quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Die is zo leuk, en heeft ze zo weinig aangehad![]()
ik pas komende dagen de zomerjurkjes even bij dr, dan mail ik je de foto's
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voeringquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
die draagt mn kleine kind nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja soms is het echt idioot hoor, ik weet nog die tijd dat de Hema alleen maar lelijke jassen had en wij hier nog geen H&M en dat echt alle meisjesbaby's dat antraciete jasje hadden met felroze voering
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef mignonne het volgende:
ik heb net de volledige zomercollectie van mn kind doorgepast en op de foto gezetomg ze heeft zo veel...
ja eerst even terug in de kast gooien want mini is nu helemaal los aan het gaan op die stapel zachtheidquote:
Idemquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Mij interesseert het niet zoveel dat andere kinderen hetzelfde dragen. Met een jas vind ik het nog wel aardig om het te vermijden, maar verder...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie bijna nooit kinderen met dezelfde kleding. Zal wel door mijn merkwaardige smaak komen.
geen idee, SC, waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat rood/witte hemdje op 3e en 4e foto van je laatste post wil ik ook voor Wolf, waar komt dat vandaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |