Marcelo voetbalt over het algemeen niet slecht hoor, maar we hebben sowieso een verdediging onder niveauquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie vandaag wel weer waarom Rutten Marcelo geweldig vindt en een heke aan Derijck heeftDie gozer geeft hier gewoon in zij eentje de wedstrijd weg.
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Maar typisch weer, twee doelpunten voor komen en ze dan terug laten komen
Meteen dat publiek opnaaienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Depay laat wel gelijk zien dat hij er vaker in moet.
Sowieso moeten we het niet over doelpunten van Fernandes hebben, aangezien die onder de douche had moeten staan op het tijdstip dat ie de doelpunten maakte.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.
Ja. Als we die pot winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Bedankt en dat wordt echt DE wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Ja man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Als we van Twente winnen dan zijn we sowieso kampioen.
Wij allemaal denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een malloot die Fernandez zegHad er flink de P in toen die 2x scoorde
Ja, ik kan daar ook niet tegen maarja.. als de leiding het niet ziet en ze nog geen digitale hulp toestaan.. Ik maak me meer zorgen om hoe wij elke keer zo simpel die doelpunten tegne krijgen en het jezelf onnodig moeilijk maaktquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een malloot die Fernandez zegHad er flink de P in toen die 2x scoorde
Dat sowieso. Hopelijk is die Zanka watquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niet tegen maarja.. als de leiding het niet ziet en ze nog geen digitale hulp toestaan.. Ik maak me meer zorgen om hoe wij elke keer zo simpel die doelpunten tegne krijgen en het jezelf onnodig moeilijk maakt
Als Labyad niet mee kan doen mag hij hopelijk startenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ik
Zou Rutten Depay nu vaker laten spelen?
Waar heb jij t over, moeite met de nummer 5? Voor de wedstrijd was het verschil 1 punt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Kansloze pot. Met Duidetti had Feyenoord deze wedstrijd waarschijnlijk vrij snel naar zich toe getrokken. Matavz wordt ook totaal niet bereikt, en aanvallend is PSV gewoon niet effectief. Feyenoord speelde namelijk ook niet al te best. Bij momenten stokte de aanval van PSV in absolute stilstand en dat kon gewoon.
Feyenoord is de nummer 5 van de competitie, en daar heeft dit PSV al de nodige moeite mee.
De boel hangt gewoon als los zand aan elkaar. Het zijn namelijk geen briljant uitgespeelde kansen die Feyenoord kreeg.
Dan wordt het Lens.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Labyad niet mee kan doen mag hij hopelijk starten
??? PSV heeft nu 48, Feyenoord 41. Als Feyenoord gewonnen had, was dat het verschil geweest...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef baaart het volgende:
[..]
Waar heb jij t over, moeite met de nummer 5? Voor de wedstrijd was het verschil 1 punt.
Dan propt hij ergens Engelaar en schuift Wijnaldum op.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als Mertens en Labyad niet meedoen.
Dan ren ik persoonlijk naar Eindhoven en bitchslap Ruttenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan propt hij ergens Engelaar en schuift Wijnaldum op.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ren ik persoonlijk naar Eindhoven en bitchslap Rutten
Laat Depay maar invallen ipv Lens. Depay kan tenminste nog zijn man uitspelenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ik
Zou Rutten Depay nu vaker laten spelen?
We moeten het ook niet overdrijven. Hij kon vooral gewoon doorlopen. Een echte passeerbeweging kwam er niet aan te pas. Op rechts is hij wel beter, neem ik aan. Daar heeft hij in de jeugd ook meermaals gespeeld. Maar ik hoop dat Rutten Lens eens als spits weer probeert. Matavz komt er veel te vaak niet aan. Scoort inderdaad wel veel, maar kan zelden bereikt worden. Ik zie liever dat we een winst afdwingen met beter voetbal, ipv een toevallige kans die gezien wordt om te scoren.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Laat Depay maar invallen ipv Lens. Depay kan tenminste nog zijn man uitspelen
Een Feyenoord dat ook zomaar punten kan laten liggen tegen RKC.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
Naja, de drie punten zijn tenminste binnen. Over de manier waarop zullen we het maar niet hebben....
Je ziet wel het verschil tussen dit Feyenoord en in oktober 2010 zeg... De vechtlust en het vertrouwen.
Klopt. Maar meer speeltijd is nooit weg. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere bankspeler. Kwa speelritme is daar een duidelijke achterstand.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik mag hopen dat jullie vaak bij de jeugd mee kijken en niet Depay erin willen hebben op basis van die 7 minutenwant die zeggen helemaal niks.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt. Maar meer speeltijd is nooit weg. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere bankspeler. Kwa speelritme is daar een duidelijke achterstand.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Buitendam het volgende:
Een verademing dat de standaard blunders geen puntverlies betekende, vanmiddag. Eerste helft wel prima gespeeld, overigens. Als ze toch wat effectiever waren dan was dat compleet geschifte Feyenoord al lang op de knieeen gespeeld. Wat een bijeengeraapte zooi is 't toch
Feyenoord, kut.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb eens wat respect ze doen het echt goed hoor.
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Er valt altijd wel wat te trollen als het om psv gaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
Wel apart, normaal komen er hier alleen mensen trollen als PSV verloren heeft
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, jullie hebben kopstoten nodig om spelers uit te schakelen om te kunnen winnen. En zelfs dan nog verliezen? Nee, ben maar trots!
Nee, hij hoort dan direct met rood er af te gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kopstoot nou ga verdedigen ofzo? Tuurlijk niet. Fernandez hoort daarvoor gewoon een schorsing te krijgen voor de rest van het seizoen.
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolquote:Op zondag 26 februari 2012 17:24 schreef PIETR het volgende:
Tyfus club dat PSV. Vooral die 'supporters' zijn lachwekkend. Only sing when you're winning.
[..]
Volgens mij zijn jullie dat bijeengekochte zooitje. Wij laten met veel eigen jeugd zien dat we echt niet onder doen voor jullie.
Als het al waar zou zijn, dan is dat nog altijd meer dan bij jullie. Hebben jullie eigenlijk wel liedjes? Booeeeeeereeeee niet meegerekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee in de Kuip anno 2012 is het sfeervolJa, als ze van Ajax winnen dan is het hosanna. Normaal gesproken hoor je alleen maar 'lied van Feyenoord' en 'hand in hand' en de rest van de wedstrijd is het een dooie boel.
Ze moeten iets te zeuren hebben hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank ook altijd over het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |