Hahaha, heel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom
Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?
Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer
Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd
Het kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef Oksel het volgende:
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
Nou 4 is niet echt bijzonder veel ofzo.. Gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder.
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in novemberquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom
Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Volgens mij kan het in de slechtste gevallen zelfs 6 tot 12 maanden duren. Ben nu 5 maanden gestopt en er gebeurt wel iets maar volgens mij is het geen menstruatie. Temperaturen klopt ook geen bal vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef nytar het volgende:
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
^^quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind hadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietestenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten
Dat herinnerde ik me ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten![]()
![]()
Ik duim alvast meequote:Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef Poppejans het volgende:
(En nu ben ik er weer weg, ik zit hier compléét verkeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. geslaagd dagje.. en nu wachten we rustig op de (N)OD as vrijdagik heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Wat een kansloze opmerking zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik denk ook heel vaak hetzelfde hoor Barretje80quote:
Net de nieuwe waarde ingevuld bij FF, en nu is ie terug gekomen op zijn bericht van gisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).
@Milka: wanneer mag je testen dan?
quote:Your data no longer shows an ovulation pattern that we can confidently identify. It is still possible that you ovulated but your pattern does not show it clearly enough to be able to pinpoint it accurately.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |