Joehoe! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat![]()
was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD testquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat![]()
Das een goede. Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test
Stom is dat he, ik voel ook van alles en google me helemaal suf op alle symptomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef winka het volgende:
Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen![]()
Jeetje, wat verwarrendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
Fuck!
*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...
Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg).
Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).
Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen.vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF
![]()
Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere
Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen.
Ik begin inderdaad niet aan de kuur als ik niet zeker weet of ik zwanger ben. Dat risico wil ik gewoonweg niet nemen. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet zwanger ben, maar wat er dan wel is... Zul je zien dat het een vals-positieve is... Een bloedtest is inderdaad een optie. Mijn lief is nu testen halen bij de dienstdoende apotheek, ik ga morgenvroeg ook nog weer testen uiteraard. Boh, ik ben er wel een beetje van in de war...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef leonieke het volgende:
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
Pfff spannend! Zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was. Vertelde hij net
.
Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.
Het zal wel vals-positief zijn...Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |