abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108519083
tm! Spannend! Ik ken de predictortesten niet, heb altijd clearblue's gedaan, maar volgens mij staan beide niet bekend als heel gevoelig. Hopen dat dat streepje duidelijker wordt. Misschien bloedverlies rond de innesteling?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:38:00 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108519401
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
pi_108519478
Ja... Het is t meest voor de hand liggende scenario, maar je zal de eerste niet zijn met een vrij heftige innestelingsbloeding of geef te beestje een naam.. Dat gebeurt toch met een te grote regelmaat om daargeenrekening mee te houden. Daarom zou ik morgen de HA bellen en direct met uitleg omeen boedtest op 2 momenten vragen. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om vrijdag zelf weer te testen, maar als die test een twijfelstreep geeft weet jenog niet watnou verstandig is voor maandag.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:39:56 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108519515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Sorry TM, ik had niet gezien dat je ook bloed verliest. Hopen maar dat het toch goed zit!
Geeft niks joh! :*

Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
pi_108519535
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_108519540
ik zie 'm wel ja..

mijn man ziet m ook..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:42:36 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108519671
Streepje hoor...het zou zo leuk zijn, de eerste 2011-mama die weer zwanger is :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:43:29 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108519712
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Ja! Was dit al zo binnen de afleestijd?
Ik ken de predictor ook nietuiteigen ervaring, dusik durfniets over indroog lijntjes te zeggen
Yep, was binnen de afleestijd... En heel erg ruim binnen de termijn van 30min die ze geven voor evt. vals-positieve resultaten.

He bah, wat een zenuwachtig gedoe dit.... het stomme is ook dat ik een voorgevoel had over het verplaatsen van mijn pred-kuur.... En dat ik tegen dat gevoel in gehandeld heb. Gek he?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:49:44 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108520028
Ik zie 'm ook TM... En Tijn ook

Zou idd je kuur verzetten en vrijdag nog eens testen, wat Poppedein ook al zegt... Hopelijk zegt het bloedverlies alleen iets over innesteling, ik duim voor je meis :*

Wanneer is je officiele NOD?

[ Bericht 3% gewijzigd door flugeltje op 28-02-2012 21:55:16 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:49:56 #210
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_108520036
TM :o, wat spannend!

Ik heb zelf overigens ook een heftige innestelingsbloeding gehad van een paar dagen, variërend van lichtrood tot bruin (meer dan inlegkruisje, minder dan maandverband zeg maar).

Good luck morgen! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_108520050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Geeft niks joh! :*

Hier het zeer vage streepje op de Predictortest van zojuist... zien jullie um?
Vaag of niet, het lijkt me - voor een prille zwangerschap - een prima streep. Je bloeding kan inderdaad een innesteling zijn. Is de bloeding anders dan normaal tijdens je menstruatie? In ieder geval geen risico nemen lijkt me. :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:57:02 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108520399
Dit is toch gewoon een streep, zoeen had ik ook en het resultaat ligt hier naast te slapen. Dus..... En ti's avondurine hè.

Spannend zeg!!
pi_108520586
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108520648
die is heel duidelijk hoor Coco!
Gefeli *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108520705
Wauw Coco, gefeliciteerd!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:09:06 #216
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108521021
Coco dat is wel een heul duidelijk exemplaar *O*. Ik snap dat je voorzichtig bent! Van mijn kant alvast een voorzichtige felicitatie!!

Ik had overigens ook de eerste weken totaal geen symptomen toen ik zwanger was van Saar ;).Nu zijn mijn borsten een klein beetje gevoelig, dat was de vorige cycli niet... Ik haat onzekerheid! Ik ga echt uit van een mk, ook daar kunnen we trouwens wel iets positiefs uithalen, ik kan dan nog steeds zwanger worden immers.... Ik ga trouwens morgenvroeg mijn gyn bellen, er is namelijk nog een bijkomend dingetje mocht ik wel schwanger zijn. Voor de zwangerschap van Saar was mijn progesteronlevel in de tweede helft van de cyclus veel te laag, om een goede nesteling/begin van de zwangerschap te faciliteren kreeg ik toen Utrogestan voorgeschreven voor de eerste 13 weken. Ik ga daar gewoon de situatie eens voorleggen denk ik.
pi_108521027
Gefeliciteerd Coco!! *O* *O*

En ik zie ook echt een streep hoor TM! Wat spannend! *O*
pi_108521145
Coco, gefeliciteerd! En, ik ken je gevoel van na een miskraam, maar het gaat vast gewoon goed.

TM, ik zie em ook hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:13:32 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108521229
Van harte Coco, dit is een hele duidelijke hoor :Y

TM, goed plan om effe te overleggen met je gyn...
pi_108521270
Twentemeisje, ik zie ook een vaag streepje. En lijkt even breed als de teststreep. Volgens de bijsluiter van mijn test is dat het belangrijkste: dat dat streep qua vorm op de controlestreep lijkt. Niet of je hem heel goed kunt zien of niet.
pi_108521939
Ik zie 'm ook. De vrouw naast me niet trouwens.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:28:39 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108522023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus. Het lijkt toch raak te zijn... Beetje dubbel gevoel. Heb het idee dat het eigenlijk niet zo is, want geen symptomen. En sowieso ga ik voorzichtig blij zijn alleen, want miskraam vers in mn geheugen. Maar fijn dat het in ieder geval weer zo snel raak was :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco, ik had ook geen symptomen of signalen... Ik heb haar zojuist naar bed gebracht O+ Dus van harte hoor *O*

En TM houdt het nog even spannend? Ben reuze benieuwd hoor! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:57:12 #223
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108523648
Coco gefeliciteerd! Mooie duidelijke streep, hopelijk een plakkertje *O*

TM: Spannend! Ik zou t even uitstellen die kuur en later nog eens testen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108524094
*O* van harte!!!

TM, hopelijk morgen iets meer duidelijkheid en tja... Niet tof is die onzekerheid!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:08:30 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108524330
*O* coco van harte gefeliciteerd *O*

Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierig :@ Ik zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:11:41 #226
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108524515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* coco van harte gefeliciteerd *O*

Ik ben echt erg, zie ik dat TM heeft gepost word ik me toch een potje rete nieuwsgierig :@ Ik zie ook idd een vaag lijntje. Ik zou de gyn bellen situatie voorleggen, vragen om een bloedtest en idd als je nu weer van die pillen zou moeten hebben is het wel handig.. Je maakt het wel spannend hoor :*
:D je bent een schatje DV :*

Ik ga morgenvroeg thuis nog een testje doen en dan het verhaal voorleggen bij de gyn. Ik moest maar eens gaan slapen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken o|O .
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:13:15 #227
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108524611
:* hihihi :D ik hoop dat je kan slapen vannacht :*
pi_108530550
Coco gefeliciteerd.*0* *0* *0*

Twentemeisje je maakt het spannend. Hopelijk kan je wel slapen vannacht en krijg je morgen meer duidelijkheid. Misscien toch een innesteling, ik ga voor je duimen.
Krijg je de methylkuren standaard? Ik ken ze alleen dat ze bij een schub gegeven worden. Hopelijk heb je van de ms niet teveel klachten.

Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.

Winka ik duim nog even verder voor je.

Milka hoe is het bij jou gegaan, bloed weggebleven?
pi_108533267
Hee ik zie twee streepjes !!! Wat goed voor jullie!!!

Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen.. en ik heb nergens last van. Als ik geen test had gedaan zou ik niet weten dat ik zwanger was.

Dus ja, dat je geen symptomen hebt wil nog niks zeggen!
pi_108533305
tm gefeliciteerd *O*
De pred kuur kan tijdens een zwangerschap gegeven worden, het effect is alleen nog niet geheeld duidelijk op het ongeboren kindje. Anders even bekijken of de schub 'erg' genoeg is om deze overweging te nemen. Ik weet niet hoe jouw neuroloog hier tegen aan kijkt? De mijne is zowiezo terug houdend met het geven van de predkuren. Je zou dan in overleg ook nog kunnen kiezen voor de 3x500 ipv 3x1000.

Coco gefeliciteerd *O*

Na een dip in november/december gaat het nu wel heel hard met de streepjes!
pi_108533346
quote:

SPOILER
Whaaah!! Ook hier kom ik (voorzichtig) jompelen hoor *O*. Symptomen zeggen niets, en elke zwangerschap kan weer anders voelen... We gaan duimen voor een plakker!

TM, voor jou ook spannend! De streep staat er, hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:48:26 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108533382
Gefeliciteerd coco!

Ik zie m ook TM! Heb je vanmorgen alweer getest? 8-)
pi_108533389
Coco, tof! Gefeliciteerd *O* *O*
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:53:07 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108533396
Coco, gefeliciteerd, da's een mooie streep! :Y Maar ik kan me de onzekerheid zo goed voorstellen. :Y

En TM, heb je er vanmorgen nog een test tegenaan gegooid? Ik zie de streep ook hoor! :Y
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:15 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533596
Clearblue digital is duidelijk... niet zwanger... -O- En die van het huismerk van de apotheek idem, al meen ik daar dan weer wel een heeeeeeel vaag lijntje te zien, maar goede kans dat ik die erin kijk of dat dat het testlijntje zelf is (daar waar het lijntje moet verschijnen).

Ik ga er dus helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben, maar irritant is het wel, er zit nu natuurlijk toch een knagertje in mijn hoofd ;). Ik denk dat ik straks even bel met het ziekenhuis, zien of ze een bloedtestje willen doen. Die uitslag is dan wel bekend voordat de infuusnaald erin gaat. Of ik stel 'm uit naar volgende week... Ik zit nog heel even in dubio.

@ Sethiwe & AED: mijn neuroloog is ook niet scheutig met kuren hoor. Infact, dit is nog maar mijn tweede predkuur ooit. Ik krijg 'm in dit geval voor de enorme vermoeidheid en wat andere zenuwklachten die me al een tijdje plagen, om mijn lijf even een zetje in de goede richting te geven. Ze had vergelijkbare patienten er duidelijk van zien opknappen, dus wilde ze wel een poging wagen. Vanwege onze kinderwens gebruik ik al een tijdje geen Avonex en wil ik ook geen zware medicijnen nemen. In de cyclus waarin de kuur valt gaan we ook even geen baby-making-actie ondernemen hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:41:17 #236
52229 Chanty
pi_108533597
Weet iemand of melatonine-pilletjes van invloed kunnen zijn op de temperatuur? Vanochtend 37,01, een half punt hoger dan de vorige drie dagen, maar mogelijk komt het door de melatonine. Gisteren verloor ik overigens ook wat waterig, wittig spul. En de laatste drie dagen heeel lichte trekkenin de onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden maar dan veel milder. Inmiddels zit ik op dag 45 van mijn vermoedelijke cyclus...
pi_108533672
quote:

SPOILER
tof! ^O^

Hoop dat deze wel blijft plakken O+

@TM: ik zie ook een streep, dus ik hoop dat het toch raak is!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108533777
Dubbele strepen ^ ^ Whoop!

Ik zou de afspraak niet verzetten (dat ben ik dan he, straks moet je weer wachten tot je aan de beurt bent ofzo), vraag een bloedtest aan. Duidelijker dan dat kan niet lijkt me.

Melatonine, als je die via de drogist heb, dan vermoed ik van niet. Die hebben zo'n lage dosis, dat het denk ik niet uitmaakt.

Flink aan de klus hier, de Otesten werken goed en zijn goedkoop dus ik krijg een goed beeld omdat ik ze gewoon lekker kan gebruiken en een goed beeld krijg. 20ct per testje ;) Zelfs met ochtendurine geen vertekende waarden, bij mij i.i.g niet, aangezien ze later op de dag dezelfde waarde geven.
Blijkt idd dat ik vrij laat mijn O heb (en vrij vroeg de menses :( )

Mijn NOD zal 10/11 maart zijn. En ik heb een paar dagen daarvoor al de afspraak bij de gyn.

Gewoon mijn lichaam bedreigen met de gyn, misschien dat ik dan spontaan zwanger wordt. :D
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:20:42 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108533981
De assistente overlegt even met de huisarts, ik word zo teruggebeld.
pi_108534161
Spannend TM, ik duim voor je!

Coco, super meis, gefeliciteerd!

Hier zijn we weer begonnen aan een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
pi_108534182
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 29 februari 2012 01:19 schreef Sethiwe
Lindala wat balen dat je nog niet veel meer weet nu.
Ik heb zelf ook best wat klachten van misselijkheid, rondom vermoedelijke eisprong in combinatie met onregelmatige cyclus geeft dat een vertekend beeld. Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent. Wanneer mag je bellen voor uitslag.
Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
pi_108534467
Oeh nieuwe strepen!

TM, spannend bij jou dus, ben benieuwd wat ze zeggen!

Coco, gefeliciteerd!! Dit keer een plakker hoor!

Hier ook weer begonnen aan een nieuwe ronde, zit nu op dag 13 ga van het weekend maar eens kijken of we al een positieve ovutest te pakken krijgen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:01:05 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108534629
Coco!
*O*
gefeliciteerd! ik ga duimen voor een plakkerdje!

en TM.. ook spannend..
en vraagje, waarom zou je de kuur niet sowieso uitstellen?? of heb je nu zo'n enorme last van je ms dat je het echt NU wil ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108535668
Coco gefeliciteerd! *O*

TM, het blijft dus spannend. Ik blijf voor je duimen want ik vond die streep toch wel duidelijk.
pi_108535926
quote:

SPOILER
*O* *O* O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108536211
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Lindala het volgende:

[..]

Ik zou morgen, uiterlijk overmorgen, de uitslag krijgen. Ik heb vanmorgen zelf nog een test gegaan en die was overduidelijk negatief. Als ik zwanger zou zijn zou hij nu, op dag 46, toch echt wel een streep moeten geven. Dus ik ben het niet.

Gisteravond verloor ik een hoop doorzichtig slijm, misselijkheid is er nog steeds, met regelmaat ook steekjes. Misschien komt mijn ei, inderdaad. Neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom ik al drie weken met allerlei zwangerachtige (of menstruatieachtige) klachten rondloop. Maar goed, het mag inmiddels dan ook duidelijk zijn dat ik mijn lijf sowieso niet begrijp.

TM, wat vreemd dat je nu negatief test. Streep gisteren was er echt hoor! Evenmin geen risico nemen, wellicht waren de testen van vanmorgen niet gevoelig genoeg ofzo..
Klinkt idd als een eisprong!

Gefeliciteerd Coco! En een voorzichtig gefeliciteerd voor TM,ik zie hem ook hoor,de streep!

Hier nog steeds niets,met vlagen zere tetten maar dat hoeft niets te zeggen. Misschien te vroeg getest of misschien dan toch vandaag of morgen ongesteld :? Over een week naar de gyn.
pi_108537306
Coco, van harte! :* *O*

Ik hoop dat het een plakker is nu :)
pi_108538713
Wat is een predkuur?
pi_108539158
Zojuist weer een ovu - test gedaan en deze was weer een stuk lichter dan die van gisteren :? Wel een ei, geen ei, ik weet het echt niet meer. Omdat er niets concreets gebeurd - geen bloeding, geen positieve test - merk ik dat er bijna op een frustrerende manier mee bezig ben en mijzelf van alles in mijn hoofd haal ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Lindala op 29-02-2012 12:19:00 ]
pi_108539378
Ik had vanochtend wel een ei, voor 't eerst dit jaar. Leuk, 2 kipjes.

't Is nog echt waar ook.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:17 #251
309370 Nanadu
pi_108540819
Coco gefeliciteerd *O* Ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik hoop op een blijvertje ^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:59 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542163
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.

Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.

Dank voor het meedenken!

Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:34:44 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108542277
HCG 6 wil toch wel zeggen dat er iets is gebeurd of nog aan het gebeuren is... Dat is sowieso wel positief natuurlijk... Ik hoop op een stijging voor je... :*
pi_108542362
Jeetje TM, wat een achtbaan zo binnen 24 uur. Ik hoop voor je op stijging, maar in elk geval is er iets gebeurd. Dat stemt weer positief natuurlijk. :*
pi_108542522
ooo ik ga voor je duimen hoor TM :D ik zie op je test ook wel een streep hoor.... heb je al een kruidvattest gedaan? die van 2 voor 5 euro?
Die test vrij snel positief; ik had bij beide meiden daar al heel snel een 2e streep op?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108542751
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:50:25 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef MeNicole2 het volgende:
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
Op FB is een smoesje uiteraard ;). Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar :D.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:50:44 #258
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108542816
Heb al KV getest BJ, die was gisteren heel vaag positief...
pi_108542870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Op FB is een smoesje uiteraard ;). Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar :D.
die had ik ook al gelezen ;) whahaaaa

en uh kruidvattest was bij mij ook eerst echt heeeeeeeeel vaag; moest echt in het licht houden, schuin kijken, maar dan zag ik een 2e streep; en die test werd elke 2 dagen iets donkerder...
(en tja het resultaat is alweer ruim een half jaar... ) :D *duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:53:40 #260
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108542910
TM :* ik sluit me aan bij Fluugs er is iedergeval wat gaande of gebeurt, dat is best positief.. Dikke knuf, hopelijk heb je snel nog meer duidelijkheid
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:23:31 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108543876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde... 8-)
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:57 #262
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108548785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde... 8-)
Je zou zo een chef kunnen spelen op 24Kitchen!! O+ /inside joke
pi_108549511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.

Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.

Dank voor het meedenken!

Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
Dit zou wel eens het lijntje op de test kunnen verklaren (de kruidvats) die zijn zó gevoelig (ik geloof zelfs al bij een HCG van 8 of 10....)... dat is weer het verrotte soms ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:53 #264
279894 winka
There is no place like home..
pi_108550804
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje *O*

Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief ;(
pi_108551937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:

Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief ;(
Balen Winka! Hopelijk is het de volgende keer wel raak :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108552243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:

Hé jammer. Maar je }) is dus nog niet helemaal doorgezet?
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:52:47 #267
279894 winka
pi_108553860
Nee het is nog niet doorgezet, wat er was is bijna te verwaarlozen. Maar zo begint wel altijd mijn menstruatie. En aangezien ik de kruidvat test heb gebruikt, lijkt me de kans klein dat het raak is.

Wel vermoeiend dit :) Eerst helemaal in de put omdat ik doordat ik écht het gevoel had vanochtend dat ik ongesteld zou worden. Daarna toch weer blij want er gebeurde niks en ik werd duizelig en misselijk.
En toen dus een beetje bruin bloed. Maar even getest want ik werd gek van mezelf -O-

Het is trouwens ongelovelijk hoe snel je van bui kan veranderen 8-) Je blijft toch altijd hoop houden :D
pi_108556184
vervelend is dat hé? heb je ineens in 1 cyclus 2 keer de teleurstelling...

Nou, de Odagen zitten erop denk ik,morgen nog even door klussen voor de zekerheid. En dan wachten tot volgend weekend.
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_108556518
COCO :o Je bent zwanger!!!! AAAAH :D :D :D *O*

snap helemaal hoe je je nu voelt.. Hoop echt dat het dit keer goed gaat. Toch proberen te genieten en hopen dat de tijd snel gaat tot 12wkn
pi_108563688
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.

SPOILER
Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder. :)
pi_108564922
Tuktuk, :* :'( kak! Geniet van je m&ms, de kat en elkaar!

Winka ook al niet :( dames toch... :*

ik dacht vanochtend dat ik volkomen verkeerd had gerekend en ons klusmoment gemist had (nou ja, zaterdag wel maar daarna niet ivm vanalles) en daardoor dat de periode al voorbij was (nu dag 12) maar vandaag staat mijn onderbuik zo straks en krampig, dat moet wel een springend ei zijn, dus die gaan we straks nog ff onderkwakken :+
pi_108566587
Milka wat balen die onduidelijkheid, hopelijk kan de gynaecoloog je volgende week helpen :*

Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt. :*

winka balen dat je toch ongesteld lijkt te worden :*

Jaeky hopelijk laat is je lichaam bang voor de bedreiging :+

Twentemeisje wel fijn dat de ha gelijk serieus actie onderneemt en de kuur uitgesteld kan worden. Gelukkig heb je de kuur niet vaak nodig gehad. Had het vannacht een beetje verkeerd geinterepteerd.

Chanty geen idee of melatonine van invloed is op de temperatuwur. Kan het niet zijn dat je nu je eisprong hebt. Echt vervelend voor je zo'n lange cyclus.

Sterrenmunt hopelijk kan je je ei vinden van het weekend en er van profiteren.

Haha oksel vindt zelfs 2 eieren, eet smakelijk.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:36:10 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108566629
Tuktuk, blegh! Wat verdrietig dat het mis is gegaan! Sterkte meis!

LL wat weet je je toch ook heerlijk uit te drukken :D....

Thanks voor het aanhoren van mijn 'gedoetje' dames. Ik ben in mijn optiek gewoon ongesteld. Uiteraard meld ik het resultaat van de tweede bloedtest ook nog ff! Maar ik heb zelf geen hoop op een gunstige draai aan dit verhaal. We gaan dus ff in de wacht omdat we bij het doorgaan van de kuur een maandje over moeten slaan. :*!
pi_108566946
Tuktuk, ik weet hoe het is. Sterkte en dan binnenkort maar weer met frisse moed ertegenaan!

:*
pi_108567018
Haha lijnloos succes om het ei onder te kwakken.

Tuktuk wat balen meid, dat het mis is. Sterkte :*
pi_108567281
Twentemeisje hopelijk geeft de kuur dan het gewenste resultaat (als de bloedtest negatief is) en kan je weer fit bij ons aansluiten.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:30:41 #277
52229 Chanty
pi_108569889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
Helaas moet ik uit de streepjesregen stappen en klap ik mijn paraplu uit.
Ondanks 3 positieve testen met drie keer een licht streepje, is het toch mis gegaan. Ik was sinds gisteren niet meer misselijk en vandaag werd duidelijk dat ik ook niet (meer?) zwanger ben.

SPOILER
Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder. :)
Oh shit wat erg ;( Sterkte :*

@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen :')
pi_108575263
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala kan het zijn dat je een cyclus overgeslagen hebt? Wel irritant dat het zolang duurt. :*
Ik weet het niet. Kan dat zomaar?

Tuktuk, wat klote zeg! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Tot dan lekker de tijd nemen om te balen en verdrietig te zijn :*
pi_108575432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh shit wat erg ;( Sterkte :*

@Sethiwe: dat begin ik me ook af te vragen want vandaag weer wat wittige dunne vloeistof, maar het is niet rekbaar zoals ze hier uitleggen http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/ , meer waterig. Misschien moet ik het just in case maar erop gokken en wat klussen :')
klussen kan sowieso geen kwaad :P

Hier zijn de wachtdagen weer begonnen :Y)
pi_108577366
Oh Tuktuk, wat verdrietig, wat klote! Veel sterkte :*
pi_108577391
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden! :)

Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
pi_108577482
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?

Sterkte Tuktuk.
pi_108577646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Lindala het volgende:
Aurum, hopelijk gaat het wachten beloond worden! :)

Ik heb vanmorgen de uitslag van de bloedtest terug gekregen en ik ben - zoals verwacht - niet zwanger. Ik weet nu niet zo goed hoe verder. De dokter belt me vandaag nog even, maar ik vermoedt dat ze niet veel meer gaat doen dan zeggen dat ik nog even af moet wachten. Intussen zijn de klachten er niet minder op geworden en is er geen druppeltje bloed te bekennen..
-O- ben je mooi klaar mee.
pi_108577761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:26 schreef Shandaly het volgende:
Balen Lindala, ook al is de uitslag zoals verwacht, er zit natuurlijk altijd nog wel een sprankje hoop... Hoe lang wacht je nu al?

Sterkte Tuktuk.
Ik ben bijna drie weken over tijd. Voor deze cyclus hoop ik niet meer echt, althans, niet op een zwangerschap. Ik hoop enkel dat alles in orde is en dat ik heel snel ongesteld ga worden.
pi_108578105
Ik had dat afgelopen december, cyclus van over de 50 dagen. En dan de opluchting als je 'gewoon' ongesteld wordt... ik vond het heel bizar dat ik blij kon zijn met een menstruatie terwijl ik toch eigenlijk zo graag zwanger wilde zijn. Maar het was toen even de bevestiging van 'mijn lijf doet het nog'.
Ik hoop met je mee dat je snel ongesteld mag worden! :*
pi_108578879
Ik had bij Tess een cyclus van 74 dgn :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_108579450
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:17 schreef Vicky het volgende:
Ik had bij Tess een cyclus van 74 dgn :X
Pff, dan mag ik echt afkloppen want ik zou daar op zijn zachtst niet zo blij mee zijn. :')
niet dat er iets aan te doen is.....toch :?
pi_108582027
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.

Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's

Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
pi_108582464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, gefeliciteerd met je mooie streepjes.

Tuktuk, wat ontzettend balen zeg. Laat je maar lekker troosten door je kat, je lief en de m&m's

Even een hele domme vraag misschien, maar als je de dagen van je cyclus wilt tellen, begin je dan vanaf het moment dat je ongesteld bent tot de dag dat je weer ongesteld wordt?
Klopt helemaal!

Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
pi_108582740
He shit Lindala, hier heb je dus niets aan.
Oh Tuktuk, wat jammer dat het niet zo mocht zijn..... -O-

Ik heb ook verschillende cycli gehad

30 dagen, 41 dagen,30 dagen, 31 dagen, 57 dagen, 20 dagen en daarvoor weet ik het niet meer, dat staat niet in mijn telefoonapp, haha! Nu ben ik op dag 21 van mijn cyclus, we zullen zien wat dit brengt.
pi_108586290
Bedankt nog allemaal voor jullie reactie naar aanleiding van mijn twee streepjes van afgelopen zondag. Ik ben een aantal dagen niet actief geweest door de rare mengeling aan emoties. Stond ik dan gisteren met m’n prille zwangerschap op de crematie van de oma van m’n man.

Ik zag dat Cocotrimonium vlak na mij is doorgegaan naar Z&G. Nog gefeliciteerd! Verder hoop ik dat twentemeisje ook nog aan mag sluiten, maar ik begrijp het wel dat je meer neigt naar een hele vroege miskraam. Maar een zwangerschap is nog niet uitgesloten toch?

Helaas verdrietig nieuws voor TukTuk. Verdrietig zijn mag, fijn dat het er ook uit komt.

Verder gun ik iedereen hier ook een enkeltje naar het volgende topic en als dat niet zo heel vlot gaat toch in ieder geval duidelijkheid in de cyclus zodat je weet waar je naartoe werkt/op wacht.
pi_108586822
Hoe lang zijn jullie eigenlijk allemaal bezig? En hoe oud zijn de meesten hier als ik vragen mag:|
pi_108587141
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Lindala het volgende:

[..]

Klopt helemaal!

Inmiddels de dokter gesproken en ik moet inderdaad nog even afwachten. Mocht ik binnen twee weken nog niet ongesteld zijn zal er een echo gemaakt gaan worden. Als mijn klachten erger worden idem.
Ik hoop dat je gewoon snel ongesteld wordt. Deze keer althans. De keer erna hoop ik dat je zo'n 9 maanden lang niet ongesteld wordt :+ :*

@Diesje: in de OP staat een overzichtje van hoe lang iedereen ongeveer bezig is. Ik ben zelf overigens 30 (en een half) jaar oud jong :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:24:13 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_108587424
Ik ben ook 30 en bezig voor spruit nr 2. De eerste is nu 19 mnd.

[ Bericht 14% gewijzigd door nytar op 01-03-2012 15:58:02 ]
pi_108588716
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal O+
We zijn allebei behoorlijk uit ons doen, maar wel 'blij' dat het al zo vroeg mis is gegaan. Nu is het een kwestie van onszelf weer een beetje bij elkaar rapen en weer opnieuw proberen. We weten nu hoe het moet tenslotte ;) :P

Poeh, Lindala, ik hoop echt voor je dat het doorzet, die onzekerheid is echt heel vervelend -O-

Ik ben overigens 26 en mijn vriend 27.
pi_108588935
Ik ben 33 en nu een half jaar bezig voor nr. 2. Mijn zoontje Lars viert over 2 maanden zijn tweede verjaardag.
En gezien mijn redelijk onregelmatige menstruatie hoef ik niet in de OP, ik weet zelf niet wanneer mijn nod is..
pi_108592289
Chanty gewoon doorklussen, wie weet helpt het.

Aurum succes met wachten, hopelijk brengen de eieren op de kalender geluk.

Lindala zoals je al las zijn er meer die soms een lange cyclus hebben, dat is heel vervelend vooral in combi met al je klachten en negatieve test. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en aan nieuwe ronde kan beginnen.

Ik ben 28 en we zijn nu vanaf augustus bezig. En erg onregelmatig met mijn cyclus.

Kursor heel dubbel zo voor je afgelopen dagen,logisch dat je hoofd er niet naar staat om hiermee te lezen/reageren.

Tuktuk nogmaals sterkte.

@Shandaly je kan ook in het onderste rijtje in de op, dan hoef je geen Nod door te geven.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:39:37 #298
279894 winka
pi_108592341
Jee -Tuktuk- wat heftig -O- Wat ontzettend naar dat het is misgegaan.. :*

@Lindala: waardeloos dit!!! En dat je niet anders kan doen dan wachten is al helemaal drama.. Jee hoop dat je gauw uit dit niemandsland komt en ongesteld wordt! En wat een cycluslengtes lees ik hier.. Dan moet je wel enorm veel geduld hebben.. Ik ben nog geen eens echt over tijd en ik word nu al gek van ongeduld omdat het niet duidelijk is..

Er zijn trouwens toch ook pillen om de boel op te wekken? Of is dat alleen als de menstruatie niet op gang komt na pilgebruik?

@aurum: succes met wachten! Had je nog wat aan de ovutesten gehad?

@Lijnloos: laat je maar lekker volspuiten :7

Vandaag een hele vage dag. Mijn menstruatie heeft nog steeds niet doorgezet. Ik dacht eigenlijk eerst van wel omdat ik vananochtend helder rood bloed had na mijn wc beurt. Onsmakelijk verhaal volgt onder de spoiler..

SPOILER
Dus nu weet ik nog niks }:|

Ik ben van plan om zaterdagochtend weer te gaan testen. Want dan ben ik echt 2/3 dagen over tijd en wie weet plas ik dan wel een positieve test :)
pi_108597888
Thx voor jullie medeleven, allemaal :*

En Winka, volgens mij bestaan er inderdaad medicijnen om een menstruatie op gang te helpen. Hoe en wanneer deze gebruikt worden weet ik eigenlijk niet. Kan me voorstellen dat deze niet voorgeschreven worden voordat er het e.e.a. is nagekeken. Succes met de laatste dagen wachten, hopelijk een positieve test dit weekeind!

Diesje, ik ben 8 oktober '11 gestopt met de pil, inmiddels zit ik al enige tijd in ronde 4 (zou eigenlijk ronde 5 moeten zijn }:| ) en ik ben, evenals mijn man, 25 jaar oud. NOD, geen idee (meer).

Mijn gegevens staan niet in de OP. Iemand die deze erbij kan zetten in het volgend topic?
pi_108601287
Wat leuk te lezen! Ik ben 27 en zit in ronde 7. Over 2 weken ongv mijn NOD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')