Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Als jullie dit seizoen geen kampioen worden en CL spelen hoe diep in de shit komen jullie financieel dan?
quote:PSV hoeft dit jaar niet per se kampioen te worden. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de komende jaren", zegt directeur Tiny Sanders.
"We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen."
Ok thanks vroeg ik me even af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.
[..]
Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Kenju het volgende:
Al zou het natuurlijk wel ronduit belachelijk zijn wanneer het niet gebeurt, en dit niet alleen als een faal van Rutten gezien worden, maar ook van het bestuur dat hem niet eerder weggestuurd heeft. Immers zouden de kosten daarvan minder zijn dan het niet spelen van CL + een kampioenschap.
Als PSV moet je altijd voor het kampioenschap strijden. Natuurlijk kan je niet altijd kampioen worden, maar je moet er wel alles aan gedaan hebben. Dat gebeurt nu gewoon niet. Het is rationeel bekeken goed te stellen dat een ontslag van Rutten een financieel legitieme keus is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind ik niet, je mag gewoon niet uitgaan van een kampioenschap. Uiterst spannend seizoen tot nu toeJe hebt nog 17 tegenstanders waarvan er nog 5 voor het kampioenschap strijden.
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Sanders heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat een kampioenschap niet noodzakelijk is, maar wel heel gewenst natuurlijk.
[..]
Strootman moet niet zo blijven spelen, dan is hij sowieso meer waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden. En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben
Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet alleen keihard gesnoeid worden als we het worden. En dan gaat Sanders er voor het gemak maar vanuit dat al die talenten voor de hoofprijs verkocht gaan worden. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als we er voor terug krijgen wat we ervoor betaald hebben
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NEC - FC Groningen : 4 - 0
Ja hoor....!
Ja dan zegt vorige week nog meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja hoor....!
Snel Fuikje terugroepenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja hoor....!
Ja want die scoort ook echt aan de lopende bandquote:
Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan zegt vorige week nog meer
Ook thuis doen ze de gekste dingen, 2 goals binnen 5 minuten aan einde wedstrijd en dan nog verliezen door 2 tegen daarna. Als je daar niet goed wegkomt dan heb je een probleem met jezelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groningen faalt altijd in uitwedstrijden.
Hij heeft tijd nodigquote:Op zondag 26 februari 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want die scoort ook echt aan de lopende band
Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste welquote:
Hij speelt echt wel goed. Als hij ook doelpunten kon maken, dan was hij bij PSV gebleven.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft al een half seizoen gehad, Platje scoort tenminste wel
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.quote:
Voornamelijk op de spelers dunkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Keihard gesnoeid? Op welk gebied dan?
Het kan dus alle kanten op. De bal is immers rond.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb zin in vanmiddag! Eerst March of Madness en dan los in het stadion.
Over de uitslag kan ik niets zinnigs zeggen. Wanneer Guidetti mee zou spelen met Feyenoord zou ik ze meer vrezen (dohhh). Mij zou niets verbazen, of het nou 3-1, 1-1 of 1-3 gaat worden.
Dat kun je dan ook van Labyad zeggen. Wat een egotripper is dat geworden zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.
Labyad maakt op mij nog altijd een betere indruk dan lensquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Labyad moet gewoon lekker in het tweede spelen, arrogant rattenjong.
Anyway, het wordt tijd dat we Feyenoord weer eens pakken, ik verwacht dat dit wel gaat lukken tho, maarja, tegen Feyenoord weet je het nooit
Marcelo voetbalt over het algemeen niet slecht hoor, maar we hebben sowieso een verdediging onder niveauquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie vandaag wel weer waarom Rutten Marcelo geweldig vindt en een heke aan Derijck heeftDie gozer geeft hier gewoon in zij eentje de wedstrijd weg.
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Maar typisch weer, twee doelpunten voor komen en ze dan terug laten komen
Meteen dat publiek opnaaienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Depay laat wel gelijk zien dat hij er vaker in moet.
Sowieso moeten we het niet over doelpunten van Fernandes hebben, aangezien die onder de douche had moeten staan op het tijdstip dat ie de doelpunten maakte.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.
Ja. Als we die pot winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Bedankt en dat wordt echt DE wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Ja man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Als we van Twente winnen dan zijn we sowieso kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |