abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108411119
Ik vind mezelf niet bepaald de knapste. Zal ik me dan maar niet voortplanten?

:')

Dat je zoiets wel eens denkt als je mensen ziet die hun kinderen slecht behandelen, ok. Of als mensen ongewenst/ongepland zwanger worden, ok. Of mensen die niet in staat zijn om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden, ok.

Maar omdat iemand lelijk is? -O-
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 12:52:19 #102
70532 loveli
N
pi_108411291
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
crap in = crap out
pi_108411406
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef loveli het volgende:
Beter planten lelijke mensen zich voort dan domme.
Dit ja :Y
pi_108411613
:+

En die mensen hebben tenminste een "bun in the oven" of er al 1/meer rondlopen, wij zitten hier nog te wachten tot het een keer raak is.

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 26-02-2012 13:14:06 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108412895
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;) Ben ik dan ook lelijk?
pi_108412947
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Kursor het volgende:
Nog bedankt voor jullie lieve reacties naar aanleiding van mijn dagboekpost donderdag. De week wordt echter nog gekker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh gefeliciteerd!! Super! *O* *O* En die baby is er nog niet he, nog bijna 9 maanden de tijd om aan jezelf te werken :)
  zondag 26 februari 2012 @ 13:34:15 #107
279894 winka
There is no place like home..
pi_108413068
quote:

SPOILER
Ja je bent heel erg lelijk! gefeliciteerd, wat gaaf! *O* *O* *O*
pi_108413760
Ohh Kursor!! *O* Gefeliciteerd.

*sluipt weer naar lelijke mensen topic :') * Hihi maar ik snap wat je bedoelt Barretje! Ik heb dat zelf altijd met van die tienermeiden die dan per ongeluk zwanger raken. En dan gaan feesten terwijl oma voor de kleine zorgt. Hoeveel mensen zijn er jarenlang bezig met veel pijn en verdriet, en zij schieten per ongeluk raak en kijken er niet naar om.
Maar goed... Ik ben weg! :)
pi_108414003
Kursor, gefeliciteerd!!! Jij lelijkerd! O+
pi_108414116
Kursor, gefeliciteerd! Geniet ervan :)
  zondag 26 februari 2012 @ 14:15:52 #111
258612 nytar
boys boys boys
pi_108415074
gefeliciteerd kursor! Goed bezig! :)
pi_108415472
Gefeli Kursor!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108416343
Gefeliciteerd kursor, wat leuk *O*

SPOILER
pi_108416967
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk *O*

SPOILER
Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen ^O^
  zondag 26 februari 2012 @ 15:40:46 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108418769
quote:

SPOILER
Gefelictieerd *O* De streepjes blijven wel consequent aanhouden :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108418787
Ik weet ook wel zeker dat het niet zo bedoeld is en ik durf ook mijn hand in het vuur te steken dat ze niet achter die denkbeelden staat.

Maar ik vind het not-done om op basis van uiterlijk te zeggen dat je vind dat mensen zich niet mogen voortplanten. Er staat daar verder niks over het uiterlijk icm gedrag en dan nog zou het een moment opname zijn dus zou zo'n opmerking alsnog misplaatst zijn.
pi_108421334
Gefeliciteerd Kursor *O*
Ik hoop dat je de komende maanden kunt genieten..
pi_108422530
Mooie strepen Kursor!! Van harte gefeliciteerd! :*
pi_108422612
Kursor! :D O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 26 februari 2012 @ 17:10:30 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108423113
Gefeliciteerd Kursor!
  zondag 26 februari 2012 @ 17:30:00 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108423843
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou nou, beetje uit het verband getrokken he, weet zeker dat het niet zo bedoeld is. Behoorlijk not-done eerlijk gezegd, zo'n vergelijking.
Het gaat trouwens vast niet om het 'lelijk' maar meer om het tokkie-uiterlijk, samengaand met tokkie-gedrag, wat sommige mensen hebben waarbij ikzelf soms ook de bedenkingen heb of ze wel helemaal geschikt zouden zijn om een kind op te voeden. Misschien zijn het wel geweldige ouders, maar we hebben allemaal wel eens onze vooroordelen en ik weet zeker dat mensen ook genoeg over mij denken zonder me te kennen, moet kunnen ^O^
Ik snap Covie's vergelijking wel. Ik denk dat ook altijd, nadat ik weer eens heb gedacht 'die mensen zouden geen kinderen hebben moeten krijgen'. Ik denk dat niet zozeer bij lelijke mensen, wat is lelijk, maar meer dat ik soms een gezin zie waarvan alle gezinsleden een slechte gezondheid hebben. Laatst nog, moeder heel slechte ogen (haar eigen broer visueel gehandicapt), man spierziekte, kind slechte ogen, motorisch niet in orde, beetje kneusje. Dan denk ik, moet je die genen nou doorgeven... :o :@ Maar meteen erna denk ik aan de man met de snor, en aan het feit dat iedereen nou een maal een kinderwens kan hebben. En dan schaam ik me.
pi_108425095
Waaaaaaah Kursor!! *O* *O* *O*
Owww hopen dat de rest er ook snel achteraan komt!!

Gefeliciteerd hoor meis!! :*
  zondag 26 februari 2012 @ 18:10:22 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108425557
Kursor, van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 26 februari 2012 @ 18:15:15 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108425749
Van harte Kursor!!
pi_108425926
Gefeliciteerd Kursor! Welkom bij de lelijke mensen club ;)
* Marjolijntje vindt zichzelf ook echt niet mooi
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108426887
Gefeliciteerd Kursor *O*
Hopelijk kan je genieten van je zwangerschap en de voorgaande nare ervaring achter je laten.
pi_108428023
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
pi_108429144
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat moet je helemaal niet over jezelf zeggen joh, iedereen heeft wel iets moois. Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die écht lelijk zijn.
Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens :)

Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken ;)) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad :)
pi_108429461
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Lindala het volgende:

[..]

Lelijk is, evenals mooi, een erg breed begrip. Ook een totaal onbelangrijk begrip trouwens :)

Vandaag echt een mindere dag. Bijna twee weken over tijd met gisteren een negatieve (al zag ik heel licht een onderbreking/streepje na heel lang kijken ;)) test, verder griepverschijnselen, een opgezette buik en ruzie gemaakt met manlief. Dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Hoop dat jullie allemaal een goed weekeind hebben gehad :)
Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep? :P
pi_108429690
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Een heel licht onderbreking/streepje is toch ook gewoon een streep? :P
Nah, manlief zag hem niet, alleen ik. Dus dan telt hij niet ;)
pi_108429827
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Lindala het volgende:

[..]

Nah, manlief zag hem niet, alleen ik ;)
Hmm nou ik ben nog niet helemaal overtuigd ;) maar veel succes bij de huisarts dinsdag!
Hopelijk weet die wat duidelijkheid te bieden.
pi_108452001
oeh! nieuwe streepjes! *O*
gefeliciteerd Kursor!
hopelijk lukt het je om te genieten! je hebt iig weer eve de tijd om aan het idee te wennen ..

en lindala.. ook een miniscuul streepje?? dinsdag idd meer duidelijkheid! succes!

SPOILER

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108452028
Kursor gefeliciteerd! *O*

En idd barretje, we zitten op een lijn..omfg! :')
pi_108452138
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Marjolijntje het volgende:
:o je bent prachtig juist!!
pi_108452776
Kursor *O* Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!!
Lindala, spannend hoor..
pi_108456481
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is :')
Qua klussen zouden we iig wel goed zitten :+
pi_108456602
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef L0t.. het volgende:
Een goed begin is het halve werk ;)
pi_108456618
quote:
Nou volgens mij heb ik gisteravond mn eisprong gevoeld, had vanochtend ook die doorzichtige afscheiding waar ik overal over lees.. Het zou wel gewoon precíes op de 14e dag zijn. Kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ik na zo lang pilgebruik meteen al zo'n cyclus zou hebben. Ben bang dat ik het me verbeeld, omdat ik gewoon graag wil dat het zo is :')
Had ik ook hoor :) Dus het kan echt! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108456756
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
pi_108456888
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Kursor gefeliciteerd! Heel erg mooi dat het meteen al raak is. Hier nog steeds niets,wel weer lage rugpijn en een negatieve test. Op naar ronde tien!
Is jouw NOD niet morgen of overmorgen pas? :)
pi_108456951
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
pi_108456994
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Skoap het volgende:

[..]

Had ik ook hoor :) Dus het kan echt! :*
Haha, daar zal ik me maar aan vasthouden dan! :)

quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
Pff das kut, succes! :* Maar idd, je weet maar nooit O+ Gelukkig is het je al wel eens gelukt, lijkt me wel een geruststelling..
pi_108457103
quote:
Nou ik heb 11 jaar lang non stop de pil geslikt, vaak ook een jaar doorgeslikt zonder te stoppen. En mijn cyclus was gelijk netjes 28 dagen .. Waar ik ontzettend veel geluk mee heb gehad maar het kan dus wel! Even afwachten ..spannend!
pi_108457669
Ik vind mezelf ook de mooiste niet, maar ik heb met Lars alvast een prachtig jongetje op de wereld gezet. Schoonheid slaat vaak een generatie over he? ;)

Mijn ongesteldheid is al weer over. Tegenwoordig slechts een dag of drie, terwijl ik vroeger bijna een week met tampons en maandverband zat te klooien. Geen idee of dat een goed of slecht of uberhaupt een teken is :s
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Geen bloed houdt moed!
Da's een mooie, die hou ik erin!
pi_108458227
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
Ik denk overmorgen maar mijn lage rugpijn is alweer aanwezig. Geen bloed houdt moed!
Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger ben :+ Ga er dus gewoon van uit dat het niet raak is :) Op naar ronde 3 dus :s)
pi_108468334
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?

Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept :Y)
pi_108468440
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn NOD is ook overmorgen, zoiets. Nog geen naderende ongesteldheidsklachten, maar ook helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger ben :+ Ga er dus gewoon van uit dat het niet raak is :) Op naar ronde 3 dus :s)
Nouja, je hoeft toch ook niet persé met gigantische boobies kotsend boven de wc te hangen om zwanger te zijn :+ Dus ook voor jou geldt geen bloed houdt moed, toch :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:26:48 #148
279894 winka
There is no place like home..
pi_108469733
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Same here..
Het enige wat bij mij nu anders is dat ik geen last heb van spotting. Normaal heb ik drie a vier dagen voor mijn nod wat bloedverlies, dat stopt dan een dag en dan begint het festijn.

Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.

We zullen zien :s)

Spannend trouwens Lindala :D
pi_108473897
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
Ja, maar dat had je vorige keer toch ook Coco?

Bij ons is het weer klustijd * _aurum_ haar man naar bed sleept :Y)
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
pi_108473928
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef winka het volgende:
Verder heb ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, zoals ik altijd heb voordat ik ongesteld moet worden.
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn :P :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')