Dat kun je dan ook van Labyad zeggen. Wat een egotripper is dat geworden zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Mertens begrijpt dat zijn enige rol zijn man opzoeken, er voorbij gaan en de bal panklaar leggen is.
Labyad maakt op mij nog altijd een betere indruk dan lensquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Labyad moet gewoon lekker in het tweede spelen, arrogant rattenjong.
Anyway, het wordt tijd dat we Feyenoord weer eens pakken, ik verwacht dat dit wel gaat lukken tho, maarja, tegen Feyenoord weet je het nooit
Marcelo voetbalt over het algemeen niet slecht hoor, maar we hebben sowieso een verdediging onder niveauquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie vandaag wel weer waarom Rutten Marcelo geweldig vindt en een heke aan Derijck heeftDie gozer geeft hier gewoon in zij eentje de wedstrijd weg.
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Maar typisch weer, twee doelpunten voor komen en ze dan terug laten komen
Meteen dat publiek opnaaienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Depay laat wel gelijk zien dat hij er vaker in moet.
Sowieso moeten we het niet over doelpunten van Fernandes hebben, aangezien die onder de douche had moeten staan op het tijdstip dat ie de doelpunten maakte.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar vandaag moeten we gewoon niet over tegen doelpunten hebben. Eerste keer dat ik gewoon blij ben met de punten en gelijk naar volgende week kijken.
Ja. Als we die pot winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Bedankt en dat wordt echt DE wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd. Volgende week komt Twente?
Ja man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Als we van Twente winnen dan zijn we sowieso kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |