Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Een dun streepje
Die Clearblue-test heb ik nog niet gedaan, omdat ik ze zo schandalig duur vind
^^quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent, dan krijg je nog niet eens een microscopisch klein tweede streepje. Dus, wederom, streepje = streepje. Altijd.
Hurrah!!! Gefeliciteerd!
als ze die nou eens zouden hebben..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Lindala het volgende:
Kruidvat heeft ook evoluatietesten. Je kan ze ook bestellen via internet. Beide opties zijn stukken goedkoper dan die van clearblue.
Oepsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ze die nou eens zouden hebben..
was het misschien wel anders gesteld met de mensheid![]()
Ja, dat is dus juist wat ik bedoelde. Jij was vorige maand nét begonnen met proberen, en dan al verdrietig/teleurgesteld als anderen zwanger worden. Dat is waar ik bij veel anderen zo bang voor ben, jullie maken het i.m.o. zoveel moeilijker voor jullie zelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Barr ik kan jouw post goed begrijpen hoor .. en Aurum ook!
Dat had ik ook toen hier vorige maand de streepjesregen begon bij de rest.
In ieder geval heel erg bedankt voor de feliciitaties.
En ik hoop jullie snel weer te mogen ontmoeten in het Z&G topique![]()
Ik zal hier nog regelmatig komen 'loeren' om te kijken hoe het gaat met mijn medegenoten.
Misschien dat ik dan wat toverstof hier naartoe kan stralen ..
Dat jullie maar snel zwanger mogen worden meiden!!
En Kursor, heel veel sterkte! Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie!
wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef winka het volgende:
Jemig, ben weer eens ingelogd op menstruatiekalender.net. Ze hebben sinds een half jaar of wat een uitgeklede versie. Gelukkig kan ik nog steeds invoeren of ik doorgelekt ben tijdens mijn mentruatie en of mijn vriend zich heeft afgetrokken
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef Shandaly het volgende:
Zal ik dan toch ook maar eens hier mee komen posten ipv alleen meelurken?...
.
Ik gebruik ze van internet, pas sinds een paar dagen, dus afwachten of ze werken, lijkt er vooralsnog wel op, maar duur zijn ze iig niet. Van die ieniemienie dipstick(jes)...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Die van clearblue zijn zoo duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |