abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108264878
en mijn grote wil in huis gewoon geen sokken aan ;) dus daar maakt het niet zoveel uit welke sokken ik koop :) haha
(en liefst loopt ze ook broekloos rond... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108264919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef Aventura het volgende:
Ik was de kleertjes ook zorgvuldig. Dwz normaal programma 40 graden, maar daarna hang ik het uit. Droger = nogo. Hier is geen enkel kledingstuk afgedragen, maar ventje is natuurlijk nog maar 7 maanden. En kruipt nog niet :P
ik net zo; delicate 40 graden, en alles op het wasrek... zelfs de rompers en sokken. Tis iets meer werk, maar de kleertjes blijven echt keurig. Ook bij mijn grote die de maten nu veel langer draagt en ook meer smeert enzo ;)
pi_108265011
Wij hebben geen droger en ik was het op 30 graden tenzij er echte poepvlekken e.d. in zitten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:31:23 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108265073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die had Wolf in die andere kleurvariant! Echt mega cute O+ hem heb nog wel in bewaarbox zitten.
Bedankt voor de olliewood tip, heb ik al een poos niet meer rondgekeken
Over Olliewood gesproken, alles van Oilily is in sale (wordt hierboven ook over gesproken).
Ik vind het normaalgesproken niet mooi, teveel blommetjes, maar ik vind dat rompertje dus erg leuk, en dit broekje ook. Een jeans van joggingstof, lijkt me erg fijn zitten. *creditcard tevoorschijn haalt

pi_108265127
Hier gaat ook niks in de droger. We hebben hem wel, maar hij staat dus echt bijna nooit aan. Sofie haar was gaat op het babyprogramma op 40 graden. Een tijdje terug is er een gmk jumpsuit bij de handdoeken was geglipt, en die is dus op 90 graden meegegaan. Hij was niet eens gekrompen.

Ik denk dat we de droger maar weg gaan doen als er een tweede komt. Hij staat nu op het kamertje wat dan babykamer zou gaan worden (als ik weer zwanger zou worden dan)

Ik heb gister de zomerkleertjes van fietje eens bekeken. Ze heeft al 9 leggings voor de zomer. Die moet ik dus maar niet meer kopen.
Verder denk ik dat ik wat jurkjes maat 74 te koop ga zetten. Ze zullen nu wel enorm te kort zijn. Maar eerst maar even passen nog.

Sokken heb ik ook nog geen vervanging gevonden voor de bambino sokken. Al loopt Sofie bijna nooit meer op haar sokken. Het advies van de fysio was om zo vaak mogelijk de schoenen aan te hebben
*poef* nu is het weg
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:33:38 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108265168
Over veel geld uitgeven, ik probeer ook wel kwaliteit te kopen. Op MP vind ik nog weleens wat moois. Laatst had ik nog een heel pakket Little Labelkleertjes gescoord. 3 longsleeves, een shirtje en een broekje. Erg mooie basics die overal mee te combineren zijn.
pi_108265506
en qua wassen, alles op 40 graden, en dure kleding op de lijn, goedkope in de droger, dat dan weer wel :'(
en ik combineer goedkoop met duurzaam, maar merkrompers of eh maillots vind ik idioot. Een dure jas of schoenen vind ik dan wel weer oke, die dragen ze elke dag en moeten lekker stevig en warm zijn :) en dan nog 36 paar goedkope uitverkoopballerina's gympen en laarsjes :+
pi_108265613
ik koop best vaak merken, maar dan als ze afgeprijst zijn... en basis best veel H&M. Rompers altijd Hema (ivm de smaller pasvorm).
en wat KD ook zegt; ik geef liever iets meer uit voor een jas of schoenen, want daar lopen ze heeeel veel mee aan. (en ik heb stiekem er geen zin in, dat er heel veel kindjes die ik tegenkom dezelfde jas aanhebben, dus ik koop liefst een jas van bijv DPAM/Lindex/Boden oid..).
Ik heb van Evie nog een hema winterjas, heel leuk hoor, een geblokte rood/roze, maar ik kwam zoveel kindjes tegen die dan dezelfde aan hadden..
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:45:57 #169
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108265626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier gaat ook niks in de droger. We hebben hem wel, maar hij staat dus echt bijna nooit aan. Sofie haar was gaat op het babyprogramma op 40 graden. Een tijdje terug is er een gmk jumpsuit bij de handdoeken was geglipt, en die is dus op 90 graden meegegaan. Hij was niet eens gekrompen.

Ik denk dat we de droger maar weg gaan doen als er een tweede komt. Hij staat nu op het kamertje wat dan babykamer zou gaan worden (als ik weer zwanger zou worden dan)

Ik heb gister de zomerkleertjes van fietje eens bekeken. Ze heeft al 9 leggings voor de zomer. Die moet ik dus maar niet meer kopen.
Verder denk ik dat ik wat jurkjes maat 74 te koop ga zetten. Ze zullen nu wel enorm te kort zijn. Maar eerst maar even passen nog.

Sokken heb ik ook nog geen vervanging gevonden voor de bambino sokken. Al loopt Sofie bijna nooit meer op haar sokken. Het advies van de fysio was om zo vaak mogelijk de schoenen aan te hebben
*O* jurkjes in maat 74, zien! :)

Hier ook geen babywas in de droger, daar blijft het wel veel mooier van.
pi_108265919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik koop best vaak merken, maar dan als ze afgeprijst zijn... en basis best veel H&M. Rompers altijd Hema (ivm de smaller pasvorm).
en wat KD ook zegt; ik geef liever iets meer uit voor een jas of schoenen, want daar lopen ze heeeel veel mee aan. (en ik heb stiekem er geen zin in, dat er heel veel kindjes die ik tegenkom dezelfde jas aanhebben, dus ik koop liefst een jas van bijv DPAM/Lindex/Boden oid..).
Ik heb van Evie nog een hema winterjas, heel leuk hoor, een geblokte rood/roze, maar ik kwam zoveel kindjes tegen die dan dezelfde aan hadden..
Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteit
pi_108265947
Was niet in de droger doen? Dat nooit!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108266027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, als veel anderen het hebben dan vind ik er niet veel meer aan, beetje elitair of misschien wel gewoon mijn creativiteit
Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.
*poef* nu is het weg
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:57 #173
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108266110
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo leuk om hier in v&a kleertjes te kopen. Dan is het van wat eerder. Zo krijg ik enorm veel complimenten op 2 badpakjes die ik van hier heb.
Ik heb nu dat zwart-wit gestreepte Gap-jurkje van Fietje klaar liggen voor als ze zo uit bed komt O+, ben benieuwd hoe het staat!
pi_108266282
Die is zo leuk, en heeft ze zo weinig aangehad :N

ik pas komende dagen de zomerjurkjes even bij dr, dan mail ik je de foto's
*poef* nu is het weg
pi_108266363
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
pi_108266479
Zoveel meisjes kom ik ook weer niet echt tegen. Bij de gastouder zijn alleen maar jongetjes, en in de familie ook.

De buurvrouw heeft wel een meisje, maar die heeft dan weer een boel oude kleren van Fietje
*poef* nu is het weg
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:07:55 #177
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_108266522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Die is zo leuk, en heeft ze zo weinig aangehad :N

ik pas komende dagen de zomerjurkjes even bij dr, dan mail ik je de foto's
*O*
pi_108266660
Dussss, ik blij dat k een meisje krijg, want kopen kopen kopen... Zie k gewoon niks dat k leuk genoeg vind... Of te felle kleuren, of te tuttig enz. zo vond k online spullen van noppies bv wel leuk maar in t echt niet zo heel erg. er staan een soort autoachtigen op en dat vind k stom voor mn dochter. Plus de kleur roze vind k te roze....
pi_108266764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voering :D
pi_108267017
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voering :D
die draagt mn kleine kind nog steeds :+
en met dank aan jouw jasje waar haar naam in stond draagt ze hem aankomende winter wsl weer :') :D

ik heb net de volledige zomercollectie van mn kind doorgepast en op de foto gezet _O- omg ze heeft zo veel...
en ik heb gewoon nog niets nieuw gekocht! ohja nee das niet waar, 1 jurkje, maar de rest is allemaal voornamelijk met dank aan SC O+ die kleertjes zijn zo leuk! En dingen die ik op de groei had gekocht uit de sale van H&M, hemdjes enzo.
:)
pi_108267036
Ik zie bijna nooit kinderen met dezelfde kleding. Zal wel door mijn merkwaardige smaak komen.
pi_108267057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef mignonne het volgende:

ik heb net de volledige zomercollectie van mn kind doorgepast en op de foto gezet _O- omg ze heeft zo veel...
:D!

Zien!
pi_108267095
Ik keek net even in fietje dr kast. Ze heeft ook gewoon al 4 zomerjassen. Waarvan 1 nieuw gekocht in de uitverkoop vorig jaar O-) ....
*poef* nu is het weg
pi_108267097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

Zien!
ja eerst even terug in de kast gooien want mini is nu helemaal los aan het gaan op die stapel zachtheid :')

en ik zie best vaak kindjes met eenzelfde iets, maar tegelijk krijg ik ook best veel complimentjes over hoe maxi en mini erbij lopen. Terwijl ik het zelf allemaal niet zo bijzonder vind allemaal eigenlijk.
pi_108267277
op de kinderopvang zie ik natuurlijk best veel kindjes tegelijk, en dan zie je wel vaak dezelfde dingen voorbij komen :) en Evie heeft ook wel genoeg H&M broeken enzo hoor... maar toch vind ik schoenen of een jas dan weer anders.
De enige die ook wel es uniek gekleed is, is Lena :+ (en Jelte, maar Liene draagt natuuurlijk niet hetzelfde ;))

en kennen jullie het verhaal van Lena? die wilde dr zwart met witte stippen fleecetrui niet aan; want neeeeej dat is Evie dr jas!! ;) whaaahaaa
:o
pi_108268345
:D hier net op het nippertje een jas van H&M gekocht :+
Kan mooi in geskied worden samen met de broek van de HEMA die we een tijdje geleden al met vette korting hadden gekocht.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:58:36 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108268471
Ik geloof mijn ogen niet als ik sommige posts van jullie lees, haha! Ik koop kleertjes eigenlijk alleen maar 1 maatje op voor en soms bij als blijkt dat ik tekort heb. De kleertjes passen allemaal in de commode (waar ook zijn beddengoed in ligt!), de hangkleertjes op 1 stang in zijn andere kast. Ventje heeft geloof ik nu 5 broeken en 6 longsleeves, 8 rompers, en 3 dikke vesten/truien.
Ben ik nou zo gematigd of jullie zo enthousiast? :P
pi_108268584
Ik koop ook niet ver vooruit, hoor. Geen idee welke maat ze in een volgend seizoen zit, dus dat koop ik pas als het zover is. Ik geloof dat ze niet overdreven veel heeft, maar omdat ik nog wel eens wat hier in V&A koop, heeft ze wel wat meer en dat zijn vaak zulke leuke kleertjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108268938
Ik koop niet bewust vooruit, maar hier krijgen we wel veel doorgeschoven, of ik koop een hele doos met kleding en daar zit dan toch nog iets in wat niet past. Achja.
Wat ik wel veel doe is veilige dingen zeg maar in de sale van H&M kopen. Afgelopen winter waren precies dezelfde hemdjes die nu weer 4 euro kosten in de sale voor 0,95. Met een kortingscode erbovenop voor gratis verzenden en weet ik veel had ik zo mooi een aantal hemdjes en basis tshirts die ze toch wel draagt, hetzij in de zomer als topje, hetzij in de winter als hemd.

Maar hier nu echt wel een goeie kast vol hoor :Y)
hoewel ik er wel een kleine disclaimer bij moet geven, veel hiervan droeg ze vorig jaar ook, en veel hiervan zal ze volgend jaar ook weer dragen. Daarnaast schuift vrijwel alles door naar kleine zus, waarvan ik verwacht dat ze volgend jaar wel die richting op zal gaan qua maat.
pi_108269562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Idem

quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie bijna nooit kinderen met dezelfde kleding. Zal wel door mijn merkwaardige smaak komen.
:D _O-
Volgens mij valt dat reuze mee

Leuk Snoopy, vet stoer de piste af straks!

Aventura, ik denk dat wij zo enthousiast zijn hier :D Vriendinnen en mn moeder staan letterlijk met open mond te kijken als ik Wolf collectie laat zien, of vertel dat ik weer wat nieuws gekocht heb
In reallife begrijpt op dit gebied alleen Twinkly me *;
Ik heb dus ook eigenlijk al een gehele zomercollectie voor Wolf.Ik koop vooruit maar ook in het seizoen zelf nog wel wat.Van zoveelstehands tot merk, boeit mij niet waar iets vandaan komt. Vrijwel alles is trouwens wel non-merk

Mignonne, ik wil dus graag een fotoooo zien van haar zomercollectie O+ :9~
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108269699
Goed, foto's :Y)

de categorie rokjes:

categorie bloesjes en truitjes:

Categorie broeken O+ ze heeft ook lange broeken en een chino hè maar t ging om de zomercollectie.

categorie shorts:

de shitload jurkjes:

linksboven is dus onlangs nieuw gekocht door mij, hij staat zo leuk O+

categorie, zwem/legging/pakje:

categorie buiten (jassen van vorig jaar passen nog)

categorie, hemden:
de linkerstapel gaat zowel als topje als ook als onderkleding, de rechterstapel is om in te kledderen of als onderkleding:

categorie hemden, afdeling topjes:

categorie t-shirts:

er zitten nog 2 shirts in de was

categorie relax en welterusten

zo, en nu wil ik niemand zn vent meer horen zeuren dat er teveel kleding in de kast ligt.
HET KAN ERGER HEREN! >:)

[ Bericht 5% gewijzigd door mignonne op 22-02-2012 21:04:54 ]
pi_108269700
ik moet ook zeggen dat ze eigenlijk al een jaar of wat lang in dezelfde maten kan, met mazzel kan ze zelfs in 86 terwijl ze dat ook al droeg toen ze 1 was..en volgens het CB is ze 97cm :) dus alles van 86/104 past ïets te klein iets te groot of precies
pi_108269811
:o Ok, jij wint van mij Mignonne (maar hier vallen natuurlijk de rokjes en jurkjes al weg), waaauw _O_ _O_ respect!
Vooral die eerste rokjes, shorts en vrijwel alle jurkje en.. en.. :9~
Nou heb ik ook zin om foto's te maken!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108269833
zooooo. Ze vond het helemaal het einde om alles te passen :D "nu die, nu rokje, nu jurkje!"

[ Bericht 88% gewijzigd door mignonne op 22-02-2012 21:03:59 ]
pi_108269862
ik ben best heel tevreden voor de zomer :)
enige wat ik nog wel zou willen, omdat dat vorig jaar zo leuk stond is een witte capri. Ik gok dat ie nog wel past dus die vis ik gewoon weer bij jongste uit de kast :P
pi_108269875
Oh dat rood/witte hemdje op 3e en 4e foto van je laatste post wil ik ook voor Wolf, waar komt dat vandaan??
pi_108269876
je hebt meer dan ik hoor mignonne, veel meer zelfs! Voor Elin ben ik best braaf tegewoordig, voor lex koop ik me nog suf (vandaag ook weer even 30 eur ) gisteren weer een online bestelling en weer iets uit V&A, zo tikt het wel aan ja:)
pi_108269970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat rood/witte hemdje op 3e en 4e foto van je laatste post wil ik ook voor Wolf, waar komt dat vandaan??
geen idee, SC, waar komt het vandaan?

KD haha :D ja het was hier nog best wel beschaafd maar toen kocht ik een doos van SC en kreeg k weer een tas van B.'s nicht waar voor de verandering best aardig leuks in zat. En toen ontplofte de boel weer :+

met kudo's voor jouw spullen, SC, Snoopy, Lishe, Poppedein, Raissa en nog wat users die ik vast vergeet maar waar ik ook kleding van overnam/kreeg. O+
pi_108269973
ik vind foto 2 O+ en t pakje ook (jumpsuit?) en foto 5.
pi_108270032
En dat rood/wit gestreepte shortje O+ O+ die wil ik ook!
Beetje retro look
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')