abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:10:04 #1
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108213636

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van Het Parool en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift Hard Gras op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma De Gids en voor de NPS het vooravond-programma TV3 en de Popquiz à gogo. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma Holland Sport. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
Giel Beelen, radio-dj
Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
Jort Kelder, columnist en presentator
Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist

De Wereld Draait Door-site
Wikipedia over DWDD
Uitzending DWDD gemist?

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan door een nieuw te openen in de reeks.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:10:48 #2
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108213648
Moet deel 298 zijn, foutje.
pi_108213665
Filmpje van Jort doet het trouwens niet meer in de OP
  dinsdag 21 februari 2012 @ 01:20:13 #5
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108213759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het land is wel vaker te klein om dit soort onbenulligheden. En de intentie was dacht ik om foutief informatie te corrigeren.
Wij hebben helemaal niets met die informatie te maken als de familie daar niet vanzelf mee naar buiten komt. Of die informatie fout is of niet.
Dat had die man als arts mogen weten en het zou dan ook een betere beslissing geweest zijn als hij erop had gewezen wat de normale protocollen zijn voor zulk trauma. Stel een voorbeeld en verlaag je niet tot hetzelfde niveau al die media wat het waarschijnlijk fout had.

Daarnaast:
quote:
Doorbreking van het medisch beroepsgeheim mag alleen als sprake is van:

toestemming van de patiënt of
informatie-uitwisseling met degenen die direct bij de behandeling zijn betrokken of
wettelijk voorschrift of
conflict van plichten of
wetenschappelijk onderzoek.
http://www.cbpweb.nl/Pages/inf_va_geh_med_gegevens.aspx
吴 曼 迪
pi_108213947
Ik zit nu naar de derde herhaling te kijken...
I´m back.
pi_108213950
En daarna de derde herhaling van Pownews wrs...
I´m back.
pi_108213983
Stress heb je altijd voor even.
pi_108214181
Jannetje. :')
Rutger. :r :r :r
pi_108214334
OP materiaal:

Ivana Mrazova (Vimperk, 1 juli 1992)

Of dit:

:D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:41:21 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108214855
Ik heb wat gemist geloof ik. Werd Rutger hard afgedroogd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108214902
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:41 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik. Werd Rutger hard afgedroogd?
Volgens de ene kant van de fatsoenskloof wel, volgens de andere katn van de fatsoenskloof niet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:58:05 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108214968
Hoe dan ook, verdiende loon.
En Jannetje Koelewijn is natuurlijk gewoon een goede journaliste. Laat haar criticasters, stelletje moraalnazi's, vrolijk de hartschurft krijgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108215025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:23 schreef svann het volgende:
Ik vond Rutger een beetje slap.
Zelf trekt hij een veel mildere behandeling niet eens.
Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarmee hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

"Wie ben jij", vraagt hij vervolgens zogenaamd aan Frenk van der Linden, die inmiddels toch niet erg onbekend meer is, terwijl Rutger natuurlijk als figuur in de mediawereld heus wel weet wie Van der Linden is :r. Dit is gewoon afzeiken om het afzeiken, zolang hij maar niet inhoudelijk hoeft te worden.

Het is inderdaad net cabaret, zoals Rottenberg al zei :{. Hij voelt zichzelf wel erg de gebeten hond als er een keer een (inhoudelijke) opmerking tegen hem gezegd wordt. Schijnbaar zit er wel een kern van waarheid in de kritiek, moet Rutger stiekem gedacht hebben.

Heel PowNews maakt dit soort bagger alleen maar om goedkoop bij een bepaald publiek te scoren, en om geld binnen te harken natuurlijk. Want inhoudelijke journalistiek hebben ze de geestelijke capaciteit niet voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door pberends op 21-02-2012 08:56:24 ]
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:38:43 #16
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108215384
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarom hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

"Wie ben jij", vraagt hij vervolgens zogenaamd aan Frenk van der Linden, die inmiddels toch niet erg onbekend meer is, terwijl Rutger natuurlijk als figuur in de mediawereld heus wel weet wie Van der Linden is :r. Dit is gewoon afzeiken om het afzeiken, zolang hij maar niet inhoudelijk hoeft te worden.

Het is inderdaad net cabaret, zoals Rottenberg al zei :{. Hij voelt zichzelf wel erg de gebeten hond als er een keer een (inhoudelijke) opmerking tegen hem gezegd wordt. Schijnbaar zit er wel een kern van waarheid in de kritiek, moet Rutger stiekem gedacht hebben.

Heel PowNews maakt dit soort bagger alleen maar om goedkoop bij een bepaald publiek te scoren, en om geld binnen te harken natuurlijk. Want inhoudelijke journalistiek hebben ze de geestelijke capaciteit niet voor.
hear hear
pi_108215782
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een enorm kinderachtige flapdrol die Rutger. Volgens mij heeft hij gewoon 100 one-liners ingestudeerd waarmee hij mensen en passant kan dissen. "Laat me uitpraten", zegt hij in paniek tegen Rottenberg, terwijl Rutger zelf de nummer 1 persoon in Nederland is die mensen nooit laat uitpraten. Hoe ongeloofwaardig _O-.

Er zijn mensen die dit juist leuk vinden. 'Wie ben jij?' zeggen tegen iemand waarvan je al weet wie hij is. 'Laat me uitpraten' zeggen terwijl je zelf nooit iemand laat uitpraten.

Dat zijn hetzelfde slag mensen die vroeger op de basisschool meeliepen met een pestkop.
pi_108215803
Vond het ook een beetje tegenvallen van Rutger, terwijl ik hem tijdens zijn reportages altijd wel kan waarderen. In dit gesprek gedroeg die zich gewoon ronduit onbeschoft en het kwam zo geforceerd over allemaal, eigenlijk een totaal ander persoon dan ik altijd op Geenstijl TV zag/op Pownews zie. Eigenlijk deden Jan en Matthijs het nog het best door gewoon met hem te gaan mee lullen.

Volgens mij had Rutger instructies gekregen van Powned om een beetje rotzooi proberen te schoppen bij dat linkse kliekje daar. Dumpert topper gegarandeerd zullen we maar zeggen.
Amen.
pi_108215860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 07:58 schreef Ringo het volgende:
Hoe dan ook, verdiende loon.
En Jannetje Koelewijn is natuurlijk gewoon een goede journaliste. Laat haar criticasters, stelletje moraalnazi's, vrolijk de hartschurft krijgen.
Dan is het haar man die een blunder maakt. Je gaat toch niet de blunder van je man nog groter maken?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 10:23:58 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108217379
Hoe dan ook Powned is vol in het nieuws/twitter kunnen ze wel gebruiken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:26:57 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108217461
Die Rutger deed een mooi staaltje gezichtsverlies. Pijnlijk hoe inhoudsloos die gast overkwam. En cokey, zo kwam ie op mij ook over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108218327
Rutger had nog best wel een verweer en het leek aan zijn antwoord te zien dat hij dit al zag aankomen:

“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”

Jammer dat hij het "ineens" over zijn boek wilde gaan hebben, want ik had dit nog wel ff door willen zien gaan.

Het leuke was overigens wel dat Rutger verder erg ongemakkelijk aan tafel zat en overduidelijk onzeker was, met zijn zijn dikke vette zweterige kop.
pi_108218725
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Die Rutger deed een mooi staaltje gezichtsverlies. Pijnlijk hoe inhoudsloos die gast overkwam. En cokey, zo kwam ie op mij ook over.
Hij was voornamelijk bang voor Van der Linden aangezien hij zelf ook wel weet dat hij geen partij is voor Frenk. Daarom wilde hij ook niet met hem in discussie.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:13:47 #24
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_108218908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”

Dit was echt een staaltje Johan Derksen-logica.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:27 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108218957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:07 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij was voornamelijk bang voor Van der Linden aangezien hij zelf ook wel weet dat hij geen partij is voor Frenk. Daarom wilde hij ook niet met hem in discussie.
Viel me ook op en dan doen alsof ie m niet kent
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:54 #26
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108218971
Frenk is dan ook een baas.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_108218990
Afgezien van Rutgers iets te geforceerde onbeschofte gedrag snap ik best dat je niet weet wie Frenk van der Linden is. Die gaat komt voor mij uit het niets. Met z'n lelijke overhemden en veel te toffe bril. Vreemd ventje. Ziet eruit als een Tweaker.
pi_108218998
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:16 schreef Blaxje het volgende:
Afgezien van Rutgers iets te geforceerde onbeschofte gedrag snap ik best dat je niet weet wie Frenk van der Linden is. Die gast komt voor mij uit het niets. Met z'n lelijke overhemden en veel te toffe bril. Vreemd ventje. Ziet eruit als een Tweaker.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:17:20 #29
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108219026
Lawaaioverhemden zijn juist tof bij de juiste persoon.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:17:40 #30
66825 Reya
Fier Wallon
pi_108219033
quote:
Afgezien van Rutgers iets te geforceerde onbeschofte gedrag snap ik best dat je niet weet wie Frenk van der Linden is. Die gaat komt voor mij uit het niets. Met z'n lelijke overhemden en veel te toffe bril. Vreemd ventje. Ziet eruit als een Tweaker.
Ja, dat zijn toch wel de definiërende factoren voor een journalist.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:18:12 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108219047
Rutger zat daar behoorlijk peentjes te zweten :D

Maar ook al walg je van zijn stijl, het is gewoon de realiteit dat het medialandschap nu anders is dan 20 jaar geleden en moderne politici moeten daar mee om kunnen gaan. Je moet niet vergeten dat politici geen pure technische bestuurders zijn (als het goed is hebben ze een competente staf) maar ze zijn ook de marketing&sales afdeling van het beleid dat ze voeren en/of van de partij waar ze leiding aan geven. Je moet voor zo'n positie dus mensen selecteren die zich niet voor lul laten zetten.

Zo iemand als Cohen is natuurlijk een PvdA mastodont. Een typische oude stijl regent die niet gewend is om te worden tegengesproken. Zo iemand gaat dan natuurlijk kopje in een "interview" met de Rutgers van deze wereld.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_108219063
Rutger weet heel goed wie Frenk van der Linden is. Het is allemaal zo makkelijk doorzichtig.
pi_108219695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef SeLang het volgende:
Rutger zat daar behoorlijk peentjes te zweten :D

Maar ook al walg je van zijn stijl, het is gewoon de realiteit dat het medialandschap nu anders is dan 20 jaar geleden en moderne politici moeten daar mee om kunnen gaan. Je moet niet vergeten dat politici geen pure technische bestuurders zijn (als het goed is hebben ze een competente staf) maar ze zijn ook de marketing&sales afdeling van het beleid dat ze voeren en/of van de partij waar ze leiding aan geven. Je moet voor zo'n positie dus mensen selecteren die zich niet voor lul laten zetten.

Zo iemand als Cohen is natuurlijk een PvdA mastodont. Een typische oude stijl regent die niet gewend is om te worden tegengesproken. Zo iemand gaat dan natuurlijk kopje in een "interview" met de Rutgers van deze wereld.
De manier van interviewen die Powned bezigt, vind ik ronduit onbeschoft. Dat ze die lui niet gewoon weren daar in Den Haag. Stuur maar iemand langs die wel op een fatsoenlijke manier kritisch kan zijn, zo niet, dan maar geen roze microfoons binnen. Onbeschoft gedrag kijkt misschien lekker weg op TV, maar het heeft volgens mij enkel nadelig effect. Enige positieve aan Pownews is dat het politiek onder de aandacht brengt bij volk ook dat normaliter naar Hart van Nederland kijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 11:41:23 ]
pi_108219727
Het punt met de stijl van Rutger is dat je eigenlijk nooit kunnen winnen. Hij provoceert en provoceert als wijze van stijl, en zodra je toehapt en reageert of laat blijken dat hij te ver gaat, kan hij roepen: 'Zo! Wat laat jij je kennen zeg!' Daarmee zet hij je dus bij voorbaat al in een hoek.

Het komt er dus op neer dat hij alles kan zeggen wat hij wil en dat je als zijn 'slachtoffer' maar alles stoicijns over je heen moet laten komen. Anders ben je 'verloren' en heb je je laten kennen.

Als niet-politicus kun je ervoor kiezen om gewoon heel grof terug te doen, als repliek. Maar als politicus met een bepaalde 'eerbiedwaardige' reputatie kun je dat niet doen. En dus kan Rutger lekker zijn gang gaan en denken dat hij goed bezig is en 'leuke' televisie maakt. Maar wat mij betreft is het nihilistisch en amateuristisch en dus beschamend.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_108219881
Flauw, maar was te verwachten:

Rutger & backstabbertjes bij DWDD

Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)ckstabbertjes_b.html
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:48:08 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108219898
Rutger is ook de minste verslagever van pownews
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108219909
Ja, beschamend dus.
pi_108219999
En dat boekje....

Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 februari 2012 @ 11:54:15 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108220083
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:55:02 #40
268260 Dr.Mikey
pi_108220113
Ik ben het er trouwens niet mee eens dat Pownews alleen maar doet aan politici pesten. Ze hebben daarnaast ook wel genoeg andere dingen om te boeiend rond het uitzend tijdstip.
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:55:28 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108220124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Flauw, maar was te verwachten:

Rutger & backstabbertjes bij DWDD
[ afbeelding ]

Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)ckstabbertjes_b.html
Net goed voor Rutger..ondanks dat Rottenberger ook een baas is :r
pi_108220223
Hij heeft ook een driedubbele onderkin trouwens. Kon hij ook niet zo goed hebben, dat Mulder iets zei over afvallen. :D .
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:04:49 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108220390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De manier van interviewen die Powned bezigt, vind ik ronduit onbeschoft. Dat ze die lui niet gewoon weren daar in Den Haag. Stuur maar iemand langs die wel op een fatsoenlijke manier kritisch kan zijn, zo niet, dan maar geen roze microfoons binnen. Onbeschoft gedrag kijkt misschien lekker weg op TV, maar het heeft volgens mij enkel nadelig effect. Enige positieve aan Pownews is dat het politiek onder de aandacht brengt bij volk ook dat normaliter naar Hart van Nederland kijkt.
Wat is daar positief aan? Want het moge inmiddels duidelijk zijn wat een bekrompen-reactionair resultaat dat geeft. Laat dat volk lekker stemmen op welke kweelbak The Voice wint, of welke Joppiesmaak Lays nu weer aan zijn gefrituurde aardappels moet meegeven... :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:07:28 #44
268260 Dr.Mikey
pi_108220468
Mulder weet prima hoe hij met Rutger moet dealen.
R.I.P DTS.
pi_108220487
Haha...hoe dan ook hij is wel op zn nummertje gezet. Maarjah tis ook niet zijn publiek. Hij is meer van de show dan van de inhoud..
pi_108220817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder weet prima hoe hij met Rutger moet dealen.
Mulder was voor het eerst sinds tijden weer een echte aanvulling. Dat begon al bij het eerste item. :9~
pi_108221561
Wat een uitzending. _O_ _O_

Beste sinds lange tijd.
pi_108221682
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Breekfast het volgende:

Beste sinds lange tijd.
Lijkt me leuk als ze Rottenberg, Frenk en Rutger uitnodigen om met elkaar aan tafel te komen zitten en "het uit te praten". })
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:51:06 #49
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108221812
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:41 schreef mane het volgende:
Het punt met de stijl van Rutger is dat je eigenlijk nooit kunnen winnen. Hij provoceert en provoceert als wijze van stijl, en zodra je toehapt en reageert of laat blijken dat hij te ver gaat, kan hij roepen: 'Zo! Wat laat jij je kennen zeg!' Daarmee zet hij je dus bij voorbaat al in een hoek.

Het komt er dus op neer dat hij alles kan zeggen wat hij wil en dat je als zijn 'slachtoffer' maar alles stoicijns over je heen moet laten komen. Anders ben je 'verloren' en heb je je laten kennen.

Als niet-politicus kun je ervoor kiezen om gewoon heel grof terug te doen, als repliek. Maar als politicus met een bepaalde 'eerbiedwaardige' reputatie kun je dat niet doen. En dus kan Rutger lekker zijn gang gaan en denken dat hij goed bezig is en 'leuke' televisie maakt. Maar wat mij betreft is het nihilistisch en amateuristisch en dus beschamend.
Nou dat vind ik niet want je zag goed dat die Rutger zelf echt helemaal niets kan hebben. Dat is trouwens altijd zo met pestkoppen.
Als je na het eerste voorval met Rutger weet dat het een etter is, dan ben je er de tweede keer toch op voorbereid en dan geef je hem verbaal een paar klappen terug. Dat hoeft niet op een grove manier te zijn, gewoon heel beleefd onderuit halen. Daar is Cohen gewoon veel te netjes voor, die deed dat niet.

Eigenlijk wel ernstig dat als je in de politiek zit je je hier ook nog eens mee bezig moet gaan houden maar het is blijkbaar zo.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:54:24 #50
268260 Dr.Mikey
pi_108221916
Felix Vind ik normaal wel een baas.
Rutger was ook helemaal niet in zijn goeie doen.
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:55:24 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108221946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Breekfast het volgende:

Beste sinds lange tijd.
Dat denk ik ook en dat is het ook de beste uitzending..
pi_108222029
Die Rutger is sinds z'n eerste Geenstijl filmpje vier keer in de breedte gegroeid :').
Amen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:58:23 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108222035
DIe journaliste mogen ze echt afsteken naar een eiland met actieve vulkanen.
pi_108222046
Wat een raar figuur die Jannetje. :{
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:01:52 #55
268260 Dr.Mikey
pi_108222126
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook en dat is het ook de beste uitzending..
Niet mee eens dat Friso gedoe heb ik zelfs uitgezet.
R.I.P DTS.
pi_108222222
Felix Rottenberg is gek aan het worden ,,,hij blijft lachen !

dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:23 #57
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_108222552
Een zeer sterke aflevering van DWDD :Y
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_108223358
wat een sukkel is die Rutger toch :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108223696
Wat zou het toch fijn zijn als Rutger de komende tijd zelf het slachtoffer wordt van bloedruikende journalisten, die constant thuis aanbellen met vragen over de nieuwste modetrends in Ibiza, hem kandideren voor de nobelprijs voor de literatuur, en beladen met toepasselijke geschenken als vet voedsel en wijn.

Of dat Catherine Keyl haar medeleven betuigt en Rutger overlaadt met hoogstaande psychologische adviezen als 'durf je gevoelens te uiten', en 'ik weet dat het heel goed met je gaat, maar weet ook dat als er iets is, je altijd bij mij kunt uithuilen'. Heerlijk tenenkrommend

Of dat Frenk van der Linden een kennismakingsgesprek houdt. ^)
pi_108223782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef Staal het volgende:

[..]

Nou dat vind ik niet want je zag goed dat die Rutger zelf echt helemaal niets kan hebben. Dat is trouwens altijd zo met pestkoppen.
Maar als hij daar (op en rond het binnenhof) staat met zijn microfoon, dan heeft hij de touwtjes in handen. Hij blijft zelf buiten schot en elke aanval pareert hij met 'het gaat hier niet om mij, ik ben de interviewer'. Of hij komt meteen met opmerkingen zoals 'nou je laat je wel kennen he, haha'. Hij gaat direct in de tegenaanval en probeert iemand altijd klem te zetten.

quote:
Als je na het eerste voorval met Rutger weet dat het een etter is, dan ben je er de tweede keer toch op voorbereid en dan geef je hem verbaal een paar klappen terug. Dat hoeft niet op een grove manier te zijn, gewoon heel beleefd onderuit halen. Daar is Cohen gewoon veel te netjes voor, die deed dat niet.
Niet alleen Cohen is daar te netjes voor, volgens mij voelen alle politici zich daar te netjes en te goed voor. Als je Rutger probeert te overtreffen dan heeft hij je juist waar hij je hebben wil en zal hij er helemaal een show van willen maken. De enige strategie die kan werken voor iemand in zo'n functie is volgens mij vooral stoicijns blijven en nauwelijks reageren. Elke reactie die je geeft is koren op zijn molen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:03:29 #61
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_108223803
Jan Mulder met zijn linkse gezeik continue, word ik ook een beetje moe van...

Ook als het weer eens over Mauro ging moet ie elke keer weer met zijn anti-rechts uitspraken komen :r

En dat terwijl zijn geliefde PvDA jaren geleden Mauro al NL uit wilde zetten :{w
pi_108223871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef Bilge het volgende:

Of dat Frenk van der Linden een kennismakingsgesprek houdt. ^)
Ja, het zou mooi zijn als Frenk hem eens zou interviewen. Maar zo dom zal Rutger nu ook wel weer niet zijn.
pi_108224070
Die Jannetje :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108224121
Rutger was dit keer het haasje, al die media training die hij zelf heeft ontvangen en dan zo slecht met de situatie omgaan. Hoe hij probeerde het onderwerp te veranderen naar zijn boek midden in de discussie was erg amateuristisch en doorzichtig.

Ik bedoel; wie de bal kaatst...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108224220
Je bent wel echt een oppermongool als je Frenk van der Linden inmiddels niet kent hoor. En dan nog; dat vragen aan de presentator als hij je aanspreekt terwijl je de hele tijd al in de studio zit en van der Linden ook al aan het woord is geweest. :') Erg kinderachtig.

Ik begrijp dus ook niet dat ze zoveel respect (proberen te) hebben voor Powned, van mij mogen politici een stuk arroganter (lees: zelfverzekerder) hiermee om gaan; namelijk gewoon door dit stelletje belhamels te negeren of in ieder geval af te poeieren.

Vaak blijven politici veel te lang voor die camera staan, ik begrijp daar niets van. Powned krijgt het altijd voor elkaar een politicus ongemakkelijk te laten lachen, stotteren of domme uitspraken te laten doen. Puur omdat de politicus in kwestie over een 'hippe populaire benadering' zit na te denken en 'mee wil doen' of bijdehand terug wil doen; niet doen! Laat die mensen toch eens rechts liggen. Stemmen proberen te winnen door het fatsoen dan ook maar af te laten glijden vind ik een ontzettend slecht idee, en het staat fatsoenlijke politici ook niet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:18:53 #66
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108224228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef Staal het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ernstig dat als je in de politiek zit je je hier ook nog eens mee bezig moet gaan houden maar het is blijkbaar zo.
De taak van politici is ook niet besturen en dergelijke maar het verkopen van beleid met gladde praatjes en populisme. Het zijn verkopers. Dat is nooit anders geweest, maar in het gewijzigde medialandschap is dat nu wel moeilijker dan vroeger. Je moet voor die baan dus mensen selecteren die de Rutgers van deze wereld kunnen weerstaan. En typische oude stijl regenten zoals Cohen die niet gewend zijn om te worden tegengesproken die zijn voor zo'n rol gewoon niet meer geschikt.
Mijn reisverslagen
pi_108224260
Die Rutger verdient het wel om stevig aangepakt te worden; die denk als journalist iedereen even voor schut te kunnen zetten maar wanneer hij zelf in de hoek wordt gedreven...speelt hij het slachtoffer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108224265
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:05 schreef mane het volgende:

[..]

Ja, het zou mooi zijn als Frenk hem eens zou interviewen. Maar zo dom zal Rutger nu ook wel weer niet zijn.
Hij is keihard van zijn voetstuk afgevallen en moet zich wreken als hij zijn gevreesde pestersrol wil terugwinnen. Totdat hij weer een linkse icoon neersabelt, neemt niemand hem serieus en kwijnt hij langzaam weg.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:21:07 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108224289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Rutger verdient het wel om stevig aangepakt te worden; die denk als journalist iedereen even voor schut te kunnen zetten maar wanneer hij zelf in de hoek wordt gedreven...speelt hij het slachtoffer.
Als die knul journalist is, ben ik trapezewerker. Mannetje met een microfoon. Niks meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 14:23:21 #70
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108224351
idd dat gepraat ook over 'rutte doet leuk mee', je kunt toch gewoon leuk meedoen. En als je als politicus dat niet doet dan ben je ouderwets of stom. Respect voor de mannetjes die niet 'leuk meedoen' _O_

Al vind ik rottenberg ook een zemel...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108224389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:18 schreef SeLang het volgende:

[..]

De taak van politici is ook niet besturen en dergelijke maar het verkopen van beleid met gladde praatjes en populisme. Het zijn verkopers. Dat is nooit anders geweest, maar in het gewijzigde medialandschap is dat nu wel moeilijker dan vroeger. Je moet voor die baan dus mensen selecteren die de Rutgers van deze wereld kunnen weerstaan. En typische oude stijl regenten zoals Cohen die niet gewend zijn om te worden tegengesproken die zijn voor zo'n rol gewoon niet meer geschikt.
Onzin. Je hoeft op je CV absoluut geen weerbaarheid jegens Rutgers te hebben staan, je maakt Rutger veel te groot op deze manier. Daar gaat het toch absoluut niet om; DWDD gaf ook veel te veel credits aan Rutger. Alsof het aftreden van Cohen ook maar iets te maken heeft met Powned, alsjeblieft zeg. Dat gestuntel en gestotter was tijdens debatten met andere politici, en ook de inhoudelijke 'fouten' staan los van Powned.

Frenk van der Linden en Rottenberg hadden gewoon gelijk; dit behoort helemaal niet tot het vakgebied van Cohen/andere politici. Je hoeft als politicus niet met schoften om te kunnen gaan, je moet met journalisten om kunnen gaan en Powned is niet serieus genoeg en neemt zichzelf niet serieus genoeg om enige serieuze journalistiek te bedrijven. Ze hebben mensen kunnen doen struikelen, applaus hoor, dat is toch geen nieuws? Verder hebben ze nooit een interessante scoop. :N

Mensen afzeiken is zo moeilijk niet hoor. Daar wordt al veel te lang onterecht met bewondering naar gekeken, vind ik raar.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:26:59 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108224467
Sneer naar Van Nieuwkerk ging over een latenightprogramma, Rutger had met Mathijs afgesproken dat er niks prives besproken mocht worden en Mathijs zei toch datRutger weer vader ging worden
pi_108224484
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef RickoKun het volgende:
DIe journaliste mogen ze echt afsteken naar een eiland met actieve vulkanen.
Ja gadverdamme. Ergerlijk mens.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:29:51 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_108224574
Maar begreep ik nu dat haar man 71 is?
pi_108224756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Onzin. Je hoeft op je CV absoluut geen weerbaarheid jegens Rutgers te hebben staan, je maakt Rutger veel te groot op deze manier. Daar gaat het toch absoluut niet om; DWDD gaf ook veel te veel credits aan Rutger. Alsof het aftreden van Cohen ook maar iets te maken heeft met Powned, alsjeblieft zeg. Dat gestuntel en gestotter was tijdens debatten met andere politici, en ook de inhoudelijke 'fouten' staan los van Powned.

Frenk van der Linden en Rottenberg hadden gewoon gelijk; dit behoort helemaal niet tot het vakgebied van Cohen/andere politici. Je hoeft als politicus niet met schoften om te kunnen gaan, je moet met journalisten om kunnen gaan en Powned is niet serieus genoeg en neemt zichzelf niet serieus genoeg om enige serieuze journalistiek te bedrijven. Ze hebben mensen kunnen doen struikelen, applaus hoor, dat is toch geen nieuws? Verder hebben ze nooit een interessante scoop. :N

Mensen afzeiken is zo moeilijk niet hoor. Daar wordt al veel te lang onterecht met bewondering naar gekeken, vind ik raar.
Ik ben het volledig met je eens, ware het niet dat ik het stiekem wel mooi vind dat er zulke televisie bestaat :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:36:28 #76
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108224780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Erg naïef om zo te denken. De impact van zo'n lullig filmpje is enorm, of je dat nu leuk vindt of niet. Iemand die zich simpel voor lul laat zetten zal gewoon nooit veel stemmen krijgen. Daarom is het wel degelijk een punt voor het CV.
Mijn reisverslagen
pi_108224884
quote:
Ik heb het vermoeden dat Rutger, net zoals veel andere figuren in de mediawereld, braaf elke dag DWDD kijken. Natuurlijk weet hij wie Frenk van der Linden is, en daarom was zijn opmerking ook erg sneu.
pi_108224937
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:41 schreef mane het volgende:

Juist, die Rutger heeft eindeloos rollenspellen lopen voorbereiden, waarop hij op elk mogelijk antwoord weer een ander kinderachtig pavlov-antwoord klaar heeft. De enige keer dat dit niet werkte, was gisteren in DWDD :').
pi_108224950
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat Rutger, net zoals veel andere figuren in de mediawereld, braaf elke dag DWDD kijken. Natuurlijk weet hij wie Frenk van der Linden is, en daarom was zijn opmerking ook erg sneu.
Van der Linden had even daarvoor nog over Cohen gesproken, Castricum moet hem wel kennen.
pi_108225011
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Felix Vind ik normaal wel een baas.
Rottenberg was baas toen hij Rutger ging uitlachen toen hij in paniek "Laat mij eens uitpraten" riep _O-.
pi_108225041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

Van der Linden had even daarvoor nog over Cohen gesproken, Castricum moet hem wel kennen.
Dat maakt het helemaal 100% ongeloofwaardig inderdaad.

Daarin kan je zien dat hij one-liners 100 keer van te voren repeteert en klaar heeft voor willekeurige personen, ook al slaan die one-liners op dat moment kant noch wal.
pi_108225087
Ik vond dat Rutger ook heel afzijdig in de zaal zat toen hij even in beeld kwam voor zijn item. Alsof hij maar zoveel mogelijk nergens bij wilde horen en totale desinteresse wilde veinzen.
Amen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:48:26 #83
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108225159
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:46 schreef Jivis het volgende:
Ik vond dat Rutger ook heel afzijdig in de zaal zat toen hij even in beeld kwam voor zijn item. Alsof hij maar zoveel mogelijk nergens bij wilde horen en totale desinteresse wilde veinzen.
Ja, maar dat is toch heel stoer?
吴 曼 迪
pi_108225201
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:46 schreef Jivis het volgende:
Ik noem het de stoere "Powned tegen het 'establisment'-houding".
pi_108225251
Wat een geweldige televisie gisteren _O_ -1 voor Rutger, -1 voor Felix, -1 voor die vrouw, +1 voor Jan, +1 voor de eindredacteur van de NRC.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108225279
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:18 schreef Taurus het volgende:
Je bent wel echt een oppermongool als je Frenk van der Linden inmiddels niet kent hoor. En dan nog; dat vragen aan de presentator als hij je aanspreekt terwijl je de hele tijd al in de studio zit en van der Linden ook al aan het woord is geweest. :') Erg kinderachtig.

Ik begrijp dus ook niet dat ze zoveel respect (proberen te) hebben voor Powned, van mij mogen politici een stuk arroganter (lees: zelfverzekerder) hiermee om gaan; namelijk gewoon door dit stelletje belhamels te negeren of in ieder geval af te poeieren.
Ik ben dus een oppermongool -O-. Had tot vandaag nog nooit gehoord van die hele Frenk met zijn kekke overhemd en hipster-bril :').

Heb het fragment maar even teruggekeken in de hoop een prachtig stukje televisie te zien maar dat viel behoorlijk tegen. Geen idee waarom dit zo bijzonder is. Rutger komt daar om over zijn boek te praten en Matthijs gaat zoals gewoonlijk ergens anders over beginnen. Dit doen ze wel vaker in DWDD (Peter R. bv.).
Get it and Bet it
pi_108225296
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch heel stoer?
Het geeft goed weer hoe voorbedacht deze actie van Powned was. Het zou me niets verbazen als Weesie samen met Rutger even een vergadering heeft bijgelegd hoe ze bij DWDD het best de boel in de war zouden kunnen schoppen. Ik vind dat eigenlijk ook geen probleem, aangezien DWDD best eens wat kritiek mag krijgen met hun eenzijdige berichtgeving, altijd dezelfde gasten (ik haat die Felix Rottenberg) en Matthijs' debiele, slijmerige manier van interviewen. Eigenlijk keek ik er wel naar uit om te zien hoe Rutger dat zou aanpakken. Maar hij faalde hopeloos door overdreven stoer en onverschillig te doen en niks inhoudelijks te brengen.
Amen.
pi_108225337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Heb het fragment maar even teruggekeken in de hoop een prachtig stukje televisie te zien maar dat viel behoorlijk tegen. Geen idee waarom dit zo bijzonder is. Rutger komt daar om over zijn boek te praten en Matthijs gaat zoals gewoonlijk ergens anders over beginnen. Dit doen ze wel vaker in DWDD (Peter R. bv.).
Alsof je over dat flutboekje vol kutstukjes ook maar veel zinnigs kan melden.
pi_108225367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ik ben dus een oppermongool -O-. Had tot vandaag nog nooit gehoord van die hele Frenk met zijn kekke overhemd en hipster-bril :').

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, grote bek achter de camera, en als hij ook echt met iemand in discussie moet, gigantisch door de mand vallen.

Viel me ook op dat hij het eerst graaaaaag over cohen wilde hebben, maar als hij tegengas krijgt, meteen op een ander onderwerp overwil. wat een faalkonijn

Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108225459
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Rottenberg was baas toen hij Rutger ging uitlachen toen hij in paniek "Laat mij eens uitpraten" riep _O-.
Oja, dit, maar überhaupt dat lachje _O-
pi_108225474
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Alsof je over dat flutboekje vol kutstukjes ook maar veel zinnigs kan melden.
Nodig hem dan uit om over Cohen/PowNews te praten maar dan komt Rutger niet. Ik snap best dat sommige mensen geen gast willen zijn in DWDD, ze houden zich niet echt aan gemaakte afspraken. Bij een P&W gaat het gewoon daadwerkelijk over het onderwerp waarvoor ze de gast hebben uitgenodigd.
Get it and Bet it
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:57:48 #92
42366 Staal
pi_108225484
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:02 schreef mane het volgende:

[..]

Maar als hij daar (op en rond het binnenhof) staat met zijn microfoon, dan heeft hij de touwtjes in handen. Hij blijft zelf buiten schot en elke aanval pareert hij met 'het gaat hier niet om mij, ik ben de interviewer'. Of hij komt meteen met opmerkingen zoals 'nou je laat je wel kennen he, haha'. Hij gaat direct in de tegenaanval en probeert iemand altijd klem te zetten.

[..]

Niet alleen Cohen is daar te netjes voor, volgens mij voelen alle politici zich daar te netjes en te goed voor. Als je Rutger probeert te overtreffen dan heeft hij je juist waar hij je hebben wil en zal hij er helemaal een show van willen maken. De enige strategie die kan werken voor iemand in zo'n functie is volgens mij vooral stoicijns blijven en nauwelijks reageren. Elke reactie die je geeft is koren op zijn molen.
Zat er net net over na te denken en dacht dat jij Rutger geen woord of blik zou gunnen omdat zo'n vlerk beneden je waardigheid zou zijn.
Ik ben rancuneuzer en ga achter de bully aan. Als je opmerkingen gevatter of leuker zijn dan vindt de bully het niet leuk en dan wordt het niet uitgezonden maar ben je er wel vanaf. Frenk van der Linden zoekt hij ook niet op bijvoorbeeld. Dan krijgt hij weerwoord op een beleefde manier.
Dat vond ik zo sip voor Cohen. Hij liet zich gewoon keer op keer overvallen terwijl hij er zichtbaar ongelukkig mee was. (Wie niet inderdaad.) Hij had hem beter kunnen negeren als hij toch niet van de aanval is.
Un certain jeune homme
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:44 #93
42366 Staal
pi_108225548
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:18 schreef SeLang het volgende:

[..]

Denk niet dat het met wel of niet gewend zijn om tegengesproken te worden te maken heeft. Het is de manier waarop. Wat die Rutger doet is wel zo makkelijk he? Ik vind het goedkoop.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Un certain jeune homme
pi_108226163
Maar juist Rutger (proberen) te negeren was mede de ondergang van Vogelaar. Dus als je niet héél scherp bent verlies je het altijd. Negeren maakt geen sterke indruk, maar je mee laten slepen ook niet. Rutger heeft dan toch de macht. Hij heeft meer voorbereiding omdat hij weet wie hij wanneer en waarmee gaat aanvallen en als je 'm weerwoord geeft heeft ie ook nog de 'macht' om het niet uit te zenden (of anders te monteren).

Gisteren zat hij aan de andere kant van de microfoon en had ie 't ook moeilijk. Hij - die alle trucjes kent - had er toch soepeler mee om moeten kunnen gaan zou je denken, maar dat blijkt dan toch lastig.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_108226166

Ik vond dit eigenlijk nog het mooist: de geforceerde neplach van Rutger. Normaal zet Rutger mensen altijd voor lul die dingen weglachen.
pi_108226190
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:15 schreef pberends het volgende:

Ik vond dit eigenlijk nog het mooist: de geforceerde neplach van Rutger. Normaal zet Rutger mensen altijd voor lul die dingen weglachen.
Hij deed gewoon die bolle na. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108226225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij deed gewoon die bolle na. _O-
Ik vind die lach van Felix meesterlijk.
pi_108226274
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:15 schreef pberends het volgende:

Vooral leuk hoe het hele publiek doodstil is en dat Rutger dan zogenaamd in een deuk ligt.
pi_108226279
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo zit (en zat) te zeiken op de NRC, want ze hebben gewoon gedaan wat ze moesten doen. Ik lees in het vorige topic zoiets als dat de NRC wilde scoren, maar zoals de eindredacteur zei: ze wisten dat ze wat abonnementen gingen verliezen met deze actie, dus hoezo scoren?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:18:33 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108226303
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind die lach van Felix meesterlijk.
Ik ook. Hoe hij zichzelf daar voor lul zet zeg. _O-
Eigenlijk kon je hem vanaf dat moment al niet meer serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:19:37 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_108226344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:19 schreef Ties02 het volgende:

komop dit is toch grappig :D lekker provoceren
Bazenitem _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_108226359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo, mag je geen kritiek uiten op de heilige Rutger?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:20:18 #104
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108226375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Net nog even teruggekeken, maar wat een arrogante lul is die Felix ook eigenlijk. Heeft die Frenk goede kritiek op Rutger, walst Felix gewoon over hem (= Frenk vd Linden) heen met nietszeggende woorden. :r
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:20:59 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108226409
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo, mag je geen kritiek uiten op de heilige Rutger?
O jawel hoor. Maar dat uitlachen was toch wel van het niveau kleuterklas.
En dat voor iemand die zichzelf zo enorm serieus neemt? Beetje treurig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108226486
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef Caland het volgende:

[..]

O jawel hoor. Maar dat uitlachen was toch wel van het niveau kleuterklas.
En dat voor iemand die zichzelf zo enorm serieus neemt? Beetje treurig.
Je hebt gelijk, Felix moet zich niet verlagen naar het niveau van Rutger. Beetje treurig.
pi_108226488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef SeLang het volgende:
Maar ook al walg je van zijn stijl, het is gewoon de realiteit dat het medialandschap nu anders is dan 20 jaar geleden en moderne politici moeten daar mee om kunnen gaan[...] [...] Zo iemand als Cohen is natuurlijk een PvdA mastodont. Een typische oude stijl regent die niet gewend is om te worden tegengesproken.
Dat dus. Zet je de Den Uyl of van Agt van 30 jaar geleden nu in dezelfde rol als toen in Nieuwsuur, zal hij zich ook daarna beklagen om de manier van interviewen. De tijd schrijdt voort, en daarmee de manier van interviewen. Natuurlijk zit Pownews op t randje, maar het gaat hier wel degelijk over een generatiekloof.
pi_108226506
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Erg naïef om zo te denken. De impact van zo'n lullig filmpje is enorm, of je dat nu leuk vindt of niet. Iemand die zich simpel voor lul laat zetten zal gewoon nooit veel stemmen krijgen. Daarom is het wel degelijk een punt voor het CV.
:N Balkenende viel van een skateboard; veel bekender filmpje destijds maar deed niets af aan de invloed van Balkenende. En zo kennen we meer genante filmpjes van politici, grappig, maar meer ook niet. Het belangrijkste is het gedrag in de kamer en tijdens debatten.
Overigens geldt dit eigenlijk niet voor Cohen; de filmpjes van Powned waren een toevoeging op toch al onhandig gedrag van Cohen. Het lag nogal in de lijn der verwachtingen dat zij ook af en toe wat gestuntel op zouden vangen van hem. Dat zij op enige wijze de aanleiding zouden zijn van zijn geklungel bestrijd ik ten zeerste, ze hebben gewoon ook af en toe wat gestotter vastgelegd, meer niet.

Het omgaan met dit soort types zou uit niets anders moeten bestaan dan negeren, eventueel na afpoeieren. Behandelen als onbelangrijke kleuters. Dat hoeft onder geen beding op je CV.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:25:18 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108226590
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Felix moet zich niet verlagen naar het niveau van Rutger. Beetje treurig.
Precies. Ze zetten zichzelf zo ontstellend voor joker.
Daar waar een Rutger zichzelf tenminste niet zo serieus neemt, maar die dikke samen met dat onbekende vriendje van hem zelfs achter z'n rug om doorging. _O-

Was ontzettend vermakelijk, maar het zet die hele PVDA-kliek wel geweldig neer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108226637
Toch jammer dat mensen op Fok! niet objectief kunnen oordelen over dit "voorval" uit hun haat naar Rutger. Wat was Felix gister weer beschamend bezig :') Ook tijdens het Cohen gesprek overigens.
pi_108226644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het omgaan met dit soort types zou uit niets anders moeten bestaan dan negeren, eventueel na afpoeieren. Behandelen als onbelangrijke kleuters. Dat hoeft onder geen beding op je CV.
Femke, Geert, Mark Rutte, Boris van der Ham, Ronald Plasterk e.a. gingen er anders prima mee om, leuk zelfs, je moet het ook niet te serieus gaan nemen allemaal
pi_108226705
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. Ze zetten zichzelf zo ontstellend voor joker.
Daar waar een Rutger zichzelf tenminste niet zo serieus neemt, maar die dikke samen met dat onbekende vriendje van hem zelfs achter z'n rug om doorging. _O-

Was ontzettend vermakelijk, maar het zet die hele PVDA-kliek wel geweldig neer.
Rutger is altijd bloedserieus. Hij neemt mensen moedwillig in de zeik, op een bijna professionele manier. Zijn luchtigheid is gespeeld.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:28:09 #113
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108226716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch jammer dat mensen op Fok! niet objectief kunnen oordelen over dit "voorval" uit hun haat naar Rutger. Wat was Felix gister weer beschamend bezig :') Ook tijdens het Cohen gesprek overigens.
Kun jij dan wel objectief oordelen uit je haat naar Felix?
pi_108226722
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Rutger is altijd bloedserieus. Hij neemt mensen moedwillig in de zeik, op een bijna professionele manier. Zijn luchtigheid is gespeeld.
_O- Heeft ie je iets aangedaan ofzo
pi_108226729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Dat dus. Zet je de Den Uyl of van Agt van 30 jaar geleden nu in dezelfde rol als toen in Nieuwsuur, zal hij zich ook daarna beklagen om de manier van interviewen. De tijd schrijdt voort, en daarmee de manier van interviewen. Natuurlijk zit Pownews op t randje, maar het gaat hier wel degelijk over een generatiekloof.
Tot nu toe is het alleen Powned die deze manier hanteert, dat vind ik nog geen 'generatiekloof'. BNN is ook jong maar hun aanpak w.b. politici is een stuk aangenamer, zo kan het wel degelijk nog steeds ook. Het is brutaler tegenwoordig, ja, minder autoritair, ook. Maar de manier waarop Ali B. de president tutoyeerde is niet te vergelijken met de inderdaad afzeikbenadering van Powned.

Powned is gewoon de trash TV van de publieke omroep, soort Robert Jensen. Plat en onaangenaam; daar hoef je niet mee om te kunnen gaan en daar moet je niet mee willen omgaan.
pi_108226748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
Enige positieve aan Pownews is dat het politiek onder de aandacht brengt bij volk ook dat normaliter naar Hart van Nederland kijkt.
Wat een onzin, Ingrid, en ook Henk, gaan echt niet ineens de PO bekijken vanwege een roze mic.

Je zou ze eens moeten vragen wie Ella Vogelaar is.
pi_108226764
Wees verschillig! ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_108226778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe even een Rutgertje: Toch jammer dat mensen op Fok! niet objectief kunnen oordelen over dit "voorval" uit hun haat naar Felix.
pi_108226799
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kun jij dan wel objectief oordelen uit je haat naar Felix?
Haat? Ik kan alleen maar om hem lachen. Hoe hij gister ook met vingertje weer de lucht inging omdat Frenk hem negeerde en zijn verhaal voortzette en Felix uiteindelijk maar tot de conclusie kwam dat Cohen het extra zwaar had omdat Nederland met Balkenende jaren lang een zwakke leider had gekend _O-

Al blijft dat nep uitlachen van Rutger om maar te laten blijken hoe hij op hem neerkeek wel echt het dieptepunt.
pi_108226811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Femke, Geert, Mark Rutte, Boris van der Ham, Ronald Plasterk e.a. gingen er anders prima mee om, leuk zelfs, je moet het ook niet te serieus gaan nemen allemaal
:? Dat zeg ik. Ik bedoel niet lelijk negeren a la Vogelaar, ik bedoel; hou het oppervlakkig. Maar dat besmuikte meelachen zoals sommige politici proberen komt soms ook totaal niet uit de verf en is ronduit genant om te zien. (het proberen mee te doen met de toon van Powned). Je mag best laten weten dat je die toon niet waardeert.
pi_108226816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

_O- Heeft ie je iets aangedaan ofzo
Nee, we zitten hier gewoon op Fok over te praten.
pi_108226854
Overigens lijken mensen te vergeten dat Rutger daar zat voor zijn boek en niet voor deze discussie en was het gewoon een extreme overdaad toen ook die Frenk na Felix er nog een overtreffende trap aan wilde geven. Zeker omdat alles wat hij als feiten stelde ook puur subjectief was.
pi_108226875
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar jij schrijft voor de FP, vertel je dat weleens op verjaardagen?

[/Rutger]
pi_108226897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens lijken mensen te vergeten dat Rutger daar zat voor zijn boek en niet voor deze discussie en was het gewoon een extreme overdaad toen ook die Frenk na Felix er nog een overtreffende trap aan wilde geven. Zeker omdat alles wat hij als feiten stelde ook puur subjectief was.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, grote bek achter de camera, en als hij ook echt met iemand in discussie moet, gigantisch door de mand vallen.

Viel me ook op dat hij het eerst graaaaaag over cohen wilde hebben, maar als hij tegengas krijgt, meteen op een ander onderwerp overwil. wat een faalkonijn

pi_108226906
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Tot nu toe is het alleen Powned die deze manier hanteert, dat vind ik nog geen 'generatiekloof'. BNN is ook jong maar hun aanpak w.b. politici is een stuk aangenamer, zo kan het wel degelijk nog steeds ook. Het is brutaler tegenwoordig, ja, minder autoritair, ook. Maar de manier waarop Ali B. de president tutoyeerde is niet te vergelijken met de inderdaad afzeikbenadering van Powned.

Powned is gewoon de trash TV van de publieke omroep, soort Robert Jensen. Plat en onaangenaam; daar hoef je niet mee om te kunnen gaan en daar moet je niet mee willen omgaan.
Wat ik bedoel: als je nu een interview in Nieuwsuur ziet, en dat vegelijkt met Brandpunt/Achter het Nieuws etc van 30 jaar geleden, zul je zien dat die óók een stuk brutaler zijn geworden.

En tot nu toe is er ook nog geen 'jong' nieuwsprogramma geweest op de Nederlandse tv, dus is het logisch dat alleen Powned deze manier hanteert. En zeg nou zelf, als het een piek in de kijkcijfers veroorzaakt (programma ervoor én erna scoren slechter), en je richt jezelf op jongeren (die sowieso weinig 'direct' tv kijken), dan is er blijkbaar behoefte aan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:06 #126
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108226919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Haat? Ik kan alleen maar om hem lachen. Hoe hij gister ook met vingertje weer de lucht inging omdat Frenk hem negeerde en zijn verhaal voortzette en Felix uiteindelijk maar tot de conclusie kwam dat Cohen het extra zwaar had omdat Nederland met Balkenende jaren lang een zwakke leider had gekend _O-

Al blijft dat nep uitlachen van Rutger om maar te laten blijken hoe hij op hem neerkeek wel echt het dieptepunt.
Helemaal mee eens, al had hij met dat uitlachen wel een punt. Powned laat vrijwel nooit mensen uitpraten en nu vraagt Rutger ineens of hij hem wil laten uitpraten... Niettemin was zijn optreden weer slecht, maar dat neemt niet weg dat het optreden van Rutger óók slecht was. Vandaar beiden -1 :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:35:21 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108226955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef DaverzNL het volgende:

En tot nu toe is er ook nog geen 'jong' nieuwsprogramma geweest op de Nederlandse tv, dus is het logisch dat alleen Powned deze manier hanteert. En zeg nou zelf, als het een piek in de kijkcijfers veroorzaakt (programma ervoor én erna scoren slechter), en je richt jezelf op jongeren (die sowieso weinig 'direct' tv kijken), dan is er blijkbaar behoefte aan.
Ach, nieuwsprogramma. Het is natuurlijk wel gewoon hele goedkope afzeik-TV. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108226987
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Wat wil je hier nu mee zeggen? :') maar heel goed dat je aantoont de quote optie te beheersen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, al had hij met dat uitlachen wel een punt. Powned laat vrijwel nooit mensen uitpraten en nu vraagt Rutger ineens of hij hem wil laten uitpraten... Niettemin was zijn optreden weer slecht, maar dat neemt niet weg dat het optreden van Rutger óók slecht was. Vandaar beiden -1 :P
Klopt, maar Rutger zat ook wel vol met onderdrukte woede omdat hij gewoon over zijn boek wilde praten en hij nu al 5 minuten werd aangevallen over een totaal ander onderwerp. En woede is nu eenmaal geen goede drijfveer in een discussie zeker niet als je niet voorbereid bent.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:08 #129
42366 Staal
pi_108227029
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Oh nog zo'n vadsige draak. Robert Jensen. Ik was hem al vergeten.
Un certain jeune homme
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:46 #130
42366 Staal
pi_108227055
Overigens mopperen hier een aantal users meteen over haat. Dat is flauwekul.
Ik zie Pownews af en toe als ik laat op ben en alle herhalingen kijk. Niet alles wat iemand doet is slecht alleen als duidelijk naar voren komt dat Rutger op een hele makkelijke manier steeds een persoon echt pakt met iedere keer hetzelfde trucje mag ik dat afkeuren en als je een fanboy bent is dat maar jammer voor je.
Un certain jeune homme
pi_108227058
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Maar Rutger is PowNed niet.

Die andere 2 zijn inmiddels een stuk beter bezig.
En nee, Jojanneke niet, dat is een vrouw.
pi_108227080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee zeggen? :') maar heel goed dat je aantoont de quote optie te beheersen.
Misschien wil PowNed je nu wel, je bent zo scherp.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:38:35 #133
42366 Staal
pi_108227081
quote:

[..]

[..]

Klopt, maar Rutger zat ook wel vol met onderdrukte woede omdat hij gewoon over zijn boek wilde praten en hij nu al 5 minuten werd aangevallen over een totaal ander onderwerp. En woede is nu eenmaal geen goede drijfveer in een discussie zeker niet als je niet voorbereid bent.
Heeft hij dat zelfs ook eens mogen meemaken.
Un certain jeune homme
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:39:01 #134
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108227094
quote:

Haha, daarom is het nou juist zo grappig. Koekje van eigen deeg.
pi_108227108
quote:
[..]

De tering zeg, alsof Rutger dat zelf niet doet bij zijn items, over andere onderwerpen dan "de bedoeling" praten. Pot verwijt de ketel.
pi_108227138
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef pberends het volgende:

[..]

De tering zeg, alsof Rutger dat zelf niet doet bij zijn items, over andere onderwerpen dan "de bedoeling" praten. Pot verwijt de ketel.
Pberends heb jij door dat je DWDD keek en geen Pownews wat sla jij de plank mis zeg :'). Overigens vond ik hem er niet zo slecht afkomen hoor. Felix zette zichzelf een stuk erger voor lul.
pi_108227169
Er zijn sowieso maar weinig items waarbij men na 5minuten nog volledig ontopic is dus blabla
pi_108227174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Wat ik bedoel: als je nu een interview in Nieuwsuur ziet, en dat vegelijkt met Brandpunt/Achter het Nieuws etc van 30 jaar geleden, zul je zien dat die óók een stuk brutaler zijn geworden.

Powned is geen nieuwsprogramma, het is gewoon een daily show. Ik vind het wel degelijk vergelijkbaar met BNN en het kent gewoon een andere benadering; een vervelende wat mij betreft. Wel een die overeenkomt met waar een gedeelte van dit land behoefte aan heeft (350.000 kijkers, en dat zijn niet alleen jongeren en zeker niet alle jongeren), maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik ben het er niet mee eens dat dit de benadering is die nu de boventoon voert, andere omroepen en jonge programma's doen het heel anders. Wel brutaal, maar niet afzeiken. Powned/Geen Stijl heeft een heel eigen stijl; in mijn ogen nog steeds een outsider stijl, bedacht door mensen die nooit bij populaire groepen hebben gehoord (zie daar hekel aan grachtengordel, religie, studentenverenigingen).
pi_108227199
quote:

[..]

[..]

Hij wilde zelf 'graag' praten over Cohen. Pas toen hij commentaar kreeg van mensen achter zich was hij er klaar mee.
pi_108227279
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij wilde zelf 'graag' praten over Cohen. Pas toen hij commentaar kreeg van mensen achter zich was hij er klaar mee.
Heb jij de vraagstelling van Matthijs gehoord? :') Moest hij deze dan negeren en over zijn boek beginnen?. Overigens geef ik deze discussie op, gefeliciteerd met je overwinning jullie inschattend zal het wel zo voelen namelijk.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:45:37 #141
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108227333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
'Ik denk eerder dat het een fatsoenskloof is' --> mening, want 'Ik denk...' en vervolgens stelt Frenk dat je na 1 of 2 keer wel weet dat Cohen niet goed met media om kon gaan, dat het dan wel duidelijk is en daaropvolgend vroeg hij om een primeur. Dat noem ik geen overdaad, maar een zinvolle toevoeging. Die primeur gaf Rutger niet (hoewel Pownews die wel degelijk heeft), maar als hij dat wel had gedaan, was het volgens mij wel beter opgelost voor Rutger.
pi_108227421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Heb jij de vraagstelling van Matthijs gehoord? :') Moest hij deze dan negeren en over zijn boek beginnen?. Overigens geef ik deze discussie op, gefeliciteerd met je overwinning jullie inschattend zal het wel zo voelen namelijk.
:?

Ja, natuurlijk had hij die kunnen negeren. Als je daar niet over wil praten ga je toch niet 'graag' zeggen?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:30 #143
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108227426
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maar Rutger is PowNed niet.

Die andere 2 zijn inmiddels een stuk beter bezig.
En nee, Jojanneke niet, dat is een vrouw.
Jan Roos _O_
pi_108227472
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

'Ik denk eerder dat het een fatsoenskloof is' --> mening, want 'Ik denk...' en vervolgens stelt Frenk dat je na 1 of 2 keer wel weet dat Cohen niet goed met media om kon gaan, dat het dan wel duidelijk is en daaropvolgend vroeg hij om een primeur. Dat noem ik geen overdaad, maar een zinvolle toevoeging. Die primeur gaf Rutger niet (hoewel Pownews die wel degelijk heeft), maar als hij dat wel had gedaan, was het volgens mij wel beter opgelost voor Rutger.
Welke primeuren heeft Powned dan?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:59 #145
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108227514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Helemaal niet. Frenk wilde graag weten wat PowNews nu eigenlijk echt voor nieuws had gebracht. Wellicht dat Rutger hem even had moeten wijzen op het feit dat GS ministers heeft laten vallen, wetten enigszins tot stand heeft gebracht en misstanden openbaar heeft gemaakt, en dat voor een programma dat niet meer dan 300.000 kijkers trekt. Het werd pas echt triest toen Rutger de discussie laf wilde afkappen zoals onervaren politici zo vaak voor zijn camera doen om over zijn nietszeggende boek te beginnen waar eigenlijk niemand een reet in geïnteresseerd is.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:51:39 #146
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108227544
Oh, en PowNews zit natuurlijk voor een deel achter de ontmaskering van verschillende PVV-criminelen.
pi_108227550
Geenstijl heeft nog wel veel meer scoops gehad
pi_108227557
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jan Roos _O_
Daan is ook goed _O_
pi_108227590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij zit daar ook om te praten met Matthijs "moraalridder" van Nieuwkerk / Mulder. F&F hadden hun beurt al gehad maar die moeten dan toch weer hun moraliserende stem (Rottenberg) verheffen. Die andere gast ken ik nog steeds niet :').
Get it and Bet it
pi_108227597
Lol die uitzending van Je Mist Meer Dan Je Ziet met Matthijs en Rutger en Weesie staat nu op de nr 2 meest bekeken
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:53:52 #151
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108227612
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef Ties02 het volgende:
Lol die uitzending van Je Mist Meer Dan Je Ziet met Matthijs en Rutger en Weesie staat nu op de nr 2 meest bekeken
Linkje?
pi_108227618
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef Ties02 het volgende:
Die uitzending die Matthijs 'spontaan' even vergeten was toen Rutger hem noemde? ;)
pi_108227657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:54 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Die uitzending die Matthijs 'spontaan' even vergeten was toen Rutger hem noemde? ;)
Inderdaad ja :')
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Linkje?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1080126
pi_108227668
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

[..]

Lekker vaag, concreet graag. Ministers laten vallen? Vogelaar bedoel je :? En welke wetten?

Dan nog zijn dat geen primeuren natuurlijk, dat is hooguit een bijdrage leveren aan een proces dat al gaande was door onfatsoenlijk gedrag. Of je er trots op moet zijn dat je ministers laat vallen.... Ontmaskering van PVV-criminelen: dat is dan ook het enige wat zij kunnen, dmv afzeiken en het zoeken naar schandalen. Ze zouden een slechtbekeken misdaadjournalistiekprogramma kunnen zijn.

Volgens mij trekt lingo dagelijks nog meer kijkers; zo bekeken is het echt geen vetpot (300.000) en staat het wat mij betreft niet voor een behoefte van alle jongeren of een generatiekloof.
pi_108227796
quote:

[..]

http://www.powned.tv/nieu(...)tuurder_corrupt.html
Get it and Bet it
pi_108227833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Hij zit daar ook om te praten met Matthijs "moraalridder" van Nieuwkerk / Mulder. F&F hadden hun beurt al gehad maar die moeten dan toch weer hun moraliserende stem (Rottenberg) verheffen. Die andere gast ken ik nog steeds niet :').
Het is een journalist. Dat kun je overigens wel blijven herhalen maar daar wordt het niet normaler van hoor. Als je als Rutger zijnde in die studio zit en je hoort net de hele tijd Frenk van der Linde praten en die wordt ook meerdere malen bij naam genoemd, weet je echt wel wie dat is.
pi_108227843
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Pberends heb jij door dat je DWDD keek en geen Pownews wat sla jij de plank mis zeg :'). Overigens vond ik hem er niet zo slecht afkomen hoor. Felix zette zichzelf een stuk erger voor lul.
Oh, ik dacht dat het PowNews was met Matthijs van Nieuwkerk en Jan Mulder, inderdaad wat sla ik de plank mis zeg.
pi_108228008
quote:

[..]

Randfiguren van de PVV wijzen op hun, deels criminele, gedrag.
pi_108228038
quote:
Te gast in de uitzending van maandag 20 februari zijn: Ron Fouchier, Joris Luyendijk. Muziek is er van Eric Vloeimans en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
pi_108228070
Eric Vloeimans _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:08:39 #161
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108228071
Joris Luyendijk +1 _O_
pi_108228085
quote:
Eén? :? En weer een primeur waarbij iemand op iets is betrapt? Een maar matig bekend iemand overigens, ook nog? En dat vind jij in hun inmiddels drie(..?)jarig bestaan wel een prestatie van formaat? Als ze het van dit soort primeurs moeten hebben, nogmaals, laat ze dan in de redactie van die sbs-6 mannen zitten (Peter R. de Vries en Alberto Stegeman).

Het is gewoon geen nieuwsprogramma, het is entertainment. Geen verschil met Jensen, die volgens mij nog meer kijkers trok. :'(
pi_108228177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is gewoon geen nieuwsprogramma, het is entertainment. Geen verschil met Jensen, die volgens mij nog meer kijkers trok. :'(
Het is wel degelijk een nieuwsprogramma, het ligt alleen aan het item.

De Neger Omdat Het Moet kun je zien als Jensenachtige tv maar was wel degelijk een aanklacht
richting het racistische beleid van de PO.
pi_108228247
Joris Luyendijk komt? Dat wordt soppen. Maar alvast een handdoekje klaarliggen.
pi_108228263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Norrage het volgende:
Eric Vloeimans _O_ _O_
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
Joris Luyendijk +1 _O_
Ashton Brothers zijn er ook.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:14:05 #166
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108228287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Eén? :? En weer een primeur waarbij iemand op iets is betrapt? Een maar matig bekend iemand overigens, ook nog? En dat vind jij in hun inmiddels drie(..?)jarig bestaan wel een prestatie van formaat? Als ze het van dit soort primeurs moeten hebben, nogmaals, laat ze dan in de redactie van die sbs-6 mannen zitten (Peter R. de Vries en Alberto Stegeman).

Overigens is de pownedachterban ook teleurgesteld in powned :P

http://sywert.tumblr.com/(...)die-de-eigen-ziel-en
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:15:09 #167
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108228322
Luyendijk als expert vind ik ook leuk. Luyendijk die de leek speelt is irritant.
pi_108228953
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een nieuwsprogramma, het ligt alleen aan het item.

De Neger Omdat Het Moet kun je zien als Jensenachtige tv maar was wel degelijk een aanklacht
richting het racistische beleid van de PO.
Richting het in jouw ogen en in de ogen van Powned racistische beleid van de PO, zul je bedoelen. :') Ik zeg niet dat Powned geen statements maakt, maar dat is geen nieuws. Dat zijn (al jaren lang dezelfde) meningen.

Het is een nieuwsprogramma van dusdanig laag niveau dat het geen nieuwsprogramma meer is. Een nieuwsprogramma brengt nieuws, dat doen zij niet. Lijkt me een cruciaal onderdeel van een nieuwsprogramma. Peter R. de Vries brengt denk ik meer nieuws, en is ook geen nieuwsprogramma.
pi_108229065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Richting het in jouw ogen en in de ogen van Powned racistische beleid van de PO, zul je bedoelen. :') Ik zeg niet dat Powned geen statements maakt, maar dat is geen nieuws. Dat zijn (al jaren lang dezelfde) meningen.

Het is een nieuwsprogramma van dusdanig laag niveau dat het geen nieuwsprogramma meer is. Een nieuwsprogramma brengt nieuws, dat doen zij niet. Lijkt me een cruciaal onderdeel van een nieuwsprogramma. Peter R. de Vries brengt denk ik meer nieuws, en is ook geen nieuwsprogramma.
Ja, ho eens even! Van een in jouw ogen dusdanig laag niveau dat het geen nieuwsprogramma meer is bedoel je. En zij brengen in jouw ogen geen nieuws, bedoel je!
Je suis Charlie Sheen
pi_108229093
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja, ho eens even! Van een in jouw ogen dusdanig laag niveau dat het geen nieuwsprogramma meer is bedoel je. En zij brengen in jouw ogen geen nieuws, bedoel je!
Lees hierboven eens welke primeurs zij hebben gebracht, wil je werkelijk beweren dat zij nieuws brengen? Voor een dagelijk programma, 3 jaar lang? De primeurs die ertoe doen zijn op 1 hand te tellen. Feit.
pi_108229102
Illegale vuurwerkhandel via de GLS, corrupte BUMA, de koperdiefstal,
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:38:05 #172
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108229119
De Telegraaf is ook een krant, die nieuws schijnt te brengen en toch, als je een stuk moet gaan schrijven is De Telegraaf ook geen betrouwbare bron...
pi_108229120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Ties02 het volgende:
Illegale vuurwerkhandel via de GLS, corrupte BUMA, de koperdiefstal,
Mijn hand heeft 5 vingers.
pi_108229154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dus jij wist dat er werd gewerkt met allochtonenquota? Dat daar subsidie vanaf hangt?
Ben benieuwd welke zender of programma dat eerder aan de kaak heeft gesteld.
pi_108229230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mijn hand heeft 5 vingers.
De PVV proberen te slopen, dat gaat niet op 1 hand.

Maar dan zijn ze ineens niet meer in te delen in de categorie Henk en Ingrid.
pi_108229270
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

De PVV proberen te slopen, dat gaat niet op 1 hand.

Maar dan zijn ze ineens niet meer in te delen in de categorie Henk en Ingrid.
Ik deel ze slechts in bij een groep depressievelingen die schoppen tegen alles waar tegenaan te schoppen valt. Dat heeft niets met Henk en Ingrid te maken inderdaad, maar met een 'we gaan toch wel naar de klote en wij helpen een handje mee'-mentaliteit.
pi_108229307
De groepen waar ze tegen aan schoppen verdienen het toch ook? Occupyzwervers, religieuze idioten, Job Cohen
pi_108229312
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus jij wist dat er werd gewerkt met allochtonenquota? Dat daar subsidie vanaf hangt?
Ben benieuwd welke zender of programma dat eerder aan de kaak heeft gesteld.
Ik kan me daar vanalles bij voorstellen ja, dus ik vond het geen nieuws en ik vind het niet racistisch. Dat is nogmaals geen primeur, dat is een statement. Daar is Powned goed in, toegegeven. Of dat relevant is met 350.000 kijkers is een tweede.
pi_108229511
Marc-Marie tafelheer op DINSDAG? What's wrong with the universe?
Amen.
pi_108229516
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik kan me daar vanalles bij voorstellen ja, dus ik vond het geen nieuws en ik vind het niet racistisch. Dat is nogmaals geen primeur, dat is een statement. Daar is Powned goed in, toegegeven. Of dat relevant is met 350.000 kijkers is een tweede.
Wacht even hoor, dus vanuit de NPO eisen stellen aan de etniciteit/huidsklaar van experts die je als programmamaker voor je programma raadpleegt/mag raadplegen is niet racistisch? In welke wereld leef jij?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:02:21 #181
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108229904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wacht even hoor, dus vanuit de NPO eisen stellen aan de etniciteit/huidsklaar van experts die je als programmamaker voor je programma raadpleegt/mag raadplegen is niet racistisch? In welke wereld leef jij?
Het is meer een vorm van positieve discriminatie, dan van racisme.
pi_108229939
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat hoop ik voor jou dat deze post sarcastisch van aard is, of bedoeld om te trollen. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_108229940
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Maar net zo erg
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:12 #184
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108229988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat hoop ik voor jou dat deze post sarcastisch van aard is, of bedoeld om te trollen. :)
Het was geen van beiden, inderdaad ben ik het wel met Ties02 eens dat het net zo erg is.
pi_108229991
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Maar net zo erg
De waanzinnige veronderstelling dat discriminatie ineens positief zou zijn wanneer deze vrouwen of allochtonen ten goede komt verwerp ik persoonlijk direct. :) Verder is het inderdaad een vorm van discriminatie op basis van ras/etniciteit. :)
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:39 #186
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108229998
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Racisme betekent dat je een gedachtegoed aanhangt dat verkondigt dat mensen op te delen zijn in rassen, en het ene ras daarbij superieur is aan het andere ras. Hoe is dit dan racisme?
pi_108229999
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef Jivis het volgende:
Marc-Marie tafelheer op DINSDAG? What's wrong with the universe?
Het is gewoon een rare week.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:06:37 #188
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108230030
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is gewoon een rare week.
Vakantie voor een aantal mensen.
pi_108230068
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Racisme betekent dat je een gedachtegoed aanhangt dat verkondigt dat mensen op te delen zijn in rassen, en het ene ras daarbij superieur is aan het andere ras. Hoe is dit dan racisme?
quote:
ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
Aldus de Van Dale, maar goed ik zal hen ervan op de hoogte stellen dat jij het ermee oneens bent. :)
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:09:35 #190
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108230102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Aldus de Van Dale, maar goed ik zal hen ervan op de hoogte stellen dat jij het ermee oneens bent. :)
Graag. Zou je dat CC aan mij kunnen doen?
pi_108230133
Beter van niet, ik houd mijn ip- en mailadres liever privé. ;)
Je suis Charlie Sheen
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 februari 2012 @ 17:22:41 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_108230462
Een PVV-raadslid in Almere, Marissa Visser, is uit de fractie gestapt. Dat blijkt dinsdag uit een schriftelijke verklaring van fractievoorzitter Raymond de Roon.

De Roon meldt dat de PVV 'geschokt' is over het opstappen van Visser. Waarom Visser is vertrokken, is niet duidelijk. Er zou sprake zijn van een verschil van mening, waarover De Roon nog verder wilde praten. Visser zou echter zonder verder overleg hebben besloten als eenmansfractie verder te gaan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_108230479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Mylene het volgende:
Joris Luyendijk komt? Dat wordt soppen. Maar alvast een handdoekje klaarliggen.
Jij valt op mannen met jongetjes van vier stekeltjes?
pi_108230629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
Een PVV-raadslid in Almere, Marissa Visser, is uit de fractie gestapt. Dat blijkt dinsdag uit een schriftelijke verklaring van fractievoorzitter Raymond de Roon.

De Roon meldt dat de PVV 'geschokt' is over het opstappen van Visser. Waarom Visser is vertrokken, is niet duidelijk. Er zou sprake zijn van een verschil van mening, waarover De Roon nog verder wilde praten. Visser zou echter zonder verder overleg hebben besloten als eenmansfractie verder te gaan.

:P
Niemand geeft een neuk.
pi_108230714
Rottenberg lijk wel een beetje op een angry bird.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:30:37 #196
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108230736
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Rottenberg lijk wel een beetje op een angry bird.
_O-
pi_108230781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:57 schreef Staal het volgende:

[..]

Zat er net net over na te denken en dacht dat jij Rutger geen woord of blik zou gunnen omdat zo'n vlerk beneden je waardigheid zou zijn.
Ik ben rancuneuzer en ga achter de bully aan. Als je opmerkingen gevatter of leuker zijn dan vindt de bully het niet leuk en dan wordt het niet uitgezonden maar ben je er wel vanaf. Frenk van der Linden zoekt hij ook niet op bijvoorbeeld. Dan krijgt hij weerwoord op een beleefde manier.
Dat vond ik zo sip voor Cohen. Hij liet zich gewoon keer op keer overvallen terwijl hij er zichtbaar ongelukkig mee was. (Wie niet inderdaad.) Hij had hem beter kunnen negeren als hij toch niet van de aanval is.
Ik denk dat het heel gevaarlijk is om te proberen gevatter te zijn dan hij. Dan ga je een wedstrijdje doen en als je dat verliest is je gezichtsverlies extra groot. Het doet me een beetje denken aan mijn werk. Ik heb soms van die zeventienjarige puberjongens voor me die - als ze me voor het eerst hebben - ook proberen me van mijn stuk te krijgen door lomp en provocerend te doen. Even kijken of de juf daar wel tegen kan, of misschien gaat flippen.

Nooit emoties laten zien, dat sowieso. En als je een opmerking terugmaakt dan moet ie wel zo superieur zijn dat het meteen is afgelopen. Maar ga je een strijd aan dan neem je een groot risico.
pi_108230966

pi_108231161
quote:
Die vogel heeft wel iets weg van een Duitser.
pi_108231256
De overeenkomsten met Hitler zijn inderdaad treffend.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:10:53 #202
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108232100
waar gebeurde er dan in die aflevering van Je mist Meer dan Je ziet?
ik kan het hele ding kijken maar het boeit me geen reet.
pi_108232345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Daskaar het volgende:
ik kan het hele ding kijken maar het boeit me geen reet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:23:13 #204
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108232471
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

wa?
de korte versie please?
of ging ik zojuist de grens over? te lui om te kijken
pi_108233008
Ik denk dat je deze bedoelt:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/87579
pi_108233031
Joris komt weer praten over bankiers ^O^
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:47:06 #207
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108233248
quote:
nou dat had ik dus gezien gister in de uitzending en toen kwam dus iets ter spraken dat zich had voorgedaan tussen Rutger en Matthijs, klaarblijkelijk in t programma "je mist meer dan je ziet".
mijn vraag is wat dat was. :)
pi_108233358
Geen idee, ik kijk het niet zo vaak.
pi_108233374
Rutger had afgesproken niks prive te bespreken en toen kwam matthijs toch met het nieuws dat ie weer vader werd
pi_108233501
Matthijs wordt al ongemakkelijk als Carlo hem nadoet.

Als dat al te persoonlijk is...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:54:18 #211
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108233530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Ties02 het volgende:
Rutger had afgesproken niks prive te bespreken en toen kwam matthijs toch met het nieuws dat ie weer vader werd
ohw. heftig man.
:D
wat een lafbek is t ook. constant over de grenzen van anderen gaan met je grote bek en je camera, maar je moet zijn grenzen wel respecteren!
rutger en geert sitting in a tree...
pi_108233641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef Daskaar het volgende:

[..]

nou dat had ik dus gezien gister in de uitzending en toen kwam dus iets ter spraken dat zich had voorgedaan tussen Rutger en Matthijs, klaarblijkelijk in t programma "je mist meer dan je ziet".
mijn vraag is wat dat was. :)
foutje
pi_108233948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Daskaar het volgende:

[..]

rutger en geert sitting in a tree...
Waarom zouden ze in een boom zitten?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:11:03 #214
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108234269
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in een boom zitten?
:')
pi_108234307
hehehe
pi_108234593
Volgens mij is die Rutger hier goed ziek van en schaamt ie zich kapot. Net goed. Wie leeft met het zwaard, sterft door het zwaard.

Karma is en blijft een bitch.
pi_108234644
wax on wax off Daniel-San
pi_108234920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef 78rt21 het volgende:
Volgens mij is die Rutger hier goed ziek van en schaamt ie zich kapot. Net goed. Wie leeft met het zwaard, sterft door het zwaard.

Karma is en blijft een bitch.
Als je leeft als een Felix, zul je dan ook sterven als een Felix?

† In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:27:49 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108234971
Vandaag gaat het toch hopelijk wel weer een beetje inzakken?
Ik kan niet meteen nóg een keer zoveel emotie en turbulentie hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:29:07 #220
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235032
Luyendijk is meestal wel goed, de rest zegt me zo gauw even niks.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:30:09 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235074
Het onderwerp over dat virus lijkt me interessant.

Dooorrrr
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:30:13 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235075
Doorrrrrrrr!
pi_108235077
Doooorrrrrrrrrrrrerrrrre
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:30:16 #224
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108235078
Je weet gewoon dat het vandaag gaat tegenvallen.
pi_108235083
Hoorde je die kwinkslag bij de RRRRRRRRRR op het eind?
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2012 @ 19:31:15 #226
35723 crew  GGMM
pi_108235113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef hexje het volgende:
Beter dan gisteren kan het sowieso niet worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:31:19 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235117
Wat een halfbakken zoentje.
niet zo tof doen
pi_108235120
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
Hoorde je die kwinkslag bij de RRRRRRRRRR op het eind?
uiteraard
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:31:25 #229
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108235121
Wat een zoen :')
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:31:46 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235131
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:30 schreef hexje het volgende:
Hondje krijgt geen Oscar. Tsja, dan zijn we er al.
pi_108235173
MM op dinsdag?
pi_108235178
Kan MM niet gewoon die poedel weer op zijn hoofd zetten?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:33:15 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235182
De Ashton Brothers wordt een plasmomentje, I presume? :?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:33:16 #234
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108235184
De nieuwe Rembrandt, in navolging van Idols, TVOH, etc? :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:33:20 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235185
Matthijs wil niet toegeven dat hij naar vrouwenprogramma's kijkt.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:33:52 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235201
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
De nieuwe Rembrandt, in navolging van Idols, TVOH, etc? :')
Ik had het een tijdje geleden al gelezen, het lijkt me wel leuk, schilders en andere kunstenaars die hun "kunstjes" laten zien.
niet zo tof doen
pi_108235205
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien wel meer dan dat.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:02 #238
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108235211
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Matthijs wil niet toegeven dat hij naar vrouwenprogramma's kijkt.
Mietje blijft het .... Dat doe je toch niet als man
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:33 #239
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235225
Ligt het nou aan mij of ratelt MM tamelijk onsamenhangend? :?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:37 #240
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108235228
Matthijs is best wereldvreemd :')
吴 曼 迪
pi_108235230
quote:
Kleinkunst :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:43 #242
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108235231
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat niet altijd zo?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:56 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235236
quote:
Ik moest denken aan Frank Ashton, maar ik denk niet dat iemand hier die nog kent :D
niet zo tof doen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:58 #244
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108235237
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Dat valt je vandaag voor het eerst op????
pi_108235240
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef megamandy het volgende:
Geen poep, Shirley.
pi_108235249
Yes, we gaan allemaal dood.
pi_108235258
quote:
Zal ook wel laxerend werken.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:35:51 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235271
Spannend, dit soort speelfilms kijk ik altijd, over dodelijke virussen en zo.
niet zo tof doen
pi_108235280
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef megamandy het volgende:
Buiten-Amsterdam-vreemd
pi_108235286
Kent Matthijs ook niet kwalijke virussen?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:36:50 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235301
Fouchier ziet er ook niet helemaal immuun uit. :@
pi_108235336
Lekker...belangrijk.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:37:48 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235337
Die vent daarachter speelt het virus?
niet zo tof doen
pi_108235339
De Verenigde Staten van Anus.
pi_108235368
blablabla
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:38:48 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235376
Hoe je iets spannends toch weer als een non-itempje kunt brengen.
pi_108235387
Hoe heet de Fret?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:39:23 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235398
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:39 schreef Tem het volgende:
Hoe heet de Fret?
Flintstone? :?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:39:31 #259
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108235403
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:39 schreef Tem het volgende:
Hoe heet de Fret?
Fred?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108235423
Anton natuurlijk
pi_108235431
Ebola is toch veel makkelijker?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:40:40 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235464
In die films is het toch een stuk spannender allemaal -O-

:D MM kijkt ze ook zo te horen.
niet zo tof doen
pi_108235495
Wow, ik moest lachen om M-M.
Amen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:42:45 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235550
Ach ja, een pandemie. Ook al weer nostalgie. :')
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:42:52 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235554
Het vogelgriep :')
niet zo tof doen
pi_108235626
hahahaha
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:44:33 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235640
Beetje opletten Matthijs.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:44:48 #268
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235651
Prod, produ...maken.

Zou het een autist zijn? :o
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:45:30 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235686
Ah, Cohengate. :9
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:46:38 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235741
Heeft Diederik de 11e letter van het alfabet? :@
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:47:13 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235761
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft Diederik de 11e letter van het alfabet? :@
Ik moest even op mijn vingers tellen welke dat is :')
niet zo tof doen
pi_108235797
Bazenhaar.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:50:19 #273
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108235894
Margin Call, moet ik zien! :Y
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:50:51 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_108235913
Heej dat is Sylar.
niet zo tof doen
pi_108235925
Penn Badgley ;( .
pi_108236003
Dit hele verhaal stond een paar weken geleden in de nrc-next.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2012 19:52:44 ]
pi_108236006
Niet zo vreemd dat af en toe iemand de hele arbeidsvloer overhoop knalt.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:53:21 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_108236048
Ja die film moest ik ook aan denken inderdaad.
niet zo tof doen
pi_108236050
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Tem het volgende:
So what, niet iedereen leest nrcnext :?.

Vind het wel een interessant item so far.
Amen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:53:30 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108236055
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Tem het volgende:
Niet gelezen, wel een interessant onderwerp. :Y
pi_108236064
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Margin Call, moet ik zien! :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:53:54 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108236073
Krijgen ze ook helemaal geen oprotpremie mee of zo? :?
pi_108236115
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen ze ook helemaal geen oprotpremie mee of zo? :?
nope.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:55:05 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_108236140
Er gebeurt niets als ik shift F9 doe :{
niet zo tof doen
pi_108236154
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zeker, leuk item.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:55:32 #286
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108236165
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Er gebeurt niets als ik shift F9 doe :{
Dit meen je? :')
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:56:35 #287
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:56:41 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_108236228
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dit meen je? :')
:D Ik probeer het morgen in Excel :P staat niet op mijn laptop.

Sylar weer, die gaat vast uit zijn dak.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 19:57:54 #289
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108236294
Het is niet als Apple, waar het gewoon werkt, maar als Microsoft. :D
pi_108236314
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Het valt mij alleen op dat Joris overal zich aan het herhalen is.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 19:58:41 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_108236337
Vriendinnetje, vriendje :')
niet zo tof doen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:58:45 #292
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108236341
Niet veel thuis zijn is niet hetzelfde als je vrouw slecht behandelen.
pi_108236345
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Het is niet als Apple, waar het gewoon werkt, maar als Microsoft. :D
pi_108236363
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Het valt mij alleen op dat Joris overal zich aan het herhalen is.
Is toch vrij logisch als je bij verschillende media uitgenodigd wordt, dan zit je met andere doelgroepen.
Amen.
pi_108236382
Dacht dat iemand verkracht werd.
pi_108236391
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

Is toch vrij logisch als je bij verschillende media uitgenodigd wordt, dan zit je met andere doelgroepen.
Ja dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')