Rienk zn jas is 86 en misschien te klein. ik ga straks passen. hij ligt er nu net in. Zal even foto zoeken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog inspiratie voor een voorjaar/zomerjas voor Puck. Iemand? Maat 86
ben ik nou gek? Ik zie hem helemaal niet op de sitequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef Twinkly het volgende:
Deze heb ik voor Niels besteld, valt best klein voor H&M begrippen vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093994%2072001%2091%200592%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die van de Zara is nog leuker! (En duurder)
Ik keek scheelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Bij buitenkleding DML, helemaal onderaan.
He shitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:06 schreef mignonne het volgende:
blijkbaar niet, sorry vlindur![]()
ik had gekeken voor Ivan en die moest in 98, niet bij stil gestaan dat het idd niet vanaf 92 gaat.
Hij zit vooral zo mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh die vind ik op zich wel leuk Vlindur. Maar wel wat winterse kleuren. In de tijd dat jij gaat passen denk ik er even over na
Het voelt heel soepel aan, maar wel synthetisch natuurlijk. De voering is van tricot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik keek scheel
Maar nylon? Is dat fijn spul?
Deze heb ik voor Mart in het zwart en in maat 104 besteld. En valt inderdaad wat aan de kleine kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef Twinkly het volgende:
Deze heb ik voor Niels besteld, valt best klein voor H&M begrippen vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093994%2072001%2091%200592%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar die van de Zara is nog leuker! (En duurder)
Zou je dan een 92 aanraden ipv 86?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Het voelt heel soepel aan, maar wel synthetisch natuurlijk. De voering is van tricot.
Prima warm jasje, het is Senna's winterjas en dat ging heel goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dames, ik kom ff binnen stormen. Ik wil dit jasje voor mijn dame. Maar ik kan de beschrijving niet lezen en weet dus niet of dit echt een winterjasje is.
Ik dacht dat Ssserpente dit jasje ook had maar die reageert niet op pm![]()
![]()
Kan iemand anders wel de beschrijving lezen of weet iemand hoe warm ie is? heb al in verschillende browsers gekeken maar ikke zie niet..
[ afbeelding ]
Niels was vorige maand 88 cm, nu bijna 90? En hij past precies in maat 92, terwijl dat bij H&M normaal groot valt. Dus voor de zomer heb ik 98 besteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je dan een 92 aanraden ipv 86?
Ik ga in april weer en bij ons hebben ze afgeschaft om te meten als er geen arts afspraak isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels was vorige maand 88 cm, nu bijna 90? En hij past precies in maat 92, terwijl dat bij H&M normaal groot valt. Dus voor de zomer heb ik 98 besteld.
Wat raar zeg, dat ze niet meer willen meten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga in april weer en bij ons hebben ze afgeschaft om te meten als er geen arts afspraak isDus de laatste meting is al van november.
Maar hij zit nu net in 86 aan de bovenkant.
Weet je hoeveel werk dat is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat raar zeg, dat ze niet meer willen meten!
Niels zit al wel een tijdje in 92 (of 86/92 van H&M) en hij zit ook wel in een groeispurt momenteel. Anders gewoon 86 en 92 bestellen en 1 maat terugsturen?
Ik had een poncho van de Hema, maar die wilde hij ab-so-luut niet aan. Aan het eind van de zomer heb ik nog een soort regenjasje bij de H&M gekocht (het regende toen we terug wilden fietsen uit de stad en toen hadden ze die toevallig hangen voor 2 euro haha), ongeveer zoiets als dat jasje wat ik nu als zomerjas voor hem gekocht heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Topickillert![]()
Of is iedereen pauze houden?
En als het dan regende Twinkly?
Die 86/92 daar valt gewoon als 86!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!
Vallen gewoon als een 86/92!
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!
Vallen gewoon als een 86/92!
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!
Ik durf die nep All Stars niet te kopen voor Niels. Ik vind ze heel leuk, maar ik ben toch bang dat ze niet goed voor zijn voeten zijn
Die zijn ook leuk en zitten echt fijn. Ze hebben ze al jaren en ik heb dus best een voorraad voor Leah die van haar broers zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Dat is leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
heb de site nog opgeschreven voor die vrouw
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met klerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAMquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
Ik vind het zeker niet groot vallen, maar het is wel een jasje dat echt moet passen. Als het te groot is, vind ik het denk ik niet mooi staan. Ik heb voor Senna maat 92 en die past mooi.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja die ja! Van z8 inderdaad.
Thanks miss sly, hoe vond jij hem qua maat vallen? Ik moet kiezen tussen 92 of 104 namelijk
Die is ook super leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAM
Leuk is dat he?
best irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met kleren
leuk dat t binnen is!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef lily het volgende:
Ik heb de grote bestelling binnen van Name-It.
Ik heb voor maat 92 gekozen en ondanks dat Leah niet thuis is weet ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb. Maat 98 zou echt veel te groot zijn geweest.
Alleen het badpakje is echt lelijk
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef mignonne het volgende:
doe je je meisje showen in al t moois als ze thuis is?
En ik geloof mijn babykleren?!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Wooooh wat gaan jullie snel!! Maar ik ben weer bijgelezen
Lily wat een plaatje is je middelste![]()
Migonne wat een leuke kledingsmaak voor Lena van Claudia en het denkbeeldige jongetje zou ook echt superleuke kleertjes hebben! Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Twinkly ik vind die gekleurde broekjes ook zo leuk, al die kleuren die je laat zien! Had hier laatst een Zara wishlist gepost met zo'n zelfde soort groen broekje erop
Oeh SC, staan wel leuke combi's bij op die plaatjes v jongens die jij liet zien!
Zulke plaatjes van complete outfits geven dan echt wel weer nieuwe ideetjes
Vlindur gewoon kopen die zomerjas! Hup, straks issie weg en heb je erg veel spijt!
En ik ben altijd erg blij met de kledingsmaak van Bodpa![]()
Ideaal dat M. precies een jaar ouder is dan Wolf haha, echt vreselijk veel al overgekocht
Ik vind verder Isabeau altijd leuk gekleed en Niels heeft ook vrijwel altijd erg leuke dingen aan.
Oh en twentemeisje koopt ook altijd zoveel leuks.
Ik heb 2 zomerjasjes v Wolf, eentje die ik toen hier poste uit de zomersale van vorig jaar van de Lief! webshop, en die ene met die krokodillen van de Nextecht superblij mee
Oh en gister een zomer spijkertuinbroekje (zomertuinbroekjesteller staat nu op 3) gescoord voor maar 12,99 bij de Takko, echt zo'n winkel waar ik dacht nooooit iets te gaan kopen
dat heb ik met Evie dr paddenstoelenjasje van Dpam ook meerdere keren gehad iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef lily het volgende:
[..]
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)
ik vind het wel allemaal geslaagd in ieder geval
je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie heeft er Next in huis? Is 12-18 maanden ook echt 86 of moet ik dat risico niet nemen?
Bloed irritant trouwens dat je steeds helemaal in je mandje moet gaan kijken of het er nog is. Allemaal sold out![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Ssserpente het volgende:
Lente en ik hebben vanaf vanmorgen allebei een beige chino.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Ssserpente het volgende:
Echt, Claudia, sinds ik 'ns een foto van je vader heb gezien, moet ik daar bij elke foto van Ivan aan denken.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.
Isa heeft 104/110 en dat bestel ik daar ook aan zomerspul t zit wat ruim maar niet een hele maat ofzo.
dan is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
Heb je bovenaan wel NL aangevinkt? (en de prijzen dus in euro's ziet ipv pound) Want dan zie je als het goed is ook andere maat-aanduiding dan wat jij noemt, je ziet dan niet de leeftijd maar cmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe es een foto?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denken(Geen idee of anderen het ook zien hoor...maar het zit nu eenmaal in mn hoofd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |