nou hops, aan de klusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Nu wil ik ook een meisje.
ja die heb ik natuurlijk ook wel ehquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
(Ik zorg gewoon dat er foto's zijn van de kinderen in 'mijn' lievelingskleertjes :-p)
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Een clic enkellaarsje van de wintercollectie zou dat nog gaan met de lente?
Schoentje is helemaal van leer, niet extra gevoerd.
ja psies dat, daarom bewaar ik ook maar 1 ding per maat. In 50/56 is dat het eerste pakje. In 62/68 heb ik een pyjama in de bewaardoos gestopt en in 74 weet ik het nog niet. Misschien bewaar ik wel niets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg sowieso niets, ventje is de eerste baby in beide families en ook in de gehele vriendenkring. Ik bewaar de leukste kleertjes in dozen, voor ooit, voor mijn zussen, who knows. Er zijn ook al 2 zakken naar humana gegaan. Ik wil niet zoveel spullen bewaren. Dan barsten we ons huis uit!
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!
Cool!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef mrien het volgende:
Keek ik vandaag even in een winkel die ook name it kleding verkoopt,hing dat zwarte jasje daar, maar ook dezelfde maar dan in het rozedie hangt nu hier dus
ik herken dit welquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik heb dus een ander soort raar iets. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet prettig als er teveel in de kast ligt. Dus ondanks dat ik misschien vier planken zou kunnen vullen met vanalles leuks, blijven het tot nu toe steeds twee planken (plankjes in R's geval). Ik wil ook een soort van gehecht raken aan kleding, passend bij die en die periode, zeg maar. En daarvoor moeten ze dan niet teveel hebben en het vooral allemaal regelmatig aan hebben gehad (lees 'veel'). Klinkt misschien geforceerd zo, maar dat is het eigenlijk niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |