abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108384694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Als jullie dit seizoen geen kampioen worden en CL spelen hoe diep in de shit komen jullie financieel dan?
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.

quote:
PSV hoeft dit jaar niet per se kampioen te worden. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de komende jaren", zegt directeur Tiny Sanders.

"We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen."
Dit, dus.
pi_108384733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.

[..]

Ok thanks vroeg ik me even af.
* Verwijderd *
pi_108385567
Al zou het natuurlijk wel ronduit belachelijk zijn wanneer het niet gebeurt, en dit niet alleen als een faal van Rutten gezien worden, maar ook van het bestuur dat hem niet eerder weggestuurd heeft. Immers zouden de kosten daarvan minder zijn dan het niet spelen van CL + een kampioenschap.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_108385645
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Kenju het volgende:
Al zou het natuurlijk wel ronduit belachelijk zijn wanneer het niet gebeurt, en dit niet alleen als een faal van Rutten gezien worden, maar ook van het bestuur dat hem niet eerder weggestuurd heeft. Immers zouden de kosten daarvan minder zijn dan het niet spelen van CL + een kampioenschap.
Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toe :) Je hebt nog 17 tegenstanders waarvan er nog 5 voor het kampioenschap strijden.
pi_108385677
Wanneer je het logisch beredeneert is het eigenlijk vanuit de huidige positie en het komende programma bekeken, logischer wanneer we geen kampioen worden, en wellicht geen CL dan wèl. Die lastige wedstrijden hebben de anderen in grotere mate al gehad, en toch is het verschil in punten klein. PSV verloor in het begin structureel punten tegen alle top 10 clubs. Als je momenteel terugkijkt denk ik dat we ertegen nog steeds meer keer punten hebben laten liggen dan dat we er van gewonnen hebben.
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toe :) Je hebt nog 17 tegenstanders waarvan er nog 5 voor het kampioenschap strijden.
Als PSV moet je altijd voor het kampioenschap strijden. Natuurlijk kan je niet altijd kampioen worden, maar je moet er wel alles aan gedaan hebben. Dat gebeurt nu gewoon niet. Het is rationeel bekeken goed te stellen dat een ontslag van Rutten een financieel legitieme keus is.

Wat het kampioenschap betreft is het zo dat wanneer er één of twee mee kunnen komen, ok, dat is altijd zo geweest. Wanneer er meer dan dat meedoen, zijn de clubs met de beste bronnen, aan het falen. Dat PSV geen afstand heeft genomen doordat het niet kon winnen in een paar van de de meest simpele potten is gewoon een wanprestatie.

[ Bericht 28% gewijzigd door Xaobotnik op 25-02-2012 16:24:36 ]
pi_108386069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden :') . En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:39:40 #157
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108386240
Isaksson en Engelaar vertrekken na dit seizoen dat zijn de twee topverdieners in de selectie. Maar financieel zullen we zonder CL wel nog verlies draaien denk ik.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:15:39 #158
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_108391331
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden :') . En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben :{
Strootman moet niet zo blijven spelen, dan is hij sowieso meer waard.
Wijnaldum kan je wel winst bij krijgen, evenals Mertens.
En Pieters ook wel, en hopelijk speelt Toivonen een sterk EK.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_108393022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?
Dit, dus.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:35:52 #160
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108398795
NEC - FC Groningen : 4 - 0

Ja hoor.... :')!
pi_108400486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_108401432
quote:

Ja dan zegt vorige week nog meer :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_108402070
quote:

Snel Fuikje terugroepen :')
pi_108403032
Sowieso moet strootman nu bijna altijd alleen maar verdedigen als van bommel nu terug komt kan strootmam wat aanvallender spelen en dat zal er gelijk veel beter uitzien.
pi_108403175
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Snel Fuikje terugroepen :')
Ja want die scoort ook echt aan de lopende band :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_108403265
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja dan zegt vorige week nog meer :')
Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108403430
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.
Ook thuis doen ze de gekste dingen, 2 goals binnen 5 minuten aan einde wedstrijd en dan nog verliezen door 2 tegen daarna. Als je daar niet goed wegkomt dan heb je een probleem met jezelf.
pi_108405632
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja want die scoort ook echt aan de lopende band :')
Hij heeft tijd nodig
  zondag 26 februari 2012 @ 09:00:47 #169
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108406528
Ik heb zin in vanmiddag! Eerst March of Madness en dan los in het stadion.

Over de uitslag kan ik niets zinnigs zeggen. Wanneer Guidetti mee zou spelen met Feyenoord zou ik ze meer vrezen (dohhh). Mij zou niets verbazen, of het nou 3-1, 1-1 of 1-3 gaat worden.
pi_108406965
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 03:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij heeft tijd nodig
Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste wel :')
pi_108408822
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste wel :')
Hij speelt echt wel goed. Als hij ook doelpunten kon maken, dan was hij bij PSV gebleven.
Hij heeft gewoon meer tijd nodig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108409249
Matavz gaat ze killen vanmiddag _O_
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:47:05 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_108409355
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef aight1 het volgende:
Matavz gaat ze killen vanmiddag _O_
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.
Dit, dus.
pi_108409663
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?
Voornamelijk op de spelers dunkt me :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_108409677
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb zin in vanmiddag! Eerst March of Madness en dan los in het stadion.

Over de uitslag kan ik niets zinnigs zeggen. Wanneer Guidetti mee zou spelen met Feyenoord zou ik ze meer vrezen (dohhh). Mij zou niets verbazen, of het nou 3-1, 1-1 of 1-3 gaat worden.
Het kan dus alle kanten op. De bal is immers rond.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')