Precies. Hij weet ze weer allemaal te stangen, doet 'ie prima.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef arucard het volgende:
Die kop van Felix op de achtergrond![]()
![]()
Rutger
Op basis van...?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef Norrage het volgende:
Ineens krijg ik respect voor Rutgerkoning
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.quote:
Niet als je het goed doet, nu neig ik wel naar de PvdA mannen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die Rutger wel een frisse wind in dat Felix-bolwerk
Dat vooral.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
Beide partijen maken zichzelf belachelijk.
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zettequote:
idd, beetje hypocriet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
Dat hele pownews is toch ook gewoon goedkope afzeik TV. Wel vermakelijk, maar ze moeten niet doen alsof ze met een journalistiek goed programma bezig zijn.
Ik denk dat Rutger zichzelf belachelijk maakt met zijn afzeik-tv. Ieder zijn mening.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Degenen die hem ten koste van alles willen afserveren maken eigenlijk vooral zichzelf belachelijk denk ik.
Onbekende kneus, alleen voor onbekende kneuzen ...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zette
Moeten we nu medelijden met rutger hebben?? :'-)quote:Op [url=http://forum.fok.nl:-)/topic/1780386/2/25#108199328]maandag 20 februari 2012 19:55[/url] schreef Cynix ® het volgende:.?
[..]
Alleen Rutger neemt zichzelf niet zo serieusquote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef MrJones het volgende:
Rutger en Felix vielen door elkaars mand.
Dat jij het een onbekende kneus vindt, pleit niet echt in jouw voordeel in deze.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Omdat Felix en die andere onbekende kneus nog erger zijn en hij ze te kijk zette
Bang ...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef esperanza93 het volgende:
Hij kijkt wel een beetje agressief?
Ze nemen het ook altijd wel van te voren door qua punten.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt wel allemaal van tevoren gepland
Sorry, maar dan kijk jij toch echt door een rare bril. Rutger zat na Frenk met zijn bek vol tanden.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ook zo, V., maar ze laten zich echt te gemakkelijk op de kast jagen. Alsof hij een bedreiging is.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutger zichzelf belachelijk maakt met zijn afzeik-tv. Ieder zijn mening.
V.
Ik kon even niet op zijn naam komen, sorry hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat jij het een onbekende kneus vindt, pleit niet echt in jouw voordeel in deze.
Daar zit dan ook een fossiele meerderheid vanavond.quote:
Da's dan weer opmerkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Verbal het volgende:
Felix 'who-gives-a-fuck-what-you-think?' Rottenberg moet sowieso oprotten...
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |