Zijn revalidatie gaat sneller dan verwacht dus ik vind de winterstop een beetje overdreven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi dat die gast nu binnen is. Maar als hij pas in juni de training kan hervatten moet je er dus op rekenen dat hij zo tegen de winterstop wel weer eens wedstrijdfit is.
Foto's van ex ster spelers vind ik altijd wel leuk, Gullit, Romario en Ronaldoquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Aan de TT kun je zien dat ik daar niet goed in ben.
Oke bedankt, zit rij 31, geen idee of dat boven- of onderin het vak is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit is een foto van een andere hoek, maar vergelijkbaar met vak GG:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, sluit het vak niet aan op de lange (op de foto rechts) en korte zijde (op de foto links). Maar waar je echt gehinderd wordt door balken en palen, zijn geen stoeltjes geïnstalleerd (helemaal bovenin). Afhankelijk van waar je in het vak zit, kun je wat last hebben van die rode paal die je daar ziet, maar ik kan uit ervaring (heb een SCC op vak GG) zeggen dat je daar geen last van hebt tijdens de wedstrijd. Volgens mij valt het dus wel mee met het beperkte zicht, maar ik zit ook wel wat lager in het vak, dus weet niet precies hoe het zicht bovenin is.
twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Eindelijk een Twitteraar die het leuk probeert te maken voor zijn fans en daarmee volgersquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik mag Zanka nu al.twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Dat is redelijk onderaan in het vak. Ik voorzie weinig zichtproblemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke bedankt, zit rij 31, geen idee of dat boven- of onderin het vak is.
Hij had het zelf over dat hij waarschijnlijk nog wedstrijden speelt voor Kopenhagenm dus juni pas in training zal het niet zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi dat die gast nu binnen is. Maar als hij pas in juni de training kan hervatten moet je er dus op rekenen dat hij zo tegen de winterstop wel weer eens wedstrijdfit is.
Eriksen tweet hem ook al, de smeerpijp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik mag Zanka nu al.twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
VI zegt pas in juni. Als dat waar is, na een heel seizoen stil te hebben gestaan is het niet ondenkbaar dat hij pas tegen de winterstop eens kan komen aankloppen bij het eerste.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij had het zelf over dat hij waarschijnlijk nog wedstrijden speelt voor Kopenhagenm dus juni pas in training zal het niet zijn...
Goede postquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ben terug van vakantie en heb Groningen even terug gekeken.
Eerste keer dat ik een vorm van schaamte voelde dat ik dit zooitje een warm hart toedraag. De desinteresse, onkunde en gemakzucht waarmee deze jongens op het veld staat is om te janken. Als ze aan het eind van de rit bovenaan eindigen zal ik drie weken met een enorme smile rondlopen, maar als ik heel even die PSV-bril afzet dan gun ik het een club als Heerenveen stiekem 100 keer meer. Die jongens knokken en strijden voor wat ze waard zijn en het plezier straalt er bij nagenoeg allemaal, inclusief Ron Jans, vanaf. Voor zo'n team ga je naar het stadion, ongeacht het resultaat want daar hebben ze hoe dan ook voor gestreden als leeuwen.
Kan ik van FC Twitter helaas niet zeggen.
In dit geval geloof ik toch eerder de speler zelf dan de VI. Maar dan nog heeft hij lang stil gestaan en is de vraag hoe snel hij op niveau is. En dan moet hij natuurlijk ook nog net zoveel krediet krijgen als Marcelo, die ook wedstrijd na wedstrijd mocht blijven staan terwijl hij er niks van bakte. Want het zal nog wel even duren voordat hij lekker meedraait in het elftal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VI zegt pas in juni. Als dat waar is, na een heel seizoen stil te hebben gestaan is het niet ondenkbaar dat hij pas tegen de winterstop eens kan komen aankloppen bij het eerste.
quote:Geen zorgen om blessure 'Zanka'
AMSTERDAM - PSV presenteerde woensdag de langverwachte aankoop Mathias Jörgensen. De zware kruisbandblessure waarvan de Deense verdediger herstellende is, vormde geen beletsel voor het tekenen van een vierjarig contract.
Jörgensen (21) komt na de zomer transfervrij over van FC Kopenhagen. Marcel Brands rekent erop dat de speler dan direct ingezet kan worden door de Eindhovenaren.
''Naar zijn blessure hebben we uitgebreid gekeken'', zegt de technisch directeur tegen PSV TV. ''Daar hebben we twee dagen de tijd voor genomen.''
''Er is ook contact geweest met de artsen die hem behandeld hebben. Hij is al heel ver in zijn revalidatie. Volgende maand gaat hij waarschijnlijk al weer spelen.''
EK
Jörgensen hoopt met Denemarken mee te mogen naar het EK. Daar is het Nederlands elftal in de groepsfase de eerste tegenstander.
Brands prijst de vijfvoudig international uitvoerig. ''Er was veel belangstelling voor hem, ook vanuit Duitsland en Engeland. Maar hij wilde gelukkig eerst de stap naar PSV maken.''
Ondanks zijn jonge leeftijd heeft Jörgensen reeds de nodige ervaring op het hoogste niveau. ''Hij heeft al meer dan honderd wedstrijden voor Kopenhagen gespeeld, waaronder in de Champions League. Hij is daar ook al aanvoerder.''
Tradities moeten we inderdaad wel in ere houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso niet, je vergeet de minstens 1 tegengoal
Inderdaad, wij zitten op rij 39, moeten ietsje bukken om het scherm te zien maar op rij 31 zit je verekkes goed!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is redelijk onderaan in het vak. Ik voorzie weinig zichtproblemen
Welke spelers van Feyenoord die zondag op het veld staan speelden toen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:46 schreef rubbereend het volgende:
mooie kop in het AD van het weekend, Feyenoordspelers die zeggen dat ze de 10-0 nog niet vergeten zijn....... ik dacht meteen: wij ook niet
Vlaar. Mocht Feyenoord met drie punten naar huis gaan dan zal hij de loodzware taak van ceremoniemeester vast wel weer op zich nemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke spelers van Feyenoord die zondag op het veld staan speelden toen?
Bakkal?
Vlaar, Indi, Leerdam, El Ahmadi, Schaken, De Vrij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke spelers van Feyenoord die zondag op het veld staan speelden toen?
Bakkal?
Bedenk je eens wat dit PSV tegen dat team zou doen? Ik zou mijn geld op de door jou genoemde selectie zetten. En de verdediging was niet veel minder dan wat er nu staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Net de classic match op EL aan het kijken. PSV - Feyenoord uit 2007-2008. Wat had PSV toen een slecht team zeg. Wonnen wel met 4-0. Maar check die opstelling.Met name die verdediging. Exclusief Gomes natuurlijk.
OPSTELLING
PSV
Gomes
Kromkamp
Eric Addo
Salcido
Zonneveld
Méndez
Simons
Culina
Perez
Farfán
Lazovic
WISSELS(61 min)
Farfán (uit)
Aissati (in)
(68 min)
Lazovic (uit)
Koevermans (in)
(79 min)
Perez (uit)
Van der Leegte (in)
En de keeper.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De verdediging die er 10 doorliet mist alleen De Cler als ik het goed heb?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vlaar dus ook, die was er niet eens bij. Bovendien is Leerdam geschorst toch?
Dus alleen Schaken en De Vrij uit de basisopstelling spelen waarschijnlijk zondag weer. En El Ahmadi en Indi als invallers toen. Die zullen nu ook wel basis beginnen.
Simons was geen "mooie" speler, maar hij deed zo verschrikkelijk veel goed werk voor PSVquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef BlaZ het volgende:
Ik zou mijn geld ook op het team uit 2007 zetten. Tegen werkers als Culina, Simons en Mendez gaat het huidige PSV gewoon op inzet de boot in.
Een erg onderschatte speler inderdaad, vond het toendertijd een domme keuze om hem weg te sturen. Ben altijd tegen de komst van Engelaar geweest, toch iemand die niet die inzet heeft/had.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Simons was geen "mooie" speler, maar hij deed zo verschrikkelijk veel goed werk voor PSV
Jep, Culina was ook zo één. Geen man van de zestienvoudige schaar- en kapbeweging, maar wel een intelligente voetballer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een erg onderschatte speler inderdaad, vond het toendertijd een domme keuze om hem weg te sturen. Zeker toen we er Engelaar voor terug kregen. In ieder geval iemand die inzet toonde en er voor ging. Toch wel dingen die ik bij het huidige PSV wel mis.
Van Bommel net zo, en toch lijkt hij terug te keren bij PSV.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:04 schreef BlaZ het volgende:
Robben verdient meer als Isaksson, Engelaar, Lens en Strootman bij elkaar.
Hmmm, daar zeg je wel wat ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:05 schreef BlaZ het volgende:
Van Bommel heeft geen doorlopend contract.
Ach, hoop doet levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 02:11 schreef BlaZ het volgende:
Robben speelt niet goed, maar je ziet duidelijk dat hij het wel kan. Die laten ze echt niet zo makkelijk gaan.
Denk ook dat hij zelf liever gewoon naar Groningen gaat op het einde van zijn loopbaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Robben zal dan ook nooit meer voor PSV spelen. Heeft verder ook niets met PSV.
Ik hoop het niet..quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:44 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond veel Turken in de PSV vakken zeker?
Nah. Ben ik niet met je eens. Het huidige PSV zou er overheen moeten walsen. Puur als je kijkt naar talent. Kromkamp en Zonneveld zijn volledig door de mand gevallen. Addo speelt inmiddels op amateur basis aan de Frederiklaan en Salcido heeft bij Fulham nooit mee mogen doen. Mendez liet het altijd afweten, Helazovic de man die niets met de Balkan, heeft welgeteld 1 goed seizoen gespeeld, Perez heeft maar een half seizoen bij ons gevoetbald en heeft daar, op deze wedstrijd na, weinig gepresteerd en Culina was een aardige rechtsback. Op het middenveld heeft hij niets gepresteerd. Timmy is een held. Een harde werker, maar geen geweldige voetballer. Farfan en Gomes waren voor PSV begrippen toppers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bedenk je eens wat dit PSV tegen dat team zou doen? Ik zou mijn geld op de door jou genoemde selectie zetten. En de verdediging was niet veel minder dan wat er nu staat.
Beste spelers moeten spelen. En als dat in de beleving van Fred Labyad is, moet die spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef J2T het volgende:
Wat vinden jullie van dat Rutten Labyad opstelt terwijl die jongen al lang en breed rond is met Sporting?
Dit. Maar Rutten moet er goed op letten dat Labyad er niet de kantjes van af gaat lopen. De laatste wedstrijden is hij behoorlijk onzichtbaar. Maar de rest van het elftal eigenlijk ook en zijn vervanger Lens is zo mogelijk nog onzichtbaarderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste spelers moeten spelen. En als dat in de beleving van Fred Labyad is, moet die spelen.
quote:Sfeerfilmpje PSV leidt tot onrust in Turkije
23 februari 2012
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV een filmpje met een sfeerimpressie van de trip naar Turkije heeft verwijderd na boze reacties vanuit Turkije en de Turkse gemeenschap in Nederland. In het filmpje was even een man te zien die vanaf de waterkant in de Zwarte Zee plast. De Turken nemen het hoog op en stelden dat het beeld wordt geschetst dat zij overal maar hun behoefte doen en niets op hebben met de natuur.
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20in%20Turkije.php
Maar als hij zich laat zien is het potverdomme straatvoetbal van de bovenste plank. Zelfs als laatste man is dat geen enkel probleem voor deze teamspele pur sang.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Maar Rutten moet er goed op letten dat Labyad er niet de kantjes van af gaat lopen. De laatste wedstrijden is hij behoorlijk onzichtbaar. Maar de rest van het elftal eigenlijk ook en zijn vervanger Lens is zo mogelijk nog onzichtbaarder
quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, Culina was ook zo één. Geen man van de zestienvoudige schaar- en kapbeweging, maar wel een intelligente voetballer.
Robben lijkt trouwens z'n vorm totaal kwijt.. Misschien moet PSV eens kijken of 'ie haalbaar is?
Robben speelt geen minuut meer in NL verwacht ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 03:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Denk ook dat hij zelf liever gewoon naar Groningen gaat op het einde van zijn loopbaan.
PSV heeft ook veel meer talent als Fc Groninigen, vorige week zagen we wel mooi wat het resultaat kan zijn als je gewoon je best doet en er voor gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zou het aan de trainer moeten liggen. Ik zie namelijk, op Gomes en Farfan na, louter meer talent in het huidige elftal.
Klopt, maar daar ging het niet over. Er werd gesteld welk elftal je liever zou zien. Nou dan zie ik liever dit elftal waar heel veel potentie in zit. En dat ze dan soms wat flegmatiek zijn neem ik op de koop toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
PSV heeft ook veel meer talent als Fc Groninigen, vorige week zagen we wel mooi wat het resultaat kan zijn als je gewoon je best doet en er voor gaat.
We hebben weer een tegen doelpunt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heer en meester? Ben helaas aan 't werk
Hadden er zo meer kunnen zijn. Maar dat kan je in elke wedstrijd wel zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben weer een tegen doelpunt.
Zal Engelaar zo de voorsprong wel komen verdedigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep eitje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heer en meester? Ben helaas aan 't werk
Omdat we standaard tegendoelpunten krijgen, ook al zijn we beter. Dat moet gewoon anders kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.
Gewoon vol doorgaan en vertrouwen tanken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hadden er zo meer kunnen zijn. Maar dat kan je in elke wedstrijd wel zeggen.
Rustig uittikken, geen blessures en kaarten oplopen nu.
Penalty? Waarom rood?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep eitje.
3-1 rust, keeper van Trabzonspor rood. Paar jongelingen erin zou goed zijn
1) dat je dat niet doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.
Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Penalty? Waarom rood?
Jongelingen krijgen toch geen kans... Rutten he.
Ahh oké.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 18:50:24#Derijck had eerder deze week nog last vd botsing die hij zondag had tijdens duel #gropsv. Denk dat ie daarom niet speelt #psvtra reageer retweet
Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Gewoon granaat teruggooien dan is het snel uit met de lol
Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.
Ik hoop op een straf voor Trabzonspor, misschien zelfs voor de Turkse bond, want dit is niet de eerste keer dat een Turkse club hier heibel komt schoppen..
Dit mag ook niet en er wordt vast werk van gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..
Nadeel is alleen dat er na het laatste fluitsignaal nog een flinke vuurwerkbom(is denk ik het beste woord) vanuit de 2e ring lange kant(waar ook een flinke groep Turken zaten) op de onderste ring gegooid werd, vlak tussen 2 supporters in. En die 2 zijn daarbij gewond geraakt.. Ik weet niet wat precies en hoe ernstig, maar dit zou niet mogen.
Een van de hoofdstewards kwam met de opmerking "Ja maar het is niet te doen om 1600 man te fouilleren".quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Lemming22 het volgende:
Dramatisch fouilleerbeleid van PSV ook wel, hoe idioot die Turken ook zijn. PSV moet dat weten, dus alle supporters in dat uitvak één voor één fouilleren.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.
Zoiets moet je voor de grap eens proberen in Trabzon. Dan had die Turke ME je al lang een gummyknuppel in het gezicht gezwaffelt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!
Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk naar beneden gooien is wel erg triest ja. Vooral omdat het daar ook wel vol zal hebben gezeten met Turken
Tsja. Dat was tegen die Polen toch ook zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.
In dat hoekje zat niet veel.. gelukkig maar..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk naar beneden gooien is wel erg triest ja. Vooral omdat het daar ook wel vol zal hebben gezeten met Turken
Iemand vlak naast mij riep heletijd "Schop alle Turken!!" en "PVV!!"quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Er zaten her en der wat Turkse mensen. Iemand vlak bij mij begon te zingen Alle Turken zijn homo..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:09 schreef Kenju het volgende:
Zitten er zoveel Turken dan? Of kwamen die allemaal voor Trabzon?
Maar ach, dat simpele volk zit er nu eenmaal. Was een paar jaar geleden niet anders, met alle taliban kreten tegen Galatasaray. Stond zelf toen achter twee turken die ook gewoon een seizoenskaart hadden. Was in Arnhem toen, als ik me niet vergis (2000?). Voor de wedstrijd werd er ook naar Turken gezocht.
Overigens is er wel eens erger naar beneden gekomen naar het schijnt. Pisbekers ed. Dat is pas echt ranzig. Maar goed, dat volk is het gewoon niet gewend om normaal te doen tegen supporters van de tegenstander. Het is niet voor niets dat het er daar zo hard aan toe gaat. Wanneer je ze dan in een vak zet waar ze makkelijk van alles naar beneden kunnen gooien, tsja....
Misschien moeten ze bij PSV een ander soort afscherming bedenken wanneer er Turken, Polen of Grieken komen. Of apart beleid. Een flinke geldboete. Staat er eigenlijk standaard camera-toezicht op het uitvak?
En de enige club die onder van Marwijk altijd (minimaal) een speler in het Nederlands elftal had. 46xquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand vlak naast mij riep heletijd "Schop alle Turken!!" en "PVV!!"
Alle turken binnen 10 meter afstand stonden echt zo vanKlein turks jongentje schrok
Ik keek die tokkie aan van "doe normaal" maar hij bleef maar doorgaan
Jazeker. 13.15 vanaf het Stadhuisplein.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Niet te veel aandacht aan die Turkse kneuzen geven, stelletje inteeltkinderen in dat uitvak.
Jammer dat we Valencia geloot hebben, ik had wel zin in een uitwedstrijd naar Stoke City. Valencia spreekt me totaal niet aan.
Nu op naar zondag! Het begint om 14.30 uur toch? En is er weer zo'n tocht (March of Madness o.i.d.) van Stratumseind naar het stadion?
Oké, even mijn maten overhalen dat we meegaan. Tegen Ajax vorig seizoen ook meegelopen en dat was erg indrukwekkend vond ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker. 13.15 vanaf het Stadhuisplein.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, even mijn maten overhalen dat we meegaan. Tegen Ajax vorig seizoen ook meegelopen en dat was erg indrukwekkend vond ik.
Van mijn wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je maakt het mij wel moeilijk een posts van jouw te vinden zonder dat je trollt.
Het is in ieder geval dezelfde groep als dat Davy postte, leeftijd ligt in beide filmpjes niet boven de 16.quote:
Ik zat lekker thuis.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in ieder geval dezelfde groep als dat Davy postte, leeftijd ligt in beide filmpjes niet boven de 16.
Logisch, na je 20ste worden de meeste volwassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in ieder geval dezelfde groep als dat Davy postte, leeftijd ligt in beide filmpjes niet boven de 16.
Precies. Al heb ik ook toen ik zo jong was nooit op de grond gezeten of m'n schoenen uitgetrokken tijdens het wedstrijdbezoek moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Logisch, na je 20ste worden de meeste volwassen.
Ik wel, maar dat was omdat zij mij goed gingen fouilleren nadat ik opgepakt wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Al heb ik ook toen ik zo jong was nooit op de grond gezeten of m'n schoenen uitgetrokken tijdens het wedstrijdbezoek moet ik zeggen.
Hoezo Feyenoord UI?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was omdat zij mij goed gingen fouilleren nadat ik opgepakt was
Had tijdje terug weddeschap verloren met stokstaartquote:
Je ziel verkopen vanwege een internet weddenschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had tijdje terug weddeschap verloren met stokstaart
Alleen daarna was ik eventjes tijdje offline maar kom gewoon afspraak na
Mijn ziel verkopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziel verkopen vanwege een internet weddenschap
Ik ga anders veel liever naar Valencia dan naar dat gare Stoke. Voor de kansen om door te gaan was Stoke beter geweest. Maar Valencia is toen keer mooier dan dat arbeids Stoke. Jij voelt je zeker alleen maar aangetrokken tot Stoke omdat het Engels is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Niet te veel aandacht aan die Turkse kneuzen geven, stelletje inteeltkinderen in dat uitvak.
Jammer dat we Valencia geloot hebben, ik had wel zin in een uitwedstrijd naar Stoke City. Valencia spreekt me totaal niet aan.
Nu op naar zondag! Het begint om 14.30 uur toch? En is er weer zo'n tocht (March of Madness o.i.d.) van Stratumseind naar het stadion?
Paar jaar terug bij Valencia-Ajax geweest en valencia was nou ook niet een super uitje ofzo hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik ga anders veel liever naar Valencia dan naar dat gare Stoke. Voor de kansen om door te gaan was Stoke beter geweest. Maar Valencia is toen keer mooier dan dat arbeids Stoke. Jij voelt je zeker alleen maar aangetrokken tot Stoke omdat het Engels is?
Waar slaat dat eigenlijk op? Alle nederlandse clubs heletijd thuis om 7 uur. Behalve AZ - Udinese.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
fucking hell, tegen Valencia weer om 19.00 uur
de week erop is het weer andersom hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar slaat dat eigenlijk op? Alle nederlandse clubs heletijd thuis om 7 uur. Behalve AZ - Udinese.
geen idee, maar ik heb me gisteren ook vol frustratie door de spits gevochtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar slaat dat eigenlijk op? Alle nederlandse clubs heletijd thuis om 7 uur. Behalve AZ - Udinese.
Maak je er voor een groot deel natuurlijk zelf van. Sowieso zou ik geen zin hebben in die halvegare Stoke hoolies en kneuzen van PSV-zijde die erin mee willen gaan en in Engeland op basis van verhalen en reputatie een soort van ideaalbeeld zien. Het zijn diezelfde kneuzen die daarom bij wedstrijden een Burberry-petje op doen. Op Oost stond er eerst zelfs zo'n kneus in een shirt van Engeland.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug bij Valencia-Ajax geweest en valencia was nou ook niet een super uitje ofzo hoor
Sowieso een shirtje van een andere club of wat dan ook aantrekken bij wedstrijden van je club is al kansloosquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maak je er voor een groot deel natuurlijk zelf van. Sowieso zou ik geen zin hebben in die halvegare Stoke hoolies en kneuzen van PSV-zijde die erin mee willen gaan en in Engeland op basis van verhalen en reputatie een soort van ideaalbeeld zien. Het zijn diezelfde kneuzen die daarom bij wedstrijden een Burberry-petje op doen. Op Oost stond er eerst zelfs zo'n kneus in een shirt van Engeland.![]()
Zelf ben ik twee keer in Mestalla geweest. Twee keer een competitiewedstrijd. Echt vet stadion. En de stad is natuurlijk 10 keer beter dan dat gare Stoke. Daar valt werkelijk niets te beleven.
Je maakt er wel een drama van, zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maak je er voor een groot deel natuurlijk zelf van. Sowieso zou ik geen zin hebben in die halvegare Stoke hoolies en kneuzen van PSV-zijde die erin mee willen gaan en in Engeland op basis van verhalen en reputatie een soort van ideaalbeeld zien. Het zijn diezelfde kneuzen die daarom bij wedstrijden een Burberry-petje op doen. Op Oost stond er eerst zelfs zo'n kneus in een shirt van Engeland.![]()
Zelf ben ik twee keer in Mestalla geweest. Twee keer een competitiewedstrijd. Echt vet stadion. En de stad is natuurlijk 10 keer beter dan dat gare Stoke. Daar valt werkelijk niets te beleven.
We zijn zo wisselvallig nu dat ik er niets over durf te zeggen. Ik hoop van wel, daar laat ik het bijquote:
Dit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We zijn zo wisselvallig nu dat ik er niets over durf te zeggen. Ik hoop van wel, daar laat ik het bij
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We zijn zo wisselvallig nu dat ik er niets over durf te zeggen. Ik hoop van wel, daar laat ik het bij
Daar ergerde ik me tegen Trabzon ook zo aan. Gooi er dan wat jonkies in het laatste half uur als het toch al gespeeld is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen Menno Koch bij de selectie. Ook 17 jaar.
Maar de jeugd krijgt toch geen kans bij Fredje.
En tegen De Graafschap. Gooit hij Bouma en Vennegoor erin volgens mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar ergerde ik me tegen Trabzon ook zo aan. Gooi er dan wat jonkies in het laatste half uur als het toch al gespeeld is.
In een wedstrijd tegen Feyenoord hoeft de jeugd ook geen kans te krijgen. Daar zijn andere wedstrijden voor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen Menno Koch bij de selectie. Ook 17 jaar.
Maar de jeugd krijgt toch geen kans bij Fredje.
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Als jullie dit seizoen geen kampioen worden en CL spelen hoe diep in de shit komen jullie financieel dan?
quote:PSV hoeft dit jaar niet per se kampioen te worden. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de komende jaren", zegt directeur Tiny Sanders.
"We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen."
Ok thanks vroeg ik me even af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.
[..]
Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Kenju het volgende:
Al zou het natuurlijk wel ronduit belachelijk zijn wanneer het niet gebeurt, en dit niet alleen als een faal van Rutten gezien worden, maar ook van het bestuur dat hem niet eerder weggestuurd heeft. Immers zouden de kosten daarvan minder zijn dan het niet spelen van CL + een kampioenschap.
Als PSV moet je altijd voor het kampioenschap strijden. Natuurlijk kan je niet altijd kampioen worden, maar je moet er wel alles aan gedaan hebben. Dat gebeurt nu gewoon niet. Het is rationeel bekeken goed te stellen dat een ontslag van Rutten een financieel legitieme keus is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toeJe hebt nog 17 tegenstanders waarvan er nog 5 voor het kampioenschap strijden.
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.
[..]
Strootman moet niet zo blijven spelen, dan is hij sowieso meer waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden. En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben
Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden. En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NEC - FC Groningen : 4 - 0
Ja hoor....!
Ja dan zegt vorige week nog meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja hoor....!
Snel Fuikje terugroepenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja hoor....!
Ja want die scoort ook echt aan de lopende bandquote:
Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan zegt vorige week nog meer
Ook thuis doen ze de gekste dingen, 2 goals binnen 5 minuten aan einde wedstrijd en dan nog verliezen door 2 tegen daarna. Als je daar niet goed wegkomt dan heb je een probleem met jezelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.
Hij heeft tijd nodigquote:Op zondag 26 februari 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want die scoort ook echt aan de lopende band
Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste welquote:
Hij speelt echt wel goed. Als hij ook doelpunten kon maken, dan was hij bij PSV gebleven.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste wel
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.quote:
Voornamelijk op de spelers dunkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?
Het kan dus alle kanten op. De bal is immers rond.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb zin in vanmiddag! Eerst March of Madness en dan los in het stadion.
Over de uitslag kan ik niets zinnigs zeggen. Wanneer Guidetti mee zou spelen met Feyenoord zou ik ze meer vrezen (dohhh). Mij zou niets verbazen, of het nou 3-1, 1-1 of 1-3 gaat worden.
Dat kun je dan ook van Labyad zeggen. Wat een egotripper is dat geworden zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.
Labyad maakt op mij nog altijd een betere indruk dan lensquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Labyad moet gewoon lekker in het tweede spelen, arrogant rattenjong.
Anyway, het wordt tijd dat we Feyenoord weer eens pakken, ik verwacht dat dit wel gaat lukken tho, maarja, tegen Feyenoord weet je het nooit
Marcelo voetbalt over het algemeen niet slecht hoor, maar we hebben sowieso een verdediging onder niveauquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie vandaag wel weer waarom Rutten Marcelo geweldig vindt en een heke aan Derijck heeftDie gozer geeft hier gewoon in zij eentje de wedstrijd weg.
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Maar typisch weer, twee doelpunten voor komen en ze dan terug laten komen
Meteen dat publiek opnaaienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Depay laat wel gelijk zien dat hij er vaker in moet.
Sowieso moeten we het niet over doelpunten van Fernandes hebben, aangezien die onder de douche had moeten staan op het tijdstip dat ie de doelpunten maakte.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.
Ja. Als we die pot winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Bedankt en dat wordt echt DE wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Ja man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Als we van Twente winnen dan zijn we sowieso kampioen.
Wij allemaal denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een malloot die Fernandez zegHad er flink de P in toen die 2x scoorde
Ja, ik kan daar ook niet tegen maarja.. als de leiding het niet ziet en ze nog geen digitale hulp toestaan.. Ik maak me meer zorgen om hoe wij elke keer zo simpel die doelpunten tegne krijgen en het jezelf onnodig moeilijk maaktquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een malloot die Fernandez zegHad er flink de P in toen die 2x scoorde
Dat sowieso. Hopelijk is die Zanka watquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niet tegen maarja.. als de leiding het niet ziet en ze nog geen digitale hulp toestaan.. Ik maak me meer zorgen om hoe wij elke keer zo simpel die doelpunten tegne krijgen en het jezelf onnodig moeilijk maakt
Als Labyad niet mee kan doen mag hij hopelijk startenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ik
Zou Rutten Depay nu vaker laten spelen?
Waar heb jij t over, moeite met de nummer 5? Voor de wedstrijd was het verschil 1 punt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Kansloze pot. Met Duidetti had Feyenoord deze wedstrijd waarschijnlijk vrij snel naar zich toe getrokken. Matavz wordt ook totaal niet bereikt, en aanvallend is PSV gewoon niet effectief. Feyenoord speelde namelijk ook niet al te best. Bij momenten stokte de aanval van PSV in absolute stilstand en dat kon gewoon.
Feyenoord is de nummer 5 van de competitie, en daar heeft dit PSV al de nodige moeite mee.
De boel hangt gewoon als los zand aan elkaar. Het zijn namelijk geen briljant uitgespeelde kansen die Feyenoord kreeg.
Dan wordt het Lens.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Labyad niet mee kan doen mag hij hopelijk starten
??? PSV heeft nu 48, Feyenoord 41. Als Feyenoord gewonnen had, was dat het verschil geweest...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef baaart het volgende:
[..]
Waar heb jij t over, moeite met de nummer 5? Voor de wedstrijd was het verschil 1 punt.
Dan propt hij ergens Engelaar en schuift Wijnaldum op.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als Mertens en Labyad niet meedoen.
Dan ren ik persoonlijk naar Eindhoven en bitchslap Ruttenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan propt hij ergens Engelaar en schuift Wijnaldum op.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ren ik persoonlijk naar Eindhoven en bitchslap Rutten
Laat Depay maar invallen ipv Lens. Depay kan tenminste nog zijn man uitspelenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ik
Zou Rutten Depay nu vaker laten spelen?
We moeten het ook niet overdrijven. Hij kon vooral gewoon doorlopen. Een echte passeerbeweging kwam er niet aan te pas. Op rechts is hij wel beter, neem ik aan. Daar heeft hij in de jeugd ook meermaals gespeeld. Maar ik hoop dat Rutten Lens eens als spits weer probeert. Matavz komt er veel te vaak niet aan. Scoort inderdaad wel veel, maar kan zelden bereikt worden. Ik zie liever dat we een winst afdwingen met beter voetbal, ipv een toevallige kans die gezien wordt om te scoren.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Laat Depay maar invallen ipv Lens. Depay kan tenminste nog zijn man uitspelen
Een Feyenoord dat ook zomaar punten kan laten liggen tegen RKC.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
Naja, de drie punten zijn tenminste binnen. Over de manier waarop zullen we het maar niet hebben....
Je ziet wel het verschil tussen dit Feyenoord en in oktober 2010 zeg... De vechtlust en het vertrouwen.
Klopt. Maar meer speeltijd is nooit weg. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere bankspeler. Kwa speelritme is daar een duidelijke achterstand.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik mag hopen dat jullie vaak bij de jeugd mee kijken en niet Depay erin willen hebben op basis van die 7 minutenwant die zeggen helemaal niks.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt. Maar meer speeltijd is nooit weg. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere bankspeler. Kwa speelritme is daar een duidelijke achterstand.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Buitendam het volgende:
Een verademing dat de standaard blunders geen puntverlies betekende, vanmiddag. Eerste helft wel prima gespeeld, overigens. Als ze toch wat effectiever waren dan was dat compleet geschifte Feyenoord al lang op de knieeen gespeeld. Wat een bijeengeraapte zooi is 't toch
Feyenoord, kut.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb eens wat respect ze doen het echt goed hoor.
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Er valt altijd wel wat te trollen als het om psv gaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
Wel apart, normaal komen er hier alleen mensen trollen als PSV verloren heeft
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!
Nee, hij hoort dan direct met rood er af te gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolquote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Als het al waar zou zijn, dan is dat nog altijd meer dan bij jullie. Hebben jullie eigenlijk wel liedjes? Booeeeeeereeeee niet meegerekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolJa, als ze van Ajax winnen dan is het hosanna. Normaal gesproken hoor je alleen maar 'lied van Feyenoord' en 'hand in hand' en de rest van de wedstrijd is het een dooie boel.
Ze moeten iets te zeuren hebben hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank ook altijd over het publiek
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.
Jij ook vriend, laten we dat 10-0 nou maar lekker rusten..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.
Inderdaad. Overal in Nederland is het even triest gesteld met de sfeer. Ook in de Kuip heb ik een doodstil publiek meegemaakt, hetzelfde geldt bij NAC en FC Twente. Het ligt alweer jaren achter ons dat een avondje NAC echt een avondje NAC was qua sfeer en dat de tegenstander in Nieuw Galgenwaard elkaar niet konden verstaan door het lawaai wat de Bunnikside maakte. Jezelf beter voelen omdat je zogenaamd een betere sfeer hebt is triest.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank ook altijd over het publiek
Kom op Buitendam, normaal kan ik me best vinden in je commentaar, maar Feyenoord een bijeengeraapte zooi noemen slaat nergens op. Is toch schitterend man, zoveel eigen jeugdspelers.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.
Nee Hutch is geen RB.. gaat meer fouten maken omdat hij niet snel genoeg is.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef Stommie het volgende:
Laat Hutch staan en Manolev erbuiten svp Fred.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever niet. Vond Hutch helemaal niet zo sterk vandaag. Verdedigend meerdere keren voorbij gelopen en aanvallend niet heel erg veel bijgedragen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef Stommie het volgende:
Laat Hutch staan en Manolev erbuiten svp Fred.
Kun je nagaan hoe triest de rest is, want ze staan wel bovenaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar het klopt dat dit PSV natuurlijk gedurende het gehele seizoen al triest presteert, en moeite heeft met bijna iedere tegenstander en vandaag daar geen uitzondering op was.
Dat is inderdaad knap, maar dat is niet echt mijn kritiek. Waar het mij om gaat is dat er 2 goals zijn gevallen door een figuur die er af had gemoeten. Doet niks af aan de kwaliteiten van Feyenoord of individuen. Zonder fernandez was Feyenoord overlopenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op Buitendam, normaal kan ik me best vinden in je commentaar, maar Feyenoord een bijeengeraapte zooi noemen slaat nergens op. Is toch schitterend man, zoveel eigen jeugdspelers.
Dan was het systeem ook aangepast.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad knap, maar dat is niet echt mijn kritiek. Waar het mij om gaat is dat er 2 goals zijn gevallen door een figuur die er af had gemoeten. Doet niks af aan de kwaliteiten van Feyenoord of individuen. Zonder fernandez was Feyenoord overlopen
Hopelijk doet de bond zijn werk.. maarjaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)opstoot-gegeven.html
Wat een gelul, je ziet toch duidelijk dat hij never nooit bij de bal kan komen
, gezever met zijn kans om een goal te maken
Dat zal vast wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan was het systeem ook aangepast.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha wat een geweldig verhaal. Die voorzet dwarrelde ongeveer 4 meter boven hem langsquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Omdat het een kutdebiel isquote:Op zondag 26 februari 2012 18:08 schreef aight1 het volgende:
Ik snap ook echt niet waar hij het gore lef vandaan haalt om nog zo te gaan protesteren bij de scheids en grens.
Dank u AZ en Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:21 schreef Frey het volgende:
PSV weer alleen bovenaan.![]()
Helemaal als er volgende week wordt gewonnen.
Ik hoor ze anders alleen maar verbaal schijten. Wat een arrogantie.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoor ze anders alleen maar verbaal schijten. Wat een arrogantie.![]()
Je speelt een van de slechtste thuiswedstrijden van het seizoen die je met een ontzettende hoeveelheid mazzel wint en dan kroon je jezelf al tot kampioen.
ook echt de komende maand nooit doordeweeks rust héquote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 26-2 14.30 PSV - Feyenoord (ERE)
zo 4-3 16.30 PSV - FC Twente (ERE)
do 8-3 21.05 Valencia - PSV (EL)
zo 11-3 12.30 NAC Breda - PSV (ERE)
do 15-3 19.00 PSV - Valencia (EL)
zo 18-3 14.30 PSV - SC Heerenveen (ERE)
wo 21-3 20.45 SC Heerenveen - PSV (BKR)
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV (ERE)
Kijken of Dries en Fred nog zo'n grote waffel hebben aan het einde van dat rijtjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 26-2 14.30 PSV - Feyenoord (ERE)
zo 4-3 16.30 PSV - FC Twente (ERE)
do 8-3 21.05 Valencia - PSV (EL)
zo 11-3 12.30 NAC Breda - PSV (ERE)
do 15-3 19.00 PSV - Valencia (EL)
zo 18-3 14.30 PSV - SC Heerenveen (ERE)
wo 21-3 20.45 SC Heerenveen - PSV (BKR)
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV (ERE)
details, details...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja niet te vergeten dat wij al een penalty hadden moeten krijgen en Fernandez er af had gemoeten
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die geit uit jouw avatar had hem niet beter kunnen geven.
Ga je door?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Bij de eerste goal van PSV overtreding Toivonen () op Clasie, bij de 3e goal overtreding Matavz op BMI. Met een beetje geluk voor Feyenoord staat het gewoon 1-4
2 miljoen, 1,5 miljoen salaris, 6 miljoen, 5 miljoen, 2 miljoen .quote:Op zondag 26 februari 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pieters/Willems, Bouma, Wijnaldum, Strootman, Labyad/Lens, 2 halve nederlanders (belgen)
U mad dat Feyenoord weer terug gaat naar de plek waar het hoort?
Ben je een echte geit of is het je nick name?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 miljoen, 1,5 miljoen salaris, 6 miljoen, 5 miljoen, 2 miljoen .
Het MC van NL
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je een echte geit of is het je nick name?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is een brabant kutboertje blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |