ik net zo; delicate 40 graden, en alles op het wasrek... zelfs de rompers en sokken. Tis iets meer werk, maar de kleertjes blijven echt keurig. Ook bij mijn grote die de maten nu veel langer draagt en ook meer smeert enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef Aventura het volgende:
Ik was de kleertjes ook zorgvuldig. Dwz normaal programma 40 graden, maar daarna hang ik het uit. Droger = nogo. Hier is geen enkel kledingstuk afgedragen, maar ventje is natuurlijk nog maar 7 maanden. En kruipt nog niet
Over Olliewood gesproken, alles van Oilily is in sale (wordt hierboven ook over gesproken).quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die had Wolf in die andere kleurvariant! Echt mega cutehem heb nog wel in bewaarbox zitten.
Bedankt voor de olliewood tip, heb ik al een poos niet meer rondgekeken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier gaat ook niks in de droger. We hebben hem wel, maar hij staat dus echt bijna nooit aan. Sofie haar was gaat op het babyprogramma op 40 graden. Een tijdje terug is er een gmk jumpsuit bij de handdoeken was geglipt, en die is dus op 90 graden meegegaan. Hij was niet eens gekrompen.
Ik denk dat we de droger maar weg gaan doen als er een tweede komt. Hij staat nu op het kamertje wat dan babykamer zou gaan worden (als ik weer zwanger zou worden dan)
Ik heb gister de zomerkleertjes van fietje eens bekeken. Ze heeft al 9 leggings voor de zomer. Die moet ik dus maar niet meer kopen.
Verder denk ik dat ik wat jurkjes maat 74 te koop ga zetten. Ze zullen nu wel enorm te kort zijn. Maar eerst maar even passen nog.
Sokken heb ik ook nog geen vervanging gevonden voor de bambino sokken. Al loopt Sofie bijna nooit meer op haar sokken. Het advies van de fysio was om zo vaak mogelijk de schoenen aan te hebben
Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteitquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik koop best vaak merken, maar dan als ze afgeprijst zijn... en basis best veel H&M. Rompers altijd Hema (ivm de smaller pasvorm).
en wat KD ook zegt; ik geef liever iets meer uit voor een jas of schoenen, want daar lopen ze heeeel veel mee aan. (en ik heb stiekem er geen zin in, dat er heel veel kindjes die ik tegenkom dezelfde jas aanhebben, dus ik koop liefst een jas van bijv DPAM/Lindex/Boden oid..).
Ik heb van Evie nog een hema winterjas, heel leuk hoor, een geblokte rood/roze, maar ik kwam zoveel kindjes tegen die dan dezelfde aan hadden..
Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteit
Ik heb nu dat zwart-wit gestreepte Gap-jurkje van Fietje klaar liggen voor als ze zo uit bed komtquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Die is zo leuk, en heeft ze zo weinig aangehad![]()
ik pas komende dagen de zomerjurkjes even bij dr, dan mail ik je de foto's
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voeringquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
die draagt mn kleine kind nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voering
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef mignonne het volgende:
ik heb net de volledige zomercollectie van mn kind doorgepast en op de foto gezetomg ze heeft zo veel...
ja eerst even terug in de kast gooien want mini is nu helemaal los aan het gaan op die stapel zachtheidquote:
Idemquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie bijna nooit kinderen met dezelfde kleding. Zal wel door mijn merkwaardige smaak komen.
geen idee, SC, waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat rood/witte hemdje op 3e en 4e foto van je laatste post wil ik ook voor Wolf, waar komt dat vandaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |