Oh echt superquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Lang leve mobiel internet wat amper werkt midden in de bossen haha.
Bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden en felicitaties! We kunnen het eigenlijk zelf nog niet geloven.. Dik elf jaar aan de pil geweest en in de tweede ronde al raak. Dar wens ik echt iedere vrouw die graag zwanger wil worden toe!
De komende dagen laat ik het allemaal maar wat op zijn beloop. En als we thuis zijn zien we dan wel weer.
Ja echt een grappig verhaal.. midden in de burgers zoo. Mannie wist dat ik die test vandaagging doen. Ik was al een heel stuk voorop gelpen met schoonzus zodat ik op mijn gemak die test kon doen. alleen die uitslag verscheen ineens... was eigenlijk totaal overrompeld... had het niet verwacht. maar toen kon ik mannie dus bellen want had geen idee waar die ergens uit hing in het park. want die was druk aan het fotograferen en slles. hij vroeg: wat is er!? En ik kon alleen maar 'ja' zeggen. hij: wat ja? Ik zeg JAAAA!
En toen wisten we niet hoe snel we naar elkaar toe moesten rennen haha.
lig nu lekker in bed.. papa in spee is ook onderweg en san gaan we er even over fluisteren. huis is hier zo gehorig als de pest. maar we hebben nog nauwelijks een moment voor ons samen gehad vandaag. dus dat gaan we nu maar even jnhalen :-)
Meiden... echtv ik duim zo ontzettend voor jullie! Wens jullie dit magische gevoel ook toe!
en wat al gezrgd is door een ander... geef de moed NOOIT op.. blijf erin geloven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
even een ego postAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
Ja daar heb je gelijk in hoor, maar vergeet niet dat mensen soms eigenlijk al jaren geduld hebben tot het moment dat ze echt 'mogen' gaan proberen. Ook al ben je nog niet zo lang bezig kun je toch wel het gevoel hebben dat je al heel lang aan het wachten bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Barretje, ik kan het me ergens wel voorstellen, maar je bent pas net begonnen. Probeer dat ook even voor ogen te houden.
Ik gun het jullie allemaal van harte, maar ik word soms wel wat iebelig van mensen die net begonnen zijn en nu al stressen en weet ik wat allemaal. Nu snap ik wel dat dit juist het topic is om het daarover te hebben, maar ik denk dat het daardoor eerder lastiger wordt voor jezelf. En niet dat ik vind dat je het niet mag zeggen als je je down voelt ofzo, maar ik mis het relativeringsvermogen hier en daar. Wellicht lijkt dat alleen maar zo omdat het internet is.
Twinkle, ik had je nog niet gefeliciteerd: bij dezen!![]()
Dat ja,quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aww![]()
Ja het is ook kut als de hele wereld zwanger lijkt terwijl je zelf óók zo graag wil, juist dan valt het overal extra op..
Fijn dat je je nu in ieder geval beter voeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
hihi.. de rest van de "maand" heb ik er over het algemeen geen last van hoor
gister alleen even een nervous break-down
maar chinees en ben en jerries en een nacht slapen maakte toch wel veel goed
Ik heb toen een DA huismerk test gebruikt. Werkte ook primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Susie het volgende:
Die van Kruidvat werken prima en zijn ook niet zo achterlijk duur als die van Clear blue. Die zou ik alleen maar doen als ik al positief getest had met die van de Kruidvat.
Ik heb afgelopen maandag negatief getest met die van de kruidvat, dus ik dacht; laat ik eens een andere proberenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Susie het volgende:
Die van Kruidvat werken prima en zijn ook niet zo achterlijk duur als die van Clear blue. Die zou ik alleen maar doen als ik al positief getest had met die van de Kruidvat.
En daarom is het fijn dat er een mix is in dit topic, want zowel de hyper-stress reacties van mensen die pas net begonnen zijn als dit soort berichtjes als de jouwe komen met regelmaat terug in dit topic. Mooi om te zien. Zo houdt het elkaar vlgs mij prima in evenwicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Barretje, ik kan het me ergens wel voorstellen, maar je bent pas net begonnen. Probeer dat ook even voor ogen te houden.
Ik gun het jullie allemaal van harte, maar ik word soms wel wat iebelig van mensen die net begonnen zijn en nu al stressen en weet ik wat allemaal. Nu snap ik wel dat dit juist het topic is om het daarover te hebben, maar ik denk dat het daardoor eerder lastiger wordt voor jezelf. En niet dat ik vind dat je het niet mag zeggen als je je down voelt ofzo, maar ik mis het relativeringsvermogen hier en daar. Wellicht lijkt dat alleen maar zo omdat het internet is.
Twinkle, ik had je nog niet gefeliciteerd: bij dezen!![]()
Ik geloof dat ik nogal last heb van mijn hormonen, maar ik schiet hiervan volquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Lang leve mobiel internet wat amper werkt midden in de bossen haha.
Bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden en felicitaties! We kunnen het eigenlijk zelf nog niet geloven.. Dik elf jaar aan de pil geweest en in de tweede ronde al raak. Dar wens ik echt iedere vrouw die graag zwanger wil worden toe!
De komende dagen laat ik het allemaal maar wat op zijn beloop. En als we thuis zijn zien we dan wel weer.
Ja echt een grappig verhaal.. midden in de burgers zoo. Mannie wist dat ik die test vandaagging doen. Ik was al een heel stuk voorop gelpen met schoonzus zodat ik op mijn gemak die test kon doen. alleen die uitslag verscheen ineens... was eigenlijk totaal overrompeld... had het niet verwacht. maar toen kon ik mannie dus bellen want had geen idee waar die ergens uit hing in het park. want die was druk aan het fotograferen en slles. hij vroeg: wat is er!? En ik kon alleen maar 'ja' zeggen. hij: wat ja? Ik zeg JAAAA!
En toen wisten we niet hoe snel we naar elkaar toe moesten rennen haha.
lig nu lekker in bed.. papa in spee is ook onderweg en san gaan we er even over fluisteren. huis is hier zo gehorig als de pest. maar we hebben nog nauwelijks een moment voor ons samen gehad vandaag. dus dat gaan we nu maar even jnhalen :-)
Meiden... echtv ik duim zo ontzettend voor jullie! Wens jullie dit magische gevoel ook toe!
en wat al gezrgd is door een ander... geef de moed NOOIT op.. blijf erin geloven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Twinkle!
En verder even geen reacties van mij...wil alleen even een dagboekpost kwijtWat een dag. Ik denk dat je je vandaag best rot mag voelen. Morgen weer een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
even een ego postgewoon je even laten gaan.. is heel normaal die gevoelens.... en zeker niet opkroppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha idd daar waag ik me al helemaal niet aan. Ik heb die serie ook gezien en idd standaard minimaal 1 x huilen per aflevering. En dan spreken we niet over een traantje, maar gewoon lelijk huilenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef L0t.. het volgende:
Op aanraden van een vriendin kijk ik nu het programma Babyboom terug op uitzending gemist. Mooi programma maar ik heb bij de eerste aflevering al 3 keer zitten janken
Ja ik vind het ook niet erg hoor, soms moet je gewoon even lekker emo kunnen zijn toch. Er zitten gewoon heel veel mooie verhalen tussenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef nytar het volgende:
[..]
Haha idd daar waag ik me al helemaal niet aan. Ik heb die serie ook gezien en idd standaard minimaal 1 x huilen per aflevering. En dan spreken we niet over een traantje, maar gewoon lelijk huilen
(wat af en toe errug lekker is)
Ja, maar lekker 'gruwelen' om de minder leuke stellen is ook leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg hoor, soms moet je gewoon even lekker emo kunnen zijn toch. Er zitten gewoon heel veel mooie verhalen tussenook een hoop stellen die ik niet zo leuk vind, maarja
Anderhalf streepje? En als je zo'n Clearblue-test doet met zwanger of niet zwanger?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Ja, maar lekker 'gruwelen' om de minder leuke stellen is ook leuk
En ik huil om allerlei films en series, maar dat vind ik helemaal niet erg. Als mijn vriend een late dienst heeft lekker met de laptop op de bank, poes op schoot en dan maar snotteren
Hier nog geen nuttige update helaas. Mijn borsten zijn nog ongelofelijk gevoelig, ik ben 's ochtends ongelofelijk misselijk en de lucht van koffie kan ik niet waarderen, terwijl ik normaal eerder het espresso-apparaat aan had staan dan mijn bril op had.
Toch blijft het bij anderhalf streepje op de tests![]()
![]()
Nou ja, we hebben nog wel even geduld
Edit: Ik was ervan overtuigd dat ik Twinkle al gefeliciteerd had, maar ik kan het niet meer terugvinden
Blijkbaar niet dus
Gefeliciteerd Twinkle![]()
Een dun streepjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Anderhalf streepje? En als je zo'n Clearblue-test doet met zwanger of niet zwanger?
Volgens mij ben jij gewoon echt hartstikke zwanger hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Een dun streepje
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind
Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Een dun streepje
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind
^^quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.
Hurrah!!! Gefeliciteerd!
als ze die nou eens zouden hebben..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Lindala het volgende:
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
Oepsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid![]()
Ja, dat is dus juist wat ik bedoelde. Jij was vorige maand nét begonnen met proberen, en dan al verdrietig/teleurgesteld als anderen zwanger worden. Dat is waar ik bij veel anderen zo bang voor ben, jullie maken het i.m.o. zoveel moeilijker voor jullie zelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.
In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique![]()
Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..
Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!
En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie!
wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef winka het volgende:
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef Shandaly het volgende:
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
.
Ik gebruik ze van internet, pas sinds een paar dagen, dus afwachten of ze werken, lijkt er vooralsnog wel op, maar duur zijn ze iig niet. Van die ieniemienie dipstick(jes)...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
Hahaha, heel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom
Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?
Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer
Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd
Het kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef Oksel het volgende:
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
Nou 4 is niet echt bijzonder veel ofzo.. Gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder.
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in novemberquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom
Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Volgens mij kan het in de slechtste gevallen zelfs 6 tot 12 maanden duren. Ben nu 5 maanden gestopt en er gebeurt wel iets maar volgens mij is het geen menstruatie. Temperaturen klopt ook geen bal vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef nytar het volgende:
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
^^quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind hadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietestenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten
Dat herinnerde ik me ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten![]()
![]()
Ik duim alvast meequote:Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef Poppejans het volgende:
(En nu ben ik er weer weg, ik zit hier compléét verkeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. geslaagd dagje.. en nu wachten we rustig op de (N)OD as vrijdagik heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Wat een kansloze opmerking zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik denk ook heel vaak hetzelfde hoor Barretje80quote:
Net de nieuwe waarde ingevuld bij FF, en nu is ie terug gekomen op zijn bericht van gisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).
@Milka: wanneer mag je testen dan?
quote:Your data no longer shows an ovulation pattern that we can confidently identify. It is still possible that you ovulated but your pattern does not show it clearly enough to be able to pinpoint it accurately.
Dit jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef loveli het volgende:
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Kursor het volgende:
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:Ohh gefeliciteerd!! Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
![]()
En die baby is er nog niet he, nog bijna 9 maanden de tijd om aan jezelf te werken
![]()
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:Ja je bent heel erg lelijk! gefeliciteerd, wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen![]()
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:GefelictieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
De streepjes blijven wel consequent aanhouden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik snap Covie's vergelijking wel. Ik denk dat ook altijd, nadat ik weer eens heb gedacht 'die mensen zouden geen kinderen hebben moeten krijgen'. Ik denk dat niet zozeer bij lelijke mensen, wat is lelijk, maar meer dat ik soms een gezin zie waarvan alle gezinsleden een slechte gezondheid hebben. Laatst nog, moeder heel slechte ogen (haar eigen broer visueel gehandicapt), man spierziekte, kind slechte ogen, motorisch niet in orde, beetje kneusje. Dan denk ik, moet je die genen nou doorgeven...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwensquote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Lindala het volgende:
[..]
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens![]()
Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.
Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik. Dus dan telt hij nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep?
Hmm nou ik ben nog niet helemaal overtuigdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Lindala het volgende:
[..]
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
Een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Qua klussen zouden we iig wel goed zitten
Had ik ook hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is
Is jouw NOD niet morgen of overmorgen pas?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Haha, daar zal ik me maar aan vasthouden dan!quote:
Pff das kut, succes!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Nou ik heb 11 jaar lang non stop de pil geslikt, vaak ook een jaar doorgeslikt zonder te stoppen. En mijn cyclus was gelijk netjes 28 dagen .. Waar ik ontzettend veel geluk mee heb gehad maar het kan dus wel! Even afwachten ..spannend!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is
Da's een mooie, die hou ik erin!quote:
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benquote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
Nouja, je hoeft toch ook niet persé met gigantische boobies kotsend boven de wc te hangen om zwanger te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benGa er dus gewoon van uit dat het niet raak is
Op naar ronde 3 dus
Same here..quote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benGa er dus gewoon van uit dat het niet raak is
Op naar ronde 3 dus
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?
Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef winka het volgende:
Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk
spuit elf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.
Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.
Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.Kwak
Haha! Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
heeeeej! Ik ben een Volvo rijderquote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.
Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.
Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
Oh jee , dat klinkt hoopvolquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn![]()
Wat leuk, nu krijgen we een Volvo discussiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Lijnloos het volgende:
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd!
Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
Haha, awww, thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebtNet zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb
Hehe, wie weet. Ben in ieder geval benieuwdquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef winka het volgende:
[..]
Oh jee , dat klinkt hoopvol![]()
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelenNou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala succes morgen bij de huisarts.
Agree! Wij hebben verdorie een roze auto..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef nytar het volgende:
Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Lindala het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.
Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.
Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op!
Ik las "In Duitsland maar weer!" en was echt even heel confusedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...
In de duimstand maar weer!
En dan heb ik over de toestand waarin mijn tepels zich verkeren nog niets gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...
Joehoe! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat![]()
was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD testquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat![]()
Das een goede. Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test
Stom is dat he, ik voel ook van alles en google me helemaal suf op alle symptomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef winka het volgende:
Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen![]()
Jeetje, wat verwarrendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
Fuck!
*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...
Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg).
Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).
Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen.vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF
![]()
Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere
Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen.
Ik begin inderdaad niet aan de kuur als ik niet zeker weet of ik zwanger ben. Dat risico wil ik gewoonweg niet nemen. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet zwanger ben, maar wat er dan wel is... Zul je zien dat het een vals-positieve is... Een bloedtest is inderdaad een optie. Mijn lief is nu testen halen bij de dienstdoende apotheek, ik ga morgenvroeg ook nog weer testen uiteraard. Boh, ik ben er wel een beetje van in de war...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef leonieke het volgende:
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
Pfff spannend! Zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was. Vertelde hij net
.
Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.
Het zal wel vals-positief zijn...Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
Geeft niks joh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
Yep, was binnen de afleestijd... En heel erg ruim binnen de termijn van 30min die ze geven voor evt. vals-positieve resultaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
Vaag of niet, het lijkt me - voor een prille zwangerschap - een prima streep. Je bloeding kan inderdaad een innesteling zijn. Is de bloeding anders dan normaal tijdens je menstruatie? In ieder geval geen risico nemen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Geeft niks joh!
Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasCoco, ik had ook geen symptomen of signalen... Ik heb haar zojuist naar bed gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus van harte hoor
En TM houdt het nog even spannend? Ben reuze benieuwd hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
coco van harte gefeliciteerd
![]()
Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierigIk zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasWhaaah!! Ook hier kom ik (voorzichtig) jompelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Symptomen zeggen niets, en elke zwangerschap kan weer anders voelen... We gaan duimen voor een plakker!
TM, voor jou ook spannend! De streep staat er, hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!Venus in pocketformaat
© loveli
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wastof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat deze wel blijft plakken
@TM: ik zie ook een streep, dus ik hoop dat het toch raak is!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.quote:[b]Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef Sethiwe
Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Klinkt idd als een eisprong!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Lindala het volgende:
[..]
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.
Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.
TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
Op FB is een smoesje uiteraardquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef MeNicole2 het volgende:
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
die had ik ook al gelezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Je zou zo een chef kunnen spelen op 24Kitchen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...
Dit zou wel eens het lijntje op de test kunnen verklaren (de kruidvats) die zijn zó gevoelig (ik geloof zelfs al bij een HCG van 8 of 10....)... dat is weer het verrotte somsquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.
Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.
Dank voor het meedenken!
Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
Balen Winka! Hopelijk is het de volgende keer wel raakquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
Hé jammer. Maar jequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.Oh shit wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder.Sterkte
@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik weet het niet. Kan dat zomaar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt.![]()
klussen kan sowieso geen kwaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh shit wat ergSterkte
@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Lindala het volgende:
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden!
Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
Ik ben bijna drie weken over tijd. Voor deze cyclus hoop ik niet meer echt, althans, niet op een zwangerschap. Ik hoop enkel dat alles in orde is en dat ik heel snel ongesteld ga worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:26 schreef Shandaly het volgende:
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?
Sterkte Tuktuk.
Pff, dan mag ik echt afkloppen want ik zou daar op zijn zachtst niet zo blij mee zijn.quote:
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.
Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's
Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
Ik hoop dat je gewoon snel ongesteld wordt. Deze keer althans. De keer erna hoop ik dat je zo'n 9 maanden lang niet ongesteld wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Lindala het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu weet ik nog niks![]()
Ik ben van plan om zaterdagochtend weer te gaan testen. Want dan ben ik echt 2/3 dagen over tijd en wie weet plas ik dan wel een positieve test![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |