abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:31:02 #176
279894 winka
There is no place like home..
pi_108506797
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod 8)7

-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat :)

[ Bericht 27% gewijzigd door winka op 28-02-2012 16:37:23 ]
pi_108507468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
-edit- dus een LF kan toch heel lang zijn.. Nou ik wacht morgen af en dan ga ik na het werk even langs Kruidvat :)
Joehoe! Ik ben benieuwd :Y
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:51:59 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108507492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef winka het volgende:
Ik wil erg graag over een staaf heenpiesen maar als het negatief is ben ik meteen bloedchagerijnig en dan zegt het resultaat alsog niks en moet ik nog meer geduld hebben want ik zit voor mijn nod 8)7

was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108508104
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

was de kruidvat test nou ook al gevoelig als je 4 dagen voor NOD test :?
Das een goede. Volgens mij niet.
pi_108508529
Bij mij was de kruidvat test 3 dagen voor mn NOD positief.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108508758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:27 schreef winka het volgende:
Morgen is mijn nod en er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Maar nu twijfel ik of ik wel goed mijn info heb ingevuld van mijn laatste cyclus. En of de eisprong die ik dacht te hebben wel echt mijn eisprong was. Heel vermoeiend.. Ook omdat ik vannacht vanaf 2.00 uur niet meer heb geslapen :z
Stom is dat he, ik voel ook van alles en google me helemaal suf op alle symptomen :') Daar ga ik dan weer over twijfelen en juist weer proberen heel hard om er niet aan te denken maarja, makkelijker gezegd dan gedaan..
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:30:12 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516007
Fuck!

*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...

Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg :D).

Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).

Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen. (8> vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF :?

Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere

Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen ;).
pi_108516125
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
pi_108516250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
Fuck!

*egopost*
Ik laat mijn gezicht hier bijna niet zien omdat ik niet zo bezig wil zijn met het zwanger worden, om te voorkomen dat ik gefrustreerd raak (I know the feeling van de vorige ronde zeg maar...). Maar ik heb nu even jullie hulp/gedachtengang nodig...

Here it comes: ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een prednisolon-infuuskuur (ik heb MS). Daarbij krijg ik drie dagen via het infuus een hoge dosis prednisolon (zusje van prednison) om mijn MS weer wat te dimmen zeg maar (kort door de bocht-uitleg :D).

Nu werd ik gisteren ongesteld (denk ik), beetje vroeg (4 februari was de eerste dag van mijn vorige menstruatie) maar zou kunnen na een vermeende eisprong rond 15 februari. Balen, de volgende maand moeten we namelijk even 'on hold' door de kuur namelijk. Mocht ik zwanger zijn geweest dan ging de kuur uiteraard niet door, maar nu heb ik 'm zelfs vervroegd naar morgen (zou eigenlijk maandag zijn, ik moest immers afwachten of ik ongesteld ging worden).

Mijn lieftallige lief wilde vandaag wel dat ik voor de zekerheid een test zou doen, gewoon just in (een uitzonderlijke) case. Dus ik vanavond een Kruidvat-testje die we nog hadden liggen uit de la geplukt en bedruppeld. Paar minuten daarna even op gekeken en nada. Nog wel even laten liggen. (8> vroeg net of ie weg kon en ik riep ja, zie ik dat ie 'm wel heel nadrukkelijk aan het bestuderen is... U raadt het al, er is een vaag lijntje te zien... WTF :?

Wat nu? Zou ik een vroege miskraam hebben? Zou het een niets betekenend lijntje zijn die na de officiële wachttijd is verschenen? Zou ik..... neh dat kan toch niet? Ik bloed immers... #totally confused...#freakingouthere

Dit is uiteraard niet FB-proof lieve Facebook-vriendinnetjes, maar ik geloof ook niet dat iemand van jullie er daar wat over zou zeggen ;).
Jeetje, wat verwarrend 8)7 Ze zeggen wel dat je zo'n test na een bepaalde tijd niet meer kunt vertrouwen omdat vals-positief he.. Mss dat je morgenochtend nog zo'n zwanger/niet-zwanger test kunt doen voor de zekerheid? Of idd wat leonieke zegt.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:35:52 #185
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef leonieke het volgende:
Morgen eerst een bloedtest vragen in het ziekenhuis?
Ik begin inderdaad niet aan de kuur als ik niet zeker weet of ik zwanger ben. Dat risico wil ik gewoonweg niet nemen. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet zwanger ben, maar wat er dan wel is... Zul je zien dat het een vals-positieve is... Een bloedtest is inderdaad een optie. Mijn lief is nu testen halen bij de dienstdoende apotheek, ik ga morgenvroeg ook nog weer testen uiteraard. Boh, ik ben er wel een beetje van in de war...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:37:12 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108516353
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was :D. Vertelde hij net ;).

Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.

Het zal wel vals-positief zijn... (8> Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
pi_108516639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moet ik erbij zeggen dat mijn meneer na een paar minuten wel een vaag lijntje dacht te zien, maar dat ook weer verwierp omdat ie dacht dat het wishful thinking was :D. Vertelde hij net ;).

Op Kruidvat.nl lees ik dit:
- Kan het testresultaat ook na afloop van de testperiode van 5 minuten worden afgelezen?
Nee. Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen.

Het zal wel vals-positief zijn... (8> Weet niet of het binnen de vijf minuten was dat hij meende dat vage lijntje te zien, maar zeker niet later dan een minuut of tien na het testen...
Pfff spannend! Zou wat zijn zeg :D
pi_108516674
Joehoe Twentemeisje! Zul je altijd zien zeg ;) Je kunt niet veel meer doen dan een nieuwe test. Ik zou er in ieder geval niet direct van uitgaan dat je niet zwanger bent. Een vaag lijntje is immers wel een lijntje.
pi_108516721
Kun je niet direct voor een digitale test gaan?
pi_108516722
Ik heb wel (een paar keer) een 'vaag' lijntje op de kruidvats gehad terwijl ik echt niet zwanger was... Hoe ziet het streepje eruit? Als een heel dun penne streepje, of wel over de hele breedte waar een lijntje hoort te staan? Daar kun je vaak wel het verschil in zien ;)

Oh ik hoop het zo :X
pi_108517240
Ik denk helaas echt dat je van "vals positief" uit moetgaan helaas TM... Tussen aanhalingstekens, omdathij alleen maar echt vals positief zou zijn als hij daadwerkelijk binnen die 5 min een 2e streepje liet zien. Het gebeurt helaas echt te vaak dat er door lekking toch een 2e streepje verschijnt na de afleesperiode.
Ik zou inderdaad morgenochtend met ochtendurinenogmaals een test doen en bij twijfel je kuur toch nog we uitstellen naar volgende week en bij de HA langs gaan voor een bloedtest, liefst op 2 momenten, morgen en maandag bijvoorbeeld, dan kan ook gekeken worden of t HCG verdubbelt ipv alleen aanwezig is (wat in het geval van een vroege miskraam zou kunnen). Ik denk dat je het zo zeker moet weten voor jezelf om je, als je toch de kuur gaat doen komende week, niet meer "wat als". Af te hoeven vragen...

:*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:58:19 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108517432
Thanks meiden! :*

Poppedein :* ik denk zelf ook dat het is zoals jij zegt. En ook dat 'wat als' geen ruimte moet krijgen... dus het zekere voor het onzekere! Ik ga ff testen morgenvroeg en ik denk ook dat ik de kuur weer terugzet naar maandag as. Wel irritant dit... }:|
pi_108517744
Heel irritant ja.. Kuur verzetten is een goed idee!

Als je wel zwanger bent, en bijv. heel pril, dan is er over een paar dagen wel een duidelijke streep te zien.. en zo niet... sja, helaas...

Dat is wel de pest van de kruidvat testen ;) heel gevoelig, en ik hoor (en ervaarde) zelf steeds vaker dat er wel eens van die 'lijntjes' in komen. (al zien die er wel anders uit dan HCG lijntjes!)

Ik duim mee, en is het niet deze maand, dan moet het over 2 maanden! :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:23:11 #194
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108518596
Ik word gek... Ook een (heeeeeel) vaag streepje op de Predictortest....
pi_108518723
Oh wat spannend TM. Ik zou dan toch maar de kuur verzetten en hopelijk wordt het sreepje dan duidelijker de komende dagen. Maar wel raar dat je nog vloeit.
pi_108518784
:o das dan duidelijk! Verzetten die handel en vrijdag weer testen!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:27:38 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108518829
Wow TM, wwat leuk :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:28:31 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108518873
Boh, wat een boel spannend TM. :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:30:02 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108518958
Ik ga inderdaad die kuur verplaatsen. Tegelijkertijd denk ik dat het een vroege miskraam is... Poppedein, vind jij dat ook niet het meest voor de hand liggende scenario gezien het bloedverlies?

Spannend it is!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:31:19 #200
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108519021
Zit ik hier een beetje mee te lezen en zie ineens een vaag positieve streep voor TM, jeutje wat spannend zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')