quote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd kursor, wat leuk
spuit elf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.
Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.
Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.Kwak
Haha! Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
Mensen met Volvo's hebben al kinderen. Daarom kopen ze een Volvo.
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, vorige keer had ik juist al dagen het gevoel dát ik ongesteld zou worden (de klachten die ik normaal alleen de dag van tevoren of de dag zelf heb). Nu voel ik me hetzelfde als iedere maand, dus denk niet dat het raak is.
heeeeej! Ik ben een Volvo rijderquote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
spuit elf:
I invoke Godwin's law, you have therefore lost this discussion.
Overigens is het natuurlijk een balchelijk idee dat lelijke mensen zich niet zouden mogen voortplanten. Ik zou er als lelijkerd spontaan een acute kinderwens van krijgen. Liefst drie tegelijk.
Mensen die Volvo's rijden, dat is een heel ander verhaal. T zou verboden moeten worden.
Oh jee , dat klinkt hoopvolquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, nou, toen ik dat had, bleek ik dus zwanger te zijn![]()
Wat leuk, nu krijgen we een Volvo discussiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Lijnloos het volgende:
Sommigen van mijn beste vrienden rijden Volvo hoor! Oh en sommigen van mijn beste vrienden zijn misschien ook wel lelijk met kinderen... Oh well... Ik ben mijn moeders mooiste wel (lekker makkelijk als enig-kind) maar niet de knapste, maar Minke is wel een ontzettende knapperd!
Oh ja, en wij klussen ons (lees: mij) helemaal vol deze week! Moet!Kind!Hebben!
Haha, awww, thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah, ok! Ik hoop dat je het mis hebtNet zoals jij bij mij altijd hoopt dat ik het mis heb
Hehe, wie weet. Ben in ieder geval benieuwdquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef winka het volgende:
[..]
Oh jee , dat klinkt hoopvol![]()
Gelukkig hoef ik niet te lang te wachten, over een dag of twee weet ik meer. Ik ben al weer helemaal aan het kansberekenen, symptomen aan het googelenNou ja ik laat mezelf maar even, weet het gauw genoeg. Mijn gevoel én verstand zeggen trouwens nee
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Sethiwe het volgende:
Lindala succes morgen bij de huisarts.
Agree! Wij hebben verdorie een roze auto..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef nytar het volgende:
Mooi, lelijk, volvo of andere auto...wij moeten allemaal 2 streepjes piesen! Xx
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Lindala het volgende:
[..]
Mijn bezoekje aan de huisarts zit erop, helaas ben ik weinig wijzer geworden dan ik gisteren was.
De feiten zijn dat ik niet menstrueer, last heb van misselijkheid en dat ik negatief test. Volgens de huisarts kan het alle kanten op; sommige vrouwen testen later positief, sommige vrouwen kunnen wel eens later zijn met hun menstruatie en zo kunnen er nog veel meer verklaringen zijn waarom mijn menstruatie uitblijft.
Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb bloed laten prikken (uitslag pas over 2 á 3 dagen) en wanneer ik niet zwanger blijk te zijn en mijn menstruatie over twee weken nog niet door heeft gezet zal er een echo gemaakt gaan worden.
Weer even afwachten dus. Voor alle andere wachtende, klussende en wensende dames, succes en zet hem op!
Ik las "In Duitsland maar weer!" en was echt even heel confusedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...
In de duimstand maar weer!
En dan heb ik over de toestand waarin mijn tepels zich verkeren nog niets gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend die uitslag van het bloedonderzoek! Wel vreemd dat je wel last hebt van misselijkheid (wat door de hcg veroorzaakt zou worden) maar toch nog negatief test...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |