je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie heeft er Next in huis? Is 12-18 maanden ook echt 86 of moet ik dat risico niet nemen?
Bloed irritant trouwens dat je steeds helemaal in je mandje moet gaan kijken of het er nog is. Allemaal sold out![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Ssserpente het volgende:
Lente en ik hebben vanaf vanmorgen allebei een beige chino.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef Ssserpente het volgende:
Echt, Claudia, sinds ik 'ns een foto van je vader heb gezien, moet ik daar bij elke foto van Ivan aan denken.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
je ziet het wel automatisch, zodra het sold out is gaat ie naar je mandje kun je het eruit halen en anders kan je gewoon verder winkelen.
Isa heeft 104/110 en dat bestel ik daar ook aan zomerspul t zit wat ruim maar niet een hele maat ofzo.
dan is het wel irritant jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
Heb je bovenaan wel NL aangevinkt? (en de prijzen dus in euro's ziet ipv pound) Want dan zie je als het goed is ook andere maat-aanduiding dan wat jij noemt, je ziet dan niet de leeftijd maar cmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij nietLigt wellicht aan mijn browser dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe es een foto?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denken(Geen idee of anderen het ook zien hoor...maar het zit nu eenmaal in mn hoofd
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |