Precies. Hij weet ze weer allemaal te stangen, doet 'ie prima.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef arucard het volgende:
Die kop van Felix op de achtergrond![]()
![]()
Rutger
Op basis van...?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef Norrage het volgende:
Ineens krijg ik respect voor Rutgerkoning
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.quote:
Niet als je het goed doet, nu neig ik wel naar de PvdA mannen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die Rutger wel een frisse wind in dat Felix-bolwerk
Dat vooral.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
Beide partijen maken zichzelf belachelijk.
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zettequote:
idd, beetje hypocriet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
Dat hele pownews is toch ook gewoon goedkope afzeik TV. Wel vermakelijk, maar ze moeten niet doen alsof ze met een journalistiek goed programma bezig zijn.
Ik denk dat Rutger zichzelf belachelijk maakt met zijn afzeik-tv. Ieder zijn mening.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.
Onbekende kneus, alleen voor onbekende kneuzen ...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zette
Moeten we nu medelijden met rutger hebben?? :'-)quote:Op [url=http://forum.fok.nl:-)/topic/1780386/2/25#108199328]maandag 20 februari 2012 19:55[/url] schreef Cynix ® het volgende:.?
[..]
Alleen Rutger neemt zichzelf niet zo serieusquote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef MrJones het volgende:
Rutger en Felix vielen door elkaars mand.
Dat jij het een onbekende kneus vindt, pleit niet echt in jouw voordeel in deze.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zette
Bang ...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef esperanza93 het volgende:
Hij kijkt wel een beetje agressief?
Ze nemen het ook altijd wel van te voren door qua punten.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt wel allemaal van tevoren gepland
Sorry, maar dan kijk jij toch echt door een rare bril. Rutger zat na Frenk met zijn bek vol tanden.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ook zo, V., maar ze laten zich echt te gemakkelijk op de kast jagen. Alsof hij een bedreiging is.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutger zichzelf belachelijk maakt met zijn afzeik-tv. Ieder zijn mening.
V.
Ik kon even niet op zijn naam komen, sorry hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat jij het een onbekende kneus vindt, pleit niet echt in jouw voordeel in deze.
Daar zit dan ook een fossiele meerderheid vanavond.quote:
Da's dan weer opmerkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Verbal het volgende:
Felix 'who-gives-a-fuck-what-you-think?' Rottenberg moet sowieso oprotten...
V.
Die onbekende kneus is één van de beste interviewers van dit land, in tegenstelling tot een serie domme opmerkingen voor een interview laten doorgaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja...ik vond het wel meevallen. Ik vond vooral Felix erg zieligquote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kijk jij toch echt door een rare bril. Rutger zat na Frenk met zijn bek vol tanden.
V.
Sorry, maar Rutger had niet moeten komen, er is niets te winnen. Voor niemand.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef Eenskijken het volgende:
Cyrix heb jij de TT bedacht?
Rutger is een fucking held man![]()
Rutger viel door de mand?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, grote bek achter de camera, en als hij ook echt met iemand in discussie moet, gigantisch door de mand vallen.
Viel me ook op dat hij het eerst graaaaaag over cohen wilde hebben, maar als hij tegengas krijgt, meteen op een ander onderwerp overwil. wat een faalkonijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, grote bek achter de camera, en als hij ook echt met iemand in discussie moet, gigantisch door de mand vallen.
Viel me ook op dat hij het eerst graaaaaag over cohen wilde hebben, maar als hij tegengas krijgt, meteen op een ander onderwerp overwil. wat een faalkonijn
eens. Wat een faalhaas die rutgerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
twitter:MarcelMaassen twitterde op maandag 20-02-2012 om 20:02:15Rutger Castricum, nu eens zelf aangepakt, zakt volledig door het ijs. Fijn. #dwdd reageer retweet
Mensen die twitteren zakken standaard door het ijs.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Trending.
twitter:MarcelMaassen twitterde op maandag 20-02-2012 om 20:02:15Rutger Castricum, nu eens zelf aangepakt, zakt volledig door het ijs. Fijn. #dwdd reageer retweet
neequote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
zakt door het ijs ?? volgens mij hield hij zich goed staande tegen die sjappies
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mensen die twitteren vallen standaard door de mand.
neequote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
Haha! nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
Pas als het op youtube een hit is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kerel van Wegmisbruikers had er wel in gemogen...
Huh?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die "baron" ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja inderdaad man!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Kun je nagaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef alors het volgende:
Sowieso het beste wat er uit Volendam komt
Oh, die!quote:
Voordat Rutger door de mand viel waren Frenk en vooral Felix al lang door het mandje heen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voordat Rutger door de mand viel waren Frenk en vooral Felix al lang door het mandje heen.
Hij moest even inhoudelijk met een andere (een van de beste) journalist over zijn stijl praten, en begon meteen te janken. 'gaan we het nog over het boek hebben?!?!'. Wat een jankzakquote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Rutger viel door de mand?Kijk jij hetzelfde als ik?
Ze heeft ook wel wat weg van een lawine.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze heeft wel wat weg van een ski.
Andere twee neem ik sowieso niet serieus, maar alles waar Rutger vroeger tegen was is het nu zelf geworden. Alleen maar tegen links en maar konten likken van Rutten en Wilders. Wat DWDD en PenW doet/deed tegen links doen zij met rechts.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voordat Rutger door de mand viel waren Frenk en vooral Felix al lang door het mandje heen.
Peter r. de Vries stijl.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij moest even inhoudelijk met een andere (een van de beste) journalist over zijn stijl praten, en begon meteen te janken. 'gaan we het nog over het boek hebben?!?!'. Wat een jankzak
Ik zit te wachten tot het masker af gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft zij nog nooit een helm op gehad.
Ik heb liever een lawine bovenop dan haar.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Haar man stuurt haar ook altijd weg uit bed waarschijnlijk. En ze legt de klemTOON bij schedelbasisfractuur steeds verkeerd
Nee, wel eng.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Pranjicc het volgende:
Ben ik anders gewend, of legt zij echt de klemtoon van schedelbasisfractuur verkeerd?
Je lul ook?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever een lawine bovenop dan haar.
Nee hoor, als je met hem om kan gaan levert dat leuke itempjes op. En die zijn er ook bij links.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere twee neem ik sowieso niet serieus, maar alles waar Rutger vroeger tegen was is het nu zelf geworden. Alleen maar tegen links en maar konten likken van Rutten en Wilders. Wat DWDD en PenW doet/deed tegen links doen zij met rechts.
De Geenstijl-generatiequote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over haar?
Ethisch onjuist gehandeld imhoquote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is idd nooit goed als het een vrouw zit die niet over de 25 is en goddelijk lekker isquote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Klemtoon op basis klopt volgens mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Pranjicc het volgende:
Ben ik anders gewend, of legt zij echt de klemtoon van schedelbasisfractuur verkeerd?
Ga mij niet vertellen dat het steeds niet fake over komt. Aaah laten we even leuk doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, als je met hem om kan gaan levert dat leuke itempjes op. En die zijn er ook bij links.
Dat het om "door de mand vallen" gaat zegt op zich al genoeg. "Wij zijn geen afzeik-tv, jullie hebben gewoon last van een generatiekloof."quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar mensen afzeiken.quote:
Nieuw in dit topic?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
o dacht dat dat tegen mij wasquote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar mensen afzeiken.
Hoe oud is zij dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Je mag in Je handjes knijpen als jouw vrouw of vriendin er op die leeftijd zo uit ziet
Haar ethische gedrag is nog lelijker. Daar gaat het om.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Het is idd nooit goed als het een vrouw zit die niet over de 25 is en goddelijk lekker is
neuh, kom af en toe kijken...quote:
* Elusive kijkt naar je signaturequote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar mensen afzeiken.
zeik dat dan ook af.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar ethische gedrag is nog lelijker. Daar gaat het om.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef henkde_j het volgende:
Die vent vertelt het duidelijk en goed
Zij is niet gebonden aan dezelfde plichten die haar man heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Er wordt vooral geprobeerd haar buiten schot te houden. Zij is niet met pensioen.
Misselijkmakend inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat een ontzettende zelfvoldane tyfushoer is die journaliste
Samsom, ome Roon, Roemer, Pechtold, Halsema konden er allemaal prima mee omgaan. Ook als ze het niet leuk vonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat het steeds niet fake over komt. Aaah laten we even leuk doen.
Ramptoerist dat ze is, haar man meevragen of ze mee mag naar Innsbruck om als 'undercover' journalist haar sensatiezucht te vullen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
neequote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dacht dat die Belg met die bril, en die gast aan het begin van deze uitzending met bril dezelfde persoon zijn?
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dacht dat die Belg met die bril, en die gast aan het begin van deze uitzending met bril dezelfde persoon zijn?
Nu nog een snoeiharde Lucky...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit wel een leuke DWDD, mis alleen nog de actuele opera.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
wacht......quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Ja, gaat lekker!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit wel een leuke DWDD, mis alleen nog de actuele opera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |