abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108474115
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.

Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.

Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 19:47:02 #152
70532 loveli
N
pi_108475155
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
crap in = crap out
  maandag 27 februari 2012 @ 20:21:47 #153
258612 nytar
boys boys boys
pi_108477013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
Haha! Thanks :) met big smile op de bank.
pi_108479058
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebt :P Net zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108479094
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.

Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.

Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
heeeeej! Ik ben een Volvo rijder o|O o|O o|O

naja, een was been wordt weer Volvo rijder
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108479643
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd! :+

Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
  maandag 27 februari 2012 @ 21:07:57 #157
258612 nytar
boys boys boys
pi_108479994
een hoop krakende bedden deze week ;)
wij zijn ook aan onze klusweken begonnen ('t is onzeker of ik 2 of 3 weken voor mn eisprong heb zitten, dus we klussen extra lang.)

Manlief zei bij het eten dat ie toch wel heel veel zin had in gezinsuitbreiding. Zo lief!

Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
  maandag 27 februari 2012 @ 21:11:47 #158
279894 winka
There is no place like home..
pi_108480214
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn :P :+
Oh jee , dat klinkt hoopvol :D
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelen :') Nou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Lijnloos het volgende:
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd! :+

Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
Wat leuk, nu krijgen we een Volvo discussie *O* Kan helaas niet meedoen want wij hebben helaas geen auto. Alleen twee afgetrapte fietsen :7 En ik heb een busabonnement :P
  maandag 27 februari 2012 @ 21:46:01 #159
258612 nytar
boys boys boys
pi_108482311
ja, maar wát voor fiets?! ;)
pi_108484434
heej en ik heb EN twee kinderen EN twee Volvo's en als klap op de vuurpijl ben ik lelijk. Rara hoe kan dat? :P

(sorry, kon het niet laten)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 22:27:07 #161
70532 loveli
N
pi_108484709
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef nytar het volgende:
ja, maar wát voor fiets?! ;)
Een ouwe :')
crap in = crap out
pi_108485754
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebt :P Net zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb :)
Haha, awww, thanks :) O+

Bats ze! :s)
pi_108485791
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef winka het volgende:

[..]

Oh jee , dat klinkt hoopvol :D
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelen :') Nou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee :)
Hehe, wie weet. Ben in ieder geval benieuwd :)
pi_108487506
Helaas een heel verhaal gezet en weg was die. Ligt vast aan mezelf maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.

Lindala succes morgen bij de huisarts.

Milka zoals jezelf al zegt geen bloed geeft moed. :*

coco wie weet heb je een leuke verassing.

Winka je maakt het ook erg spannend.

Voor de klussende dames heel veel succes, hopelijk geeft dit het gewenste resultaat.

Haha heerlijk die autodiscussie. Ik had een lelijke auto telt dat ook :P.
pi_108492658
Haha, ik had vanochtend ruzie met een vent in een volvo... Moest meteen aan deze discussie denken :+

Winka, spannend hoor, net als Coco!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:20:53 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108494665
Hmm crap..

volgens mij heb ik net in mijn "vruchtbare periode" een werk-reisje van 4 dagen geplanned..
dan maar hopen dat het afgelopen periode wel gelukt is :P
of er omheen klussen :D

ach jah.. we merken het wel weer :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108496544
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala succes morgen bij de huisarts.
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.

Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.

Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lindala op 28-02-2012 11:45:27 ]
pi_108496570
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef nytar het volgende:

Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
Agree! Wij hebben verdorie een roze auto.. :') Geen Volvo, trouwens.
pi_108497228
dames met de aankomende NOD's. Ik duim voor jullie!! :*
pi_108497791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Lindala het volgende:

[..]

Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.

Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.

Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op! ;)
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...

In de duimstand maar weer!
pi_108497824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...

In de duimstand maar weer!
Ik las "In Duitsland maar weer!" en was echt even heel confused :')

Maar idd lindala, hopelijk snel duidelijkheid en alles, want dit is annoying.
pi_108498151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

En dan heb ik over de toestand waarin mijn tepels zich verkeren nog niets gezegd :9 Maar goed, een en ander kan mss ook veroorzaakt worden door het uitblijven cq. niet doorzetten van de menstruatie?

Edit: Gisteren weer gestart met ovu - testen (just to be sure) en de testlijn van vandaag lijkt donkerder te zijn dan die van gisteren (maar nog niet even donker als c - lijn, dus wel 'negatief'). Komt mijn ei eraan? }:| Ik snap er de ballen niet van.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lindala op 28-02-2012 13:41:59 ]
pi_108501094
He Lindala, wat verwarrend allemaal! Ik hoop snel op duidelijkheid voor je.
Voor de andere dames (oa Winka en Coco) ik hoop op mooie streepjes (in meervoud dan he!) voor jullie.

Hier nog geen }) maar aangezien ik weer in een opruim-state-of-mind ben, zal het wel niet lang meer duren. *ben marktplaats aan het volspammen met kleding van mijn dametjes*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:27:48 #174
279894 winka
There is no place like home..
pi_108506664
Jammer dat je bezoekje aan de huisarts weinig heeft opgeleverd Lindala. Zo te horen kan het inderdaad nog alle kanten op! Ik hoop snel wat meer te weten komt, want dit is natuurlijk ook niks..

Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen :z

Nog even een vraagje: een luteale fase duurt toch nooit langer dan 14 dagen? Nou ja ik ga anders wel weer even googlen :')

Ik sta natuurlijk te popelen om te testen maar de laatste keer dat ik met een negatieve test in m'n handens stond, staat me nog helder voor de geest.
Dus ik wacht nog even :X :D
pi_108506726
Luteale fase kan wel degelijk langer duren... mijn ei springt rond dag 11... terwijl mijn cyclus 26-27-28 dagen duurt.

Winka, pies effe over die staaf heen, dan weet je het tenminste.

Lindalala :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')