Die heb ik hier ook, maar mn spekkie heeft zulke dikke beentjes, ze komen niet over zn kuitjes heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben heel tevreden over de hema kniekousjes!
Wauw!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef miss_sly het volgende:
De Boden bestelling is binnen
[ afbeelding ]
De schoentjes zijn zoo leuken ze zijn lekker stevig en ik denk ruim genoeg om de hele zomer mee te doen
Oh, dat leek me vanzelfsprekend, dat je kijkt naar de lengtemaat waar een leeftijdsaanduiding voor staat. En dan zit je wel goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
best kut eigenlijk![]()
koop gewoon zn lengte maat, niet naar leeftijd.
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellen
't lijkt me wel tof onder een rokje/jurkje met kniekousen erin enzo.
Ja ik heb geen ervaring met halfhoogquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.
Haha, precies. Volgens mij zit hij nu in dezelfde maat als Ivan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef ymme het volgende:
Ik kijk idd naar de lengte![]()
Leeftijd klopt toch meestal niet in Mart zn geval
retour heeft altijd toffe wassingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef Sandous het volgende:
Ik ben nu op zoek naar een baggy achtige broek met elastiekspijpen.. staat er gaaf (had vorig jaar eentje van zara).
Net als die van jou mignonne, (die leuke voor de zomer) alleen zoek ik met lange pijpen
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef ymme het volgende:
98 en shirt soms al 104. Broeken overigens pas net 98, tot een week geleden ging 92 nog net.
Inderdaad hier ook. Moet zo goed als, alle broeken wel een keer omslaan onderaan de pijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.
C&A heeft bijna niks aan tshirtjes online staan en de H&M vind ik dit keer niet zo leuk... (maar misschien komt daar nog wat van..). En de maat.. mja. Hij draagt nu 74/80.. dus 80 minstens. V&D kan ik inderdaad nog wel even kijken, had ik niet aan gedacht!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Welke maat zoek je linda?
Ik heb vorig jaar veel bij h&m en c&a gekocht. Mn zus had veel bij v&d gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |