Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt. Maar meer speeltijd is nooit weg. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere bankspeler. Kwa speelritme is daar een duidelijke achterstand.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Buitendam het volgende:
Een verademing dat de standaard blunders geen puntverlies betekende, vanmiddag. Eerste helft wel prima gespeeld, overigens. Als ze toch wat effectiever waren dan was dat compleet geschifte Feyenoord al lang op de knieeen gespeeld. Wat een bijeengeraapte zooi is 't toch
Feyenoord, kut.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb eens wat respect ze doen het echt goed hoor.
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Er valt altijd wel wat te trollen als het om psv gaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
Wel apart, normaal komen er hier alleen mensen trollen als PSV verloren heeft
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!
Nee, hij hoort dan direct met rood er af te gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolquote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Als het al waar zou zijn, dan is dat nog altijd meer dan bij jullie. Hebben jullie eigenlijk wel liedjes? Booeeeeeereeeee niet meegerekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolJa, als ze van Ajax winnen dan is het hosanna. Normaal gesproken hoor je alleen maar 'lied van Feyenoord' en 'hand in hand' en de rest van de wedstrijd is het een dooie boel.
Ze moeten iets te zeuren hebben hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank ook altijd over het publiek
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.
Jij ook vriend, laten we dat 10-0 nou maar lekker rusten..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.
Inderdaad. Overal in Nederland is het even triest gesteld met de sfeer. Ook in de Kuip heb ik een doodstil publiek meegemaakt, hetzelfde geldt bij NAC en FC Twente. Het ligt alweer jaren achter ons dat een avondje NAC echt een avondje NAC was qua sfeer en dat de tegenstander in Nieuw Galgenwaard elkaar niet konden verstaan door het lawaai wat de Bunnikside maakte. Jezelf beter voelen omdat je zogenaamd een betere sfeer hebt is triest.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank ook altijd over het publiek
Kom op Buitendam, normaal kan ik me best vinden in je commentaar, maar Feyenoord een bijeengeraapte zooi noemen slaat nergens op. Is toch schitterend man, zoveel eigen jeugdspelers.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als die jongen eraf wordt gestuurd heb je 0 kans op ook maar 1 doelpunt. Dan had je met je jeugd weer met 10-0 terug naar Rotterdam gekund dus ben maar kalm met je praatjes.
Nee Hutch is geen RB.. gaat meer fouten maken omdat hij niet snel genoeg is.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef Stommie het volgende:
Laat Hutch staan en Manolev erbuiten svp Fred.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever niet. Vond Hutch helemaal niet zo sterk vandaag. Verdedigend meerdere keren voorbij gelopen en aanvallend niet heel erg veel bijgedragen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef Stommie het volgende:
Laat Hutch staan en Manolev erbuiten svp Fred.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |