abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:45:12 #76
279894 winka
There is no place like home..
pi_108357705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom :P

Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?

Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer :')

Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd :+
Hahaha, heel goed :D
En nu maar hopen dat die dingen goed hun werk doen en dat je je eisprong kan achterhalen :)

Ik heb het een maandje of twee gebruikt rond mijn vermoedelijke eisprong. Heeft uiteindelijk niets opgeleverd maar ik was al lang blij om te weten dat er een eitje sprong.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:01:18 #77
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108358493
Jeuj Twinkle! gefeliciteerd! En ook Tuk-Tuk. Bij bent zwangerrrrrr!

Ik ben even niet zo bezig met zwanger worden -ergo: seksen- teveel andere dingen aan mijn hoofd. Volgende maand beter!
pi_108359137
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
pi_108359267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef Oksel het volgende:
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
Het kan :P Maarja, je lichaam kan je wel vaker voor de gek houden.. Spannend!
pi_108359392
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
pi_108359570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
Nou 4 is niet echt bijzonder veel ofzo.. Gewoon geduld hebben :) en ja dat is soms heel lastig..
pi_108361003
;)

Ik en geduld, right. 2 weken geleden, zondagochtend om 10.00 wilde ik kijken wat een camper huren kost. Diezelfde zondag-avond stond er 1 voor de deur. Gekocht.
pi_108363925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Shandaly! En welkom :P

Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108364597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:52:08 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108367209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef nytar het volgende:
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
Volgens mij kan het in de slechtste gevallen zelfs 6 tot 12 maanden duren. Ben nu 5 maanden gestopt en er gebeurt wel iets maar volgens mij is het geen menstruatie. Temperaturen klopt ook geen bal van :') "Gelukkig" had ik me wel ingesteld op minstens een half jaar, maar merk dat ik nu toch serieus ongeruster begin te worden. In ieder geval ben ik "blij" te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Dat wij allen maar snel mogen bloeden en zwanger raken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108375174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
^^

Je kan niks zaaien als de grond niet vruchtbaar is ofzo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108377531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
pi_108377733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108377776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
pi_108377803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
pi_108377857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Dat herinnerde ik me ook nog :) :D
quote:
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
Ik duim alvast mee :Y

(En nu ben ik er weer weg, ik zit hier compléét verkeerd)
pi_108378054
[/quote]

:*
pi_108380509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef Poppejans het volgende:
:*
[/quote]
Thx :)
Komt wel goed :Y
pi_108384899
Tuk Tuk, heb je al weer een test gedaan? Vooralsnog ben je gewoon zwanger denk ik!
Hier de afgelopen week flink ons best gedaan, ben er vanuit gegaan dat ik nu weer een korte cyclus zou kunnen hebben dus meteen toen de }) een beetje weg waren er vol voor gegaan zeg maar. Nu zit ik op dag 16 van de cylus (vorige cyclus was 20 dagen) en heb ik pijnlijke borsten... Ben er soms misselijk van. Ik weet het, dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar toch....

Terwijl ik dit typ danst hier een net tweejarig meisje door de kamer op de klanken van K3. Ik kan dus wel zwanger worden, het duurt nu alleen wat langer.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:30:40 #95
52229 Chanty
pi_108400892
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
pi_108407209
Zo..
gister op de 9 maanden beurs en ook een stukje huishoudbeurs geweest :D
erg grappig om mee te maken :P
heb lekker om me heen gekeken en wat leuke ideeen opgedaan..
nog niks gekocht.. ik zou niet weten wat ik zou willen :P
bij vriendinnetje de 3D echo mee mogen maken.. was toch wel bijzonder hoor! :)
en niet heel erg last gehad van het IK WIL OOK-virus :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway.. geslaagd dagje.. en nu wachten we rustig op de (N)OD as vrijdag :) ik heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108407440
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- herkenbaar :')
  zondag 26 februari 2012 @ 10:48:11 #98
279894 winka
There is no place like home..
pi_108407971
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:

SPOILER
Wat een kansloze opmerking zeg :')
pi_108410647
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef winka het volgende:

[..]

Wat een kansloze opmerking zeg :')
Nou, ik denk ook heel vaak hetzelfde hoor Barretje80 :D
En vooral op zo''n beurs heb je inderdaad heel wat om te kijken :P
  zondag 26 februari 2012 @ 12:35:53 #100
52229 Chanty
pi_108410726
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
Net de nieuwe waarde ingevuld bij FF, en nu is ie terug gekomen op zijn bericht van gisteren _O- Stond er dit:

quote:
Your data no longer shows an ovulation pattern that we can confidently identify. It is still possible that you ovulated but your pattern does not show it clearly enough to be able to pinpoint it accurately.
:') Ik vond het al knap van FF :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')