Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Reilain het volgende:
gisteren zei iemand dat Hema klein valt...... Toch maar eens achterin de kast gedoken en 1 van de tshirtjes 98/104 opgeduikelt! En maar goed ook! Anders had ik ze van de zomer meteen in V&A kunnen zetten!!
Vallen gewoon als een 86/92!
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, die effen shirt van de Hema helemaal!
Ik durf die nep All Stars niet te kopen voor Niels. Ik vind ze heel leuk, maar ik ben toch bang dat ze niet goed voor zijn voeten zijn
Die zijn ook leuk en zitten echt fijn. Ze hebben ze al jaren en ik heb dus best een voorraad voor Leah die van haar broers zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Dat is leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
heb de site nog opgeschreven voor die vrouw
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met klerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie ''zulk soort'' schoenen echt voor erbij, niet als we een hele dag gaan wandelen in een dierentuin bijv.
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAMquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Laatst in de Ikea hield iemand me aan, waar ik dat ''ontzettend leuke winterjasje'' gekocht had wat Wolf aan had
Dat was dus van Dpam! Zo leuk vond ik dat, om zo'n complimentje te krijgen van een wildvreemde
Ik vind het zeker niet groot vallen, maar het is wel een jasje dat echt moet passen. Als het te groot is, vind ik het denk ik niet mooi staan. Ik heb voor Senna maat 92 en die past mooi.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja die ja! Van z8 inderdaad.
Thanks miss sly, hoe vond jij hem qua maat vallen? Ik moet kiezen tussen 92 of 104 namelijk
Die is ook super leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat had ik met het regenjasje met appeltjes van DPAM
Leuk is dat he?
best irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Daarmee moet ik dus tegenwoordig uitkijken, want ze heeft een hele duidelijke mening over schoenen en welke ze aan wil. Nog meer dan met kleren
leuk dat t binnen is!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef lily het volgende:
Ik heb de grote bestelling binnen van Name-It.
Ik heb voor maat 92 gekozen en ondanks dat Leah niet thuis is weet ik zeker dat ik een goede keuze gemaakt heb. Maat 98 zou echt veel te groot zijn geweest.
Alleen het badpakje is echt lelijk
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef mignonne het volgende:
doe je je meisje showen in al t moois als ze thuis is?
En ik geloof mijn babykleren?!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:
Wooooh wat gaan jullie snel!! Maar ik ben weer bijgelezen
Lily wat een plaatje is je middelste![]()
Migonne wat een leuke kledingsmaak voor Lena van Claudia en het denkbeeldige jongetje zou ook echt superleuke kleertjes hebben! Ik vind die nep AllStars van H&M ook zo leuk, wil denk ik nog wel een zwart/rood/groen/wit paar v Wolf v komende zomer, weet alleen nog niet welke kleur ik het leukst vind
Twinkly ik vind die gekleurde broekjes ook zo leuk, al die kleuren die je laat zien! Had hier laatst een Zara wishlist gepost met zo'n zelfde soort groen broekje erop
Oeh SC, staan wel leuke combi's bij op die plaatjes v jongens die jij liet zien!
Zulke plaatjes van complete outfits geven dan echt wel weer nieuwe ideetjes
Vlindur gewoon kopen die zomerjas! Hup, straks issie weg en heb je erg veel spijt!
En ik ben altijd erg blij met de kledingsmaak van Bodpa![]()
Ideaal dat M. precies een jaar ouder is dan Wolf haha, echt vreselijk veel al overgekocht
Ik vind verder Isabeau altijd leuk gekleed en Niels heeft ook vrijwel altijd erg leuke dingen aan.
Oh en twentemeisje koopt ook altijd zoveel leuks.
Ik heb 2 zomerjasjes v Wolf, eentje die ik toen hier poste uit de zomersale van vorig jaar van de Lief! webshop, en die ene met die krokodillen van de Nextecht superblij mee
Oh en gister een zomer spijkertuinbroekje (zomertuinbroekjesteller staat nu op 3) gescoord voor maar 12,99 bij de Takko, echt zo'n winkel waar ik dacht nooooit iets te gaan kopen
dat heb ik met Evie dr paddenstoelenjasje van Dpam ook meerdere keren gehad iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef Poppejans het volgende:
Hoort hier niet, I know.. maar ik heb een foto van Lotte en iedere keer als ik die zie moet ik aan jouw middelste denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef lily het volgende:
[..]
ik ga het proberen (ze wil niet altijd passen)
ik vind het wel allemaal geslaagd in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |