Op FB is een smoesje uiteraardquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef MeNicole2 het volgende:
TM zit ik net op FB te lezen over het uitstellen lees ik dit hier. Spannend hoor.
die had ik ook al gelezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op FB is een smoesje uiteraard. Jullie zijn in dit geval beter op de hoogte, dus mondje dicht daar
.
Je zou zo een chef kunnen spelen op 24Kitchen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je gezien hoe handig ik met je meeacteerde...
Dit zou wel eens het lijntje op de test kunnen verklaren (de kruidvats) die zijn zó gevoelig (ik geloof zelfs al bij een HCG van 8 of 10....)... dat is weer het verrotte somsquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Via de huisarts uitslag van bloedtest. Waarde van de HCG was 6, wordt als negatief beschouwd. Wel het advies om de kuur uit te stellen tot volgende week en dan begin van de week nog een keer een bloedtest. Better safe then sorry omdat er gisteren toch op twee testen lijntjes zijn verschenen.
Ik heb de kuur dus naar volgende week verplaatst. Doe dit weekend thuis ook nog wel een keer een test.
Dank voor het meedenken!
Oh ja Oksel, een predkuur is een stootkuur met hoge dosis methylprednisolon (zusje van prednison) om opflakkeringen van de MS af te zwakken.
Balen Winka! Hopelijk is het de volgende keer wel raakquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
Hé jammer. Maar jequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd Coco, ik duim hard voor een plakkertje![]()
Vandaag wat bruin bloed verlies, maar doordat ik wat misselijk en duizelig was toch maar een test gekocht. Helaas negatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heb ik mijn kat ondergejankt, een zak M&M's leeg gegeten en stomme series gekeken. We zijn allebei behoorlijk verdrietig, maar wel 'blij' dat het zo vroeg mis is gegaan en we het nog aan bijna niemand verteld hadden.
Nu weer met mijn dekentje en kat op de bank, uitmopperen en weer verder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |