ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind foto 2en t pakje ook (jumpsuit?) en foto 5.
Hahah allemaal aan de disclaimersquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
geen idee, SC, waar komt het vandaan?
KD hahaja het was hier nog best wel beschaafd maar toen kocht ik een doos van SC en kreeg k weer een tas van B.'s nicht waar voor de verandering best aardig leuks in zat. En toen ontplofte de boel weer
![]()
met kudo's voor jouw spullen, SC, Snoopy, Lishe, Poppedein, Raissa en nog wat users die ik vast vergeet maar waar ik ook kleding van overnam/kreeg.
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef mignonne het volgende:
hehe +1 voor colorblockinghaat.ik hou er ook niet van
voor mezelf niet en voor mn kinders ook niet.
Dat Nijntjespul blijft idd ook mooi hier, jurkjes enzo die wij hebben zijn allemaal nog helemaal prima, terwijl best veel gedragen.
mja volgens mij hebben die offo. ook een andere naam, boilersuit geloof ik ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenkomt door de molo/gmk/duns hype denk ik. Ik vind t echt zo'n speelpakje, strandpakje whatever.
huu nee sorryquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097152%2072002%2091%200468%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar da's ook gelijk het enige
Ja nouja anders krijg ik weer omg omg wat kóóp jij veelquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahah allemaal aan de disclaimersvolgens mij heeft bijna iedereen wel iets van een fokker in huis. alleen voor elin koop ik weinig over ivm grotere maat, heb alleen 2 rokjes van lishe en 2 rokjes van snoopy liggen
Ja ik heb gave cobinatie gevind, vind ik zelf dan hequote:
riempje erom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin & chino's isik heb hier 2 prachtige en 2 hele mooie haremchinoachtige broekjes.. zakken af.
Ze loopt er nu altijd bij als een kleine gangster met r broek zo van r kont gezakt
met een riempje gaat de stof bollen, heeft ze zo'n pompoenkontquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
riempje erom?
ik heb een chino van 3suisses en die is heel mooi, past goed. Te zien op die foto bij de korte broekjes.
nou hops, aan de klusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt bedankt. Nu wil ik ook een meisje.
ja die heb ik natuurlijk ook wel ehquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
(Ik zorg gewoon dat er foto's zijn van de kinderen in 'mijn' lievelingskleertjes :-p)
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Een clic enkellaarsje van de wintercollectie zou dat nog gaan met de lente?
Schoentje is helemaal van leer, niet extra gevoerd.
ja psies dat, daarom bewaar ik ook maar 1 ding per maat. In 50/56 is dat het eerste pakje. In 62/68 heb ik een pyjama in de bewaardoos gestopt en in 74 weet ik het nog niet. Misschien bewaar ik wel niets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg sowieso niets, ventje is de eerste baby in beide families en ook in de gehele vriendenkring. Ik bewaar de leukste kleertjes in dozen, voor ooit, voor mijn zussen, who knows. Er zijn ook al 2 zakken naar humana gegaan. Ik wil niet zoveel spullen bewaren. Dan barsten we ons huis uit!
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echtwel ! ik heb nog 1 paar staan voor de lente!
Cool!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef mrien het volgende:
Keek ik vandaag even in een winkel die ook name it kleding verkoopt,hing dat zwarte jasje daar, maar ook dezelfde maar dan in het rozedie hangt nu hier dus
ik herken dit welquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik heb dus een ander soort raar iets. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet prettig als er teveel in de kast ligt. Dus ondanks dat ik misschien vier planken zou kunnen vullen met vanalles leuks, blijven het tot nu toe steeds twee planken (plankjes in R's geval). Ik wil ook een soort van gehecht raken aan kleding, passend bij die en die periode, zeg maar. En daarvoor moeten ze dan niet teveel hebben en het vooral allemaal regelmatig aan hebben gehad (lees 'veel'). Klinkt misschien geforceerd zo, maar dat is het eigenlijk niet hoor.
Die heb ik hier ook, maar mn spekkie heeft zulke dikke beentjes, ze komen niet over zn kuitjes heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben heel tevreden over de hema kniekousjes!
Wauw!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef miss_sly het volgende:
De Boden bestelling is binnen
[ afbeelding ]
De schoentjes zijn zoo leuken ze zijn lekker stevig en ik denk ruim genoeg om de hele zomer mee te doen
Oh, dat leek me vanzelfsprekend, dat je kijkt naar de lengtemaat waar een leeftijdsaanduiding voor staat. En dan zit je wel goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
best kut eigenlijk![]()
koop gewoon zn lengte maat, niet naar leeftijd.
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dat echt halfhoog of echt laag enkel, ik twijfel tussen 2 modellen
't lijkt me wel tof onder een rokje/jurkje met kniekousen erin enzo.
Ja ik heb geen ervaring met halfhoogquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb halfhoge en enkel, maar die enkellaarsjes lijken me juist weer te dik/warm, die hogere zijn van veel dunner leer.
Haha, precies. Volgens mij zit hij nu in dezelfde maat als Ivan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef ymme het volgende:
Ik kijk idd naar de lengte![]()
Leeftijd klopt toch meestal niet in Mart zn geval
retour heeft altijd toffe wassingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef Sandous het volgende:
Ik ben nu op zoek naar een baggy achtige broek met elastiekspijpen.. staat er gaaf (had vorig jaar eentje van zara).
Net als die van jou mignonne, (die leuke voor de zomer) alleen zoek ik met lange pijpen
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef ymme het volgende:
98 en shirt soms al 104. Broeken overigens pas net 98, tot een week geleden ging 92 nog net.
Inderdaad hier ook. Moet zo goed als, alle broeken wel een keer omslaan onderaan de pijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Al vind ik veel broeken maat 98 nog wel heel groot.
C&A heeft bijna niks aan tshirtjes online staan en de H&M vind ik dit keer niet zo leuk... (maar misschien komt daar nog wat van..). En de maat.. mja. Hij draagt nu 74/80.. dus 80 minstens. V&D kan ik inderdaad nog wel even kijken, had ik niet aan gedacht!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Welke maat zoek je linda?
Ik heb vorig jaar veel bij h&m en c&a gekocht. Mn zus had veel bij v&d gekocht
ik heb ooit (zie 3,5 jaar geleden) een riem gekocht (terwijl we nooit riemen gebruiken maargoed) en die past ze nu eindelijk.. met studsquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet ook maar eens een riem scoren. En voortaan wat andere modellen uitzoeken.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
C&A heeft bijna niks aan tshirtjes online staan en de H&M vind ik dit keer niet zo leuk... (maar misschien komt daar nog wat van..). En de maat.. mja. Hij draagt nu 74/80.. dus 80 minstens. V&D kan ik inderdaad nog wel even kijken, had ik niet aan gedacht!
Oh die is leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:
dit is toch te leuk
[ afbeelding ]
Ze heeft nu een maat 25 (laag) en die valt volgens mij als een 26 en een maat 27 die als een 27 valt, de laatsten draagt ze sinds een week, en denk dat ze er de zomer ook wel mee vooruit kan. nu met dikke maillot of wollen sokken, van t zomer met kousjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ervaring met halfhoog
Alleen hoog en laag dus.
En wat doe jij dan qua maat voor de zomer gewoon 1 maat groter of 2?
Want iesje heeft standaard 1 maatje groter van Clics, weet niet of uw kiddo dat ook heeft
dappersnapper? want miscchien mot ik die toch maar eens in huis halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
Hier bijna altijd riemen om. Dyon heeft elastische en maakt hm zelf dicht
Ik heb ook dingen zonder streepjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had nog wel iets, maar das allemaal 74. Hoewel er wel een zooi wegkan in 80 trouwens bedenk ik me nu. Dat gaat de zomer niet redden.
Maar.daar.zitten geen streepjes tussen
Heeft ze dan smalle voetjes?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ze heeft nu een maat 25 (laag) en die valt volgens mij als een 26 en een maat 27 die als een 27 valt, de laatsten draagt ze sinds een week, en denk dat ze er de zomer ook wel mee vooruit kan. nu met dikke maillot of wollen sokken, van t zomer met kousjes
Nee ander merk. Ik haal ze hier in een kinderkledingwinkeltje, hangen ze in veel kleuren. Ik zal proberen achter de naam te komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dappersnapper? want miscchien mot ik die toch maar eens in huis halen
Ze heeft lange smalle pootjes lage wreef gelukkig. ballerina's staan belachelijk, alsof ze kangaroepoten heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heeft ze dan smalle voetjes?![]()
Hier heeft ze nu (lange) maat 28 en die zitten goed met beetje ruimte.
Dus dan doen we maar 28
Oh en ze heeft een voet van 16.7
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bewaar nu naar mijn smaak te veel; ik vind het fijn als iemand anders er ook nog plezier van heeft. Ik heb me nu voorgenomen om de kleding gewoon weg te geven aan mensen die langskomen. Scheelt mij gedoe en geeft me hetzelfde plezier, misschien nog wel meer. Het geld is mooi meegenomen, maar ach, we hebben het ook niet echt nodig.
Het verschilt wel bij DPAM DML, ik had voor Saar dat paddenstoelen-winterjasje gekocht en die was echt veel te groot! Ze heeft nu nog steeds de 6MOIS versie aan (ruim!) terwijl ze over 3 weken 1 wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bitterend, DPAM valt ontzettend klein. Die Fransozen houden er echt een rare maatvoering op na. Puck draagt nu 23 mois
ja dat telt niet, als Saar 3 cm groter is dan lex met zijn 4 mnd en een weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het verschilt wel bij DPAM DML, ik had voor Saar dat paddenstoelen-winterjasje gekocht en die was echt veel te groot! Ze heeft nu nog steeds de 6MOIS versie aan (ruim!) terwijl ze over 3 weken 1 wordt.
wat versta je onder leuke leggings? en in de regel is het hier zo, legging of maillot, 2 maten groterquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wow Mignonne wat heb je veel leuks!
Kim is ineens in de fase van alleen maar rokjes en jurkjes aan willen. Dat was lang geleden! nu weet ik iig alvast dat ze van de zomer minstens 2 jurkjes en 2 rokjes nodig heeft, die zijn dan zeker te kort!
De leggings die ze nu heeft (110-116) worden ook wel wat krap. Waar heb je ook alweer leuke leggings? Hema weet ik iig. Bij zeeman soms ook wel, maar die maten zijn soms zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |