Geeft niks joh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
Yep, was binnen de afleestijd... En heel erg ruim binnen de termijn van 30min die ze geven voor evt. vals-positieve resultaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
Vaag of niet, het lijkt me - voor een prille zwangerschap - een prima streep. Je bloeding kan inderdaad een innesteling zijn. Is de bloeding anders dan normaal tijdens je menstruatie? In ieder geval geen risico nemen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Geeft niks joh!
Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasCoco, ik had ook geen symptomen of signalen... Ik heb haar zojuist naar bed gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus van harte hoor
En TM houdt het nog even spannend? Ben reuze benieuwd hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |