En Rutten maar de spelersgroep de schuld geven en als we winnen komt het door de training enzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Matavz bij interview psv
Kauwgom in de bek een mega koptelefoon op.
Moeilijk om alles even vast te houden ofzoziet er niet uit
Misschien wil Engelaar wel verdedigenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week zonder Manaldo. Zonder de sterspeler van Rutten krijgen we zeker met 0-4 op de broek..
Wanneer ontslaan ze die man eens
Gelukkig heeft Rutten die geniale zet nog achter de hand!!!!111quote:Op maandag 20 februari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien wil Engelaar wel verdedigen
Hét geheime wapen.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rutten die geniale zet nog achter de hand!!!!111
Is helaas gewoon een feit dat er in de eredivisie geen toppers meer spelen, het blijft wel spannend zo qua competitie maar met topvoetbal heeft het weinig meer van doenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft ook gewoon te maken met kwaliteit. Een topteam wint dit soort wedstrijden ook gewoon op 80%. Helaas zijn de toppers erg dun gezaaid binnen PSV. Ik vraag me af of we er eigenlijk wel één hebben?
Dat ook. En met de instelling van Groningen in Eindhoven. Ploegen durven niet vanaf het begin af aan druk te zetten als ze uit bij PSV spelen. Thuis lukt dit beter, mede door de steun van het eigen publiek, meer vertrouwen en de terughoudendere tactiek van Rutten in uitwedstrijden. En die dingen gecombineerd zorgen voor een wereld van verschil in uitslag.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Maar waarom kan er dan thuis zo makkelijk gewonnen worden van Groningen, en uit bakken ze er geen donder van.
Heeft denk ik ook met de mentaliteit te maken hoor...
Het is gewoon steeds geen inzet, geen werklust, geen enthousiasme. Ze gaan er gewoon niet voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Maar waarom kan er dan thuis zo makkelijk gewonnen worden van Groningen, en uit bakken ze er geen donder van.
Heeft denk ik ook met de mentaliteit te maken hoor...
Daar worden de spelers niet ineens beter van natuurlijk....quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef jpg97 het volgende:
Ja precies, ik ben blij als Rutten straks weg is.
Het voetbal kan er wel beter op worden en het team scherper.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar worden de spelers niet ineens beter van natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |