abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108274721
quote:
12s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je wordt bedankt. Nu wil ik ook een meisje.
nou hops, aan de klus :7 :+

Groofs ik snap wel wat je bedoelt. Maar ondanks dat er hier nu erg veel ligt, hecht ik me evengoed aan kleding en zijn er duidelijke favorieten die veel meer gedragen worden dan anderen. Ik bewaar ook uit iedere maat 1 of 2 kledingstukken die ik gewoon echt niet weg kan doen omdat er teveel herinneringen aan zitten. Meer dan dat wil ik niet bewaren omdat ik anders alles wel kan bewaren :')

Het scheelt trouwens wel dat ik weet dat er nog een kind mee moet doen, ik vind het wel een fijn idee als niet alles tot de draad versleten en afgedragen is, maar dat mn andere kind er ook nog een rond leuk bijloopt zeg maar :P

en die grote van mij is een liefje O+ maar ook heus echt wel eens vervelend hoor :X
:)
pi_108274769
ohja en ik ga juist voor sandaaltjes deze zomer O+

mn zwager zit in LA op het moment voor werk dus ik heb opties om iets uit de USA te bestellen. Als iemand nog tips heeft... c_/ behalve SKR want die staat al hoog op t verlanglijstje
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:46:23 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108274805
ik hecht eigenlijk helemaal niet aan kleding, ook niet bij mezelf.
Dan gaan er weer zakken weg en komt er weer bij.

Ik raak snel ergens op uitgekeken.
pi_108274842
Wat een lieve schoentjes, miss!

Mignonne, goede collectie! :o _O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108274982
Ik begin nu pas langzaam afscheid te nemen van de kleertjes van de babytijd van allebei. Het rouleert hier allemaal in de familie en ik vind het oprecht fijn om dan weer een nichtje in S haar truitje/broekje/jurkje te zien. En steeds was ik stiekem blij als de zak met leenspul weer terugkwam omdat de kleine er daar dan weer uitgegroeid was.

Nu pas merk ik dat het me minder begint te boeien waar het spul is. En ik wil persé niet zo'n bewaardoos zijn. Ik vind dat zo ook weer zo vreselijk, dat altijd maar alles willen bewaren (die neiging voel ik dan wel nl).
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:55:37 #231
298315 SacreCoeur
pi_108275220
iesje is de jongste en (op 1 ander meisje na) de rest zijn jongens.
dus niets rouleert hier en ik krijg ook niets.
ik geef wel weer veel en dan is het wel leuk om foto's te zien van die kindjes enzo.

van de babytijd heb ik 1 jumpsuit en verder helemaal niets.
alles ligt ergens in Afrika :P
pi_108275368
oh ik bewaar wel een aantal dingen waar ik echt geen afstand van kan doen.
rouleren doe ik nauwelijks, er is ten eerste niemand onder vrienden/familie die een dochter van die leeftijd hebben, ten tweede is het geld wat verkopen opbrengt harder nodig, daar koop ik weer nieuwe dingen van.
pi_108275442
(Ik zorg gewoon dat er foto's zijn van de kinderen in 'mijn' lievelingskleertjes :-p)
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:03:01 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108275532
Ik krijg sowieso niets, ventje is de eerste baby in beide families en ook in de gehele vriendenkring. Ik bewaar de leukste kleertjes in dozen, voor ooit, voor mijn zussen, who knows. Er zijn ook al 2 zakken naar humana gegaan. Ik wil niet zoveel spullen bewaren. Dan barsten we ons huis uit!
pi_108275541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
(Ik zorg gewoon dat er foto's zijn van de kinderen in 'mijn' lievelingskleertjes :-p)
ja die heb ik natuurlijk ook wel eh :P
pi_108275569
Mignonne :D Je meissie en dr collectie O+

Ik ga er hier geen foto's van maken hoor, maar ik heb een goed excuus dat er al een aardige zomercollectie klaar ligt/hangt....de hele zomercollectie van Kyllian kan Dyon gewoon weer aan (toch wel handig dat ze van nov en dec zijn). Natuurlijk wil je dan ook wel wat nieuwe dingen erbij, dus tja te veel kleding straks....
pi_108275595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Een clic enkellaarsje van de wintercollectie zou dat nog gaan met de lente?
Schoentje is helemaal van leer, niet extra gevoerd.
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!
pi_108275659
oh en ik krijg ook niets, maar kan nu wel evt doorschuiven naar t teenmombroedsel :')
pi_108275751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg sowieso niets, ventje is de eerste baby in beide families en ook in de gehele vriendenkring. Ik bewaar de leukste kleertjes in dozen, voor ooit, voor mijn zussen, who knows. Er zijn ook al 2 zakken naar humana gegaan. Ik wil niet zoveel spullen bewaren. Dan barsten we ons huis uit!
ja psies dat, daarom bewaar ik ook maar 1 ding per maat. In 50/56 is dat het eerste pakje. In 62/68 heb ik een pyjama in de bewaardoos gestopt en in 74 weet ik het nog niet. Misschien bewaar ik wel niets.

Ik heb een doos voor allebei de meisjes, daar bewaar ik dus dit soort dingen in, een verjaarskaart, de eerste kleertjes en schoentjes, een shirtje wat ze vaak droegen, af en toe doe ik er een briefje in waar iets over hen opstaat. En dingen zoals een leuk knutseltje ofzo. Als ze zelf kinderen krijgen dan geef ik ze die doos.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:07:57 #240
298315 SacreCoeur
pi_108275786
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellen :P

't lijkt me wel tof onder een rokje/jurkje met kniekousen erin enzo.
pi_108275836
Ik krijg wel een doorschuiftoestand maar, en dit zal wel snobistisch klinken :X , het meeste daarvan hoeft voor mij niet zo; met gaten en vlekken erin enzo, dat soort toestanden. Ik spuug zeker niet in tweedehands, daar hou ik wel van, maar ik heb wel graag dat ze verzorgd voor de dag komen.
pi_108275978
Ik bewaar nu naar mijn smaak te veel; ik vind het fijn als iemand anders er ook nog plezier van heeft. Ik heb me nu voorgenomen om de kleding gewoon weg te geven aan mensen die langskomen. Scheelt mij gedoe en geeft me hetzelfde plezier, misschien nog wel meer. Het geld is mooi meegenomen, maar ach, we hebben het ook niet echt nodig.
pi_108276672
Keek ik vandaag even in een winkel die ook name it kleding verkoopt,hing dat zwarte jasje daar, maar ook dezelfde maar dan in het roze :D die hangt nu hier dus *O*
pi_108276706
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef mrien het volgende:
Keek ik vandaag even in een winkel die ook name it kleding verkoopt,hing dat zwarte jasje daar, maar ook dezelfde maar dan in het roze :D die hangt nu hier dus *O*
Cool!
pi_108276865
Mignonne, wat een garderobe voor je dame :D zoveel hebben wij niet en ook op hoogtijdagen nooit gehad. Zitten echt hele leuke dingetjes tussen!

Ik bewaar nu eigenlijk niets meer. Heb haar eerste pakje en ik geloof twee jurkjes uit de eerste tijd, en de rest is weg. Ik hecht ook niet aan de kleertjes zelf, eigenlijk, en van de echt leuke dingen zijn ook wel foto's.

De schoentjes zijn leuk, hè? Ik denk ook dat ze lekker lopen. Ze wilde ze ook meteen passen en vindt ze zelf ook erg leuk. Gebeurt niet meer altijd :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108276924
Ow en kleding, Lotte heeft echt te veel in de kast momenteel, moet echt even opruimen daarin
pi_108277137
ontzettend leuke tuniek, miss_sly!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik heb dus een ander soort raar iets. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet prettig als er teveel in de kast ligt. Dus ondanks dat ik misschien vier planken zou kunnen vullen met vanalles leuks, blijven het tot nu toe steeds twee planken (plankjes in R's geval). Ik wil ook een soort van gehecht raken aan kleding, passend bij die en die periode, zeg maar. En daarvoor moeten ze dan niet teveel hebben en het vooral allemaal regelmatig aan hebben gehad (lees 'veel'). Klinkt misschien geforceerd zo, maar dat is het eigenlijk niet hoor. :o
ik herken dit wel
ik word er ook onrustig van, teveel...enzo (en dat maal 3 nog)
pi_108277354
leuk spul, mignonne :)
je meisje is ook zo leuk O+

ik heb echt zin in zomer
pi_108277542
Hoe valt de zara qua maat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')