Ik denk dat Rutten spelers wel beter maakt, maar teams niet zozeer.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
Eigenlijk is er in al die jaren Rutten ook amper iets veranderd. Na een reeks goede wedstrijden denk je oh Rutten heeft nou eindelijk een team gekneed en er wordt echt iets opgebouwd om vervolgens weer keihard op je bek en te gaan en er van progressie totaal geen sprake meer is.
Het enige verschil met afgelopen seizoen is dat de selectie minder zwak en de concurrentie nóg wisselvalliger is. Hierdoor wordt de malaise enigszins verbloemd door de positie op de ranglijst.
Voorlopig nog steeds de grootste kanshebber omdat misstappen niet afgestraft worden, ik wordt er treurig van dat er geen enkele club is die constant op een redelijk niveau isquote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Met Rutten aan het roer win je geen moer!
Het nadeel van "je eigen spel spelen" en "je niet aanpassen aan de tegenstander" is dat je voorspelbaar wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
De coach van de tegenstander heeft op maandag al opstaan hoe hij gaat reageren op de wissels van Rutten op zondag.
Ik zou eerder zeggen dat Rutten een prima veldtrainer is, maar strategisch gewoon ronduit zwak. Het coachen moet hij dus aan een ander overlaten.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten spelers wel beter maakt, maar teams niet zozeer.
Fred zou best een teambuilder of een Engels soort "people-manager" erbij kunnen gebruiken.
Zoals al vaker aangehaald: goede (individuele) oefenstof, maar weinig uitstraling naar binnen en buiten. Niet de ideale man om een team in zijn geheel te raken of te motiveren.
Vind ik wat makkelijk gesteld. Op deze manier past iedereen zich aan. De loop van het spel is immers altijd een gevolg van het spel tussen beide partijen. Zolang een team zich niet indekt voor voor de kwaliteiten van de tegenstander, speel je gewoon je eigen spel. Derhalve hoeven wissels niet voorspelbaar te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het nadeel van "je eigen spel spelen" en "je niet aanpassen aan de tegenstander" is dat je voorspelbaar wordt.
Strategisch is Fred voldoende onderlegd, anders had hij het niet zo lang uitgehouden bij Twente en PSV; een tactisch onbenul valt snel door de mand.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat Rutten een prima veldtrainer is, maar strategisch gewoon ronduit zwak. Het coachen moet hij dus aan een ander overlaten.
[..]
Vind ik wat makkelijk gesteld. Op deze manier past iedereen zich aan. De loop van het spel is immers altijd een gevolg van het spel tussen beide partijen. Zolang een team zich niet indekt voor voor de kwaliteiten van de tegenstander, speel je gewoon je eigen spel. Derhalve hoeven wissels niet voorspelbaar te zijn.
Maar was het maar zo dat de wissels om die reden voorspelbaar waren. In 9 van de 10 keer komen ze vanwege de aanvallende zwakte.
Loltwitter:Dutchliberator twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 14:03:03@RikElfrink PSV verloor dit seizoen 3 keer; 3 keer een uitwedstrijd (AZ, Feyenoord en Groningen) die om 12.30 uur begon! #toeval? reageer retweet
Dit is een foto van een andere hoek, maar vergelijkbaar met vak GG:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef Grifte het volgende:
Zondag als Feyenoorder met me broertje die voor PSV is naar de kraker, zitten op vak GG. Nu stond er iets op de site dat er beperkt zicht is, wat moet ik me daar bij voorstellen? Paal voor je hoofd, vak lager wat uitzicht belemmert?
Rechtsbenige centrale verdedigerquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is 't eigenlijk een vervanger voor Mano ofzo?
Ahh oké.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rechtsbenige centrale verdediger
Bij de nieuwsberichten staat toch duidelijk TRANSFERVRIJquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik wel leuk om te lezen dat mensen bij NuJIJ en sommige van VZ denken dat we hem hebben gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |