ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind foto 2en t pakje ook (jumpsuit?) en foto 5.
Hahah allemaal aan de disclaimersquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
geen idee, SC, waar komt het vandaan?
KD hahaja het was hier nog best wel beschaafd maar toen kocht ik een doos van SC en kreeg k weer een tas van B.'s nicht waar voor de verandering best aardig leuks in zat. En toen ontplofte de boel weer
![]()
met kudo's voor jouw spullen, SC, Snoopy, Lishe, Poppedein, Raissa en nog wat users die ik vast vergeet maar waar ik ook kleding van overnam/kreeg.
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef mignonne het volgende:
hehe +1 voor colorblockinghaat.ik hou er ook niet van
voor mezelf niet en voor mn kinders ook niet.
Dat Nijntjespul blijft idd ook mooi hier, jurkjes enzo die wij hebben zijn allemaal nog helemaal prima, terwijl best veel gedragen.
mja volgens mij hebben die offo. ook een andere naam, boilersuit geloof ik ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja t is een jumpsuit. Als ik jumpsuit hoor moet ik zelf alleen altijd aan baby's denkenkomt door de molo/gmk/duns hype denk ik. Ik vind t echt zo'n speelpakje, strandpakje whatever.
huu nee sorryquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die ballerina's zijn anders onwijs gaaf!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097152%2072002%2091%200468%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar da's ook gelijk het enige
Ja nouja anders krijg ik weer omg omg wat kóóp jij veelquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahah allemaal aan de disclaimersvolgens mij heeft bijna iedereen wel iets van een fokker in huis. alleen voor elin koop ik weinig over ivm grotere maat, heb alleen 2 rokjes van lishe en 2 rokjes van snoopy liggen
Ja ik heb gave cobinatie gevind, vind ik zelf dan hequote:
riempje erom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin & chino's isik heb hier 2 prachtige en 2 hele mooie haremchinoachtige broekjes.. zakken af.
Ze loopt er nu altijd bij als een kleine gangster met r broek zo van r kont gezakt
met een riempje gaat de stof bollen, heeft ze zo'n pompoenkontquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
riempje erom?
ik heb een chino van 3suisses en die is heel mooi, past goed. Te zien op die foto bij de korte broekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |