Geeft niks joh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
Yep, was binnen de afleestijd... En heel erg ruim binnen de termijn van 30min die ze geven voor evt. vals-positieve resultaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
Vaag of niet, het lijkt me - voor een prille zwangerschap - een prima streep. Je bloeding kan inderdaad een innesteling zijn. Is de bloeding anders dan normaal tijdens je menstruatie? In ieder geval geen risico nemen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Geeft niks joh!
Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasCoco, ik had ook geen symptomen of signalen... Ik heb haar zojuist naar bed gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus van harte hoor
En TM houdt het nog even spannend? Ben reuze benieuwd hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
coco van harte gefeliciteerd
![]()
Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierigIk zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasWhaaah!! Ook hier kom ik (voorzichtig) jompelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Symptomen zeggen niets, en elke zwangerschap kan weer anders voelen... We gaan duimen voor een plakker!
TM, voor jou ook spannend! De streep staat er, hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!Venus in pocketformaat
© loveli
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wastof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat deze wel blijft plakken
@TM: ik zie ook een streep, dus ik hoop dat het toch raak is!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.quote:[b]Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef Sethiwe
Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Klinkt idd als een eisprong!quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Lindala het volgende:
[..]
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.
Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.
TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
Op FB is een smoesje uiteraardquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef MeNicole2 het volgende:
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
die had ik ook al gelezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Je zou zo een chef kunnen spelen op 24Kitchen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...
Dit zou wel eens het lijntje op de test kunnen verklaren (de kruidvats) die zijn zó gevoelig (ik geloof zelfs al bij een HCG van 8 of 10....)... dat is weer het verrotte somsquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.
Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.
Dank voor het meedenken!
Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
Balen Winka! Hopelijk is het de volgende keer wel raakquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
Hé jammer. Maar jequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.Oh shit wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder.Sterkte
@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik weet het niet. Kan dat zomaar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt.![]()
klussen kan sowieso geen kwaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh shit wat ergSterkte
@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Lindala het volgende:
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden!
Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
Ik ben bijna drie weken over tijd. Voor deze cyclus hoop ik niet meer echt, althans, niet op een zwangerschap. Ik hoop enkel dat alles in orde is en dat ik heel snel ongesteld ga worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:26 schreef Shandaly het volgende:
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?
Sterkte Tuktuk.
Pff, dan mag ik echt afkloppen want ik zou daar op zijn zachtst niet zo blij mee zijn.quote:
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.
Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's
Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
Ik hoop dat je gewoon snel ongesteld wordt. Deze keer althans. De keer erna hoop ik dat je zo'n 9 maanden lang niet ongesteld wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Lindala het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu weet ik nog niks![]()
Ik ben van plan om zaterdagochtend weer te gaan testen. Want dan ben ik echt 2/3 dagen over tijd en wie weet plas ik dan wel een positieve test![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |