Ik was al geschokt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je bovenaan wel NL aangevinkt? (en de prijzen dus in euro's ziet ipv pound) Want dan zie je als het goed is ook andere maat-aanduiding dan wat jij noemt, je ziet dan niet de leeftijd maar cm
Ik heb voor Wolf net een bestelling van daar binnen voor komende zomer en die is in 92-98 en dat heb ik juist gegokt
Ik zou dus voor Puck zijn gegaan voor de 86-92
Leuk dat je spulletjes bewaard zoals schoenen Lily! Ik bewaar ook veel (unisex) leuks voor een eventuele volgende![]()
Wauw, Ivan heeft nog smaak ooken ik heb die foto van jouw vader destijds ook gezien en zie ook de enorme gelijkenis, die ogen/blik!
KDhoe kon ik nou de uberkleertjeskoopster vergeten in mijn ''leuk geklede kinderen'' relaas!
Ik heb nog altijd het Elin jurkje en rompertje hoorEcht zo jammer dat ik niks van je overkopen kan ivm ander geslacht! Maar mocht ik een tweede jongetje krijgen kan ik misschien nog wel de pakjes van Lex overkopen die je dan lang genoeg bewaard hebt en niet meer wilt
![]()
Erg leuk vrouwtje theelepel zo met die laarsjes eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee he, daarom twijfel ik dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou ook geen zwart voor in de zomerperiode kopen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef lily het volgende:
Het vestje staat Ivan mooi, Claudia en wat leuk dat hij het zelf heeft uitgezocht.
De salopet van Senna vind ik ook errrug leuk!
Leah wilde helaas niet passen dus ik wacht er nog maar even mee. Ze heeft wel nog even snel het Frendz jurkje van marktplaats aangehad maar ook die moest direct weer uit dus geen foto helaas. Ze had toevallig een zwarte maillot en zwarte romper met lange mouw aan dus het stond wel heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
doe es een foto?
Lotte!
Noah!
Da's gewoon het perspectief. Op een willekeurige andere foto ziet hij er weer heel mollig uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia, is Ivan gegroeid in de lengte of afgevallen, hij lijkt ineens tenger op die foto hierboven?
Wat een lekker jommetje is het toch en wat is zijn haar mooi!
ja, ik zie het ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door lily op 22-02-2012 08:41:00 ]
ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, z'n haar zit zo leuk nu! En z'n vader begint er flink over te mopperen. Die schuift me elke keer reclamefoldertjes toe van kapsalons in de buurt. Da's zijn manier van oorlog voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |