abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:11:41 #226
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108524515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* coco van harte gefeliciteerd *O*

Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierig :@ Ik zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor :*
:D je bent een schatje DV :*

Ik ga morgenvroeg thuis nog een testje doen en dan het verhaal voorleggen bij de gyn. Ik moest maar eens gaan slapen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken o|O .
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:13:15 #227
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108524611
:* hihihi :D ik hoop dat je kan slapen vannacht :*
Be happy with the little things in life
pi_108530550
Coco gefeliciteerd.*0* *0* *0*

Twentemeisje je maakt het spannend. Hopelijk kan je wel slapen vannacht en krijg je morgen meer duidelijkheid. Misscien toch een innesteling, ik ga voor je duimen.
Krijg je de methylkuren standaard? Ik ken ze alleen dat ze bij een schub gegeven worden. Hopelijk heb je van de ms niet teveel klachten.

Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.

Winka ik duim nog even verder voor je.

Milka hoe is het bij jou gegaan, bloed weggebleven?
pi_108533267
Hee ik zie twee streepjes !!! Wat goed voor jullie!!!

Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen.. en ik heb nergens last van. Als ik geen test had gedaan zou ik niet weten dat ik zwanger was.

Dus ja, dat je geen symptomen hebt wil nog niks zeggen!
pi_108533305
tm gefeliciteerd *O*
De pred kuur kan tijdens een zwangerschap gegeven worden, het effect is alleen nog niet geheeld duidelijk op het ongeboren kindje. Anders even bekijken of de schub 'erg' genoeg is om deze overweging te nemen. Ik weet niet hoe jouw neuroloog hier tegen aan kijkt? De mijne is zowiezo terug houdend met het geven van de predkuren. Je zou dan in overleg ook nog kunnen kiezen voor de 3x500 ipv 3x1000.

Coco gefeliciteerd *O*

Na een dip in november/december gaat het nu wel heel hard met de streepjes!
pi_108533346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaaah!! Ook hier kom ik (voorzichtig) jompelen hoor *O*. Symptomen zeggen niets, en elke zwangerschap kan weer anders voelen... We gaan duimen voor een plakker!

TM, voor jou ook spannend! De streep staat er, hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:48:26 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108533382
Gefeliciteerd coco!

Ik zie m ook TM! Heb je vanmorgen alweer getest? 8-)
pi_108533389
Coco, tof! Gefeliciteerd *O* *O*
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:53:07 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108533396
Coco, gefeliciteerd, da's een mooie streep! :Y Maar ik kan me de onzekerheid zo goed voorstellen. :Y

En TM, heb je er vanmorgen nog een test tegenaan gegooid? Ik zie de streep ook hoor! :Y
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:15 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533596
Clearblue digital is duidelijk... niet zwanger... -O- En die van het huismerk van de apotheek idem, al meen ik daar dan weer wel een heeeeeeel vaag lijntje te zien, maar goede kans dat ik die erin kijk of dat dat het testlijntje zelf is (daar waar het lijntje moet verschijnen).

Ik ga er dus helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben, maar irritant is het wel, er zit nu natuurlijk toch een knagertje in mijn hoofd ;). Ik denk dat ik straks even bel met het ziekenhuis, zien of ze een bloedtestje willen doen. Die uitslag is dan wel bekend voordat de infuusnaald erin gaat. Of ik stel 'm uit naar volgende week... Ik zit nog heel even in dubio.

@ Sethiwe & AED: mijn neuroloog is ook niet scheutig met kuren hoor. Infact, dit is nog maar mijn tweede predkuur ooit. Ik krijg 'm in dit geval voor de enorme vermoeidheid en wat andere zenuwklachten die me al een tijdje plagen, om mijn lijf even een zetje in de goede richting te geven. Ze had vergelijkbare patienten er duidelijk van zien opknappen, dus wilde ze wel een poging wagen. Vanwege onze kinderwens gebruik ik al een tijdje geen Avonex en wil ik ook geen zware medicijnen nemen. In de cyclus waarin de kuur valt gaan we ook even geen baby-making-actie ondernemen hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:17 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108533597
Weet iemand of melatonine-pilletjes van invloed kunnen zijn op de temperatuur? Vanochtend 37,01, een half punt hoger dan de vorige drie dagen, maar mogelijk komt het door de melatonine. Gisteren verloor ik overigens ook wat waterig, wittig spul. En de laatste drie dagen heeel lichte trekkenin de onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden maar dan veel milder. Inmiddels zit ik op dag 45 van mijn vermoedelijke cyclus...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108533672
quote:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tof! ^O^

Hoop dat deze wel blijft plakken O+

@TM: ik zie ook een streep, dus ik hoop dat het toch raak is!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108533777
Dubbele strepen ^ ^ Whoop!

Ik zou de afspraak niet verzetten (dat ben ik dan he, straks moet je weer wachten tot je aan de beurt bent ofzo), vraag een bloedtest aan. Duidelijker dan dat kan niet lijkt me.

Melatonine, als je die via de drogist heb, dan vermoed ik van niet. Die hebben zo'n lage dosis, dat het denk ik niet uitmaakt.

Flink aan de klus hier, de Otesten werken goed en zijn goedkoop dus ik krijg een goed beeld omdat ik ze gewoon lekker kan gebruiken en een goed beeld krijg. 20ct per testje ;) Zelfs met ochtendurine geen vertekende waarden, bij mij i.i.g niet, aangezien ze later op de dag dezelfde waarde geven.
Blijkt idd dat ik vrij laat mijn O heb (en vrij vroeg de menses :( )

Mijn NOD zal 10/11 maart zijn. En ik heb een paar dagen daarvoor al de afspraak bij de gyn.

Gewoon mijn lichaam bedreigen met de gyn, misschien dat ik dan spontaan zwanger wordt. :D
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:20:42 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533981
De assistente overlegt even met de huisarts, ik word zo teruggebeld.
pi_108534161
Spannend TM, ik duim voor je!

Coco, super meis, gefeliciteerd!

Hier zijn we weer begonnen aan een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
pi_108534182
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef Sethiwe
Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
pi_108534467
Oeh nieuwe strepen!

TM, spannend bij jou dus, ben benieuwd wat ze zeggen!

Coco, gefeliciteerd!! Dit keer een plakker hoor!

Hier ook weer begonnen aan een nieuwe ronde, zit nu op dag 13 ga van het weekend maar eens kijken of we al een positieve ovutest te pakken krijgen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:01:05 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108534629
Coco!
*O*
gefeliciteerd! ik ga duimen voor een plakkerdje!

en TM.. ook spannend..
en vraagje, waarom zou je de kuur niet sowieso uitstellen?? of heb je nu zo'n enorme last van je ms dat je het echt NU wil ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108535668
Coco gefeliciteerd! *O*

TM, het blijft dus spannend. Ik blijf voor je duimen want ik vond die streep toch wel duidelijk.
pi_108535926
quote:

SPOILER
*O* *O* O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108536211
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Lindala het volgende:

[..]

Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
Klinkt idd als een eisprong!

Gefeliciteerd Coco! En een voorzichtig gefeliciteerd voor TM,ik zie hem ook hoor,de streep!

Hier nog steeds niets,met vlagen zere tetten maar dat hoeft niets te zeggen. Misschien te vroeg getest of misschien dan toch vandaag of morgen ongesteld :? Over een week naar de gyn.
pi_108537306
Coco, van harte! :* *O*

Ik hoop dat het een plakker is nu :)
pi_108538713
Wat is een predkuur?
pi_108539158
Zojuist weer een ovu - test gedaan en deze was weer een stuk lichter dan die van gisteren :? Wel een ei, geen ei, ik weet het echt niet meer. Omdat er niets concreets gebeurd - geen bloeding, geen positieve test - merk ik dat er bijna op een frustrerende manier mee bezig ben en mijzelf van alles in mijn hoofd haal ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Lindala op 29-02-2012 12:19:00 ]
pi_108539378
Ik had vanochtend wel een ei, voor 't eerst dit jaar. Leuk, 2 kipjes.

't Is nog echt waar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')