ze is nu 2 jaar en 2 maandenquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ach wat lief, hoe oud is ze nu Lily?
Ik zag het inderdaad staan op de zara site.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef SacreCoeur het volgende:
blauw, rood & groen is zo 2011 :'D
we gaan over op geel.
[ afbeelding ]
is dat nieuwe oilily jasje voor de zomer niet iets voor jou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik kwam deze tegen, ik vind vooral de middelste echt heel leuk.
Maar wat een geld, bovenste 67, middelste 57 euro en de onderste 94 euro.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik geloof net zo lang als de H&M? ongveer dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad staan op de zara site.
Ben er nog niet uit wat ik er van vind![]()
Ik heb dan ook nog tot maandag/dinsdag om te beslissen..
Mart moet er op zijn verjaardag wel heel hip en 2012 bij lopen natuurlijk
Hoe lang doet zara er meestal over met leveren? Als ik dinsdag bestel heb ik het dan vrijdag in huis? (liefst donderdag al natuurlijk).
Nee, joh! De Zara is best snel. Bij de H&M kan het tijden duren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik geloof net zo lang als de H&M? ongveer dan.
Ja maar H&M is bij mij ook altijd maar 2-3 werkdagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, joh! De Zara is best snel. Bij de H&M kan het tijden duren.
Ik weet alleen niet meer hoe snel, en ik weet dus niet of ik het erop zou durven wagen, ymme.
Die had Wolf in die andere kleurvariant! Echt mega cutequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:57 schreef Aventura het volgende:
Olliewood heeft sale. Ik vind dit pakje zo zoet.
[ afbeelding ]
Kan mijn bonkie allang niet meer in natuurlijk
+1!! Echt een treffende gelijkenis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Ssserpente het volgende:
Echt, Claudia, sinds ik 'ns een foto van je vader heb gezien, moet ik daar bij elke foto van Ivan aan denken.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik kwam deze tegen, ik vind vooral de middelste echt heel leuk.
Maar wat een geld, bovenste 67, middelste 57 euro en de onderste 94 euro.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou dat heeft zeker invloed denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
idd Juud, dat spul van Lief blijft echt supermooi! ik heb ook dingen die Evie heeft gedragen en Liene nu, en je kan echt niet zien dat het gedragen is...
(scheelt misschien ook dat ik alles op 'delicate' was en niets in de droger doe?)
oeh lastig te zeggen, zo te zien hebben beide vestjes een andere pasvorm. Ik vind Zara over het algemeen van iets betere kwaliteit dan H&M. Ook iets duurder maar goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Cathmar het volgende:
Vestjes liefhebbers: hoe verhoudt de kwaliteit (en vorm) van de H&M zich ten opzichte van Zara.
Bv deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2092054%2010103%2066%207173%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
vs
[ afbeelding ]
Idd, Lief spul is hier snel naar de tering hoor, ik koop t zelf ook niet trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou dat heeft zeker invloed denk ik![]()
ik heb van B.'s nicht heel wat Lief! shirtjes gekregen en die zijn wel echt verwassen en versleten, terwijl maar door 1 kind gedragen. Een romper die ik van Poppedein kreeg is dan juist weer heel erg mooi nog <3 maar ik geloof dat die niet zoveel gedragen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |