Rienk zn jas is 86 en misschien te klein. ik ga straks passen. hij ligt er nu net in. Zal even foto zoeken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog inspiratie voor een voorjaar/zomerjas voor Puck. Iemand? Maat 86
ben ik nou gek? Ik zie hem helemaal niet op de sitequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef Twinkly het volgende:
Deze heb ik voor Niels besteld, valt best klein voor H&M begrippen vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093994%2072001%2091%200592%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die van de Zara is nog leuker! (En duurder)
Ik keek scheelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Bij buitenkleding DML, helemaal onderaan.
He shitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:06 schreef mignonne het volgende:
blijkbaar niet, sorry vlindur![]()
ik had gekeken voor Ivan en die moest in 98, niet bij stil gestaan dat het idd niet vanaf 92 gaat.
Hij zit vooral zo mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh die vind ik op zich wel leuk Vlindur. Maar wel wat winterse kleuren. In de tijd dat jij gaat passen denk ik er even over na
Het voelt heel soepel aan, maar wel synthetisch natuurlijk. De voering is van tricot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik keek scheel
Maar nylon? Is dat fijn spul?
Deze heb ik voor Mart in het zwart en in maat 104 besteld. En valt inderdaad wat aan de kleine kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef Twinkly het volgende:
Deze heb ik voor Niels besteld, valt best klein voor H&M begrippen vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093994%2072001%2091%200592%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die van de Zara is nog leuker! (En duurder)
Zou je dan een 92 aanraden ipv 86?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het voelt heel soepel aan, maar wel synthetisch natuurlijk. De voering is van tricot.
Prima warm jasje, het is Senna's winterjas en dat ging heel goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dames, ik kom ff binnen stormen. Ik wil dit jasje voor mijn dame. Maar ik kan de beschrijving niet lezen en weet dus niet of dit echt een winterjasje is.
Ik dacht dat Ssserpente dit jasje ook had maar die reageert niet op pm![]()
![]()
Kan iemand anders wel de beschrijving lezen of weet iemand hoe warm ie is? heb al in verschillende browsers gekeken maar ikke zie niet..
[ afbeelding ]
Niels was vorige maand 88 cm, nu bijna 90? En hij past precies in maat 92, terwijl dat bij H&M normaal groot valt. Dus voor de zomer heb ik 98 besteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je dan een 92 aanraden ipv 86?
Ik ga in april weer en bij ons hebben ze afgeschaft om te meten als er geen arts afspraak isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels was vorige maand 88 cm, nu bijna 90? En hij past precies in maat 92, terwijl dat bij H&M normaal groot valt. Dus voor de zomer heb ik 98 besteld.
Wat raar zeg, dat ze niet meer willen meten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga in april weer en bij ons hebben ze afgeschaft om te meten als er geen arts afspraak isDus de laatste meting is al van november.
Maar hij zit nu net in 86 aan de bovenkant.
Weet je hoeveel werk dat is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat raar zeg, dat ze niet meer willen meten!
Niels zit al wel een tijdje in 92 (of 86/92 van H&M) en hij zit ook wel in een groeispurt momenteel. Anders gewoon 86 en 92 bestellen en 1 maat terugsturen?
Ik had een poncho van de Hema, maar die wilde hij ab-so-luut niet aan. Aan het eind van de zomer heb ik nog een soort regenjasje bij de H&M gekocht (het regende toen we terug wilden fietsen uit de stad en toen hadden ze die toevallig hangen voor 2 euro haha), ongeveer zoiets als dat jasje wat ik nu als zomerjas voor hem gekocht heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Topickillert![]()
Of is iedereen pauze houden?
En als het dan regende Twinkly?
Die 86/92 daar valt gewoon als 86!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!
Vallen gewoon als een 86/92!
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!
Vallen gewoon als een 86/92!
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!
Ik durf die nep All Stars niet te kopen voor Niels. Ik vind ze heel leuk, maar ik ben toch bang dat ze niet goed voor zijn voeten zijn
Die zijn ook leuk en zitten echt fijn. Ze hebben ze al jaren en ik heb dus best een voorraad voor Leah die van haar broers zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Dat is leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
heb de site nog opgeschreven voor die vrouw
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met klerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAMquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
Ik vind het zeker niet groot vallen, maar het is wel een jasje dat echt moet passen. Als het te groot is, vind ik het denk ik niet mooi staan. Ik heb voor Senna maat 92 en die past mooi.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja die ja! Van z8 inderdaad.
Thanks miss sly, hoe vond jij hem qua maat vallen? Ik moet kiezen tussen 92 of 104 namelijk
Die is ook super leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAM
Leuk is dat he?
best irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met kleren
leuk dat t binnen is!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef lily het volgende:
Ik heb de grote bestelling binnen van Name-It.
Ik heb voor maat 92 gekozen en ondanks dat Leah niet thuis is weet ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb. Maat 98 zou echt veel te groot zijn geweest.
Alleen het badpakje is echt lelijk
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef mignonne het volgende:
doe je je meisje showen in al t moois als ze thuis is?
En ik geloof mijn babykleren?!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Wooooh wat gaan jullie snel!! Maar ik ben weer bijgelezen
Lily wat een plaatje is je middelste![]()
Migonne wat een leuke kledingsmaak voor Lena van Claudia en het denkbeeldige jongetje zou ook echt superleuke kleertjes hebben! Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Twinkly ik vind die gekleurde broekjes ook zo leuk, al die kleuren die je laat zien! Had hier laatst een Zara wishlist gepost met zo'n zelfde soort groen broekje erop
Oeh SC, staan wel leuke combi's bij op die plaatjes v jongens die jij liet zien!
Zulke plaatjes van complete outfits geven dan echt wel weer nieuwe ideetjes
Vlindur gewoon kopen die zomerjas! Hup, straks issie weg en heb je erg veel spijt!
En ik ben altijd erg blij met de kledingsmaak van Bodpa![]()
Ideaal dat M. precies een jaar ouder is dan Wolf haha, echt vreselijk veel al overgekocht
Ik vind verder Isabeau altijd leuk gekleed en Niels heeft ook vrijwel altijd erg leuke dingen aan.
Oh en twentemeisje koopt ook altijd zoveel leuks.
Ik heb 2 zomerjasjes v Wolf, eentje die ik toen hier poste uit de zomersale van vorig jaar van de Lief! webshop, en die ene met die krokodillen van de Nextecht superblij mee
Oh en gister een zomer spijkertuinbroekje (zomertuinbroekjesteller staat nu op 3) gescoord voor maar 12,99 bij de Takko, echt zo'n winkel waar ik dacht nooooit iets te gaan kopen
dat heb ik met Evie dr paddenstoelenjasje van Dpam ook meerdere keren gehad iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef lily het volgende:
[..]
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)
ik vind het wel allemaal geslaagd in ieder geval
je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie heeft er Next in huis? Is 12-18 maanden ook echt 86 of moet ik dat risico niet nemen?
Bloed irritant trouwens dat je steeds helemaal in je mandje moet gaan kijken of het er nog is. Allemaal sold out![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Ssserpente het volgende:
Lente en ik hebben vanaf vanmorgen allebei een beige chino.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Ssserpente het volgende:
Echt, Claudia, sinds ik 'ns een foto van je vader heb gezien, moet ik daar bij elke foto van Ivan aan denken.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.
Isa heeft 104/110 en dat bestel ik daar ook aan zomerspul t zit wat ruim maar niet een hele maat ofzo.
dan is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
Heb je bovenaan wel NL aangevinkt? (en de prijzen dus in euro's ziet ipv pound) Want dan zie je als het goed is ook andere maat-aanduiding dan wat jij noemt, je ziet dan niet de leeftijd maar cmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe es een foto?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denken(Geen idee of anderen het ook zien hoor...maar het zit nu eenmaal in mn hoofd
)
Ik was al geschokt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je bovenaan wel NL aangevinkt? (en de prijzen dus in euro's ziet ipv pound) Want dan zie je als het goed is ook andere maat-aanduiding dan wat jij noemt, je ziet dan niet de leeftijd maar cm
Ik heb voor Wolf net een bestelling van daar binnen voor komende zomer en die is in 92-98 en dat heb ik juist gegokt
Ik zou dus voor Puck zijn gegaan voor de 86-92
Leuk dat je spulletjes bewaard zoals schoenen Lily! Ik bewaar ook veel (unisex) leuks voor een eventuele volgende![]()
Wauw, Ivan heeft nog smaak ooken ik heb die foto van jouw vader destijds ook gezien en zie ook de enorme gelijkenis, die ogen/blik!
KDhoe kon ik nou de uberkleertjeskoopster vergeten in mijn ''leuk geklede kinderen'' relaas!
Ik heb nog altijd het Elin jurkje en rompertje hoorEcht zo jammer dat ik niks van je overkopen kan ivm ander geslacht! Maar mocht ik een tweede jongetje krijgen kan ik misschien nog wel de pakjes van Lex overkopen die je dan lang genoeg bewaard hebt en niet meer wilt
![]()
Erg leuk vrouwtje theelepel zo met die laarsjes eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee he, daarom twijfel ik dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou ook geen zwart voor in de zomerperiode kopen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef lily het volgende:
Het vestje staat Ivan mooi, Claudia en wat leuk dat hij het zelf heeft uitgezocht.
De salopet van Senna vind ik ook errrug leuk!
Leah wilde helaas niet passen dus ik wacht er nog maar even mee. Ze heeft wel nog even snel het Frendz jurkje van marktplaats aangehad maar ook die moest direct weer uit dus geen foto helaas. Ze had toevallig een zwarte maillot en zwarte romper met lange mouw aan dus het stond wel heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
doe es een foto?
Lotte!
Noah!
Da's gewoon het perspectief. Op een willekeurige andere foto ziet hij er weer heel mollig uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia, is Ivan gegroeid in de lengte of afgevallen, hij lijkt ineens tenger op die foto hierboven?
Wat een lekker jommetje is het toch en wat is zijn haar mooi!
ja, ik zie het ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door lily op 22-02-2012 08:41:00 ]
ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, z'n haar zit zo leuk nu! En z'n vader begint er flink over te mopperen. Die schuift me elke keer reclamefoldertjes toe van kapsalons in de buurt. Da's zijn manier van oorlog voeren.
ze is nu 2 jaar en 2 maandenquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ach wat lief, hoe oud is ze nu Lily?
Ik zag het inderdaad staan op de zara site.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
blauw, rood & groen is zo 2011 :'D
we gaan over op geel.
[ afbeelding ]
is dat nieuwe oilily jasje voor de zomer niet iets voor jou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik kwam deze tegen, ik vind vooral de middelste echt heel leuk.
Maar wat een geld, bovenste 67, middelste 57 euro en de onderste 94 euro.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik geloof net zo lang als de H&M? ongveer dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad staan op de zara site.
Ben er nog niet uit wat ik er van vind![]()
Ik heb dan ook nog tot maandag/dinsdag om te beslissen..
Mart moet er op zijn verjaardag wel heel hip en 2012 bij lopen natuurlijk
Hoe lang doet zara er meestal over met leveren? Als ik dinsdag bestel heb ik het dan vrijdag in huis? (liefst donderdag al natuurlijk).
Nee, joh! De Zara is best snel. Bij de H&M kan het tijden duren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik geloof net zo lang als de H&M? ongveer dan.
Ja maar H&M is bij mij ook altijd maar 2-3 werkdagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, joh! De Zara is best snel. Bij de H&M kan het tijden duren.
Ik weet alleen niet meer hoe snel, en ik weet dus niet of ik het erop zou durven wagen, ymme.
Die had Wolf in die andere kleurvariant! Echt mega cutequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:57 schreef Aventura het volgende:
Olliewood heeft sale. Ik vind dit pakje zo zoet.
[ afbeelding ]
Kan mijn bonkie allang niet meer in natuurlijk
+1!! Echt een treffende gelijkenis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Ssserpente het volgende:
Echt, Claudia, sinds ik 'ns een foto van je vader heb gezien, moet ik daar bij elke foto van Ivan aan denken.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik kwam deze tegen, ik vind vooral de middelste echt heel leuk.
Maar wat een geld, bovenste 67, middelste 57 euro en de onderste 94 euro.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou dat heeft zeker invloed denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
idd Juud, dat spul van Lief blijft echt supermooi! ik heb ook dingen die Evie heeft gedragen en Liene nu, en je kan echt niet zien dat het gedragen is...
(scheelt misschien ook dat ik alles op 'delicate' was en niets in de droger doe?)
oeh lastig te zeggen, zo te zien hebben beide vestjes een andere pasvorm. Ik vind Zara over het algemeen van iets betere kwaliteit dan H&M. Ook iets duurder maar goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Cathmar het volgende:
Vestjes liefhebbers: hoe verhoudt de kwaliteit (en vorm) van de H&M zich ten opzichte van Zara.
Bv deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2092054%2010103%2066%207173%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
vs
[ afbeelding ]
Idd, Lief spul is hier snel naar de tering hoor, ik koop t zelf ook niet trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou dat heeft zeker invloed denk ik![]()
ik heb van B.'s nicht heel wat Lief! shirtjes gekregen en die zijn wel echt verwassen en versleten, terwijl maar door 1 kind gedragen. Een romper die ik van Poppedein kreeg is dan juist weer heel erg mooi nog <3 maar ik geloof dat die niet zoveel gedragen was.
Auw, mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)IvlET6o2qr7RBYbWoecD mondriaan on happypills
ik net zo; delicate 40 graden, en alles op het wasrek... zelfs de rompers en sokken. Tis iets meer werk, maar de kleertjes blijven echt keurig. Ook bij mijn grote die de maten nu veel langer draagt en ook meer smeert enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef Aventura het volgende:
Ik was de kleertjes ook zorgvuldig. Dwz normaal programma 40 graden, maar daarna hang ik het uit. Droger = nogo. Hier is geen enkel kledingstuk afgedragen, maar ventje is natuurlijk nog maar 7 maanden. En kruipt nog niet
Over Olliewood gesproken, alles van Oilily is in sale (wordt hierboven ook over gesproken).quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die had Wolf in die andere kleurvariant! Echt mega cutehem heb nog wel in bewaarbox zitten.
Bedankt voor de olliewood tip, heb ik al een poos niet meer rondgekeken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier gaat ook niks in de droger. We hebben hem wel, maar hij staat dus echt bijna nooit aan. Sofie haar was gaat op het babyprogramma op 40 graden. Een tijdje terug is er een gmk jumpsuit bij de handdoeken was geglipt, en die is dus op 90 graden meegegaan. Hij was niet eens gekrompen.
Ik denk dat we de droger maar weg gaan doen als er een tweede komt. Hij staat nu op het kamertje wat dan babykamer zou gaan worden (als ik weer zwanger zou worden dan)
Ik heb gister de zomerkleertjes van fietje eens bekeken. Ze heeft al 9 leggings voor de zomer. Die moet ik dus maar niet meer kopen.
Verder denk ik dat ik wat jurkjes maat 74 te koop ga zetten. Ze zullen nu wel enorm te kort zijn. Maar eerst maar even passen nog.
Sokken heb ik ook nog geen vervanging gevonden voor de bambino sokken. Al loopt Sofie bijna nooit meer op haar sokken. Het advies van de fysio was om zo vaak mogelijk de schoenen aan te hebben
Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteitquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik koop best vaak merken, maar dan als ze afgeprijst zijn... en basis best veel H&M. Rompers altijd Hema (ivm de smaller pasvorm).
en wat KD ook zegt; ik geef liever iets meer uit voor een jas of schoenen, want daar lopen ze heeeel veel mee aan. (en ik heb stiekem er geen zin in, dat er heel veel kindjes die ik tegenkom dezelfde jas aanhebben, dus ik koop liefst een jas van bijv DPAM/Lindex/Boden oid..).
Ik heb van Evie nog een hema winterjas, heel leuk hoor, een geblokte rood/roze, maar ik kwam zoveel kindjes tegen die dan dezelfde aan hadden..
Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteit
Ik heb nu dat zwart-wit gestreepte Gap-jurkje van Fietje klaar liggen voor als ze zo uit bed komtquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Die is zo leuk, en heeft ze zo weinig aangehad![]()
ik pas komende dagen de zomerjurkjes even bij dr, dan mail ik je de foto's
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voeringquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
die draagt mn kleine kind nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voering
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef mignonne het volgende:
ik heb net de volledige zomercollectie van mn kind doorgepast en op de foto gezetomg ze heeft zo veel...
ja eerst even terug in de kast gooien want mini is nu helemaal los aan het gaan op die stapel zachtheidquote:
Idemquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie bijna nooit kinderen met dezelfde kleding. Zal wel door mijn merkwaardige smaak komen.
geen idee, SC, waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat rood/witte hemdje op 3e en 4e foto van je laatste post wil ik ook voor Wolf, waar komt dat vandaan??
ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind foto 2en t pakje ook (jumpsuit?) en foto 5.
Hahah allemaal aan de disclaimersquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
geen idee, SC, waar komt het vandaan?
KD hahaja het was hier nog best wel beschaafd maar toen kocht ik een doos van SC en kreeg k weer een tas van B.'s nicht waar voor de verandering best aardig leuks in zat. En toen ontplofte de boel weer
![]()
met kudo's voor jouw spullen, SC, Snoopy, Lishe, Poppedein, Raissa en nog wat users die ik vast vergeet maar waar ik ook kleding van overnam/kreeg.
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef mignonne het volgende:
hehe +1 voor colorblockinghaat.ik hou er ook niet van
voor mezelf niet en voor mn kinders ook niet.
Dat Nijntjespul blijft idd ook mooi hier, jurkjes enzo die wij hebben zijn allemaal nog helemaal prima, terwijl best veel gedragen.
mja volgens mij hebben die offo. ook een andere naam, boilersuit geloof ik ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenkomt door de molo/gmk/duns hype denk ik. Ik vind t echt zo'n speelpakje, strandpakje whatever.
huu nee sorryquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097152%2072002%2091%200468%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar da's ook gelijk het enige
Ja nouja anders krijg ik weer omg omg wat kóóp jij veelquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahah allemaal aan de disclaimersvolgens mij heeft bijna iedereen wel iets van een fokker in huis. alleen voor elin koop ik weinig over ivm grotere maat, heb alleen 2 rokjes van lishe en 2 rokjes van snoopy liggen
Ja ik heb gave cobinatie gevind, vind ik zelf dan hequote:
riempje erom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin & chino's isik heb hier 2 prachtige en 2 hele mooie haremchinoachtige broekjes.. zakken af.
Ze loopt er nu altijd bij als een kleine gangster met r broek zo van r kont gezakt
met een riempje gaat de stof bollen, heeft ze zo'n pompoenkontquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
riempje erom?
ik heb een chino van 3suisses en die is heel mooi, past goed. Te zien op die foto bij de korte broekjes.
nou hops, aan de klusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Nu wil ik ook een meisje.
ja die heb ik natuurlijk ook wel ehquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
(Ik zorg gewoon dat er foto's zijn van de kinderen in 'mijn' lievelingskleertjes :-p)
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Een clic enkellaarsje van de wintercollectie zou dat nog gaan met de lente?
Schoentje is helemaal van leer, niet extra gevoerd.
ja psies dat, daarom bewaar ik ook maar 1 ding per maat. In 50/56 is dat het eerste pakje. In 62/68 heb ik een pyjama in de bewaardoos gestopt en in 74 weet ik het nog niet. Misschien bewaar ik wel niets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg sowieso niets, ventje is de eerste baby in beide families en ook in de gehele vriendenkring. Ik bewaar de leukste kleertjes in dozen, voor ooit, voor mijn zussen, who knows. Er zijn ook al 2 zakken naar humana gegaan. Ik wil niet zoveel spullen bewaren. Dan barsten we ons huis uit!
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!
Cool!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef mrien het volgende:
Keek ik vandaag even in een winkel die ook name it kleding verkoopt,hing dat zwarte jasje daar, maar ook dezelfde maar dan in het rozedie hangt nu hier dus
ik herken dit welquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik heb dus een ander soort raar iets. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet prettig als er teveel in de kast ligt. Dus ondanks dat ik misschien vier planken zou kunnen vullen met vanalles leuks, blijven het tot nu toe steeds twee planken (plankjes in R's geval). Ik wil ook een soort van gehecht raken aan kleding, passend bij die en die periode, zeg maar. En daarvoor moeten ze dan niet teveel hebben en het vooral allemaal regelmatig aan hebben gehad (lees 'veel'). Klinkt misschien geforceerd zo, maar dat is het eigenlijk niet hoor.
Die heb ik hier ook, maar mn spekkie heeft zulke dikke beentjes, ze komen niet over zn kuitjes heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben heel tevreden over de hema kniekousjes!
Wauw!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef miss_sly het volgende:
De Boden bestelling is binnen
[ afbeelding ]
De schoentjes zijn zoo leuken ze zijn lekker stevig en ik denk ruim genoeg om de hele zomer mee te doen
Oh, dat leek me vanzelfsprekend, dat je kijkt naar de lengtemaat waar een leeftijdsaanduiding voor staat. En dan zit je wel goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
best kut eigenlijk![]()
koop gewoon zn lengte maat, niet naar leeftijd.
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellen
't lijkt me wel tof onder een rokje/jurkje met kniekousen erin enzo.
Ja ik heb geen ervaring met halfhoogquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.
Haha, precies. Volgens mij zit hij nu in dezelfde maat als Ivan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef ymme het volgende:
Ik kijk idd naar de lengte![]()
Leeftijd klopt toch meestal niet in Mart zn geval
retour heeft altijd toffe wassingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef Sandous het volgende:
Ik ben nu op zoek naar een baggy achtige broek met elastiekspijpen.. staat er gaaf (had vorig jaar eentje van zara).
Net als die van jou mignonne, (die leuke voor de zomer) alleen zoek ik met lange pijpen
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef ymme het volgende:
98 en shirt soms al 104. Broeken overigens pas net 98, tot een week geleden ging 92 nog net.
Inderdaad hier ook. Moet zo goed als, alle broeken wel een keer omslaan onderaan de pijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.
C&A heeft bijna niks aan tshirtjes online staan en de H&M vind ik dit keer niet zo leuk... (maar misschien komt daar nog wat van..). En de maat.. mja. Hij draagt nu 74/80.. dus 80 minstens. V&D kan ik inderdaad nog wel even kijken, had ik niet aan gedacht!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Welke maat zoek je linda?
Ik heb vorig jaar veel bij h&m en c&a gekocht. Mn zus had veel bij v&d gekocht
ik heb ooit (zie 3,5 jaar geleden) een riem gekocht (terwijl we nooit riemen gebruiken maargoed) en die past ze nu eindelijk.. met studsquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet ook maar eens een riem scoren. En voortaan wat andere modellen uitzoeken.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
C&A heeft bijna niks aan tshirtjes online staan en de H&M vind ik dit keer niet zo leuk... (maar misschien komt daar nog wat van..). En de maat.. mja. Hij draagt nu 74/80.. dus 80 minstens. V&D kan ik inderdaad nog wel even kijken, had ik niet aan gedacht!
Oh die is leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:
dit is toch te leuk
[ afbeelding ]
Ze heeft nu een maat 25 (laag) en die valt volgens mij als een 26 en een maat 27 die als een 27 valt, de laatsten draagt ze sinds een week, en denk dat ze er de zomer ook wel mee vooruit kan. nu met dikke maillot of wollen sokken, van t zomer met kousjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ervaring met halfhoog
Alleen hoog en laag dus.
En wat doe jij dan qua maat voor de zomer gewoon 1 maat groter of 2?
Want iesje heeft standaard 1 maatje groter van Clics, weet niet of uw kiddo dat ook heeft
dappersnapper? want miscchien mot ik die toch maar eens in huis halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
Hier bijna altijd riemen om. Dyon heeft elastische en maakt hm zelf dicht
Ik heb ook dingen zonder streepjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had nog wel iets, maar das allemaal 74. Hoewel er wel een zooi wegkan in 80 trouwens bedenk ik me nu. Dat gaat de zomer niet redden.
Maar.daar.zitten geen streepjes tussen
Heeft ze dan smalle voetjes?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ze heeft nu een maat 25 (laag) en die valt volgens mij als een 26 en een maat 27 die als een 27 valt, de laatsten draagt ze sinds een week, en denk dat ze er de zomer ook wel mee vooruit kan. nu met dikke maillot of wollen sokken, van t zomer met kousjes
Nee ander merk. Ik haal ze hier in een kinderkledingwinkeltje, hangen ze in veel kleuren. Ik zal proberen achter de naam te komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dappersnapper? want miscchien mot ik die toch maar eens in huis halen
Ze heeft lange smalle pootjes lage wreef gelukkig. ballerina's staan belachelijk, alsof ze kangaroepoten heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heeft ze dan smalle voetjes?![]()
Hier heeft ze nu (lange) maat 28 en die zitten goed met beetje ruimte.
Dus dan doen we maar 28
Oh en ze heeft een voet van 16.7
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bewaar nu naar mijn smaak te veel; ik vind het fijn als iemand anders er ook nog plezier van heeft. Ik heb me nu voorgenomen om de kleding gewoon weg te geven aan mensen die langskomen. Scheelt mij gedoe en geeft me hetzelfde plezier, misschien nog wel meer. Het geld is mooi meegenomen, maar ach, we hebben het ook niet echt nodig.
Het verschilt wel bij DPAM DML, ik had voor Saar dat paddenstoelen-winterjasje gekocht en die was echt veel te groot! Ze heeft nu nog steeds de 6MOIS versie aan (ruim!) terwijl ze over 3 weken 1 wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bitterend, DPAM valt ontzettend klein. Die Fransozen houden er echt een rare maatvoering op na. Puck draagt nu 23 mois
ja dat telt niet, als Saar 3 cm groter is dan lex met zijn 4 mnd en een weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het verschilt wel bij DPAM DML, ik had voor Saar dat paddenstoelen-winterjasje gekocht en die was echt veel te groot! Ze heeft nu nog steeds de 6MOIS versie aan (ruim!) terwijl ze over 3 weken 1 wordt.
wat versta je onder leuke leggings? en in de regel is het hier zo, legging of maillot, 2 maten groterquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wow Mignonne wat heb je veel leuks!
Kim is ineens in de fase van alleen maar rokjes en jurkjes aan willen. Dat was lang geleden! nu weet ik iig alvast dat ze van de zomer minstens 2 jurkjes en 2 rokjes nodig heeft, die zijn dan zeker te kort!
De leggings die ze nu heeft (110-116) worden ook wel wat krap. Waar heb je ook alweer leuke leggings? Hema weet ik iig. Bij zeeman soms ook wel, maar die maten zijn soms zo raar.
Ja dat had ik al eens gelezen hier ja maar bitterend zei dat haar 3 mdn baby al in de 6 mois zat. Ik las het een beetje als mijn kind moet een reusje zijn maar dat valt bij DPAM wel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 08:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het verschilt wel bij DPAM DML, ik had voor Saar dat paddenstoelen-winterjasje gekocht en die was echt veel te groot! Ze heeft nu nog steeds de 6MOIS versie aan (ruim!) terwijl ze over 3 weken 1 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |