kruidvat.
pi_108291219
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Susie het volgende:
Die van Kruidvat werken prima en zijn ook niet zo achterlijk duur als die van Clear blue. Die zou ik alleen maar doen als ik al positief getest had met die van de Kruidvat.
Ik heb toen een DA huismerk test gebruikt. Werkte ook prima :)
pi_108291343
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Susie het volgende:
Ik heb afgelopen maandag negatief getest met die van de kruidvat, dus ik dacht; laat ik eens een andere proberen ;) Uitgaande van mijn korste cyclus ben ik nu al tien dagen over tijd.. als ik uitga van mijn langste zit ik nu op dag vijf. Hoe dan ook, er zou onderhand toch IETS moeten gebeuren.

Afijn, zo dan maar even richting de kruidvat.
pi_108291794
Tnx allemaal :@

wat betreft testen..
ik vind die van de kruidvat ook erg fijn..
en al helemaal omdat het 2 voor 5 euro is, en je dan makkelijker " even" een testje doet, kost toch "niets" :P 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:09:37 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108291796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

En daarom is het fijn dat er een mix is in dit topic, want zowel de hyper-stress reacties van mensen die pas net begonnen zijn als dit soort berichtjes als de jouwe komen met regelmaat terug in dit topic. Mooi om te zien. Zo houdt het elkaar vlgs mij prima in evenwicht. :D :Y
pi_108291851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik geloof dat ik nogal last heb van mijn hormonen, maar ik schiet hiervan vol :') O+

Gefeliciteerd!! *O*
pi_108292198
Met de 2v5 testen ook geen positief resultaat :( Ik mag er nu wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben, maar waar in Godsnaam blijf mijn menstruatie?!
pi_108292979
Gefeliciteerd met je zwangerschap Twinkle!

En verder even geen reacties van mij...wil alleen even een dagboekpost kwijt
SPOILER
pi_108293256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Twinkle!

En verder even geen reacties van mij...wil alleen even een dagboekpost kwijt
SPOILER
Wat een dag. Ik denk dat je je vandaag best rot mag voelen. Morgen weer een dag :*
pi_108294117
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
even een ego post -O-

SPOILER
gewoon je even laten gaan.. is heel normaal die gevoelens.... en zeker niet opkroppen
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_108294131
Voor iedereen die het even hard nodig heeft :*

En Twinkle, je verhaal wordt alleen maar mooier :) Nogmaals van harte!
pi_108300367
-

[ Bericht 100% gewijzigd door bellelena op 23-02-2012 16:45:21 ]
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:13:41 #36
258612 nytar
boys boys boys
pi_108306122
geen idee bellelena.

Ik heb een über emo bui vandaag. Om alles springen de tranen me in de ogen. Een liedje op de radio. Hoe lief mn dreumes naast me loopt. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zwanger was! Pff 'k vind mezelf gewoon vermoeiend!
pi_108306643
Op aanraden van een vriendin kijk ik nu het programma Babyboom terug op uitzending gemist. Mooi programma maar ik heb bij de eerste aflevering al 3 keer zitten janken :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:31:41 #38
279894 winka
There is no place like home..
pi_108306791
Zo, weer twee zwangeren erbij, gefeliciteerd X_Y en Twinkle *O*

Bellelana, ik heb ook geen idee welk programma dat voor je uit zou kunnen rekenen. Maar is het niet een veel beter idee om met dit soort dingen niet bezig te zijn? Ik krijg het idee dat je al voordat je begint met zwanger proberen te raken, controle wilt krijgen

Het lijkt mij juist veel relaxter voor je om gewoon maar eens te gaan proberen en te zien waar je uitkomt. Het is al heel goed dat je je cyclus weet :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:39:11 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108307024
Nou winka, ik vind het ook prettig om inzicht te hebben in mijn cyclus en ik wil toch echt geen kinderen erbij
(maar een appje vind ik voldoende om te kunnen raadplegen)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108307036
-

[ Bericht 39% gewijzigd door bellelena op 23-02-2012 16:45:13 ]
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:43:03 #41
279894 winka
pi_108307163
@Rockabella: ik las dat bellelena deze info wil gebruiken om daarmee ooit makkelijker zwanger te raken en niet om 'gewoon' haar cyclus bij te houden.

Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen :)
pi_108307248
Oh sorry, misschien heb ik dat verkeerd geformuleerd, ik trek me terug! excuses!
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:45:37 #43
258612 nytar
boys boys boys
pi_108307257
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef L0t.. het volgende:
Op aanraden van een vriendin kijk ik nu het programma Babyboom terug op uitzending gemist. Mooi programma maar ik heb bij de eerste aflevering al 3 keer zitten janken :')
Haha idd daar waag ik me al helemaal niet aan. Ik heb die serie ook gezien en idd standaard minimaal 1 x huilen per aflevering. En dan spreken we niet over een traantje, maar gewoon lelijk huilen :)
(wat af en toe errug lekker is)
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:08 #44
279894 winka
pi_108307281
Je hoeft je daarom niet terug te trekken hoor, ik hoop dat je de info vindt die je nodig hebt :) En dat je gauw hier mee kan posten :s)

-edit- en zet je post eens terug }:| Daar is helemaal niets mis mee :*
pi_108307356
Dankjewel, en jullie allemaal ook veel succes! En inderdaad, hopelijk kan ik mij spoedig aansluiten :)
pi_108307359
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef nytar het volgende:

[..]

Haha idd daar waag ik me al helemaal niet aan. Ik heb die serie ook gezien en idd standaard minimaal 1 x huilen per aflevering. En dan spreken we niet over een traantje, maar gewoon lelijk huilen :)
(wat af en toe errug lekker is)
Ja ik vind het ook niet erg hoor, soms moet je gewoon even lekker emo kunnen zijn toch. Er zitten gewoon heel veel mooie verhalen tussen O+ ook een hoop stellen die ik niet zo leuk vind, maarja :')
pi_108322844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook niet erg hoor, soms moet je gewoon even lekker emo kunnen zijn toch. Er zitten gewoon heel veel mooie verhalen tussen O+ ook een hoop stellen die ik niet zo leuk vind, maarja :')
Ja, maar lekker 'gruwelen' om de minder leuke stellen is ook leuk :+
En ik huil om allerlei films en series, maar dat vind ik helemaal niet erg. Als mijn vriend een late dienst heeft lekker met de laptop op de bank, poes op schoot en dan maar snotteren *;

Hier nog geen nuttige update helaas. Mijn borsten zijn nog ongelofelijk gevoelig, ik ben 's ochtends ongelofelijk misselijk en de lucht van koffie kan ik niet waarderen, terwijl ik normaal eerder het espresso-apparaat aan had staan dan mijn bril op had.
Toch blijft het bij anderhalf streepje op de tests :? 8)7
Nou ja, we hebben nog wel even geduld :X

Edit: Ik was ervan overtuigd dat ik Twinkle al gefeliciteerd had, maar ik kan het niet meer terugvinden :o
Blijkbaar niet dus :@
Gefeliciteerd Twinkle *O* O+
pi_108323065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Ja, maar lekker 'gruwelen' om de minder leuke stellen is ook leuk :+
En ik huil om allerlei films en series, maar dat vind ik helemaal niet erg. Als mijn vriend een late dienst heeft lekker met de laptop op de bank, poes op schoot en dan maar snotteren *;

Hier nog geen nuttige update helaas. Mijn borsten zijn nog ongelofelijk gevoelig, ik ben 's ochtends ongelofelijk misselijk en de lucht van koffie kan ik niet waarderen, terwijl ik normaal eerder het espresso-apparaat aan had staan dan mijn bril op had.
Toch blijft het bij anderhalf streepje op de tests :? 8)7
Nou ja, we hebben nog wel even geduld :X

Edit: Ik was ervan overtuigd dat ik Twinkle al gefeliciteerd had, maar ik kan het niet meer terugvinden :o
Blijkbaar niet dus :@
Gefeliciteerd Twinkle *O* O+
Anderhalf streepje? En als je zo'n Clearblue-test doet met zwanger of niet zwanger?
pi_108323184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Anderhalf streepje? En als je zo'n Clearblue-test doet met zwanger of niet zwanger?
Een dun streepje ;)
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind :@
pi_108323487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Een dun streepje ;)
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind :@
Volgens mij ben jij gewoon echt hartstikke zwanger hoor :P Doe gewoon, kan jou die 10 euro schelen!
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:01:32 #51
258612 nytar
boys boys boys
pi_108323662
streep = streep! Naar de winkel voor een nieuwe test. Piesen en foto uploaden. Dan kunnen we voor je jompelen! :)
pi_108325268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Een dun streepje ;)
Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.

Hurrah!!! Gefeliciteerd! *O*
pi_108334677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.

Hurrah!!! Gefeliciteerd! *O*
^^

Je zit gewoon hardstikke in de ontkenningsfase :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108334842
Tuktuk, wat spannend allemaal! Maar volgens mij is een streepje inderdaad echt een spreepje, dus gooi er lekker een indicator tegenaan zou ik zeggen ;)

Hier dag tien en nog steeds niets, nada! Morgen gooi ik mijn tweede en laatste 2v5 test ertegenaan en als daar niets uit komt en ik maandag nog steeds niet menstrueer ga ik toch echt de HA bellen. Begin mezelf echt een tikkeltje ongerust te maken.
pi_108336418
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
pi_108336755
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:57 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108336813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Lindala het volgende:
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid :P
pi_108336911
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid :P
Oeps ;) Ovulatietesten hebben ze trouwens ook, hihi..
pi_108338300
Heb je de Kruidvat al geprobeerd? Vast wel...
Doe die clearblue wel in een bekertje hoor! Hier heeft iemand m stukgepiest :') Dag centjes!

Succes!!!
pi_108339365
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
Sinds afgelopen september al aan het proberen, maar zojuist weer ongesteld geworden :( Ook nog eens op m'n werk, niets bij me, en geen mogelijkheid om ergens een potje te gaan janken.. blegh!

Vreselijk onregelmatig ongesteld dit keer; in november gewoon een hele maand overgeslagen, periode van 58 (!) dagen.

Nah ja.. kom later wel uitgebreid posten. Nu toch maar even een poging doen tot focussen op werk.
pi_108342592
Shandaly welkom en wat balen van zo onregelmatig ongesteld zijn :*. En dan ook precies op die momenten ongesteld worden dat het net niet uitkomt al komt het nooit uit natuurlijk

Lindala weet niet of je stress hebt, maar dat is soms ook een reden dat je menstruatie uitblijft. Wel heel vervelend natuurlijk als de testen geen positiviteit brengen wil je graag dat je ongesteld wordt en weer verder kunt :*.

Kursor wat een boel verschillende emoties op een dag, kan me voorstellen dat je niet weet hoe je je moet voelen daarom een dikke knuffel voor je :*

Nytar waar ben je in je cyclus?

Tuktuk ik sluit me aan bij de andere dames misschien heb je gewoon een trage hcg aanmaak, waardoor je maar een dun streepje krijgt, maar knalt het streepje binnenkort gewoon vanaf!!

Hier weinig nieuws zit op dag 25 en wacht op wat komen gaat, merk dat ik iets minder puf heb om te reageren op iedereen nu ik al iets langer wacht. Lees wel mee, maar vaak op de foon waardoor reageren soms iets lastiger is als op de computer.

Oh ja vraag voor Modje Zou ik 1x uit de op gehaald kunnen worden, sta er nu twee keer in, die zonder startdatum mag weg Dank u.
pi_108343425
Ik heb net maar een broodje filet-americain gehaald. Als in "hopelijk de laatste keer voor een lange tijd" ;)
Ik merk dat ik er vandaag harder door van slag ben dan voorgaande maanden. Maar toen had ik ook telkens eerst (negatief) getest, en dan ben je er toch meer op ingesteld dat je ook teleurgesteld kunt worden. Die ongesteldheid vanochtend was nogal onverwacht. (Nog zo'n nadeel van onregelmatighied, dit keer waren het 32 dagen)
pi_108347673
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.

In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique :)

Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..

Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!

En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie! :)
pi_108348375
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.

In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique :)

Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..

Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!

En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie! :)
Ja, dat is dus juist wat ik bedoelde. Jij was vorige maand nét begonnen met proberen, en dan al verdrietig/teleurgesteld als anderen zwanger worden. Dat is waar ik bij veel anderen zo bang voor ben, jullie maken het i.m.o. zoveel moeilijker voor jullie zelf.

Ik gun het je écht van harte hoor, het zwanger zijn, dat is ook super tof! Maar stel je was niet meteen zwanger geworden bij poging twee, stel je eens voor hoe vreselijk meer teleurgesteld je zou zijn bij de 2e mislukte poging. Of de derde. Of vierde. Etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-02-2012 15:32:28 ]
pi_108348620
Kursor, gaat het vandaag weer wat beter? Hoop in ieder geval dat het er allemaal weer iets zonniger uitziet :*
pi_108348861
Lindala, kan me goed voorstellen dat zoiets verwarrend en wat verontrustend is. Hopelijk snel duidelijkheid! :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:26:20 #67
279894 winka
pi_108351025
Streepje = streepje inderdaad, gefeliciteerd -Tuktuk- *O* Streepje wordt vast snel duidelijker!

Welkom Shandaly :) Wow, je hebt wel een hele onregelmatige cyclus zeg! Lastig.. Is dit altijd zo geweest? Succes in ieder geval, hoop dat het gauw raak is ^O^

Balen die onduidelijkheid Lindala, hoop dat de huisarts je verder kan helpen met hoe het ervoor staat.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:33:54 #68
279894 winka
pi_108351289
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken :')
pi_108351446
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef winka het volgende:
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken :')
wat? :') :D heel relevant lijkt me ja

Ik ga dat allemaal nog niet bijhouden hoor, we seksen gewoon wat af en kijken wel wat er gebeurt :+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:43:13 #70
279894 winka
pi_108351542
Dat is ook de beste manier inderdaad :Y
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:56:32 #71
258612 nytar
boys boys boys
pi_108351970
@sethiwe: Ik ben net ongesteld geweest. Dus er is geen reden voor mn hormonale bui...

Verder iedereen een hart onder de riem. Het is niet leuk om zoveel geduld te moeten hebben. Maar stel jezelf in op een jaar. Binnen die tijd is 80% zwanger en jullie dus hopelijk ook allemaal! Xx
pi_108355884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef Shandaly het volgende:
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
.
Wat leuk!!
En verder herkenbaar, ik heb ha het stoppen met de pil half november, nog steeds geen cyclus
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:14:20 #73
258612 nytar
boys boys boys
pi_108356515
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
pi_108356942
Balen Shandaly! En welkom :P

Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?

Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer :')

Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd :+
pi_108357061
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
Ik gebruik ze van internet, pas sinds een paar dagen, dus afwachten of ze werken, lijkt er vooralsnog wel op, maar duur zijn ze iig niet. Van die ieniemienie dipstick(jes)...
100 Otesten, 30 Ztesten met verzending was het 24,- geloof ik. In een keurige witte, anonieme bubbelenveloppe.

PM me maar als je het adres wilt... anders lijkt het op spam ofzo...
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:45:12 #76
279894 winka
pi_108357705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:

Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer :')

Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd :+
Hahaha, heel goed :D
En nu maar hopen dat die dingen goed hun werk doen en dat je je eisprong kan achterhalen :)

Ik heb het een maandje of twee gebruikt rond mijn vermoedelijke eisprong. Heeft uiteindelijk niets opgeleverd maar ik was al lang blij om te weten dat er een eitje sprong.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:01:18 #77
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108358493
Jeuj Twinkle! gefeliciteerd! En ook Tuk-Tuk. Bij bent zwangerrrrrr!

Ik ben even niet zo bezig met zwanger worden -ergo: seksen- teveel andere dingen aan mijn hoofd. Volgende maand beter!
pi_108359137
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
pi_108359267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef Oksel het volgende:
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
Het kan :P Maarja, je lichaam kan je wel vaker voor de gek houden.. Spannend!
pi_108359392
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
pi_108359570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
Nou 4 is niet echt bijzonder veel ofzo.. Gewoon geduld hebben :) en ja dat is soms heel lastig..
pi_108361003
;)

Ik en geduld, right. 2 weken geleden, zondagochtend om 10.00 wilde ik kijken wat een camper huren kost. Diezelfde zondag-avond stond er 1 voor de deur. Gekocht.
pi_108363925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108364597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:52:08 #85
52229 Chanty
pi_108367209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef nytar het volgende:
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
Volgens mij kan het in de slechtste gevallen zelfs 6 tot 12 maanden duren. Ben nu 5 maanden gestopt en er gebeurt wel iets maar volgens mij is het geen menstruatie. Temperaturen klopt ook geen bal van :') "Gelukkig" had ik me wel ingesteld op minstens een half jaar, maar merk dat ik nu toch serieus ongeruster begin te worden. In ieder geval ben ik "blij" te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Dat wij allen maar snel mogen bloeden en zwanger raken :+
pi_108375174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
^^

Je kan niks zaaien als de grond niet vruchtbaar is ofzo :P
pi_108377531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
pi_108377733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
pi_108377776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
pi_108377803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
pi_108377857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Dat herinnerde ik me ook nog :) :D
quote:
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
Ik duim alvast mee :Y

(En nu ben ik er weer weg, ik zit hier compléét verkeerd)
pi_108378054
[/quote]

:*
pi_108380509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[/quote]
Thx :)
Komt wel goed :Y
pi_108384899
Tuk Tuk, heb je al weer een test gedaan? Vooralsnog ben je gewoon zwanger denk ik!
Hier de afgelopen week flink ons best gedaan, ben er vanuit gegaan dat ik nu weer een korte cyclus zou kunnen hebben dus meteen toen de }) een beetje weg waren er vol voor gegaan zeg maar. Nu zit ik op dag 16 van de cylus (vorige cyclus was 20 dagen) en heb ik pijnlijke borsten... Ben er soms misselijk van. Ik weet het, dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar toch....

Terwijl ik dit typ danst hier een net tweejarig meisje door de kamer op de klanken van K3. Ik kan dus wel zwanger worden, het duurt nu alleen wat langer.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:30:40 #95
52229 Chanty
pi_108400892
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
pi_108407209
Zo..
gister op de 9 maanden beurs en ook een stukje huishoudbeurs geweest :D
erg grappig om mee te maken :P
heb lekker om me heen gekeken en wat leuke ideeen opgedaan..
nog niks gekocht.. ik zou niet weten wat ik zou willen :P
bij vriendinnetje de 3D echo mee mogen maken.. was toch wel bijzonder hoor! :)
en niet heel erg last gehad van het IK WIL OOK-virus :P

SPOILER
anyway.. geslaagd dagje.. en nu wachten we rustig op de (N)OD as vrijdag :) ik heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is :)

pi_108407440
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILER
_O- herkenbaar :')
  zondag 26 februari 2012 @ 10:48:11 #98
279894 winka
pi_108407971
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:

SPOILER
Wat een kansloze opmerking zeg :')
pi_108410647
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef winka het volgende:

[..]

Wat een kansloze opmerking zeg :')
Nou, ik denk ook heel vaak hetzelfde hoor Barretje80 :D
En vooral op zo''n beurs heb je inderdaad heel wat om te kijken :P
  zondag 26 februari 2012 @ 12:35:53 #100
52229 Chanty
pi_108410726
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
Net de nieuwe waarde ingevuld bij FF, en nu is ie terug gekomen op zijn bericht van gisteren _O- Stond er dit:

quote:
Your data no longer shows an ovulation pattern that we can confidently identify. It is still possible that you ovulated but your pattern does not show it clearly enough to be able to pinpoint it accurately.
:') Ik vond het al knap van FF :D
pi_108411119
Ik vind mezelf niet bepaald de knapste. Zal ik me dan maar niet voortplanten?

:')

Dat je zoiets wel eens denkt als je mensen ziet die hun kinderen slecht behandelen, ok. Of als mensen ongewenst/ongepland zwanger worden, ok. Of mensen die niet in staat zijn om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden, ok.

Maar omdat iemand lelijk is? -O-
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 12:52:19 #102
70532 loveli
N
pi_108411291
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
crap in = crap out
pi_108411406
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef loveli het volgende:
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
Dit ja :Y
pi_108411613
:+

En die mensen hebben tenminste een "bun in the oven" of er al 1/meer rondlopen, wij zitten hier nog te wachten tot het een keer raak is.

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 26-02-2012 13:14:06 ]
pi_108412895
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:

SPOILER
;) Ben ik dan ook lelijk?
pi_108412947
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Kursor het volgende:
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:

SPOILER
Ohh gefeliciteerd!! Super! *O* *O* En die baby is er nog niet he, nog bijna 9 maanden de tijd om aan jezelf te werken :)
  zondag 26 februari 2012 @ 13:34:15 #107
279894 winka
pi_108413068
quote:

SPOILER
Ja je bent heel erg lelijk! gefeliciteerd, wat gaaf! *O* *O* *O*
pi_108413760
Ohh Kursor!! *O* Gefeliciteerd.

*sluipt weer naar lelijke mensen topic :') * Hihi maar ik snap wat je bedoelt Barretje! Ik heb dat zelf altijd met van die tienermeiden die dan per ongeluk zwanger raken. En dan gaan feesten terwijl oma voor de kleine zorgt. Hoeveel mensen zijn er jarenlang bezig met veel pijn en verdriet, en zij schieten per ongeluk raak en kijken er niet naar om.
Maar goed... Ik ben weg! :)
pi_108414003
Kursor, gefeliciteerd!!! Jij lelijkerd! O+
pi_108414116
Kursor, gefeliciteerd! Geniet ervan :)
  zondag 26 februari 2012 @ 14:15:52 #111
258612 nytar
boys boys boys
pi_108415074
gefeliciteerd kursor! Goed bezig! :)
pi_108415472
Gefeli Kursor!!
pi_108416343
Gefeliciteerd kursor, wat leuk *O*

SPOILER
pi_108416967
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:

SPOILER
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen ^O^
  zondag 26 februari 2012 @ 15:40:46 #115
52229 Chanty
pi_108418769
quote:

SPOILER
Gefelictieerd *O* De streepjes blijven wel consequent aanhouden :D
pi_108418787
Ik weet ook wel zeker dat het niet zo bedoeld is en ik durf ook mijn hand in het vuur te steken dat ze niet achter die denkbeelden staat.

Maar ik vind het not-done om op basis van uiterlijk te zeggen dat je vind dat mensen zich niet mogen voortplanten. Er staat daar verder niks over het uiterlijk icm gedrag en dan nog zou het een moment opname zijn dus zou zo'n opmerking alsnog misplaatst zijn.
pi_108421334
Gefeliciteerd Kursor *O*
Ik hoop dat je de komende maanden kunt genieten..
pi_108422530
Mooie strepen Kursor!! Van harte gefeliciteerd! :*
pi_108422612
Kursor! :D O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 26 februari 2012 @ 17:10:30 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108423113
Gefeliciteerd Kursor!
  zondag 26 februari 2012 @ 17:30:00 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108423843
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen ^O^
Ik snap Covie's vergelijking wel. Ik denk dat ook altijd, nadat ik weer eens heb gedacht 'die mensen zouden geen kinderen hebben moeten krijgen'. Ik denk dat niet zozeer bij lelijke mensen, wat is lelijk, maar meer dat ik soms een gezin zie waarvan alle gezinsleden een slechte gezondheid hebben. Laatst nog, moeder heel slechte ogen (haar eigen broer visueel gehandicapt), man spierziekte, kind slechte ogen, motorisch niet in orde, beetje kneusje. Dan denk ik, moet je die genen nou doorgeven... :o :@ Maar meteen erna denk ik aan de man met de snor, en aan het feit dat iedereen nou een maal een kinderwens kan hebben. En dan schaam ik me.
pi_108425095
Waaaaaaah Kursor!! *O* *O* *O*
Owww hopen dat de rest er ook snel achteraan komt!!

Gefeliciteerd hoor meis!! :*
  zondag 26 februari 2012 @ 18:10:22 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108425557
Kursor, van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 26 februari 2012 @ 18:15:15 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108425749
Van harte Kursor!!
pi_108425926
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club ;)
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
pi_108426887
Gefeliciteerd Kursor *O*
Hopelijk kan je genieten van je zwangerschap en de voorgaande nare ervaring achter je laten.
pi_108428023
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
pi_108429144
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens :)

Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken ;)) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad :)
pi_108429461
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Lindala het volgende:

[..]

Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens :)

Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken ;)) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad :)
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep? :P
pi_108429690
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep? :P
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik. Dus dan telt hij niet ;)
pi_108429827
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Lindala het volgende:

[..]

Nah, manlief zag hem niet, alleen ik ;)
Hmm nou ik ben nog niet helemaal overtuigd ;) maar veel succes bij de huisarts dinsdag!
Hopelijk weet die wat duidelijkheid te bieden.
pi_108452001
oeh! nieuwe streepjes! *O*
gefeliciteerd Kursor!
hopelijk lukt het je om te genieten! je hebt iig weer eve de tijd om aan het idee te wennen ..

en lindala.. ook een miniscuul streepje?? dinsdag idd meer duidelijkheid! succes!

SPOILER

pi_108452028
Kursor gefeliciteerd! *O*

En idd barretje, we zitten op een lijn..omfg! :')
pi_108452138
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
:o je bent prachtig juist!!
pi_108452776
Kursor *O* Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!!
Lindala, spannend hoor..
pi_108456481
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is :')
Qua klussen zouden we iig wel goed zitten :+
pi_108456602
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Een goed begin is het halve werk ;)
pi_108456618
quote:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is :')
Had ik ook hoor :) Dus het kan echt! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108456756
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
pi_108456888
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Is jouw NOD niet morgen of overmorgen pas? :)
pi_108456951
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
pi_108456994
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Skoap het volgende:

[..]

Had ik ook hoor :) Dus het kan echt! :*
Haha, daar zal ik me maar aan vasthouden dan! :)

quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Pff das kut, succes! :* Maar idd, je weet maar nooit O+ Gelukkig is het je al wel eens gelukt, lijkt me wel een geruststelling..
pi_108457103
quote:
Nou ik heb 11 jaar lang non stop de pil geslikt, vaak ook een jaar doorgeslikt zonder te stoppen. En mijn cyclus was gelijk netjes 28 dagen .. Waar ik ontzettend veel geluk mee heb gehad maar het kan dus wel! Even afwachten ..spannend!
pi_108457669
Ik vind mezelf ook de mooiste niet, maar ik heb met Lars alvast een prachtig jongetje op de wereld gezet. Schoonheid slaat vaak een generatie over he? ;)

Mijn ongesteldheid is al weer over. Tegenwoordig slechts een dag of drie, terwijl ik vroeger bijna een week met tampons en maandverband zat te klooien. Geen idee of dat een goed of slecht of uberhaupt een teken is :s
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Geen bloed houdt moed!
Da's een mooie, die hou ik erin!
pi_108458227
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger ben :+ Ga er dus gewoon van uit dat het niet raak is :) Op naar ronde 3 dus :s)
pi_108468334
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?

Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept :Y)
pi_108468440
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger ben :+ Ga er dus gewoon van uit dat het niet raak is :) Op naar ronde 3 dus :s)
Nouja, je hoeft toch ook niet persé met gigantische boobies kotsend boven de wc te hangen om zwanger te zijn :+ Dus ook voor jou geldt geen bloed houdt moed, toch :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:26:48 #148
279894 winka
pi_108469733
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Same here..
Het enige wat bij mij nu anders is dat ik geen last heb van spotting. Normaal heb ik drie a vier dagen voor mijn nod wat bloedverlies, dat stopt dan een dag en dan begint het festijn.

Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.

We zullen zien :s)

Spannend trouwens Lindala :D
pi_108473897
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?

Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept :Y)
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
pi_108473928
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef winka het volgende:
Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn :P :+
pi_108474115
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:

SPOILER
spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.

Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.

Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 19:47:02 #152
70532 loveli
N
pi_108475155
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
crap in = crap out
  maandag 27 februari 2012 @ 20:21:47 #153
258612 nytar
boys boys boys
pi_108477013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
Haha! Thanks :) met big smile op de bank.
pi_108479058
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebt :P Net zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb :)
pi_108479094
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.

Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.

Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
heeeeej! Ik ben een Volvo rijder o|O o|O o|O

naja, een was been wordt weer Volvo rijder
pi_108479643
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd! :+

Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
  maandag 27 februari 2012 @ 21:07:57 #157
258612 nytar
boys boys boys
pi_108479994
een hoop krakende bedden deze week ;)
wij zijn ook aan onze klusweken begonnen ('t is onzeker of ik 2 of 3 weken voor mn eisprong heb zitten, dus we klussen extra lang.)

Manlief zei bij het eten dat ie toch wel heel veel zin had in gezinsuitbreiding. Zo lief!

Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
  maandag 27 februari 2012 @ 21:11:47 #158
279894 winka
pi_108480214
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn :P :+
Oh jee , dat klinkt hoopvol :D
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelen :') Nou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Lijnloos het volgende:
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd! :+

Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
Wat leuk, nu krijgen we een Volvo discussie *O* Kan helaas niet meedoen want wij hebben helaas geen auto. Alleen twee afgetrapte fietsen :7 En ik heb een busabonnement :P
  maandag 27 februari 2012 @ 21:46:01 #159
258612 nytar
boys boys boys
pi_108482311
ja, maar wát voor fiets?! ;)
pi_108484434
heej en ik heb EN twee kinderen EN twee Volvo's en als klap op de vuurpijl ben ik lelijk. Rara hoe kan dat? :P

(sorry, kon het niet laten)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 22:27:07 #161
70532 loveli
N
pi_108484709
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef nytar het volgende:
ja, maar wát voor fiets?! ;)
Een ouwe :')
crap in = crap out
pi_108485754
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebt :P Net zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb :)
Haha, awww, thanks :) O+

Bats ze! :s)
pi_108485791
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef winka het volgende:

[..]

Oh jee , dat klinkt hoopvol :D
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelen :') Nou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee :)
Hehe, wie weet. Ben in ieder geval benieuwd :)
pi_108487506
Helaas een heel verhaal gezet en weg was die. Ligt vast aan mezelf maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.

Lindala succes morgen bij de huisarts.

Milka zoals jezelf al zegt geen bloed geeft moed. :*

coco wie weet heb je een leuke verassing.

Winka je maakt het ook erg spannend.

Voor de klussende dames heel veel succes, hopelijk geeft dit het gewenste resultaat.

Haha heerlijk die autodiscussie. Ik had een lelijke auto telt dat ook :P.
pi_108492658
Haha, ik had vanochtend ruzie met een vent in een volvo... Moest meteen aan deze discussie denken :+

Winka, spannend hoor, net als Coco!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:20:53 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108494665
Hmm crap..

volgens mij heb ik net in mijn "vruchtbare periode" een werk-reisje van 4 dagen geplanned..
dan maar hopen dat het afgelopen periode wel gelukt is :P
of er omheen klussen :D

ach jah.. we merken het wel weer :)
pi_108496544
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala succes morgen bij de huisarts.
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.

Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.

Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lindala op 28-02-2012 11:45:27 ]
pi_108496570
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef nytar het volgende:

Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
Agree! Wij hebben verdorie een roze auto.. :') Geen Volvo, trouwens.
pi_108497228
dames met de aankomende NOD's. Ik duim voor jullie!! :*
pi_108497791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Lindala het volgende:

[..]

Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.

Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.

Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op! ;)
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...

In de duimstand maar weer!
pi_108497824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...

In de duimstand maar weer!
Ik las "In Duitsland maar weer!" en was echt even heel confused :')

Maar idd lindala, hopelijk snel duidelijkheid en alles, want dit is annoying.
pi_108498151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

En dan heb ik over de toestand waarin mijn tepels zich verkeren nog niets gezegd :9 Maar goed, een en ander kan mss ook veroorzaakt worden door het uitblijven cq. niet doorzetten van de menstruatie?

Edit: Gisteren weer gestart met ovu - testen (just to be sure) en de testlijn van vandaag lijkt donkerder te zijn dan die van gisteren (maar nog niet even donker als c - lijn, dus wel 'negatief'). Komt mijn ei eraan? }:| Ik snap er de ballen niet van.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lindala op 28-02-2012 13:41:59 ]
pi_108501094
He Lindala, wat verwarrend allemaal! Ik hoop snel op duidelijkheid voor je.
Voor de andere dames (oa Winka en Coco) ik hoop op mooie streepjes (in meervoud dan he!) voor jullie.

Hier nog geen }) maar aangezien ik weer in een opruim-state-of-mind ben, zal het wel niet lang meer duren. *ben marktplaats aan het volspammen met kleding van mijn dametjes*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:27:48 #174
279894 winka
pi_108506664
Jammer dat je bezoekje aan de huisarts weinig heeft opgeleverd Lindala. Zo te horen kan het inderdaad nog alle kanten op! Ik hoop snel wat meer te weten komt, want dit is natuurlijk ook niks..

Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen :z

Nog even een vraagje: een luteale fase duurt toch nooit langer dan 14 dagen? Nou ja ik ga anders wel weer even googlen :')

Ik sta natuurlijk te popelen om te testen maar de laatste keer dat ik met een negatieve test in m'n handens stond, staat me nog helder voor de geest.
Dus ik wacht nog even :X :D
pi_108506726
Luteale fase kan wel degelijk langer duren... mijn ei springt rond dag 11... terwijl mijn cyclus 26-27-28 dagen duurt.

Winka, pies effe over die staaf heen, dan weet je het tenminste.

Lindalala :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:31:02 #176
279894 winka
pi_108506797
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod 8)7

-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat :)

[ Bericht 27% gewijzigd door winka op 28-02-2012 16:37:23 ]
pi_108507468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat :)
Joehoe! Ik ben benieuwd :Y
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:51:59 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108507492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod 8)7

was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test :?
pi_108508104
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test :?
Das een goede. Volgens mij niet.
pi_108508529
Bij mij was de kruidvat test 3 dagen voor mn NOD positief.
pi_108508758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef winka het volgende:
Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen :z
Stom is dat he, ik voel ook van alles en google me helemaal suf op alle symptomen :') Daar ga ik dan weer over twijfelen en juist weer proberen heel hard om er niet aan te denken maarja, makkelijker gezegd dan gedaan..
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:30:12 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516007
Fuck!

*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...

Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg :D).

Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).

Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen. (8> vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF :?

Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere

Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen ;).
pi_108516125
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
pi_108516250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
Fuck!

*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...

Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg :D).

Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).

Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen. (8> vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF :?

Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere

Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen ;).
Jeetje, wat verwarrend 8)7 Ze zeggen wel dat je zo'n test na een bepaalde tijd niet meer kunt vertrouwen omdat vals-positief he.. Mss dat je morgenochtend nog zo'n zwanger/niet-zwanger test kunt doen voor de zekerheid? Of idd wat leonieke zegt.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:35:52 #185
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef leonieke het volgende:
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
Ik begin inderdaad niet aan de kuur als ik niet zeker weet of ik zwanger ben. Dat risico wil ik gewoonweg niet nemen. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet zwanger ben, maar wat er dan wel is... Zul je zien dat het een vals-positieve is... Een bloedtest is inderdaad een optie. Mijn lief is nu testen halen bij de dienstdoende apotheek, ik ga morgenvroeg ook nog weer testen uiteraard. Boh, ik ben er wel een beetje van in de war...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:37:12 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516353
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was :D. Vertelde hij net ;).

Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.

Het zal wel vals-positief zijn... (8> Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
pi_108516639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was :D. Vertelde hij net ;).

Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.

Het zal wel vals-positief zijn... (8> Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
Pfff spannend! Zou wat zijn zeg :D
pi_108516674
Joehoe Twentemeisje! Zul je altijd zien zeg ;) Je kunt niet veel meer doen dan een nieuwe test. Ik zou er in ieder geval niet direct van uitgaan dat je niet zwanger bent. Een vaag lijntje is immers wel een lijntje.
pi_108516721
Kun je niet direct voor een digitale test gaan?
pi_108516722
Ik heb wel (een paar keer) een 'vaag' lijntje op de kruidvats gehad terwijl ik echt niet zwanger was... Hoe ziet het streepje eruit? Als een heel dun penne streepje, of wel over de hele breedte waar een lijntje hoort te staan? Daar kun je vaak wel het verschil in zien ;)

Oh ik hoop het zo :X
pi_108517240
Ik denk helaas echt dat je van "vals positief" uit moetgaan helaas TM... Tussen aanhalingstekens, omdathij alleen maar echt vals positief zou zijn als hij daadwerkelijk binnen die 5 min een 2e streepje liet zien. Het gebeurt helaas echt te vaak dat er door lekking toch een 2e streepje verschijnt na de afleesperiode.
Ik zou inderdaad morgenochtend met ochtendurinenogmaals een test doen en bij twijfel je kuur toch nog we uitstellen naar volgende week en bij de HA langs gaan voor een bloedtest, liefst op 2 momenten, morgen en maandag bijvoorbeeld, dan kan ook gekeken worden of t HCG verdubbelt ipv alleen aanwezig is (wat in het geval van een vroege miskraam zou kunnen). Ik denk dat je het zo zeker moet weten voor jezelf om je, als je toch de kuur gaat doen komende week, niet meer "wat als". Af te hoeven vragen...

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:58:19 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108517432
Thanks meiden! :*

Poppedein :* ik denk zelf ook dat het is zoals jij zegt. En ook dat 'wat als' geen ruimte moet krijgen... dus het zekere voor het onzekere! Ik ga ff testen morgenvroeg en ik denk ook dat ik de kuur weer terugzet naar maandag as. Wel irritant dit... }:|
pi_108517744
Heel irritant ja.. Kuur verzetten is een goed idee!

Als je wel zwanger bent, en bijv. heel pril, dan is er over een paar dagen wel een duidelijke streep te zien.. en zo niet... sja, helaas...

Dat is wel de pest van de kruidvat testen ;) heel gevoelig, en ik hoor (en ervaarde) zelf steeds vaker dat er wel eens van die 'lijntjes' in komen. (al zien die er wel anders uit dan HCG lijntjes!)

Ik duim mee, en is het niet deze maand, dan moet het over 2 maanden! :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:23:11 #194
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108518596
Ik word gek... Ook een (heeeeeel) vaag streepje op de Predictortest....
pi_108518723
Oh wat spannend TM. Ik zou dan toch maar de kuur verzetten en hopelijk wordt het sreepje dan duidelijker de komende dagen. Maar wel raar dat je nog vloeit.
pi_108518784
:o das dan duidelijk! Verzetten die handel en vrijdag weer testen!!!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:27:38 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108518829
Wow TM, wwat leuk :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:28:31 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108518873
Boh, wat een boel spannend TM. :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:30:02 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108518958
Ik ga inderdaad die kuur verplaatsen. Tegelijkertijd denk ik dat het een vroege miskraam is... Poppedein, vind jij dat ook niet het meest voor de hand liggende scenario gezien het bloedverlies?

Spannend it is!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:31:19 #200
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108519021
Zit ik hier een beetje mee te lezen en zie ineens een vaag positieve streep voor TM, jeutje wat spannend zeg!
pi_108519083
tm! Spannend! Ik ken de predictortesten niet, heb altijd clearblue's gedaan, maar volgens mij staan beide niet bekend als heel gevoelig. Hopen dat dat streepje duidelijker wordt. Misschien bloedverlies rond de innesteling?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:38:00 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108519401
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
pi_108519478
Ja... Het is t meest voor de hand liggende scenario, maar je zal de eerste niet zijn met een vrij heftige innestelingsbloeding of geef te beestje een naam.. Dat gebeurt toch met een te grote regelmaat om daargeenrekening mee te houden. Daarom zou ik morgen de HA bellen en direct met uitleg omeen boedtest op 2 momenten vragen. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om vrijdag zelf weer te testen, maar als die test een twijfelstreep geeft weet jenog niet watnou verstandig is voor maandag.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:39:56 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108519515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
Geeft niks joh! :*

Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
pi_108519535
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
pi_108519540
ik zie 'm wel ja..

mijn man ziet m ook..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:42:36 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108519671
Streepje hoor...het zou zo leuk zijn, de eerste 2011-mama die weer zwanger is :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:43:29 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108519712
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
Yep, was binnen de afleestijd... En heel erg ruim binnen de termijn van 30min die ze geven voor evt. vals-positieve resultaten.

He bah, wat een zenuwachtig gedoe dit.... het stomme is ook dat ik een voorgevoel had over het verplaatsen van mijn pred-kuur.... En dat ik tegen dat gevoel in gehandeld heb. Gek he?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:49:44 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108520028
Ik zie 'm ook TM... En Tijn ook

Zou idd je kuur verzetten en vrijdag nog eens testen, wat Poppedein ook al zegt... Hopelijk zegt het bloedverlies alleen iets over innesteling, ik duim voor je meis :*

Wanneer is je officiele NOD?

[ Bericht 3% gewijzigd door flugeltje op 28-02-2012 21:55:16 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:49:56 #210
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_108520036
TM :o, wat spannend!

Ik heb zelf overigens ook een heftige innestelingsbloeding gehad van een paar dagen, variërend van lichtrood tot bruin (meer dan inlegkruisje, minder dan maandverband zeg maar).

Good luck morgen! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_108520050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Geeft niks joh! :*

Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
Vaag of niet, het lijkt me - voor een prille zwangerschap - een prima streep. Je bloeding kan inderdaad een innesteling zijn. Is de bloeding anders dan normaal tijdens je menstruatie? In ieder geval geen risico nemen lijkt me. :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:57:02 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108520399
Dit is toch gewoon een streep, zoeen had ik ook en het resultaat ligt hier naast te slapen. Dus..... En ti's avondurine hè.

Spannend zeg!!
pi_108520586
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
pi_108520648
die is heel duidelijk hoor Coco!
Gefeli *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108520705
Wauw Coco, gefeliciteerd!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:09:06 #216
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108521021
Coco dat is wel een heul duidelijk exemplaar *O*. Ik snap dat je voorzichtig bent! Van mijn kant alvast een voorzichtige felicitatie!!

Ik had overigens ook de eerste weken totaal geen symptomen toen ik zwanger was van Saar ;).Nu zijn mijn borsten een klein beetje gevoelig, dat was de vorige cycli niet... Ik haat onzekerheid! Ik ga echt uit van een mk, ook daar kunnen we trouwens wel iets positiefs uithalen, ik kan dan nog steeds zwanger worden immers.... Ik ga trouwens morgenvroeg mijn gyn bellen, er is namelijk nog een bijkomend dingetje mocht ik wel schwanger zijn. Voor de zwangerschap van Saar was mijn progesteronlevel in de tweede helft van de cyclus veel te laag, om een goede nesteling/begin van de zwangerschap te faciliteren kreeg ik toen Utrogestan voorgeschreven voor de eerste 13 weken. Ik ga daar gewoon de situatie eens voorleggen denk ik.
pi_108521027
Gefeliciteerd Coco!! *O* *O*

En ik zie ook echt een streep hoor TM! Wat spannend! *O*
pi_108521145
Coco, gefeliciteerd! En, ik ken je gevoel van na een miskraam, maar het gaat vast gewoon goed.

TM, ik zie em ook hoor!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:13:32 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108521229
Van harte Coco, dit is een hele duidelijke hoor :Y

TM, goed plan om effe te overleggen met je gyn...
pi_108521270
Twentemeisje, ik zie ook een vaag streepje. En lijkt even breed als de teststreep. Volgens de bijsluiter van mijn test is dat het belangrijkste: dat dat streep qua vorm op de controlestreep lijkt. Niet of je hem heel goed kunt zien of niet.
pi_108521939
Ik zie 'm ook. De vrouw naast me niet trouwens.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:28:39 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108522023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
Coco, ik had ook geen symptomen of signalen... Ik heb haar zojuist naar bed gebracht O+ Dus van harte hoor *O*

En TM houdt het nog even spannend? Ben reuze benieuwd hoor! :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:57:12 #223
52229 Chanty
pi_108523648
Coco gefeliciteerd! Mooie duidelijke streep, hopelijk een plakkertje *O*

TM: Spannend! Ik zou t even uitstellen die kuur en later nog eens testen :)
pi_108524094
*O* van harte!!!

TM, hopelijk morgen iets meer duidelijkheid en tja... Niet tof is die onzekerheid!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:08:30 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108524330
*O* coco van harte gefeliciteerd *O*

Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierig :@ Ik zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:11:41 #226
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108524515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* coco van harte gefeliciteerd *O*

Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierig :@ Ik zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor :*
:D je bent een schatje DV :*

Ik ga morgenvroeg thuis nog een testje doen en dan het verhaal voorleggen bij de gyn. Ik moest maar eens gaan slapen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken o|O .
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:13:15 #227
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108524611
:* hihihi :D ik hoop dat je kan slapen vannacht :*
pi_108530550
Coco gefeliciteerd.*0* *0* *0*

Twentemeisje je maakt het spannend. Hopelijk kan je wel slapen vannacht en krijg je morgen meer duidelijkheid. Misscien toch een innesteling, ik ga voor je duimen.
Krijg je de methylkuren standaard? Ik ken ze alleen dat ze bij een schub gegeven worden. Hopelijk heb je van de ms niet teveel klachten.

Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.

Winka ik duim nog even verder voor je.

Milka hoe is het bij jou gegaan, bloed weggebleven?
pi_108533267
Hee ik zie twee streepjes !!! Wat goed voor jullie!!!

Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen.. en ik heb nergens last van. Als ik geen test had gedaan zou ik niet weten dat ik zwanger was.

Dus ja, dat je geen symptomen hebt wil nog niks zeggen!
pi_108533305
tm gefeliciteerd *O*
De pred kuur kan tijdens een zwangerschap gegeven worden, het effect is alleen nog niet geheeld duidelijk op het ongeboren kindje. Anders even bekijken of de schub 'erg' genoeg is om deze overweging te nemen. Ik weet niet hoe jouw neuroloog hier tegen aan kijkt? De mijne is zowiezo terug houdend met het geven van de predkuren. Je zou dan in overleg ook nog kunnen kiezen voor de 3x500 ipv 3x1000.

Coco gefeliciteerd *O*

Na een dip in november/december gaat het nu wel heel hard met de streepjes!
pi_108533346
quote:

SPOILER
Whaaah!! Ook hier kom ik (voorzichtig) jompelen hoor *O*. Symptomen zeggen niets, en elke zwangerschap kan weer anders voelen... We gaan duimen voor een plakker!

TM, voor jou ook spannend! De streep staat er, hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:48:26 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108533382
Gefeliciteerd coco!

Ik zie m ook TM! Heb je vanmorgen alweer getest? 8-)
pi_108533389
Coco, tof! Gefeliciteerd *O* *O*
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:53:07 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108533396
Coco, gefeliciteerd, da's een mooie streep! :Y Maar ik kan me de onzekerheid zo goed voorstellen. :Y

En TM, heb je er vanmorgen nog een test tegenaan gegooid? Ik zie de streep ook hoor! :Y
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:15 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533596
Clearblue digital is duidelijk... niet zwanger... -O- En die van het huismerk van de apotheek idem, al meen ik daar dan weer wel een heeeeeeel vaag lijntje te zien, maar goede kans dat ik die erin kijk of dat dat het testlijntje zelf is (daar waar het lijntje moet verschijnen).

Ik ga er dus helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben, maar irritant is het wel, er zit nu natuurlijk toch een knagertje in mijn hoofd ;). Ik denk dat ik straks even bel met het ziekenhuis, zien of ze een bloedtestje willen doen. Die uitslag is dan wel bekend voordat de infuusnaald erin gaat. Of ik stel 'm uit naar volgende week... Ik zit nog heel even in dubio.

@ Sethiwe & AED: mijn neuroloog is ook niet scheutig met kuren hoor. Infact, dit is nog maar mijn tweede predkuur ooit. Ik krijg 'm in dit geval voor de enorme vermoeidheid en wat andere zenuwklachten die me al een tijdje plagen, om mijn lijf even een zetje in de goede richting te geven. Ze had vergelijkbare patienten er duidelijk van zien opknappen, dus wilde ze wel een poging wagen. Vanwege onze kinderwens gebruik ik al een tijdje geen Avonex en wil ik ook geen zware medicijnen nemen. In de cyclus waarin de kuur valt gaan we ook even geen baby-making-actie ondernemen hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:17 #236
52229 Chanty
pi_108533597
Weet iemand of melatonine-pilletjes van invloed kunnen zijn op de temperatuur? Vanochtend 37,01, een half punt hoger dan de vorige drie dagen, maar mogelijk komt het door de melatonine. Gisteren verloor ik overigens ook wat waterig, wittig spul. En de laatste drie dagen heeel lichte trekkenin de onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden maar dan veel milder. Inmiddels zit ik op dag 45 van mijn vermoedelijke cyclus...
pi_108533672
quote:

SPOILER
tof! ^O^

Hoop dat deze wel blijft plakken O+

@TM: ik zie ook een streep, dus ik hoop dat het toch raak is!
pi_108533777
Dubbele strepen ^ ^ Whoop!

Ik zou de afspraak niet verzetten (dat ben ik dan he, straks moet je weer wachten tot je aan de beurt bent ofzo), vraag een bloedtest aan. Duidelijker dan dat kan niet lijkt me.

Melatonine, als je die via de drogist heb, dan vermoed ik van niet. Die hebben zo'n lage dosis, dat het denk ik niet uitmaakt.

Flink aan de klus hier, de Otesten werken goed en zijn goedkoop dus ik krijg een goed beeld omdat ik ze gewoon lekker kan gebruiken en een goed beeld krijg. 20ct per testje ;) Zelfs met ochtendurine geen vertekende waarden, bij mij i.i.g niet, aangezien ze later op de dag dezelfde waarde geven.
Blijkt idd dat ik vrij laat mijn O heb (en vrij vroeg de menses :( )

Mijn NOD zal 10/11 maart zijn. En ik heb een paar dagen daarvoor al de afspraak bij de gyn.

Gewoon mijn lichaam bedreigen met de gyn, misschien dat ik dan spontaan zwanger wordt. :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:20:42 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533981
De assistente overlegt even met de huisarts, ik word zo teruggebeld.
pi_108534161
Spannend TM, ik duim voor je!

Coco, super meis, gefeliciteerd!

Hier zijn we weer begonnen aan een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
pi_108534182
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef Sethiwe
Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
pi_108534467
Oeh nieuwe strepen!

TM, spannend bij jou dus, ben benieuwd wat ze zeggen!

Coco, gefeliciteerd!! Dit keer een plakker hoor!

Hier ook weer begonnen aan een nieuwe ronde, zit nu op dag 13 ga van het weekend maar eens kijken of we al een positieve ovutest te pakken krijgen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:01:05 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108534629
Coco!
*O*
gefeliciteerd! ik ga duimen voor een plakkerdje!

en TM.. ook spannend..
en vraagje, waarom zou je de kuur niet sowieso uitstellen?? of heb je nu zo'n enorme last van je ms dat je het echt NU wil ?
pi_108535668
Coco gefeliciteerd! *O*

TM, het blijft dus spannend. Ik blijf voor je duimen want ik vond die streep toch wel duidelijk.
pi_108535926
quote:

SPOILER
*O* *O* O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108536211
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Lindala het volgende:

[..]

Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
Klinkt idd als een eisprong!

Gefeliciteerd Coco! En een voorzichtig gefeliciteerd voor TM,ik zie hem ook hoor,de streep!

Hier nog steeds niets,met vlagen zere tetten maar dat hoeft niets te zeggen. Misschien te vroeg getest of misschien dan toch vandaag of morgen ongesteld :? Over een week naar de gyn.
pi_108537306
Coco, van harte! :* *O*

Ik hoop dat het een plakker is nu :)
pi_108538713
Wat is een predkuur?
pi_108539158
Zojuist weer een ovu - test gedaan en deze was weer een stuk lichter dan die van gisteren :? Wel een ei, geen ei, ik weet het echt niet meer. Omdat er niets concreets gebeurd - geen bloeding, geen positieve test - merk ik dat er bijna op een frustrerende manier mee bezig ben en mijzelf van alles in mijn hoofd haal ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Lindala op 29-02-2012 12:19:00 ]
pi_108539378
Ik had vanochtend wel een ei, voor 't eerst dit jaar. Leuk, 2 kipjes.

't Is nog echt waar ook.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:17 #251
309370 Nanadu
pi_108540819
Coco gefeliciteerd *O* Ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik hoop op een blijvertje ^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:59 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542163
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.

Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.

Dank voor het meedenken!

Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:34:44 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108542277
HCG 6 wil toch wel zeggen dat er iets is gebeurd of nog aan het gebeuren is... Dat is sowieso wel positief natuurlijk... Ik hoop op een stijging voor je... :*
pi_108542362
Jeetje TM, wat een achtbaan zo binnen 24 uur. Ik hoop voor je op stijging, maar in elk geval is er iets gebeurd. Dat stemt weer positief natuurlijk. :*
pi_108542522
ooo ik ga voor je duimen hoor TM :D ik zie op je test ook wel een streep hoor.... heb je al een kruidvattest gedaan? die van 2 voor 5 euro?
Die test vrij snel positief; ik had bij beide meiden daar al heel snel een 2e streep op?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108542751
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:50:25 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef MeNicole2 het volgende:
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
Op FB is een smoesje uiteraard ;). Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar :D.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:50:44 #258
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542816
Heb al KV getest BJ, die was gisteren heel vaag positief...
pi_108542870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Op FB is een smoesje uiteraard ;). Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar :D.
die had ik ook al gelezen ;) whahaaaa

en uh kruidvattest was bij mij ook eerst echt heeeeeeeeel vaag; moest echt in het licht houden, schuin kijken, maar dan zag ik een 2e streep; en die test werd elke 2 dagen iets donkerder...
(en tja het resultaat is alweer ruim een half jaar... ) :D *duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:53:40 #260
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108542910
TM :* ik sluit me aan bij Fluugs er is iedergeval wat gaande of gebeurt, dat is best positief.. Dikke knuf, hopelijk heb je snel nog meer duidelijkheid
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:23:31 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108543876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde... 8-)
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:57 #262
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108548785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde... 8-)
Je zou zo een chef kunnen spelen op 24Kitchen!! O+ /inside joke
pi_108549511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.

Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.

Dank voor het meedenken!

Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
Dit zou wel eens het lijntje op de test kunnen verklaren (de kruidvats) die zijn zó gevoelig (ik geloof zelfs al bij een HCG van 8 of 10....)... dat is weer het verrotte soms ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:53 #264
279894 winka
pi_108550804
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje *O*

Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief ;(
pi_108551937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:

Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief ;(
Balen Winka! Hopelijk is het de volgende keer wel raak :*
pi_108552243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:

Hé jammer. Maar je }) is dus nog niet helemaal doorgezet?
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:52:47 #267
279894 winka
pi_108553860
Nee het is nog niet doorgezet, wat er was is bijna te verwaarlozen. Maar zo begint wel altijd mijn menstruatie. En aangezien ik de kruidvat test heb gebruikt, lijkt me de kans klein dat het raak is.

Wel vermoeiend dit :) Eerst helemaal in de put omdat ik doordat ik écht het gevoel had vanochtend dat ik ongesteld zou worden. Daarna toch weer blij want er gebeurde niks en ik werd duizelig en misselijk.
En toen dus een beetje bruin bloed. Maar even getest want ik werd gek van mezelf -O-

Het is trouwens ongelovelijk hoe snel je van bui kan veranderen 8-) Je blijft toch altijd hoop houden :D
pi_108556184
vervelend is dat hé? heb je ineens in 1 cyclus 2 keer de teleurstelling...

Nou, de Odagen zitten erop denk ik,morgen nog even door klussen voor de zekerheid. En dan wachten tot volgend weekend.
pi_108556518
COCO :o Je bent zwanger!!!! AAAAH :D :D :D *O*

snap helemaal hoe je je nu voelt.. Hoop echt dat het dit keer goed gaat. Toch proberen te genieten en hopen dat de tijd snel gaat tot 12wkn
pi_108563688
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.

SPOILER
Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder. :)
pi_108564922
Tuktuk, :* :'( kak! Geniet van je m&ms, de kat en elkaar!

Winka ook al niet :( dames toch... :*

ik dacht vanochtend dat ik volkomen verkeerd had gerekend en ons klusmoment gemist had (nou ja, zaterdag wel maar daarna niet ivm vanalles) en daardoor dat de periode al voorbij was (nu dag 12) maar vandaag staat mijn onderbuik zo straks en krampig, dat moet wel een springend ei zijn, dus die gaan we straks nog ff onderkwakken :+
pi_108566587
Milka wat balen die onduidelijkheid, hopelijk kan de gynaecoloog je volgende week helpen :*

Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt. :*

winka balen dat je toch ongesteld lijkt te worden :*

Jaeky hopelijk laat is je lichaam bang voor de bedreiging :+

Twentemeisje wel fijn dat de ha gelijk serieus actie onderneemt en de kuur uitgesteld kan worden. Gelukkig heb je de kuur niet vaak nodig gehad. Had het vannacht een beetje verkeerd geinterepteerd.

Chanty geen idee of melatonine van invloed is op de temperatuwur. Kan het niet zijn dat je nu je eisprong hebt. Echt vervelend voor je zo'n lange cyclus.

Sterrenmunt hopelijk kan je je ei vinden van het weekend en er van profiteren.

Haha oksel vindt zelfs 2 eieren, eet smakelijk.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:36:10 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108566629
Tuktuk, blegh! Wat verdrietig dat het mis is gegaan! Sterkte meis!

LL wat weet je je toch ook heerlijk uit te drukken :D....

Thanks voor het aanhoren van mijn 'gedoetje' dames. Ik ben in mijn optiek gewoon ongesteld. Uiteraard meld ik het resultaat van de tweede bloedtest ook nog ff! Maar ik heb zelf geen hoop op een gunstige draai aan dit verhaal. We gaan dus ff in de wacht omdat we bij het doorgaan van de kuur een maandje over moeten slaan. :*!
pi_108566946
Tuktuk, ik weet hoe het is. Sterkte en dan binnenkort maar weer met frisse moed ertegenaan!

pi_108567018
Haha lijnloos succes om het ei onder te kwakken.

Tuktuk wat balen meid, dat het mis is. Sterkte :*
pi_108567281
Twentemeisje hopelijk geeft de kuur dan het gewenste resultaat (als de bloedtest negatief is) en kan je weer fit bij ons aansluiten.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:30:41 #277
52229 Chanty
pi_108569889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.

SPOILER
Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder. :)
Oh shit wat erg ;( Sterkte :*

@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen :')
pi_108575263
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt. :*
Ik weet het niet. Kan dat zomaar?

Tuktuk, wat klote zeg! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Tot dan lekker de tijd nemen om te balen en verdrietig te zijn :*
pi_108575432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh shit wat erg ;( Sterkte :*

@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen :')
klussen kan sowieso geen kwaad :P

Hier zijn de wachtdagen weer begonnen :Y)
pi_108577366
Oh Tuktuk, wat verdrietig, wat klote! Veel sterkte :*
pi_108577391
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden! :)

Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
pi_108577482
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?

Sterkte Tuktuk.
pi_108577646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Lindala het volgende:
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden! :)

Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
-O- ben je mooi klaar mee.
pi_108577761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:26 schreef Shandaly het volgende:
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?

Sterkte Tuktuk.
Ik ben bijna drie weken over tijd. Voor deze cyclus hoop ik niet meer echt, althans, niet op een zwangerschap. Ik hoop enkel dat alles in orde is en dat ik heel snel ongesteld ga worden.
pi_108578105
Ik had dat afgelopen december, cyclus van over de 50 dagen. En dan de opluchting als je 'gewoon' ongesteld wordt... ik vond het heel bizar dat ik blij kon zijn met een menstruatie terwijl ik toch eigenlijk zo graag zwanger wilde zijn. Maar het was toen even de bevestiging van 'mijn lijf doet het nog'.
Ik hoop met je mee dat je snel ongesteld mag worden! :*
pi_108578879
Ik had bij Tess een cyclus van 74 dgn :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_108579450
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:17 schreef Vicky het volgende:
Ik had bij Tess een cyclus van 74 dgn :X
Pff, dan mag ik echt afkloppen want ik zou daar op zijn zachtst niet zo blij mee zijn. :')
niet dat er iets aan te doen is.....toch :?
pi_108582027
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.

Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's

Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
pi_108582464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.

Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's

Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
Klopt helemaal!

Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
pi_108582740
He shit Lindala, hier heb je dus niets aan.
Oh Tuktuk, wat jammer dat het niet zo mocht zijn..... -O-

Ik heb ook verschillende cycli gehad

30 dagen, 41 dagen,30 dagen, 31 dagen, 57 dagen, 20 dagen en daarvoor weet ik het niet meer, dat staat niet in mijn telefoonapp, haha! Nu ben ik op dag 21 van mijn cyclus, we zullen zien wat dit brengt.
pi_108586290
Bedankt nog allemaal voor jullie reactie naar aanleiding van mijn twee streepjes van afgelopen zondag. Ik ben een aantal dagen niet actief geweest door de rare mengeling aan emoties. Stond ik dan gisteren met m’n prille zwangerschap op de crematie van de oma van m’n man.

Ik zag dat Cocotrimonium vlak na mij is doorgegaan naar Z&G. Nog gefeliciteerd! Verder hoop ik dat twentemeisje ook nog aan mag sluiten, maar ik begrijp het wel dat je meer neigt naar een hele vroege miskraam. Maar een zwangerschap is nog niet uitgesloten toch?

Helaas verdrietig nieuws voor TukTuk. Verdrietig zijn mag, fijn dat het er ook uit komt.

Verder gun ik iedereen hier ook een enkeltje naar het volgende topic en als dat niet zo heel vlot gaat toch in ieder geval duidelijkheid in de cyclus zodat je weet waar je naartoe werkt/op wacht.
pi_108586822
Hoe lang zijn jullie eigenlijk allemaal bezig? En hoe oud zijn de meesten hier als ik vragen mag:|
pi_108587141
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Lindala het volgende:

[..]

Klopt helemaal!

Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
Ik hoop dat je gewoon snel ongesteld wordt. Deze keer althans. De keer erna hoop ik dat je zo'n 9 maanden lang niet ongesteld wordt :+ :*

@Diesje: in de OP staat een overzichtje van hoe lang iedereen ongeveer bezig is. Ik ben zelf overigens 30 (en een half) jaar oud jong :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:24:13 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_108587424
Ik ben ook 30 en bezig voor spruit nr 2. De eerste is nu 19 mnd.

[ Bericht 14% gewijzigd door nytar op 01-03-2012 15:58:02 ]
pi_108588716
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal O+
We zijn allebei behoorlijk uit ons doen, maar wel 'blij' dat het al zo vroeg mis is gegaan. Nu is het een kwestie van onszelf weer een beetje bij elkaar rapen en weer opnieuw proberen. We weten nu hoe het moet tenslotte ;) :P

Poeh, Lindala, ik hoop echt voor je dat het doorzet, die onzekerheid is echt heel vervelend -O-

Ik ben overigens 26 en mijn vriend 27.
pi_108588935
Ik ben 33 en nu een half jaar bezig voor nr. 2. Mijn zoontje Lars viert over 2 maanden zijn tweede verjaardag.
En gezien mijn redelijk onregelmatige menstruatie hoef ik niet in de OP, ik weet zelf niet wanneer mijn nod is..
pi_108592289
Chanty gewoon doorklussen, wie weet helpt het.

Aurum succes met wachten, hopelijk brengen de eieren op de kalender geluk.

Lindala zoals je al las zijn er meer die soms een lange cyclus hebben, dat is heel vervelend vooral in combi met al je klachten en negatieve test. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en aan nieuwe ronde kan beginnen.

Ik ben 28 en we zijn nu vanaf augustus bezig. En erg onregelmatig met mijn cyclus.

Kursor heel dubbel zo voor je afgelopen dagen,logisch dat je hoofd er niet naar staat om hiermee te lezen/reageren.

Tuktuk nogmaals sterkte.

@Shandaly je kan ook in het onderste rijtje in de op, dan hoef je geen Nod door te geven.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:39:37 #298
279894 winka
pi_108592341
Jee -Tuktuk- wat heftig -O- Wat ontzettend naar dat het is misgegaan.. :*

@Lindala: waardeloos dit!!! En dat je niet anders kan doen dan wachten is al helemaal drama.. Jee hoop dat je gauw uit dit niemandsland komt en ongesteld wordt! En wat een cycluslengtes lees ik hier.. Dan moet je wel enorm veel geduld hebben.. Ik ben nog geen eens echt over tijd en ik word nu al gek van ongeduld omdat het niet duidelijk is..

Er zijn trouwens toch ook pillen om de boel op te wekken? Of is dat alleen als de menstruatie niet op gang komt na pilgebruik?

@aurum: succes met wachten! Had je nog wat aan de ovutesten gehad?

@Lijnloos: laat je maar lekker volspuiten :7

Vandaag een hele vage dag. Mijn menstruatie heeft nog steeds niet doorgezet. Ik dacht eigenlijk eerst van wel omdat ik vananochtend helder rood bloed had na mijn wc beurt. Onsmakelijk verhaal volgt onder de spoiler..

SPOILER
Dus nu weet ik nog niks }:|

Ik ben van plan om zaterdagochtend weer te gaan testen. Want dan ben ik echt 2/3 dagen over tijd en wie weet plas ik dan wel een positieve test :)
pi_108597888
Thx voor jullie medeleven, allemaal :*

En Winka, volgens mij bestaan er inderdaad medicijnen om een menstruatie op gang te helpen. Hoe en wanneer deze gebruikt worden weet ik eigenlijk niet. Kan me voorstellen dat deze niet voorgeschreven worden voordat er het e.e.a. is nagekeken. Succes met de laatste dagen wachten, hopelijk een positieve test dit weekeind!

Diesje, ik ben 8 oktober '11 gestopt met de pil, inmiddels zit ik al enige tijd in ronde 4 (zou eigenlijk ronde 5 moeten zijn }:| ) en ik ben, evenals mijn man, 25 jaar oud. NOD, geen idee (meer).

Mijn gegevens staan niet in de OP. Iemand die deze erbij kan zetten in het volgend topic?
pi_108601287
Wat leuk te lezen! Ik ben 27 en zit in ronde 7. Over 2 weken ongv mijn NOD.
pi_108602345
Zal ik hem maar even dicht gooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')