abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108315121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als je er zelf 5 had kunnen scoren.
1) dat je dat niet doet
2) we geven het hele seizoen al veel te makkelijk doelpunten weg. Een stuk of 5 van die lullige doelpunten minder en we hadden nu 10 punten los gestaan....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_108315433
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Penalty? Waarom rood? :@

Jongelingen krijgen toch geen kans... Rutten he.
Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108315495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Keeper raakte de bal buiten de keeper zone aan.
Ahh oké.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108316087
Waarom speelt Derijck niet? :@
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:32:13 #80
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_108317709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom speelt Derijck niet? :@
thijsslegers twitterde op donderdag 23-02-2012 om 18:50:24 #Derijck had eerder deze week nog last vd botsing die hij zondag had tijdens duel #gropsv. Denk dat ie daarom niet speelt #psvtra reageer retweet
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_108320446
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
pi_108320895
quote:
8s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kook nog steeds van de woede. Die kut turken zaten gewoon fakkels en vuurwerkbommen te gooien op onze supporters. Dat is toch echt poging tot doodslag. *kots* die turken zijn geen voetbalsupporters.
Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:21:48 #83
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108320950
Gewoon granaat teruggooien dan is het snel uit met de lol
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_108321202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Gewoon granaat teruggooien dan is het snel uit met de lol
Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!
pi_108322543
Onwijs gedomineerd, maar wel weer een tegengoal. Verder ook jammer dat er in de tweede helft niet meer doelpunten gevallen zijn.

Kan iemand trouwens aangeven wat de opstelling was na de wissels? Want alle vier de aanvallers stonden er toen in. Ik was ondertussen bezig met wat werk, dus kon niet de hele wedstrijd al te geconcentreerd bekijken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_108322915
quote:
8s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.

Ik hoop op een straf voor Trabzonspor, misschien zelfs voor de Turkse bond, want dit is niet de eerste keer dat een Turkse club hier heibel komt schoppen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108326642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Maar ja ik riep ook vak leeg vak leeg. Maar hoe krijg je dat voor elkaa?. Misschien traangas, ik denk niet dat er voldoende ME paraat stond om dat hele vak Turken te ontruimen die natuurlijk niet vrijwillig het vak hadden verlaten.

Ik hoop op een straf voor Trabzonspor, misschien zelfs voor de Turkse bond, want dit is niet de eerste keer dat een Turkse club hier heibel komt schoppen..
Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..

Nadeel is alleen dat er na het laatste fluitsignaal nog een flinke vuurwerkbom(is denk ik het beste woord) vanuit de 2e ring lange kant(waar ook een flinke groep Turken zaten) op de onderste ring gegooid werd, vlak tussen 2 supporters in. En die 2 zijn daarbij gewond geraakt.. Ik weet niet wat precies en hoe ernstig, maar dit zou niet mogen.
pi_108328514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het "voordeel" van in het vak laten zitten is dat je ze bij elkaar hebt. Als je het vak ontruimd had, was de ellende na de wedstrijd niet te overzien geweest denk ik..

Nadeel is alleen dat er na het laatste fluitsignaal nog een flinke vuurwerkbom(is denk ik het beste woord) vanuit de 2e ring lange kant(waar ook een flinke groep Turken zaten) op de onderste ring gegooid werd, vlak tussen 2 supporters in. En die 2 zijn daarbij gewond geraakt.. Ik weet niet wat precies en hoe ernstig, maar dit zou niet mogen.
Dit mag ook niet en er wordt vast werk van gemaakt :o

Net de samenvatting gekeken, zaten leuke combinaties bij :)
Zondag ook zo spelen en Feyenoord kan de titelambities helemaal uit het hoofd zetten :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108328535
+O
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:15:36 #90
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_108328603
Dramatisch fouilleerbeleid van PSV ook wel, hoe idioot die Turken ook zijn. PSV moet dat weten, dus alle supporters in dat uitvak één voor één fouilleren.
pi_108328657
Mochten we in de volgende ronde uitgeschakeld worden, is het geen schande :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108328893
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Lemming22 het volgende:
Dramatisch fouilleerbeleid van PSV ook wel, hoe idioot die Turken ook zijn. PSV moet dat weten, dus alle supporters in dat uitvak één voor één fouilleren.
Een van de hoofdstewards kwam met de opmerking "Ja maar het is niet te doen om 1600 man te fouilleren".

En wat als het stadion volledig uitverkocht was? Dan waren er zeker meer gewonden gevallen door het vuurwerk wat vanuit het uitvak naar beneden gegooid werd. Ik had dat vuurwerk namelijk niet graag op mijn hoofd of jas gehad..
pi_108328979
Ook met fouilleren krijg je het wel mee naar binnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108329145
Je voelde het vanmiddag al aankomen. Als er Turken of Grieken komen dan is het al-tijd gezeik, dat weet je. PSV had vantevoren maatregelen moeten nemen met netten en plastic opvangbakken.
Dit, dus.
pi_108329207
Weer zo'n gekloot? Altijd ook met die Turken, waardeloos.
pi_108329364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Weer.. Galatasrei of hoe je die shit schrijft deed dat ook........... aanpakken goffedomme.
:').!!!!
U MAD?
pi_108329425
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ook nog eens dat wij allemaal een bepaalde route moeten lopen. Ze hadden dikke charges in dat vak moeten uitvoeren, geweren op scjerp!
Zoiets moet je voor de grap eens proberen in Trabzon. Dan had die Turke ME je al lang een gummyknuppel in het gezicht gezwaffelt.
U MAD?
pi_108329471
Vuurwerk naar beneden gooien is wel erg triest ja. Vooral omdat het daar ook wel vol zal hebben gezeten met Turken :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108329876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk naar beneden gooien is wel erg triest ja. Vooral omdat het daar ook wel vol zal hebben gezeten met Turken :D
Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.
U MAD?
pi_108330159
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, want er waren beperkingen bij het aanschaffen van kaarten.
Tsja. Dat was tegen die Polen toch ook zo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')