abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108223170
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!

Vallen gewoon als een 86/92!
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!

Ik durf die nep All Stars niet te kopen voor Niels. Ik vind ze heel leuk, maar ik ben toch bang dat ze niet goed voor zijn voeten zijn :@
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_108223201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!

Ik durf die nep All Stars niet te kopen voor Niels. Ik vind ze heel leuk, maar ik ben toch bang dat ze niet goed voor zijn voeten zijn :@
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108223225
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde :D
heb de site nog opgeschreven voor die vrouw
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:45:38 #54
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108223290
Even op de site van hema gesnuffeld... shirtjes staan er niet meer op...
Zijn geen effen maar met print...
Heb er 4 toen uit die 1+1 actie... dus nu maar dragen al! Had ze voor de zomer in de planning..

Ga ook maar eens op zoek naar een leuk zomerjasje :D.. Weet iemand iets typisch Oona's ergens?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108223503
wat een lieve reacties over David :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Die zijn ook leuk en zitten echt fijn. Ze hebben ze al jaren en ik heb dus best een voorraad voor Leah die van haar broers zijn geweest.
Ze draagt nu groene die ik nog van David had.
pi_108223519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde :D
Dat is leuk :D
pi_108223550
Ik heb de grote bestelling binnen van Name-It.
Ik heb voor maat 92 gekozen en ondanks dat Leah niet thuis is weet ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb. Maat 98 zou echt veel te groot zijn geweest.

Alleen het badpakje is echt lelijk :')
pi_108223662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met kleren :D
Ik moet echt met goede argumenten komen om haar bepaalde schoenen aan te laten doen waarvan ik denk dat dat verstandiger is op dat moment :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108223669
quote:
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAM O+
Leuk is dat he?
pi_108223697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja die ja! Van z8 inderdaad.

Thanks miss sly, hoe vond jij hem qua maat vallen? Ik moet kiezen tussen 92 of 104 namelijk
Ik vind het zeker niet groot vallen, maar het is wel een jasje dat echt moet passen. Als het te groot is, vind ik het denk ik niet mooi staan. Ik heb voor Senna maat 92 en die past mooi.
pi_108223728
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAM O+
Leuk is dat he?
Die is ook super leuk! O+
Ik krijg steeds opmerkingen over die H&M muts van Niels en voordat hij die muts had kreeg ik opmerkingen over zijn houtje touwtje jas, maar die valt nu niet meer op door de muts denk ik :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_108223759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met kleren :D
best irritant

Oudste kan ik aantrekken wat ik wil. Die zal het worst wezen (nog wel tenminste).
Middelste kiest bijna alles zelf en doet het echt niet aan als hij het niet wil/mooi vindt/lekker vindt zitten.
En Leah begint nu ook al. Ik had een superleuk Vingino jurkje voor haar gekocht. Nou, ze wil het NIET aan ;( Ze trekt het gewoon uit als ik het onder luid protest toch aantoddel.
pi_108223762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef lily het volgende:
Ik heb de grote bestelling binnen van Name-It.
Ik heb voor maat 92 gekozen en ondanks dat Leah niet thuis is weet ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb. Maat 98 zou echt veel te groot zijn geweest.

Alleen het badpakje is echt lelijk :')
leuk dat t binnen is! *O*
doe je je meisje showen in al t moois als ze thuis is? O+

jammer van t badpakje :D
:)
pi_108223799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef mignonne het volgende:
doe je je meisje showen in al t moois als ze thuis is? O+
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)
ik vind het wel allemaal geslaagd in ieder geval :)
pi_108223886
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Wooooh wat gaan jullie snel!! Maar ik ben weer bijgelezen

Lily wat een plaatje is je middelste O+

Migonne wat een leuke kledingsmaak voor Lena van Claudia en het denkbeeldige jongetje zou ook echt superleuke kleertjes hebben! Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind

Twinkly ik vind die gekleurde broekjes ook zo leuk, al die kleuren die je laat zien! Had hier laatst een Zara wishlist gepost met zo'n zelfde soort groen broekje erop

Oeh SC, staan wel leuke combi's bij op die plaatjes v jongens die jij liet zien!
Zulke plaatjes van complete outfits geven dan echt wel weer nieuwe ideetjes

Vlindur gewoon kopen die zomerjas! Hup, straks issie weg en heb je erg veel spijt!

En ik ben altijd erg blij met de kledingsmaak van Bodpa O-)
Ideaal dat M. precies een jaar ouder is dan Wolf haha, echt vreselijk veel al overgekocht

Ik vind verder Isabeau altijd leuk gekleed en Niels heeft ook vrijwel altijd erg leuke dingen aan.
Oh en twentemeisje koopt ook altijd zoveel leuks.

Ik heb 2 zomerjasjes v Wolf, eentje die ik toen hier poste uit de zomersale van vorig jaar van de Lief! webshop, en die ene met die krokodillen van de Next O+ echt superblij mee
Oh en gister een zomer spijkertuinbroekje (zomertuinbroekjesteller staat nu op 3) gescoord voor maar 12,99 bij de Takko, echt zo'n winkel waar ik dacht nooooit iets te gaan kopen
En ik geloof mijn babykleren?! ;)

Ik heb voor Elin nog steeds geen vaste smaak, vooral 'veilig' Zelf heeft ze niet echt een smaak, ze trekt alles wel aan en vind het mooi. Alleen in de winkel heeft ze een mening, waar ik niet naar luister want thuis vindt ze t prachtig :')

verder draagt ze veel schutkleuren of felrood, dat staat r t mooist
pi_108223963
lily, ik ben ook erg benieuwd wat je bij Next gekocht hebt!!

Ik had daar trouwens een strepenjurkje gekocht, en dat laatst al een keer aangedaan met een zwarte longsleeve en zwarte maillot en daar kreeg ik toch zulke leuke reacties op O+ Stond ook erg leuk, moet ik zeggen.
pi_108223999
Lex heeft nu zijn 4FF wielrennerspakje ;) aan, kreeg net leuke reacties in het ziekenhuis O+ (moesten ff heupjes echoén)
pi_108224077
Ik heb Olivier vandaag een shirt aangetrokken in 86 wat we ook in 56 hadden. Leuk voor een verschillen foto :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108224222
Jelte heeft een appelgroene romper en een spijkerbroek met oranje accenten :+

Ik hou van dat broekje, zo mooi soepel en lekker!
En hij moet nog iets over de romper hoor. Maar hij gaat nu eerst lekker slapen :Z
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108224455
quote:
dat heb ik met Evie dr paddenstoelenjasje van Dpam ook meerdere keren gehad idd :) leuk he?

(mompelt iets over, die kan dus echt niet in de wasmachine... :@ )

en jullie gaan te snel, want ik moet teveel bijlezen nu ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108224646
Voor een jongen vind ik dit leuk:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_108224970
Ik wist wel dat ik het aan jullie kon toevertrouwen om het kinderkleertjesvirus op me over te brengen. *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108225002
De Hema heeft trouwens een geweldige jongensbroek in haar assortiment. Beetje jammer dat 'ie nooit online staat. Het is een behoorlijk felblauwe broek en het model is zo gaaf. Ik dacht dat het bij Ivan niet zou passen, maar ik merk dat broeken die niet zo baggy vallen hem juist erg goed staan.

Misschien maak ik straks wel even een foto.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108225501
Dml, doe je niet meer aan puck? Zie steeds vaker zn naam staan haha. Offtopic :@

Oh en leuk idd pj dat compliment over zn jas! Ik heb t ook een keer gehad, ging over zn lindex sterrenbroek :D
Niet nederlandse kleding valt op *lol*
pi_108225718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef lily het volgende:

[..]

ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)
ik vind het wel allemaal geslaagd in ieder geval :)
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denken O+ (Geen idee of anderen het ook zien hoor...maar het zit nu eenmaal in mn hoofd :P)
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')