Dit jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef loveli het volgende:
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Kursor het volgende:
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:Ohh gefeliciteerd!! Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
![]()
En die baby is er nog niet he, nog bijna 9 maanden de tijd om aan jezelf te werken
![]()
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:Ja je bent heel erg lelijk! gefeliciteerd, wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen![]()
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:GefelictieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan ook lelijk?
De streepjes blijven wel consequent aanhouden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik snap Covie's vergelijking wel. Ik denk dat ook altijd, nadat ik weer eens heb gedacht 'die mensen zouden geen kinderen hebben moeten krijgen'. Ik denk dat niet zozeer bij lelijke mensen, wat is lelijk, maar meer dat ik soms een gezin zie waarvan alle gezinsleden een slechte gezondheid hebben. Laatst nog, moeder heel slechte ogen (haar eigen broer visueel gehandicapt), man spierziekte, kind slechte ogen, motorisch niet in orde, beetje kneusje. Dan denk ik, moet je die genen nou doorgeven...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwensquote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Lindala het volgende:
[..]
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens![]()
Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.
Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik. Dus dan telt hij nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep?
Hmm nou ik ben nog niet helemaal overtuigdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Lindala het volgende:
[..]
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
Een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Qua klussen zouden we iig wel goed zitten
Had ik ook hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is
Is jouw NOD niet morgen of overmorgen pas?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Haha, daar zal ik me maar aan vasthouden dan!quote:
Pff das kut, succes!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Nou ik heb 11 jaar lang non stop de pil geslikt, vaak ook een jaar doorgeslikt zonder te stoppen. En mijn cyclus was gelijk netjes 28 dagen .. Waar ik ontzettend veel geluk mee heb gehad maar het kan dus wel! Even afwachten ..spannend!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is
Da's een mooie, die hou ik erin!quote:
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benquote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
Nouja, je hoeft toch ook niet persé met gigantische boobies kotsend boven de wc te hangen om zwanger te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benGa er dus gewoon van uit dat het niet raak is
Op naar ronde 3 dus
Same here..quote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger benGa er dus gewoon van uit dat het niet raak is
Op naar ronde 3 dus
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?
Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef winka het volgende:
Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |