Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sowieso verboden..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
Thuis of van hetzelfde IP klikken brengt je CPC ook flink omlaag.
Ik zou zeggen 99.9% pakkans. Het is zonde van je adsense account, dus vooral niet doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Hoe groot is de kans dat je hiermee gepakt wordt:
Je hebt een lijst met 1000 proxies.
Je maakt een script die die 1000 proxies jou site 1x per dag laat bezoeken.
Van die 1000 hits laat je 1% klikken op je ads.
Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
Ik kan me voorstellen dat je een dergelijk project niet doet met een website in een niche waar de CPC 20 cent is maar eerder richting de 2 euro.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euro
Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
nee man, t wordt tijd voor een geupdate brief in de opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken.
Als de ip-adressen van die proxy's nog nooit op een andere website met adsense is geweest valt het ook op. Google heeft zo enorm veel informatie (ook van andere websites), dat ze dat soort dingen makkelijk kunnen opsporen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Waar baseren jullie de 95% en 99.9% op? Onderbuik gevoelens? Ervaring?
Er zit dan toch altijd een patroon in het klikgedrag? Hoe wilde je dat omzeilen? Oftewel: onmogelijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Het is Google. Daarnaast ken ik legio mensen met een Adsense ban om variërende redenen. Is er ook maar een verdenking dan blokkeren ze je Adsense en moet je hemel en aarde bewegen om je account weer terug te krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Allemaal geen antwoord op mijn vraag. Natuurlijk is er een kans dat Google het (snel) door zal hebben, misschien is de kans zelfs groot, dat weet ik niet. Het ging mij meer om cijfertjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.
Wat Geo4kant ook al zegt, je kan de ING ook niet oplichten dmv valse betalingen oid. te doen, je kan google ook niet makkelijk een poot uit draaien.
Nee, aangezien het ook niet bekend is hoeveel fraudeurs er niet worden gepakt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die kan niemand toch geven?
En google weet zelf ook niet hoeveel fraudeurs er zijn die niet gepakt worden, dus je kan dan ook geen percentages maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk hebben wij die cijfers niet, wat dacht jij nouwij werken toch niet voor Google.. en Google publiceert dat soort dingen niet..
Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:35 schreef Xebber het volgende:
Mij is ook volstrekt onduidelijk waarom je überhaupt zou willen weten hoe je Google kan belazeren. Lijkt me ook totaal niet de bedoeling van dit topic.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen door dit gebrek aan consistentie (en volgens sommige ook het sluiten van accounts zonder echte reden) door google het bedrijf niet per se het beste wensen, om het zo maar te zeggen.
Het enige wat je daar wel over kunt zeggen is dat die cijfers (aantal gesloten accounts) natuurlijk ook niet bekend zijn, ondanks dat dit een simpel te achterhalen getal is. Dus zijn die verhalen ook niet te onderzoeken, wat die verhalen toch op zijn minst de schijn van kredietwaardigheid geeft.
quote:Met meer dan 50 miljoen unieke bezoekers per maand is Indeed ...
Het was een gewoon een vraag, ik ben niet van plan Google te belazeren en anderen in dit topic denk ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Drimble.nl precies hetzelfde, kopieert content van verschillende nieuwssites en zet hier vervolgens Adsense omheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.
Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
Vet, ik heb een levenslange ip-ban op nujij![]()
En oprecht heb ik geen enkel idee wat ik verkeerd zou hebben gedaan, en die redactie is ook zo lekker voor rede vatbaar... Dan maar ze helemaal doodspammen via torstelletje fucking nazi's
[ afbeelding ]
waar heb jij last van manquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.
Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!
Wellicht dus handig voor andere als ze wat af willen testen
voor een optimaal resultaat kun je natuurlijk ook even een test laten lopen met optimizelyquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!
Wellicht dus handig voor andere als ze wat af willen testen
Ik heb er weleens aan zitten denken om er een blog aan te wijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanks
Wat is de definitie van niet duur?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
Tien uur voor een standaart Wordpress website ja. Wil je een volledig custom-made website inclusief CMS en dergelijke, mag je toch wel zeker op een flink veelvoud daarvan rekenen. Maargoed, websites zijn er natuurlijk te krijgen van < ¤50 tot > ¤5000quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van niet duur?
Je bent al gauw 10 uur bezig met een site. Reken maar uit wat voor uurloon dat mag kosten.
Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten Adwords coupon maken die te gebruiken zijn door bestaande gebruikers ipv alleen nieuew klanten zoals ze nu altijd doen.. Gewoon een keer 25/50euro adwords tegoed krijgen.
520 voor een hele site is niet duur. Zou jij mij gegevens van dat bureau eens kunnen sturen want voor die prijs kan ik net zo goed andere mensen sites voor mij te laten makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:
Voor twee experimentele websites vind ik 520 euro per website best veel geld. Ik weet dat het niet eens heel duur is en dit is een prijs van een bureau uit India. In NL is het nog vele malen duurder helaas. Maar om nou zelf een wordpress theme te downloaden waardoor je toch redelijk gelimiteerd bent in wat je wilt. Misschien toch maar die 1200 euro investeren en hopen dat het zich uit gaat betalen haha.
Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen.
LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..
Maarja zelfs als ik er een kreeg heb ik er niks aan,adwords ban
.. dat ze men account maar herstellen!
Maar nog steeds Arras + Arras faviconquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niets met Adwords.
Ben alleen bang dat hij net verlopen is de code (2.5 week geleden naar Yourhosting verhuist daar kreeg ik hem zie ik net).Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Als je AdWords gebruikt moet de site waar ze naartoe linken ook van goede kwaliteit zijn. Als je je niet aan de richtlijnen houdt krijg je een waarschuwing, daarna ook dus een ban.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?
ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ik adverteerde met een 'hoe je geld verdiend via internet'-site, dat mocht blijkbaar niet.. en ik checkte nooit mijn Gmail
zijn dat oplichters dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?
* Dawnbreaker meldt zich als webdesigner, wil je best een offerte maken als je me op de pm zet wat je precies wil met de website en welke functies deze moet bevatten, qua prijs meen ik gunstig te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
Nee ga geen content dupliceren. Ik zal in mijn eigen woorden vertellen waar de fim over gaat. Mijn site zal duidelijk vertellen welke films er in premiere gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
Zeker waar, men wil graag allerlei zaken weten over programma's, de achtergronden, leuke feitjes en de grootste onzin om over te kunnen roddelen, vriendin loopt ook aardig binnen met 2 sites met een hoog hollywood gehalte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met film / tv sites behoorlijk succesvol kunt worden.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook.![]()
Al bestaat de site niet volledig uit copy+paste zaken natuurlijk.
Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Quintenajax het volgende:
Zo'n 10 domeinen geregistreerd. Bij 1tje ben ik erg blij, daar heb ik het keyword.nl geregistreerd waar 14.000x(exact) per maand op word gezocht!
CPC is gemiddeld 0,30 . niet heel hoog helaas. En het gaat om een echte "vraag"quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?
En is de 14.000 exact of breed?
Jij bent interieurarchitect? Dan mag jij mijn nieuwe woning inrichten (helpenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef JDx het volgende:
Eerste klik binnen op mijn "NVus Overdreven opvallend" Adsense Blok
een ctr van 3% is niet gek hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef sthomass het volgende:
Ik heb vandaag al 21 klikken, en maar 600 bezoekers.. Opvallend veel clicks dus, aangezien ik er normaal maar 20-30 per dag heb en er dan vooral 's avonds wordt geklikt.. Ik hoop niet dat iemand voor de lol heeft zitten klikken op ads..
Maar het was vooral opvallend omdat ik 10 clicks in een uur kreeg, en nu is het alweer een tijdje rustig. Maar het zal dus wel goed zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
een ctr van 3% is niet gek hoor...
Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zo de fundering is reeds klaar:
[ afbeelding ]
Nu nog doen :
- Diverse plugins installeren.
- Layout aanpassen / ander theme (dit keer zal ik geen Arras gebruiken).
- Menu structuur toevoegen zijbalk
- Content schrijven.
Deze gaat mij een stuk minder tijd kosten dan mijn vorige. Ik post wekelijks welke films er uit komen in de NL bioscopen. Omschrijving van de fim en daaronder de trailer.
Mochten jullie nog een idee hebben hoor ik het graag.
Daar ben ik nu net mee aan 't frutten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voor
Mooi admin panel ook.
Mooi thema he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daar ben ik nu net mee aan 't frutten.
Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke sites waren ook alweer goed om domeinen te verkopen voor goede prijzen?
Bedankt.
Hier ook zoiets, 37.1m2. Alleen is het maar 2.60 hoogquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef JDx het volgende:
Haha was ik dat maar, ben nu zelf ook aan het kloten in mijn nieuwbouw appartement, heb een woonkamer van 36m2 met muren van 3,20 hoog, lijkt wel een sporthal
Sedo.com (goede ervaring mee) Tbforum.com en Sitedeals (laatste is wel streng).quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?
Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
Nee, ik heb daar nog even naar gekeken, maar het zijn echt gebruikers die ook video's posten over compleet andere zaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?
De regels zijn op zichzelf wel helder (maak je eigen meuk of krijg toestemming), maar ads verschijnen ook als er content in een video zit die niet van de maker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
Ik stuur je wel een PM.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef xaban06 het volgende:
Lastpost om hoeveel pageviews gaat het?
Heb zelf ook stukjes uit series op YouTube staan en daar blijven ads gewoon staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef Frith het volgende:
[..]
De regels zijn op zichzelf wel helder (maak je eigen meuk of krijg toestemming), maar ads verschijnen ook als er content in een video zit die niet van de maker is.
Dit is slechts een compromis waarmee youtube het mogelijk houdt voor mensen om dat soort filmpjes te maken, niet een teken dat mensen wegkomen met dat soort inhoud. Het 'content ID' systeem is erg sterk wat dat betreft. Ik zelf zie de opmerking voor auteursrechten vooral verschijnen bij stukken in spellen die door andere bedrijven zijn gemaakt, dus CGI intros en andere vormen van verhaal stukken. Vreemd genoeg niet zozeer op beeldmateriaal van spellen zelf, maar dat zal wel komen omdat het niet zo makkelijk te herkennen is.
Daarnaast is het niet geheel buiten de interesse van de gamesindustrie dat bepaalde dingen op te zoeken zijn op youtube. Maar om er inkomsten uit te krijgen moet je alsnog toestemming verkrijgen, en op je video's kan alsnog reclame verschijnen die dan naar de eigenaar gaat en niet naar jou. (en dit zijn dan ook de reclames die jij ziet bij die filmpjes. Daar heeft de gebruiker niets mee te maken)
Daarom ook dat Activision die 95% stelde aan een van de posters hier. Het is en blijft hun product en jij hebt geen enkel recht, afgezien van educatie (reviews, bespreking van eigenschappen, etc), op een claim dat dit 'jouw content' zou zijn. Ook al heb je 200 uur gespeeld en opgenomen, dat is gewoon dikke pech als het bedrijf het niet toestaat, want het is en blijft hun product. Mogelijke inkomstendeling uit dat soort content is een gunst vanuit het bedrijf en kan ook zonder waarschuwing weer worden ingetrokken.
Daarom is 'gamesjournalism' ook zo'n ehm..ja, haast laatdunkende term geworden onder kritische gamers, omdat deze redacteurs (niet journalisten, ook dat nog eens) gewoon te afhankelijk zijn van de bedrijven die hen in het bestaan voorzien. Helaas kun je daar moeilijk omheen als je 'iets met games' gaat doen.
Je bedoeld dat dit met jouw adsense is? Technisch (nou ja, juridisch) gezien zou dat niet moeten kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb zelf ook stukjes uit series op YouTube staan en daar blijven ads gewoon staan.
En bij sommige andere filmpjes zijn de ads verwijderd, snap er niks van.
Prima hoor, ben benieuwd!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:41 schreef RanTheMan het volgende:
Heren vinden jullie het leuk om projecten te volgen stapsgewijs? of denken jullie, dudes hou je falen voor jezelf
Ik ga namelijk vanavond een nieuw projectje starten heb ik gisteren bedachten indien gewenst wil ik best een wekelijkse update posten, maar dan moet er wel behoefte zijn
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
BUY THIS E-BOOK NOW FOR ONLY 29.99 !!! GET RICH QUICK, I MAKE 384 DOLLAR PER DAY JUST FROM WORKING AT HOME!
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
BUY THIS E-BOOK NOW FOR ONLY 29.99 !!! GET RICH QUICK, I MAKE 384 DOLLAR PER DAY JUST FROM WORKING AT HOME!
BUILD SOME SUPER MUSCLE FOR ONLY $19,99! BUY NOW THIS IS A LIMITED OFFER!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Net als porno reklames na 00.00 , net als die snelle weight loss shit, je ziet het zo vaak en zo veel.. dan zijn er genoeg mensen die erin trappenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
BUILD SOME SUPER MUSCLE FOR ONLY $19,99! BUY NOW THIS IS A LIMITED OFFER!
- .. trouwens, mensen die kopen dit ook nog soms. Daar krijg je dan 40% van.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef fokmetme het volgende:
Mijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
Hoe de fuck kan ik mij cpc verhogen?? ik bn youtube partner
stotter je?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef fokmetme het volgende:
ijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
Als je meer dan 10 filmpjes op youtube hebt stijgt je CPC, dit is een aanmoedigingsbeleid om meer content toe te voegen, ze werken met een soort ladder van 10, dus bij 20 gaat je CTR weer omhoog, bij 30, 40.. etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef fokmetme het volgende:
ijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
als je weet dat het kinderachtig is, doe het dan nietquote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef fokmetme het volgende:
excuus voor mijn kinderachtig gedrag
Gaat je filmpje ook daadwerkelijk over hetgene dat je in de keywords noemt?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef fokmetme het volgende:
excuus voor mijn kinderachtig gedrag, ik wil het gewoon zo graag weten omdat ik tot s 'avonds laat aan het zoeken bent voor een antwoord.
Ik heb al 66 clicks vandaag met1200views (youtube). en toch blijf ik op een magere 1,77.
ik heb al me labels veranderd naar keywords die 1-5 euro waard zijn gevonde via (hulpprogamma adwords).
Maar nog steed geen succes de cpc blijft nog steeds op 0,03 cent..
warrior forum zuigt. Als je echte IM wilt zien, ga naar bhw of wickedfire. Digital point en warrior is vooral voor mensen die willen verdienen aan het forum en dus hun WSO's en services verkopen voor veel te veel en scams enz...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.warriorforum.com/
Tof forum, ik koop hier soms wel eens iets van mensen waardoor je bij de resultaten inzicht krijgt hoe ze dingen doen. (als je om bewijs e.d. vraagt)
Nee, dat snap ik.,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Afwazig het volgende:
Je kan het mailtje toch gewoon negeren? Ze stappen echt niet naar de politie
Youtube heeft nu eenmaal lage cpc.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef fokmetme het volgende:
Oke, heb nu 90 clicks,
Ik heb vandaag is al 2.19 euro verdient (0.03 cent per click)
Jammer grr...(Youtube partner)
Word gek kijk om de uur of mijn cpc omhoog is gegaan
koop je dan mn e-bookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef CasB het volgende:
Als het je gaat lukken dan heb je wel een pareltje.
Heb het CBP eens om een reactie gevraagd een tijd geleden en die kwamen tot het volgende (even vrij samengevat):quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:35 schreef ursel het volgende:
Kreeg een mailtje van een rommelmarkt organisator die van mijn website af wil.![]()
Ben ik dat wettelijk verplicht
Ahh.. tnxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb het CBP eens om een reactie gevraagd een tijd geleden en die kwamen tot het volgende (even vrij samengevat):
Wanneer je als website links verzameld over een bepaald onderwerp die elders op het internet ook te vinden zijn - zoals op de eigen website - en jouw website niet voor negatieve associaties zorgt (denk aan een hooligan-site die links verzameld van voetbalsites die hier niets mee hebben, 18+ sites terwijl je daar niet aan voldoet qua materiaal etc.) met het onderwerp van de betrokkenen in de links en het niet onder laster valt (slechte rommelmarkten en dan de link plaatsen, al zijn er ook dan nog uitzonderingen) is dit gewoon legaal en hoef je niet mee te werken aan een verwijdering op de website.
Ik zou het niet verwijderen. Wat voor reden voert hij aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:35 schreef ursel het volgende:
Kreeg een mailtje van een rommelmarkt organisator die van mijn website af wil.![]()
Ben ik dat wettelijk verplicht
Dat die alleen in Zuid-limburg organiseert en niet landelijk adverteert. En wel eens mailtjes krijgt van standhouders die wel landelijk werken ofzo. Staan wel 2 markten blijkbaar verkeerd op mijn site, maar goed, dat gaan we aanpassen en over een maand kan die dat zelf beheren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zou het niet verwijderen. Wat voor reden voert hij aan?
Zeker niet altijd waar. Ik haal geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.quote:
Dat is klote.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Razor21 het volgende:
Zo heb mijn site alweer te koop gezet. (net één week online). Heb zoiets waarom zal ik moeilijk doen de komende tijd met artikelen schrijven als ik hem nu ook gewoon te koop kan zetten.
De basis is klaar en wat artikelen geschreven. Buy Now prijs staat op 1000 euro dus ben benieuwd.
Mocht dit op deze manier lukken dan zal ik dit vaker doen.
Zat nu al op 150 bezoekers heb amper wat gedaan. Wie weet....geen zin om een maand te wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.
.. ik ga deze week een niche site maken en deze te koop zetten voor een bedrag van ¤200/300 euro.
Reden waarom ik zo min mogelijk vrienden vertel erover; en als ik vertel over m'n websites zeg ik er altijd bij dat ze er niet op mogen klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Zeker niet altijd waar. Met twee keer zoveel kliks als Fokmetme haal ik hier geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.
Je mag je CPC niet delen van Google(dacht ik?), dat doe ik dan ook niet. Ik plaats kwalitatieve content (HD-beelden, zelf geschoten) en gebruik alleen keywords die aansluiten bij mijn video. Werkt op den duur het beste denk ik. Ik heb overigens maar enkele video's online, die wel tienduizenden keren bekeken werden binnen 1/2 weken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef fokmetme het volgende:
[..]
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?
Ik heb mijn keywords veranderd met een hulpprogamma.. maar het blijftt nog steeds 0,04 cent moet ik gewoon meer video's uploaden of is dat bullshit??
Maar eens rond vragen bij mijn vriendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Waarom probeer je het niet via een account van een vriend (samenwerken) doe ik nu ook al een half jaar. Mijn bezwaar is al 2 keer afgewezen. (stuur wel wekelijks een standaard mail terug naar Google)
Dit dus....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef drumstickNL het volgende:
Stop eens met die zinloze posts "fokmetme", bedankt.
Ohnee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Snel rijk worden met internet werkt niet met sluwe trucjes, hard werken. Dus doe normaal en discuseer meer of blijf lekker weg.
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ohnee?
http://superaffiliaterockstar.com/100kday/
We hebben het hier wel over mega blackhat operaties waar Greg Davis bekend om staat. Maar het kan wel.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden
Welk deel vind je super? De appraisal tool is leuk ter vermaak, maar moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Voor de domeinhandelaren hier wat leuke links:
http://domainindex.com/ super tool.
Ik neus liever rond op http://dnforum.com/ maar ik heb bij beiden al jaren een account.quote:http://www.namepros.com Amerikaanse domeinnamen forum leuk om eens rond te neuzen veel waardevolle informatie.
Netjes, wat voor 'n websites zijn het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef ToshiArai het volgende:
[ afbeelding ]
3 statische websites, 1 uur werk in de afgelopen 2 maanden, loopt redelijk goed
Ik blijf op sommige site bij de 468 banners, omdat ze overal tussen te gooien zijn en je site netjes houden, maar die enorme lelijke horizontale en verticale balken schijnen wel beter te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Keiichi het volgende:
Google adviseert mij om mijn 468x60 banners door 728x90 banners te vervangen. Ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk groot.
Ik vind zelf de gebruikersbeleving van 468x60 veel fijner dan van de leaderbords.
Hoe staat de gemiddelde bezoeker hier tegenover? (google zegt een toename in opbrengst van 45 tot 90%)
Dat lijkt mij dus ook, ik heb 1 zo'n site, die levert ongeveer een euro per dag op (heb er inmiddels nog een stuk of 10 gemaakt, maar die leveren niets op). Voelt zo goed om af en toe 90 euro gestort te krijgen (boven 70 euro pas uitbetaling), zonder er iets voor te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Mijn held. Ik moet me hier ook in verdiepen, moet een heerlijk gevoel zijn dat passieve inkomen.
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, wat voor 'n websites zijn het?
Ik las net bij support.googlequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen
[..]
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.
Enkele tips voor beginners:
- Probeer google en je bezoekers niet te bedriegen met valse/slechte content of valse clicks
- Een rustige, duidelijke layout is een must. Als google zoekers een veel te drukke lelijke layout te zien krijgen gaan ze gewoon terug en klikken op het volgende zoekresultaat
- Eéntje van Zuckerberg: "Done is better than perfect". Vroeger bleef ik wachten met een site online zetten tot hij helemaal perfect was, maar tegen dan was ik mijn intresse in het project al lang verloren, dus kwam er uiteindelijk niets van
Wel moet ik er bijzeggen dat ik een redelijke goede Web Developer ben, ik heb mijn eigen CMS voor dit soort sites gemaakt met 1 centraal admin panel en die ook automatisch elke dag bijvoorbeeld een prijs van een product van een andere web pagina haalt en update zonder ik er maar aan hoef te denken.
O en moesten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust
Dat kan. Maar Greg Davis staat erom bekend vieze blackhat strategien te gebruiken. Hij heeft dan ook rond de 120 gebande Adwords accounts. Hij koopt zelfs Adwords accounts voor $500 van mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden
CPC heeft met heel veel factoren te maken, vooral met de soort niche, welke mensen er op klikken en ook voor een deel van je CTR. Maar je CTR ziet er normaal uit misschien zijn er gewoon geen adverteerders in je niche.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef fokmetme het volgende:
Ik las net bij support.google
'Let op: hoe hoger de kwaliteit, hoe lager de CPC en andersom''
Mijn CTR IS 4,63 is dat misschien de oorzaak dat ik per click 0,03 cent krijgt?
Als de bedoeling is dat je de meeste bezoekers uit google haalt dan moet je een geschreven artikel hebben, google kan geen filmpjes indexeren hé. Ofwel moet je zoals hierboven aangehaald veel investeren in adwords om traffic te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef fokmetme het volgende:
En wat doet t beter een blog met een webcam sessie of een geschreven artikel
Het is al binnenquote:
Ik heb hier nog niet gekeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef benx het volgende:
[..]
Het is al binnen![]()
¤ 607,00
GOOGLE ADSENSE PAYMENT
ik heb een aanslag gehad voor 3,8Kquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gekeken.
En aankomende maand de boel overmaken naar de fiscus
Moet je maar netjes afdragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb een aanslag gehad voor 3,8K
tsja....quote:
ik vind t meeste niet zo relevant, behalve deze:quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef JortK het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig: Search quality highlights: 40 changes for February
Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen
[..]
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.
De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Frith het volgende:
[..]
Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)
jammer dat ik dan weer helemaal niks met ontwikkelen heb. Nou ja, jammer... ik doe andere dingen natuurlijk.
Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.
Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische contentquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.
Nja zonder Adsense ging ik die sites waarschijnlijk nooit gemaakt hebben daar heb je gelijk in, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mijn bezoekers of google oplicht.
die zijn er nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
Het is nogal lastig om een beschrijving te geven, zonder het onderwerp te verklappen. Statische content is misschien wel mis geformuleerd. Er is een soort gastenboek, waar bezoekers kunnen reageren over hun ervaring met dat ding/voorwerp en ik heb een ruby script geprogrammeerd die de prijs van dat voorwerp elke dag opzoekt van verschillende websites en de gemiddelde prijs berekent en een script die het verloop over de dagen weergeeft. Het gastenboek heeft dagelijks nieuwe berichten met intressante info en vaste reageerders, en mensen komen terug om te zien of de prijs gestegen/gedaald is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
andere branche, maar ik werd van de week gebeld door een gozert die mij 50 domeinnamen wou verkopen á 200 euro.. Vroeg eerst of die razor21 heettequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.
Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.
Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.
Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
...
Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zichquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.
Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.
Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.
Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Kijk dat is al duidelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.
Het belangrijkste op Sedo is :
- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......
De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)
Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
Dan moet ik tijd spenderen om er uberhaupt iets van te maken terwijl ik juist niet teveel tijd wil besteden aan deze domeinnaam. Ook vanwege dat het onderwerp "pensioen" mij dan totaal niet aantrekt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt! of De pensioen kampioen! Zoals de domeinnaam het al zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt
Dat is dan wel een idee jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt!
Geinige naam, doet me een beetje denken aan een naam van mezelf (pietkrediet.nl), maar domain-only geen topper en ik zie wel een mogelijke ("gevaarlijke") issue. Ik ga je even een PM sturen.quote:
Juist en dat is het lastige.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan wel een idee jamet een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere nichemaarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.
Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo![]()
Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop?
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Redirecten naar dit topic!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
ad-blocker Even uitzetten dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdatquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las..![]()
Jepquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Ik schrok ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsensequote:Hallo,
We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:
21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.
Dacht ik alquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:
[..]
[..]
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met AdsenseMaar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Dat kan beter:quote:
Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met AdsenseMaar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Zoek maar eens op "domain parking".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef Frith het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef Razor21 het volgende:
...
- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.
De Belgen zijn verzot op ons Twente :
[ afbeelding ]
Nu kan ik twee dingen gaan doen :
- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtmlquote:De Vereniging van Vlaamse Reisbureau (VVR) heeft een rechtszaak gewonnen tegen de reiswebsite www.zomerbrochure.be, omdat de site volgens de rechter zonder licentie aan reisbemiddeling doet.
Volgens de VVR oordeelde de rechter dat de site een inbreuk betekent op de reiscontracten-wet. "De site doet aan affiliate marketing, waarbij het een vergoeding krijgt van de leverancier voor aangebrachte klanten. De grens tussen bemiddeling en publiciteit is bij zo'n sites zeer vaag", luidt het bij de VVR.
OMG heb ik dit lol. Ook toevallig zeg :-) Bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:
[..]
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
Waarom niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
In deze zaak wordt dus uit de vestigingsplaats afgeleid dat er een vergunningplicht is. Nu is het omgekeerde (vestiging in buitenland dus niet vergunningsplichtig) daarmee nog niet waar, maar het geeft de burger moed. Slag om de arm: ik heb mbt internet en domeinnamen in Belgie wel vaker gekke uitspraken gezien dus reken voor de zekerheid maar nergens op.quote:Ten gronde roept de verweerster in dat zij niet vergunningplichtig is omdat
zij enkel online diensten verstrekt en haar server zich in Nederland bevindt.
...
De maatschappelijke zetel van de verweerster bevindt zich daarentegen in
Gent en uit de website blijkt dat zij zich richt tot een Vlaams publiek (taal en
inhoud van de website).
In die zin is de verweerster te beschouwen als een vennootschap met een
verkooppunt in Vlaanderen en is zij - eventueel - vergunningplichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 02:31:04 ]
Kennis doet dat. Pakt dan de eerste 2 maand affiliate mee. Je moet er alleen wel snel bij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Ik ken iemand die hier sporadisch in deze reeks komt die hier een godsvermogen mee verdiendquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Moet je er wel snel bij zijn ja want veel van die domeinen zijn al weg..quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Ik moet toch eens tabletcomputer.nl gaan ontwikkelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Da's de echte ondernemersmentaliteit!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef dirkjo het volgende:
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit.
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
Je mag steambox.nl kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
waar130.nl kopen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JDx het volgende:
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines
Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.
0,0 moeite.
God I wish I had more of those
Pssst, check je mailquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Zal ik doen!quote:
Als..quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
Je hebt een lage CPCquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:56 schreef ZetaOS het volgende:
AdSense-host voor inhoud
4.454
159
3,57%
¤ 0,05
¤ 1,94
¤ 6,98
AdSense voor inhoud
29
0
0,00%
—