Ach, hoop doet levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 02:11 schreef BlaZ het volgende:
Robben speelt niet goed, maar je ziet duidelijk dat hij het wel kan. Die laten ze echt niet zo makkelijk gaan.
Denk ook dat hij zelf liever gewoon naar Groningen gaat op het einde van zijn loopbaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Robben zal dan ook nooit meer voor PSV spelen. Heeft verder ook niets met PSV.
Ik hoop het niet..quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:44 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond veel Turken in de PSV vakken zeker?
Nah. Ben ik niet met je eens. Het huidige PSV zou er overheen moeten walsen. Puur als je kijkt naar talent. Kromkamp en Zonneveld zijn volledig door de mand gevallen. Addo speelt inmiddels op amateur basis aan de Frederiklaan en Salcido heeft bij Fulham nooit mee mogen doen. Mendez liet het altijd afweten, Helazovic de man die niets met de Balkan, heeft welgeteld 1 goed seizoen gespeeld, Perez heeft maar een half seizoen bij ons gevoetbald en heeft daar, op deze wedstrijd na, weinig gepresteerd en Culina was een aardige rechtsback. Op het middenveld heeft hij niets gepresteerd. Timmy is een held. Een harde werker, maar geen geweldige voetballer. Farfan en Gomes waren voor PSV begrippen toppers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bedenk je eens wat dit PSV tegen dat team zou doen? Ik zou mijn geld op de door jou genoemde selectie zetten. En de verdediging was niet veel minder dan wat er nu staat.
Beste spelers moeten spelen. En als dat in de beleving van Fred Labyad is, moet die spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef J2T het volgende:
Wat vinden jullie van dat Rutten Labyad opstelt terwijl die jongen al lang en breed rond is met Sporting?
Dit. Maar Rutten moet er goed op letten dat Labyad er niet de kantjes van af gaat lopen. De laatste wedstrijden is hij behoorlijk onzichtbaar. Maar de rest van het elftal eigenlijk ook en zijn vervanger Lens is zo mogelijk nog onzichtbaarderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste spelers moeten spelen. En als dat in de beleving van Fred Labyad is, moet die spelen.
quote:Sfeerfilmpje PSV leidt tot onrust in Turkije
23 februari 2012
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV een filmpje met een sfeerimpressie van de trip naar Turkije heeft verwijderd na boze reacties vanuit Turkije en de Turkse gemeenschap in Nederland. In het filmpje was even een man te zien die vanaf de waterkant in de Zwarte Zee plast. De Turken nemen het hoog op en stelden dat het beeld wordt geschetst dat zij overal maar hun behoefte doen en niets op hebben met de natuur.
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20in%20Turkije.php
Maar als hij zich laat zien is het potverdomme straatvoetbal van de bovenste plank. Zelfs als laatste man is dat geen enkel probleem voor deze teamspele pur sang.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Maar Rutten moet er goed op letten dat Labyad er niet de kantjes van af gaat lopen. De laatste wedstrijden is hij behoorlijk onzichtbaar. Maar de rest van het elftal eigenlijk ook en zijn vervanger Lens is zo mogelijk nog onzichtbaarder
quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, Culina was ook zo één. Geen man van de zestienvoudige schaar- en kapbeweging, maar wel een intelligente voetballer.
Robben lijkt trouwens z'n vorm totaal kwijt.. Misschien moet PSV eens kijken of 'ie haalbaar is?
Robben speelt geen minuut meer in NL verwacht ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 03:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Denk ook dat hij zelf liever gewoon naar Groningen gaat op het einde van zijn loopbaan.
PSV heeft ook veel meer talent als Fc Groninigen, vorige week zagen we wel mooi wat het resultaat kan zijn als je gewoon je best doet en er voor gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zou het aan de trainer moeten liggen. Ik zie namelijk, op Gomes en Farfan na, louter meer talent in het huidige elftal.
Klopt, maar daar ging het niet over. Er werd gesteld welk elftal je liever zou zien. Nou dan zie ik liever dit elftal waar heel veel potentie in zit. En dat ze dan soms wat flegmatiek zijn neem ik op de koop toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
PSV heeft ook veel meer talent als Fc Groninigen, vorige week zagen we wel mooi wat het resultaat kan zijn als je gewoon je best doet en er voor gaat.
We hebben weer een tegen doelpunt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heer en meester? Ben helaas aan 't werk
Hadden er zo meer kunnen zijn. Maar dat kan je in elke wedstrijd wel zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben weer een tegen doelpunt.
Zal Engelaar zo de voorsprong wel komen verdedigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep eitje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heer en meester? Ben helaas aan 't werk
Omdat we standaard tegendoelpunten krijgen, ook al zijn we beter. Dat moet gewoon anders kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.
Gewoon vol doorgaan en vertrouwen tanken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hadden er zo meer kunnen zijn. Maar dat kan je in elke wedstrijd wel zeggen.
Rustig uittikken, geen blessures en kaarten oplopen nu.
Penalty? Waarom rood?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep eitje.
3-1 rust, keeper van Trabzonspor rood. Paar jongelingen erin zou goed zijn
1) dat je dat niet doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.
Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Penalty? Waarom rood?
Jongelingen krijgen toch geen kans... Rutten he.
Ahh oké.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 18:50:24#Derijck had eerder deze week nog last vd botsing die hij zondag had tijdens duel #gropsv. Denk dat ie daarom niet speelt #psvtra reageer retweet
Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Gewoon granaat teruggooien dan is het snel uit met de lol
Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.
Ik hoop op een straf voor Trabzonspor, misschien zelfs voor de Turkse bond, want dit is niet de eerste keer dat een Turkse club hier heibel komt schoppen..
Dit mag ook niet en er wordt vast werk van gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..
Nadeel is alleen dat er na het laatste fluitsignaal nog een flinke vuurwerkbom(is denk ik het beste woord) vanuit de 2e ring lange kant(waar ook een flinke groep Turken zaten) op de onderste ring gegooid werd, vlak tussen 2 supporters in. En die 2 zijn daarbij gewond geraakt.. Ik weet niet wat precies en hoe ernstig, maar dit zou niet mogen.
Een van de hoofdstewards kwam met de opmerking "Ja maar het is niet te doen om 1600 man te fouilleren".quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Lemming22 het volgende:
Dramatisch fouilleerbeleid van PSV ook wel, hoe idioot die Turken ook zijn. PSV moet dat weten, dus alle supporters in dat uitvak één voor één fouilleren.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.
Zoiets moet je voor de grap eens proberen in Trabzon. Dan had die Turke ME je al lang een gummyknuppel in het gezicht gezwaffelt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!
Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk naar beneden gooien is wel erg triest ja. Vooral omdat het daar ook wel vol zal hebben gezeten met Turken
Tsja. Dat was tegen die Polen toch ook zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |