abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:01:32 #51
258612 nytar
boys boys boys
pi_108323662
streep = streep! Naar de winkel voor een nieuwe test. Piesen en foto uploaden. Dan kunnen we voor je jompelen! :)
pi_108325268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Een dun streepje ;)
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind :@
Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.

Hurrah!!! Gefeliciteerd! *O*
pi_108334677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.

Hurrah!!! Gefeliciteerd! *O*
^^

Je zit gewoon hardstikke in de ontkenningsfase :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108334842
Tuktuk, wat spannend allemaal! Maar volgens mij is een streepje inderdaad echt een spreepje, dus gooi er lekker een indicator tegenaan zou ik zeggen ;)

Hier dag tien en nog steeds niets, nada! Morgen gooi ik mijn tweede en laatste 2v5 test ertegenaan en als daar niets uit komt en ik maandag nog steeds niet menstrueer ga ik toch echt de HA bellen. Begin mezelf echt een tikkeltje ongerust te maken.
pi_108336418
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
pi_108336755
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:57 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108336813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Lindala het volgende:
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108336911
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid :P
Oeps ;) Ovulatietesten hebben ze trouwens ook, hihi..
pi_108338300
Heb je de Kruidvat al geprobeerd? Vast wel...
Doe die clearblue wel in een bekertje hoor! Hier heeft iemand m stukgepiest :') Dag centjes!

Succes!!!
pi_108339365
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
Sinds afgelopen september al aan het proberen, maar zojuist weer ongesteld geworden :( Ook nog eens op m'n werk, niets bij me, en geen mogelijkheid om ergens een potje te gaan janken.. blegh!

Vreselijk onregelmatig ongesteld dit keer; in november gewoon een hele maand overgeslagen, periode van 58 (!) dagen.

Nah ja.. kom later wel uitgebreid posten. Nu toch maar even een poging doen tot focussen op werk.
pi_108342592
Shandaly welkom en wat balen van zo onregelmatig ongesteld zijn :*. En dan ook precies op die momenten ongesteld worden dat het net niet uitkomt al komt het nooit uit natuurlijk

Lindala weet niet of je stress hebt, maar dat is soms ook een reden dat je menstruatie uitblijft. Wel heel vervelend natuurlijk als de testen geen positiviteit brengen wil je graag dat je ongesteld wordt en weer verder kunt :*.

Kursor wat een boel verschillende emoties op een dag, kan me voorstellen dat je niet weet hoe je je moet voelen daarom een dikke knuffel voor je :*

Nytar waar ben je in je cyclus?

Tuktuk ik sluit me aan bij de andere dames misschien heb je gewoon een trage hcg aanmaak, waardoor je maar een dun streepje krijgt, maar knalt het streepje binnenkort gewoon vanaf!!

Hier weinig nieuws zit op dag 25 en wacht op wat komen gaat, merk dat ik iets minder puf heb om te reageren op iedereen nu ik al iets langer wacht. Lees wel mee, maar vaak op de foon waardoor reageren soms iets lastiger is als op de computer.

Oh ja vraag voor Modje Zou ik 1x uit de op gehaald kunnen worden, sta er nu twee keer in, die zonder startdatum mag weg Dank u.
pi_108343425
Ik heb net maar een broodje filet-americain gehaald. Als in "hopelijk de laatste keer voor een lange tijd" ;)
Ik merk dat ik er vandaag harder door van slag ben dan voorgaande maanden. Maar toen had ik ook telkens eerst (negatief) getest, en dan ben je er toch meer op ingesteld dat je ook teleurgesteld kunt worden. Die ongesteldheid vanochtend was nogal onverwacht. (Nog zo'n nadeel van onregelmatighied, dit keer waren het 32 dagen)
pi_108347673
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.

In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique :)

Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..

Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!

En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie! :)
pi_108348375
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.

In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique :)

Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..

Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!

En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie! :)
Ja, dat is dus juist wat ik bedoelde. Jij was vorige maand nét begonnen met proberen, en dan al verdrietig/teleurgesteld als anderen zwanger worden. Dat is waar ik bij veel anderen zo bang voor ben, jullie maken het i.m.o. zoveel moeilijker voor jullie zelf.

Ik gun het je écht van harte hoor, het zwanger zijn, dat is ook super tof! Maar stel je was niet meteen zwanger geworden bij poging twee, stel je eens voor hoe vreselijk meer teleurgesteld je zou zijn bij de 2e mislukte poging. Of de derde. Of vierde. Etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 24-02-2012 15:32:28 ]
pi_108348620
Kursor, gaat het vandaag weer wat beter? Hoop in ieder geval dat het er allemaal weer iets zonniger uitziet :*
pi_108348861
Lindala, kan me goed voorstellen dat zoiets verwarrend en wat verontrustend is. Hopelijk snel duidelijkheid! :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:26:20 #67
279894 winka
There is no place like home..
pi_108351025
Streepje = streepje inderdaad, gefeliciteerd -Tuktuk- *O* Streepje wordt vast snel duidelijker!

Welkom Shandaly :) Wow, je hebt wel een hele onregelmatige cyclus zeg! Lastig.. Is dit altijd zo geweest? Succes in ieder geval, hoop dat het gauw raak is ^O^

Balen die onduidelijkheid Lindala, hoop dat de huisarts je verder kan helpen met hoe het ervoor staat.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:33:54 #68
279894 winka
pi_108351289
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken :')
pi_108351446
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef winka het volgende:
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken :')
wat? :') :D heel relevant lijkt me ja

Ik ga dat allemaal nog niet bijhouden hoor, we seksen gewoon wat af en kijken wel wat er gebeurt :+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:43:13 #70
279894 winka
pi_108351542
Dat is ook de beste manier inderdaad :Y
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:56:32 #71
258612 nytar
boys boys boys
pi_108351970
@sethiwe: Ik ben net ongesteld geweest. Dus er is geen reden voor mn hormonale bui...

Verder iedereen een hart onder de riem. Het is niet leuk om zoveel geduld te moeten hebben. Maar stel jezelf in op een jaar. Binnen die tijd is 80% zwanger en jullie dus hopelijk ook allemaal! Xx
pi_108355884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef Shandaly het volgende:
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
.
Wat leuk!!
En verder herkenbaar, ik heb ha het stoppen met de pil half november, nog steeds geen cyclus
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:14:20 #73
258612 nytar
boys boys boys
pi_108356515
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
pi_108356942
Balen Shandaly! En welkom :P

Poppejans, wat bedoel je met geen cyclus?

Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer :')

Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108357061
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
Ik gebruik ze van internet, pas sinds een paar dagen, dus afwachten of ze werken, lijkt er vooralsnog wel op, maar duur zijn ze iig niet. Van die ieniemienie dipstick(jes)...
100 Otesten, 30 Ztesten met verzending was het 24,- geloof ik. In een keurige witte, anonieme bubbelenveloppe.

PM me maar als je het adres wilt... anders lijkt het op spam ofzo...
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:45:12 #76
279894 winka
pi_108357705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:

Pff, the joys of my life. Ga ik net zo'n ovulatietest dingetje halen, zodat ik kan uitvissen wanneer mijn ei klapt, sta ik in een overvolle kruidvat en blijk ik na afrekenen teveel betaald te hebben. Het stond verkeerd in de computer :')

Ik stond echt ff te dubben of ik mijn geld terug ging vragen of dat ik wegging. Toch maar geld teruggevraagd :+
Hahaha, heel goed :D
En nu maar hopen dat die dingen goed hun werk doen en dat je je eisprong kan achterhalen :)

Ik heb het een maandje of twee gebruikt rond mijn vermoedelijke eisprong. Heeft uiteindelijk niets opgeleverd maar ik was al lang blij om te weten dat er een eitje sprong.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:01:18 #77
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108358493
Jeuj Twinkle! gefeliciteerd! En ook Tuk-Tuk. Bij bent zwangerrrrrr!

Ik ben even niet zo bezig met zwanger worden -ergo: seksen- teveel andere dingen aan mijn hoofd. Volgende maand beter!
pi_108359137
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
pi_108359267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef Oksel het volgende:
De dame is al 3 ochtenden misselijk geweest.. verder vreemde gevoelens in onderbuik. A.s. maandag normale menstruatie-moment (bestaat dat?). Zou het..? Het kan toch niet echt? Nee toch?
Het kan :P Maarja, je lichaam kan je wel vaker voor de gek houden.. Spannend!
pi_108359392
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
pi_108359570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof d'r niet meer in. We zijn nu al 4 ei-sprongen verder. :P
Nou 4 is niet echt bijzonder veel ofzo.. Gewoon geduld hebben :) en ja dat is soms heel lastig..
pi_108361003
;)

Ik en geduld, right. 2 weken geleden, zondagochtend om 10.00 wilde ik kijken wat een camper huren kost. Diezelfde zondag-avond stond er 1 voor de deur. Gekocht.
pi_108363925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef _aurum_ het volgende:

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
2 weken geleden wel 3 dagen enkele druppels bruin bloed verlies gehad
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108364597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat ik nog steeds niet ongesteld geweest ben na het stoppen met de pil in november
Ben met ovulatietesten aan het kijken of ik daar een eisprong in kan ontdekken maar vooralsnog niks
Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:52:08 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108367209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef nytar het volgende:
pff dat lijkt me lastig. Hoelang kan dat duren dan?
Volgens mij kan het in de slechtste gevallen zelfs 6 tot 12 maanden duren. Ben nu 5 maanden gestopt en er gebeurt wel iets maar volgens mij is het geen menstruatie. Temperaturen klopt ook geen bal van :') "Gelukkig" had ik me wel ingesteld op minstens een half jaar, maar merk dat ik nu toch serieus ongeruster begin te worden. In ieder geval ben ik "blij" te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Dat wij allen maar snel mogen bloeden en zwanger raken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108375174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Misschien een keer naar de huisarts gaan als het zo lang niet op gang komt?
^^

Je kan niks zaaien als de grond niet vruchtbaar is ofzo :P
pi_108377531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
pi_108377733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is het zo ook niet met Wolf gegaan? In een heel lange cyclus opeens zwanger?
Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
pi_108377776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jep, ook niet ongesteld geweest na verwijderen van anticonceptie (Implanon)
Ben toen wel doorverwezen naar gyn en bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad en daar leek alles lichamelijk goed.
Ik zou toen mogen starten met medisch traject als we 1 jaar bezig waren, maar 3 maanden daarvoor bleek ik zwanger te zijn
Dus ben nu ook niet ongerust, maar raar is het toch wel! En vooral irritant omdat gericht ''proberen'' dus eigenlijk niet kan. Er gebeurd op ovulatietests ook vrij weinig.
Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
pi_108377803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wou het niet banaliseren ofzo, hoor. Eerder eens aftoetsen of ik het nog bij het rechte eind had ;)
Ik hoop alvast dat je vlug iets merkt met de ovulatietesten :Y
Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
pi_108377857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hoop het ook, en een eventuele zwangerschap zou mooi weer op te speuren zijn als ik door blijf testen dagelijks met ovulatietesten O+ :D
Dat herinnerde ik me ook nog :) :D
quote:
Ik geloof er wel in dat het weer lukt!
Ik duim alvast mee :Y

(En nu ben ik er weer weg, ik zit hier compléét verkeerd)
pi_108378054
[/quote]

:*
pi_108380509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef Poppejans het volgende:
:*
[/quote]
Thx :)
Komt wel goed :Y
pi_108384899
Tuk Tuk, heb je al weer een test gedaan? Vooralsnog ben je gewoon zwanger denk ik!
Hier de afgelopen week flink ons best gedaan, ben er vanuit gegaan dat ik nu weer een korte cyclus zou kunnen hebben dus meteen toen de }) een beetje weg waren er vol voor gegaan zeg maar. Nu zit ik op dag 16 van de cylus (vorige cyclus was 20 dagen) en heb ik pijnlijke borsten... Ben er soms misselijk van. Ik weet het, dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar toch....

Terwijl ik dit typ danst hier een net tweejarig meisje door de kamer op de klanken van K3. Ik kan dus wel zwanger worden, het duurt nu alleen wat langer.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:30:40 #95
52229 Chanty
pi_108400892
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
pi_108407209
Zo..
gister op de 9 maanden beurs en ook een stukje huishoudbeurs geweest :D
erg grappig om mee te maken :P
heb lekker om me heen gekeken en wat leuke ideeen opgedaan..
nog niks gekocht.. ik zou niet weten wat ik zou willen :P
bij vriendinnetje de 3D echo mee mogen maken.. was toch wel bijzonder hoor! :)
en niet heel erg last gehad van het IK WIL OOK-virus :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway.. geslaagd dagje.. en nu wachten we rustig op de (N)OD as vrijdag :) ik heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108407440
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- herkenbaar :')
  zondag 26 februari 2012 @ 10:48:11 #98
279894 winka
pi_108407971
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Barretje80 het volgende:

SPOILER
Wat een kansloze opmerking zeg :')
pi_108410647
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef winka het volgende:

[..]

Wat een kansloze opmerking zeg :')
Nou, ik denk ook heel vaak hetzelfde hoor Barretje80 :D
En vooral op zo''n beurs heb je inderdaad heel wat om te kijken :P
  zondag 26 februari 2012 @ 12:35:53 #100
52229 Chanty
pi_108410726
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Chanty het volgende:
FF heeft net aangegeven dat mijn mogelijke eisprong de 19e was. Geen idee hoe dat programma wijs wordt uit al die verschillende temperaturen, maar eens zien of ik binnenkort iets krijg wat op een menstruatie lijkt. 19e is wel precies de dag nadat ik een beetje rood bloed had verloren, dus wie weet... Moeders was vandaag ook op bezoek, die studeert voor voetreflexonentherapeute en die heeft ook vanalles en nogwat zitten uitleggen en met een massage geprobeerd om eea op gang te krijgen. Helaas wonen mijn ouders niet om de hoek, anders zou ik dat vaker kunnen doen (iets met baadt het niet dan schaadt het niet).

@Milka: wanneer mag je testen dan?
Net de nieuwe waarde ingevuld bij FF, en nu is ie terug gekomen op zijn bericht van gisteren _O- Stond er dit:

quote:
Your data no longer shows an ovulation pattern that we can confidently identify. It is still possible that you ovulated but your pattern does not show it clearly enough to be able to pinpoint it accurately.
:') Ik vond het al knap van FF :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')