abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2012 @ 23:08:49 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108209933
Google Adsense & dergelijke: Deel 40 tijd voor de Belastingdopic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 20 februari 2012 @ 23:10:03 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108209998
Ging wat fout. Nieuw deel openen op mijn Galaxy ging ff mis. was met de titel bezig....

Kan een modje de titel aanpassen naar deel 40 tijd voor nieuwe projecten

Verzoek in FB gedaan : Het grote Digital Corner Feedback topic

[ Bericht 24% gewijzigd door Razor21 op 21-02-2012 09:11:48 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:53:44 #3
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108218331
Ik heb weer een paar dramatische dagen achter de rug ;(

CPC is echt laag, ik kan duidelijk zien dat de goede adverteerders weer uit de markt zijn.
pi_108218631
Bij mij gaat het de afgelopen dagen ook matig. Scheelt ook dat ik thuis nog steeds geen internet heb, dus ik kan in de avonduren ook niet even makkelijk hobbyen.
pi_108218950
Het is zonde dat mijn CPC altijd laag is, maar iets van ¤0,20-¤0,30. Maar ik heb altijd wel 20-30 klikken per dag, dus ik verdien er maandelijks in ieder geval nog iets mee.
pi_108221432
3 klikken de laatste 4 dagen gehad, 1 euro. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_108221645
Thuis of van hetzelfde IP klikken brengt je CPC ook flink omlaag.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108221861
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
Thuis of van hetzelfde IP klikken brengt je CPC ook flink omlaag.
Dat is sowieso verboden..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:18 #9
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108222004
Hoe groot is de kans dat je hiermee gepakt wordt:

Je hebt een lijst met 1000 proxies.
Je maakt een script die die 1000 proxies jou site 1x per dag laat bezoeken.
Van die 1000 hits laat je 1% klikken op je ads.

Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
pi_108222275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:

Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
Ik zou zeggen 99.9% pakkans. Het is zonde van je adsense account, dus vooral niet doen.
pi_108222520
quote:

en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euro :X
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108222641
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euro :X
Ik kan me voorstellen dat je een dergelijk project niet doet met een website in een niche waar de CPC 20 cent is maar eerder richting de 2 euro.
pi_108223711
Probeer het, kijk hoeveel je ermee op schiet :P
pi_108223740
quote:

Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108224075
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken. ;)
nee man, t wordt tijd voor een geupdate brief in de op :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108226402
Waar baseren jullie de 95% en 99.9% op? Onderbuik gevoelens? Ervaring?
pi_108226586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Als de ip-adressen van die proxy's nog nooit op een andere website met adsense is geweest valt het ook op. Google heeft zo enorm veel informatie (ook van andere websites), dat ze dat soort dingen makkelijk kunnen opsporen.
pi_108228372
Als je er van moet leven gaan mensen ook zorgen dat het beveiligd wordt, vergelijk het met een bank.
Sowieso zullen ze vast wel scripts hebben draaien die patronen herkent o.i.d.

Long term success (hard work) > Short term success (cheats+adsenseban)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:59:10 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_108229796
quote:

Er zit dan toch altijd een patroon in het klikgedrag? Hoe wilde je dat omzeilen? Oftewel: onmogelijk...
Don't let my username fool you...
pi_108230430
quote:
Het is Google. Daarnaast ken ik legio mensen met een Adsense ban om variërende redenen. Is er ook maar een verdenking dan blokkeren ze je Adsense en moet je hemel en aarde bewegen om je account weer terug te krijgen.

Al vind ik het wel interessant om te kijken hoe je Google te grazen kan nemen. Het vervelende is dat heel veel onschuldige bedrijven daar ook weer de dupe van zijn aangezien het geld van hun komt.

Dus ik zou er nooit aan beginnen.
pi_108231084
quote:
Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.

Wat Geo4kant ook al zegt, je kan de ING ook niet oplichten dmv valse betalingen oid. te doen, je kan google ook niet makkelijk een poot uit draaien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108232730
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.

Wat Geo4kant ook al zegt, je kan de ING ook niet oplichten dmv valse betalingen oid. te doen, je kan google ook niet makkelijk een poot uit draaien.
Allemaal geen antwoord op mijn vraag. Natuurlijk is er een kans dat Google het (snel) door zal hebben, misschien is de kans zelfs groot, dat weet ik niet. Het ging mij meer om cijfertjes :)
pi_108233332
Die kan niemand toch geven?
pi_108233603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die kan niemand toch geven?
Nee, aangezien het ook niet bekend is hoeveel fraudeurs er niet worden gepakt..
pi_108235199
Natuurlijk hebben wij die cijfers niet, wat dacht jij nou :') wij werken toch niet voor Google.. en Google publiceert dat soort dingen niet..

Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:35:33 #26
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108235256
Mij is ook volstrekt onduidelijk waarom je überhaupt zou willen weten hoe je Google kan belazeren. Lijkt me ook totaal niet de bedoeling van dit topic.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108235260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk hebben wij die cijfers niet, wat dacht jij nou :') wij werken toch niet voor Google.. en Google publiceert dat soort dingen niet..

Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
En google weet zelf ook niet hoeveel fraudeurs er zijn die niet gepakt worden, dus je kan dan ook geen percentages maken.
pi_108235358
quote:

Helemaal mee eens ^O^
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:57:55 #29
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108236296
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:35 schreef Xebber het volgende:
Mij is ook volstrekt onduidelijk waarom je überhaupt zou willen weten hoe je Google kan belazeren. Lijkt me ook totaal niet de bedoeling van dit topic.
Dit inderdaad.

Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.

Ik kan me wel voorstellen dat mensen door dit gebrek aan consistentie (en volgens sommige ook het sluiten van accounts zonder echte reden) door google het bedrijf niet per se het beste wensen, om het zo maar te zeggen.

Het enige wat je daar wel over kunt zeggen is dat die cijfers (aantal gesloten accounts) natuurlijk ook niet bekend zijn, ondanks dat dit een simpel te achterhalen getal is. Dus zijn die verhalen ook niet te onderzoeken, wat die verhalen toch op zijn minst de schijn van kredietwaardigheid geeft.
pi_108237132
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.

Ik kan me wel voorstellen dat mensen door dit gebrek aan consistentie (en volgens sommige ook het sluiten van accounts zonder echte reden) door google het bedrijf niet per se het beste wensen, om het zo maar te zeggen.

Het enige wat je daar wel over kunt zeggen is dat die cijfers (aantal gesloten accounts) natuurlijk ook niet bekend zijn, ondanks dat dit een simpel te achterhalen getal is. Dus zijn die verhalen ook niet te onderzoeken, wat die verhalen toch op zijn minst de schijn van kredietwaardigheid geeft.
quote:
Met meer dan 50 miljoen unieke bezoekers per maand is Indeed ...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:26:00 #31
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108237753
Ik weet dat het uiteindelijk om het verkeer en geld gaat, maar het is moreel niet te verkopen dat regels zogenaamd scherp zijn, maar blijkbaar bij succes zomaar weg mogen vallen.

Maar goed, dat is eigenlijk altijd zo, denk ik. :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:18:49 #32
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108240704
quote:
Het was een gewoon een vraag, ik ben niet van plan Google te belazeren en anderen in dit topic denk ook niet.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:25:55 #33
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108241108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Drimble.nl precies hetzelfde, kopieert content van verschillende nieuwssites en zet hier vervolgens Adsense omheen.
Maar de mooiste vind ik nog wel Dumpert.nl die sinds kort weer gebruik maakt van Adsense, adsenseblokken staan gewoon rondom NSFW materiaal.
pi_108254292
Ik heb nog een leuke tip, wat ik zag op een site, ga het denk ik zelf ook toepassen (als ik weet hoe).

Blog gewoon netjes laten zoals het is, niet al te veel reclame, wel veel, maar geen storende opvallende reclame.

Maar nu komt het, bij posts ouder dan (3/4 maanden???) gebruik je een ander template, met meer en opvallerende reclame.

Dus nieuwe bezoekers en trending topics zien er gewoon netjes uit, maar oude posts, waar af en toe nog een verdwaalde Googleaar op komt gooi je vol met reclame.
pi_108255473
Vet, ik heb een levenslange ip-ban op nujij ;(
En oprecht heb ik geen enkel idee wat ik verkeerd zou hebben gedaan, en die redactie is ook zo lekker voor rede vatbaar... Dan maar ze helemaal doodspammen via tor :7 stelletje fucking nazi's

woensdag 22 februari 2012 @ 11:36:20 #36
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_108256270
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
Vet, ik heb een levenslange ip-ban op nujij ;(
En oprecht heb ik geen enkel idee wat ik verkeerd zou hebben gedaan, en die redactie is ook zo lekker voor rede vatbaar... Dan maar ze helemaal doodspammen via tor :7 stelletje fucking nazi's

[ afbeelding ]
Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_108256418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:36 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.
waar heb jij last van man 8)7 Of werk je voor nujij :)
pi_108256484
Ik heb ook ooit een ban op nujij gekregen, ik zou 2 accounts hebben, wist ik niet eens meer :')

Ik moest plechtig beloven dat ik nooit meer dubbele accounts zou maken, anders mocht ik niet meer terug komen :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:46:18 #39
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108256632
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!

Wellicht dus handig voor andere als ze wat af willen testen :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:47:05 #40
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_108256654
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!

Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanks :)
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_108256739
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:

voor een optimaal resultaat kun je natuurlijk ook even een test laten lopen met optimizely
30 dagen free trail en werkt echt goed
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:51:28 #42
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108256772
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanks :)
Ik heb er weleens aan zitten denken om er een blog aan te wijden :P
pi_108256823
Ok ik ga dit proberen op posts ouder dan 3 maanden denk ik (misschien eerst bij 6 maanden), zodat mijn nieuwe content wel netjes blijft.

Gewoon BAM een 338*280 blok tussen de titel en tekst.

De kleur #000080 moet dus het beste zijn.

Welke kleur moet je je tekst en url geven dan? En background en rand?
pi_108256999
Tekst en url: kleur van je eigen content. Background en rand de achtergrond van je website.
pi_108259873
Het is me gelukt:

http://www.nvus.nl/2012/0(...)r-studio-niskota-3d/ (recente post)

en:

http://www.nvus.nl/2010/10/28/modern-appartement-in-amsterdam/ (post van ouder dan 3 maanden)

Code:

<?php
$datum = the_date('Y-m-d','','',FALSE);
$maanden = date('Y-m-d', strtotime("- 3 months"));
if(strtotime($datum) < strtotime($maanden)){geleden dan...
echo "JE ADSENSE RECLAME";
}
?>

Heb hem de naam gegeven: NVus Opvallend blok, dus kan hem tracken. Ben benieuwd.

[ Bericht 5% gewijzigd door JDx op 22-02-2012 15:17:03 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:26:09 #46
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108260205
Ik zou de teksten nog aanpassen aan de achtergrond en kleuren die in je theme zitten. :)
pi_108260262
Op 1 of andere manier verdwijnen alle andere ADS, iemand enig idee hoe dat kan?
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:28:07 #48
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108260297
Te veel Ads? Je mag 3 afbeeldingen en 2 tekstadvertenties per pagina hebben.
pi_108260373
Zou dat het zijn?

Edit: Foutje in de code van de oude banners.

Edit 2: het was beide, zag maar 1 banner omdat 3 banners een foutje hadden in de code, toen ik ze goed had gezet zag ik er alsnog maar 3, de laatste banner in de code vervalt.

Dus heb nu bij posts ouder dan 3 maanden een groot blok boven de post en de banner onder de post verwijderd en bij nieuwe posts andersom (netter).

[ Bericht 45% gewijzigd door JDx op 22-02-2012 13:47:23 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:19:25 #50
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108273735
Helaas kan ik nog steeds niet beginnen met mijn nieuwe project.
Afgelopen maandag bij Hostnet de nameservers naar mijn hoster aangepast.

Gisteren bleek nog steeds dat het niet gewijzigd was. Bleek dat ik fout had gemaakt met copy / paste had n.nameserver.nl (ipv ns). Dus dat heb ik gisteren meteen aangepast bij Hostnet.

Ben nu een dag verder en nog steeds kan ik niets.
Net domeinnaam opgezegd bij Hostnet (ivm verhuistoken) ook zo belachelijk dat je eerst moet opzeggen om je verhuistoken te krijgen.

Ga er mooi mee naar Transip waar ik altijd direct nameservers kan aanpassen. En niet zoals bij Hostnet continu 24 uur moet wachten voordat ik weer iets mag wijzigen.

Mijn project staat startklaar (Wordpress site) ik wil beginnen!
pi_108274060
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:17:24 #52
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108276284
Overigens: is het mogelijk bij Hostnet om je registratiegegevens anoniem te maken? Het staat nergens vermeld, maar ik zou toch denken dat dat moet kunnen.

En zo nee: hoe kan dit dan via Nederlandse hosters wel gedaan worden?
pi_108276391
Skiet: Webdesign doe ik totaal niet, wel kleine/simpele applicaties in PHP.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:24:16 #54
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_108276756
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
Wat is de definitie van niet duur? :')
Je bent al gauw 10 uur bezig met een site. Reken maar uit wat voor uurloon dat mag kosten. :7
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:24 #55
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_108279164
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef ursel het volgende:

[..]

Wat is de definitie van niet duur? :')
Je bent al gauw 10 uur bezig met een site. Reken maar uit wat voor uurloon dat mag kosten. :7
Tien uur voor een standaart Wordpress website ja. Wil je een volledig custom-made website inclusief CMS en dergelijke, mag je toch wel zeker op een flink veelvoud daarvan rekenen. Maargoed, websites zijn er natuurlijk te krijgen van < ¤50 tot > ¤5000
pi_108279509
Iemand behoefte aan een AdWords-coupon code? Ik heb er nog 1 in de aanbieding die tot 29 februari geldig is. :).
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:34:33 #57
131603 Afwazig
Serious business
pi_108280428
Gratis? Doe dan maar :P
pi_108280921
Voor twee experimentele websites vind ik 520 euro per website best veel geld. Ik weet dat het niet eens heel duur is en dit is een prijs van een bureau uit India. In NL is het nog vele malen duurder helaas. Maar om nou zelf een wordpress theme te downloaden waardoor je toch redelijk gelimiteerd bent in wat je wilt. Misschien toch maar die 1200 euro investeren en hopen dat het zich uit gaat betalen haha.
pi_108280938
Ze moeten Adwords coupon maken die te gebruiken zijn door bestaande gebruikers ipv alleen nieuew klanten zoals ze nu altijd doen.. Gewoon een keer 25/50euro adwords tegoed krijgen.
pi_108281134
Ik heb ook nog een coupon van ¤50,- in de aanbieding nog 2 maanden geldig :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:49:57 #61
63192 ursel
pi_108281170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten Adwords coupon maken die te gebruiken zijn door bestaande gebruikers ipv alleen nieuew klanten zoals ze nu altijd doen.. Gewoon een keer 25/50euro adwords tegoed krijgen.
Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen. :7
pi_108281263
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:
Voor twee experimentele websites vind ik 520 euro per website best veel geld. Ik weet dat het niet eens heel duur is en dit is een prijs van een bureau uit India. In NL is het nog vele malen duurder helaas. Maar om nou zelf een wordpress theme te downloaden waardoor je toch redelijk gelimiteerd bent in wat je wilt. Misschien toch maar die 1200 euro investeren en hopen dat het zich uit gaat betalen haha.
520 voor een hele site is niet duur. Zou jij mij gegevens van dat bureau eens kunnen sturen want voor die prijs kan ik net zo goed andere mensen sites voor mij te laten maken :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_108281307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef ursel het volgende:

[..]

Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen. :7
Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..
Maarja zelfs als ik er een kreeg heb ik er niks aan, :') adwords ban :') .. dat ze men account maar herstellen!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:57:40 #64
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108281559
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..
Maarja zelfs als ik er een kreeg heb ik er niks aan, :') adwords ban :') .. dat ze men account maar herstellen!
LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?

ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
pi_108281790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]

ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
Maar nog steeds Arras + Arras favicon ;(
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:08:28 #66
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108282240
Voor diegene die deze als eerste ziet :

Je persoonlijke Google AdWords-code:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niets met Adwords.

Ben alleen bang dat hij net verlopen is de code (2.5 week geleden naar Yourhosting verhuist daar kreeg ik hem zie ik net).
pi_108282253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]

LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?

Als je AdWords gebruikt moet de site waar ze naartoe linken ook van goede kwaliteit zijn. Als je je niet aan de richtlijnen houdt krijg je een waarschuwing, daarna ook dus een ban.
pi_108282526
Ja ik adverteerde met een 'hoe je geld verdiend via internet'-site, dat mocht blijkbaar niet.. en ik checkte nooit mijn Gmail :(
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:14:59 #69
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108282662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ik adverteerde met een 'hoe je geld verdiend via internet'-site, dat mocht blijkbaar niet.. en ik checkte nooit mijn Gmail :(
Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:21:09 #70
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108288309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?
zijn dat oplichters dan?

Ik weet wel dat er ads zijn (of waren) voor vertaalbaan.nl wat wel echte oplichting is.
pi_108288454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
* Dawnbreaker meldt zich als webdesigner, wil je best een offerte maken als je me op de pm zet wat je precies wil met de website en welke functies deze moet bevatten, qua prijs meen ik gunstig te zijn :)
&lt;hr&gt;
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:28:11 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108288520
Zucht, wat word ik simpel van die iDeal implementaties, doe je alle tests, staan de betalingen er ook daadwerkelijk in en voldoet het blijkbaar nog niet.
Dan maar verder met het volgende onderdeel.

En 500 euro is toch geen gek bedrag, natuurlijk een aardige gok wanneer je twijfelt over het succes, je kunt natuurlijk ook eerst wat meer 'basic' blijven qua ontwerp en functies en verdere stappen maken wanneer je merkt dat het loopt, zo heb ik het ook met m'n meest succesvolle site aangepakt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:02:11 #73
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108292728
Zo de fundering is reeds klaar:

Nu nog doen :

- Diverse plugins installeren.
- Layout aanpassen / ander theme (dit keer zal ik geen Arras gebruiken).
- Menu structuur toevoegen zijbalk
- Content schrijven.

Deze gaat mij een stuk minder tijd kosten dan mijn vorige. Ik post wekelijks welke films er uit komen in de NL bioscopen. Omschrijving van de fim en daaronder de trailer.

Mochten jullie nog een idee hebben hoor ik het graag.
pi_108292996
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:17:55 #75
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108293106
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
Nee ga geen content dupliceren. Ik zal in mijn eigen woorden vertellen waar de fim over gaat. Mijn site zal duidelijk vertellen welke films er in premiere gaan.

Ben ervan overtuigd dat deze ook met succes verkocht zal worden. Gaat helemaal goed komen. In elk geval bedankt voor de feedback.

Ik blijf erbij dat je met film / tv sites behoorlijk succesvol kunt worden.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:17 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108293112
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook. :+
Al bestaat de site niet volledig uit copy+paste zaken natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat je met film / tv sites behoorlijk succesvol kunt worden.
Zeker waar, men wil graag allerlei zaken weten over programma's, de achtergronden, leuke feitjes en de grootste onzin om over te kunnen roddelen, vriendin loopt ook aardig binnen met 2 sites met een hoog hollywood gehalte.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:20:09 #77
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108293158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook. :+
Al bestaat de site niet volledig uit copy+paste zaken natuurlijk.
Dit dus.
Dat had ik met mijn vorig weblog ook.

Als je maar slim met de H1 tag omgaat (een goede titel en je staat zo bovenaan binnen enkele minuten).
pi_108294364
Zo'n 10 domeinen geregistreerd. Bij 1tje ben ik erg blij, daar heb ik het keyword.nl geregistreerd waar 14.000x(exact) per maand op word gezocht!
pi_108296723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Quintenajax het volgende:
Zo'n 10 domeinen geregistreerd. Bij 1tje ben ik erg blij, daar heb ik het keyword.nl geregistreerd waar 14.000x(exact) per maand op word gezocht!
Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?

En is de 14.000 exact of breed?
pi_108297361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?

En is de 14.000 exact of breed?
CPC is gemiddeld 0,30 . niet heel hoog helaas. En het gaat om een echte "vraag"
De 14.000 is exact
pi_108299671
Eerste klik binnen op mijn "NVus Overdreven opvallend" Adsense Blok
pi_108304130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef JDx het volgende:
Eerste klik binnen op mijn "NVus Overdreven opvallend" Adsense Blok
Jij bent interieurarchitect? Dan mag jij mijn nieuwe woning inrichten (helpen :P)
pi_108304763
Haha was ik dat maar, ben nu zelf ook aan het kloten in mijn nieuwbouw appartement, heb een woonkamer van 36m2 met muren van 3,20 hoog, lijkt wel een sporthal :P
pi_108305418
Ik heb vandaag al 21 klikken, en maar 600 bezoekers.. Opvallend veel clicks dus, aangezien ik er normaal maar 20-30 per dag heb en er dan vooral 's avonds wordt geklikt.. Ik hoop niet dat iemand voor de lol heeft zitten klikken op ads..
pi_108306625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef sthomass het volgende:
Ik heb vandaag al 21 klikken, en maar 600 bezoekers.. Opvallend veel clicks dus, aangezien ik er normaal maar 20-30 per dag heb en er dan vooral 's avonds wordt geklikt.. Ik hoop niet dat iemand voor de lol heeft zitten klikken op ads..
een ctr van 3% is niet gek hoor...
We gaan 'm Rocken
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:29:13 #86
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108306709

Update van: 23-02-2012

Wat? Eigenlijk niets gedaan, en dat is te zien in de ranking. Ik ben teruggezakt naar plek 10 waardoor het aantal bezoekers ook weer is afgenomen. Binnenkort weer wat content aanvullen en spelen met de keyword density.

De eerste klik was wel een feit, welgeteld ¤0,10! :7

Rank:
Rank voor hoofd keyword:
23-02-2012: 10
10-02-2012: 7
03-02-2012: 10

Traffic:
23-02-2012: 4 per dag
10-02-2012: 20 per dag
03-02-2012: 2 per dag

Verdiensten:
23-02-2012: ¤0,10
10-02-2012: ¤0,00
03-02-2012: ¤0,00

To Do:
• Content content content
• Backlinks

Voorgaande updates:
10-02-2012: We blijven stijgen!
03-02-2012: Eerste ranking is een feit, plek 10!
31-01-2012: Site online!
29-01-2012: Layout gereed en eerste content geschreven
21-01-2012: Start
pi_108307177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Woerd26 het volgende:

[..]

een ctr van 3% is niet gek hoor...
Maar het was vooral opvallend omdat ik 10 clicks in een uur kreeg, en nu is het alweer een tijdje rustig. Maar het zal dus wel goed zijn.
pi_108307828
Welke sites waren ook alweer goed om domeinen te verkopen voor goede prijzen?

Bedankt.
If not now, then when.
pi_108308002
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Yuri_Boyka op 23-02-2012 17:08:42 ]
If not now, then when.
pi_108308138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zo de fundering is reeds klaar:

[ afbeelding ]

Nu nog doen :

- Diverse plugins installeren.
- Layout aanpassen / ander theme (dit keer zal ik geen Arras gebruiken).
- Menu structuur toevoegen zijbalk
- Content schrijven.

Deze gaat mij een stuk minder tijd kosten dan mijn vorige. Ik post wekelijks welke films er uit komen in de NL bioscopen. Omschrijving van de fim en daaronder de trailer.

Mochten jullie nog een idee hebben hoor ik het graag.
Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voor

Mooi admin panel ook.
If not now, then when.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:17:56 #91
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108308335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voor

Mooi admin panel ook.
Daar ben ik nu net mee aan 't frutten. _O-
pi_108308526
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Xebber het volgende:

[..]

Daar ben ik nu net mee aan 't frutten. _O-
Mooi thema he. :P Ziet er ook erg pro uit imo.
If not now, then when.
pi_108309045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke sites waren ook alweer goed om domeinen te verkopen voor goede prijzen?

Bedankt.
Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?
pi_108309083
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef JDx het volgende:
Haha was ik dat maar, ben nu zelf ook aan het kloten in mijn nieuwbouw appartement, heb een woonkamer van 36m2 met muren van 3,20 hoog, lijkt wel een sporthal :P
Hier ook zoiets, 37.1m2. Alleen is het maar 2.60 hoog :P

Grootste 'probleem' bij mij is dat 1 wand totaal van glas is, 7 meter lang, maar we gaan offtopic volgens mij :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:48:17 #95
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108309328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?
Sedo.com (goede ervaring mee) Tbforum.com en Sitedeals (laatste is wel streng).
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:13:56 #96
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108368043
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
pi_108368294
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:24:29 #98
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108368477
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?
Nee, ik heb daar nog even naar gekeken, maar het zijn echt gebruikers die ook video's posten over compleet andere zaken.

Bijvoorbeeld dit filmpje;
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:27:52 #99
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108396350
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
De regels zijn op zichzelf wel helder (maak je eigen meuk of krijg toestemming), maar ads verschijnen ook als er content in een video zit die niet van de maker is.

Dit is slechts een compromis waarmee youtube het mogelijk houdt voor mensen om dat soort filmpjes te maken, niet een teken dat mensen wegkomen met dat soort inhoud. Het 'content ID' systeem is erg sterk wat dat betreft. Ik zelf zie de opmerking voor auteursrechten vooral verschijnen bij stukken in spellen die door andere bedrijven zijn gemaakt, dus CGI intros en andere vormen van verhaal stukken. Vreemd genoeg niet zozeer op beeldmateriaal van spellen zelf, maar dat zal wel komen omdat het niet zo makkelijk te herkennen is.
Daarnaast is het niet geheel buiten de interesse van de gamesindustrie dat bepaalde dingen op te zoeken zijn op youtube. Maar om er inkomsten uit te krijgen moet je alsnog toestemming verkrijgen, en op je video's kan alsnog reclame verschijnen die dan naar de eigenaar gaat en niet naar jou. (en dit zijn dan ook de reclames die jij ziet bij die filmpjes. Daar heeft de gebruiker niets mee te maken)

Daarom ook dat Activision die 95% stelde aan een van de posters hier. Het is en blijft hun product en jij hebt geen enkel recht, afgezien van educatie (reviews, bespreking van eigenschappen, etc), op een claim dat dit 'jouw content' zou zijn. Ook al heb je 200 uur gespeeld en opgenomen, dat is gewoon dikke pech als het bedrijf het niet toestaat, want het is en blijft hun product. Mogelijke inkomstendeling uit dat soort content is een gunst vanuit het bedrijf en kan ook zonder waarschuwing weer worden ingetrokken.
Daarom is 'gamesjournalism' ook zo'n ehm..ja, haast laatdunkende term geworden onder kritische gamers, omdat deze redacteurs (niet journalisten, ook dat nog eens) gewoon te afhankelijk zijn van de bedrijven die hen in het bestaan voorzien. Helaas kun je daar moeilijk omheen als je 'iets met games' gaat doen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:28:34 #100
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108396378
Wow, zoals hier eerder aangegeven werkt dat Varnish echt gigantisch goed zeg, moet nog even een cache probleem oplossen met Joomla i.v.m cookies, maar dat zal wel lukken.
Resultaten waren in ieder geval indrukwekkend. _O_

Nu alleen nog een fatsoenlijke host zien te vinden die een dergelijk (potentiele) grote site kan handelen voor een redelijk bedrag aangezien de boel nog niet winstgevend is.
pi_108398465
Lastpost om hoeveel pageviews gaat het?
  zondag 26 februari 2012 @ 11:34:20 #102
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108409019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef xaban06 het volgende:
Lastpost om hoeveel pageviews gaat het?
Ik stuur je wel een PM.
pi_108417551
Hoe goed pakken domeinen met een e* ervoor?

Zoals:
ehenkeningrid.com
ewebstore.com
epaintball.com
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 26 februari 2012 @ 15:32:30 #104
63192 ursel
pi_108418443
Woei, voor het eerst meer dan 1000 bezoekers op 1 dag *O*
pi_108419716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef Frith het volgende:

[..]

De regels zijn op zichzelf wel helder (maak je eigen meuk of krijg toestemming), maar ads verschijnen ook als er content in een video zit die niet van de maker is.

Dit is slechts een compromis waarmee youtube het mogelijk houdt voor mensen om dat soort filmpjes te maken, niet een teken dat mensen wegkomen met dat soort inhoud. Het 'content ID' systeem is erg sterk wat dat betreft. Ik zelf zie de opmerking voor auteursrechten vooral verschijnen bij stukken in spellen die door andere bedrijven zijn gemaakt, dus CGI intros en andere vormen van verhaal stukken. Vreemd genoeg niet zozeer op beeldmateriaal van spellen zelf, maar dat zal wel komen omdat het niet zo makkelijk te herkennen is.
Daarnaast is het niet geheel buiten de interesse van de gamesindustrie dat bepaalde dingen op te zoeken zijn op youtube. Maar om er inkomsten uit te krijgen moet je alsnog toestemming verkrijgen, en op je video's kan alsnog reclame verschijnen die dan naar de eigenaar gaat en niet naar jou. (en dit zijn dan ook de reclames die jij ziet bij die filmpjes. Daar heeft de gebruiker niets mee te maken)

Daarom ook dat Activision die 95% stelde aan een van de posters hier. Het is en blijft hun product en jij hebt geen enkel recht, afgezien van educatie (reviews, bespreking van eigenschappen, etc), op een claim dat dit 'jouw content' zou zijn. Ook al heb je 200 uur gespeeld en opgenomen, dat is gewoon dikke pech als het bedrijf het niet toestaat, want het is en blijft hun product. Mogelijke inkomstendeling uit dat soort content is een gunst vanuit het bedrijf en kan ook zonder waarschuwing weer worden ingetrokken.
Daarom is 'gamesjournalism' ook zo'n ehm..ja, haast laatdunkende term geworden onder kritische gamers, omdat deze redacteurs (niet journalisten, ook dat nog eens) gewoon te afhankelijk zijn van de bedrijven die hen in het bestaan voorzien. Helaas kun je daar moeilijk omheen als je 'iets met games' gaat doen.
Heb zelf ook stukjes uit series op YouTube staan en daar blijven ads gewoon staan.

En bij sommige andere filmpjes zijn de ads verwijderd, snap er niks van.
pi_108427763
Stats vandaag van een van mijn sites

2.398 Bezoeken
2.228 Unieke bezoekers
6.144 Paginaweergaves

30 eu adsense
pi_108430613
NVus Overdreven opvallend
AdSense voor inhoud
258
2
0,78%
¤ 0,18
¤ 1,42
¤ 0,37
  zondag 26 februari 2012 @ 21:40:08 #108
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108438547
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb zelf ook stukjes uit series op YouTube staan en daar blijven ads gewoon staan.

En bij sommige andere filmpjes zijn de ads verwijderd, snap er niks van.
Je bedoeld dat dit met jouw adsense is? Technisch (nou ja, juridisch) gezien zou dat niet moeten kunnen.
Ik weet niet hoe slim youtube achter de schermen is, maar het zou kunnen dat je er gewoon geen inkomsten op haalt.

En een nieuwe abbonee rijker. :P
pi_108442910
Pas maar op met die video's, gaat je je account kosten. Ik kan het weten.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_108443092
Hmm weet niet, heb al AdSense sinds 2004, nooit klachten.

Btw...

453510
videoweergaven

Jammer dat je pas ads op YT kan zetten sinds kort en niet eerder.
pi_108448834
Waar kan ik zien of ik adwords tegoed heb?
If not now, then when.
pi_108460471
Facturering --> betalingsoverzicht (aan de rechterkant staat je huidig saldo)
pi_108460998
Heren vinden jullie het leuk om projecten te volgen stapsgewijs? of denken jullie, dudes hou je falen voor jezelf :)

Ik ga namelijk vanavond een nieuw projectje starten heb ik gisteren bedacht :) en indien gewenst wil ik best een wekelijkse update posten, maar dan moet er wel behoefte zijn :+
pi_108461151
Ja hoor :)
pi_108461166
Ik twijfel, ene kant ja.. andere kant, vaak wordt er geen info gegeven.. alles geheim zoals de niche, strategie etc.. dan wordt het vaak meer een dagboekpost ala Razor 'nu 200 bezoekers online'.

Ach doe maar :D hebben we wat meer content behalve vandaag 3 euro en 27 clickjes!

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 13:47:38 ]
pi_108461433
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:41 schreef RanTheMan het volgende:
Heren vinden jullie het leuk om projecten te volgen stapsgewijs? of denken jullie, dudes hou je falen voor jezelf :)

Ik ga namelijk vanavond een nieuw projectje starten heb ik gisteren bedacht :) en indien gewenst wil ik best een wekelijkse update posten, maar dan moet er wel behoefte zijn :+
Prima hoor, ben benieuwd!
pi_108462442
Jup ik ook wel mits je ook daadwerkelijk gaat doen that is.. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108462646
4 voor 0 tegen, oke
onderwerp, url en keywords post ik niet voor voor de hand liggende redenen, wat zouden jullie allemaal willen weten? Een lijstje zoals JortK? Daarnaast ben ik niet van plan om hele opstellen te schrijven over hoe ik iets gedaan heb (dat lezen jullie maar in mn boek die ik ga schrijven als t succesvol wordt :) )

Maar doe suggesties wat je zou willen weten/lezen
pi_108463014
BUY THIS E-BOOK NOW FOR ONLY 29.99 !!! GET RICH QUICK, I MAKE 384 DOLLAR PER DAY JUST FROM WORKING AT HOME!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 14:32:14 ]
pi_108463094
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
BUY THIS E-BOOK NOW FOR ONLY 29.99 !!! GET RICH QUICK, I MAKE 384 DOLLAR PER DAY JUST FROM WORKING AT HOME!
:')
pi_108463107
quote:
:N
pi_108464418
Mijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
Hoe de fuck kan ik mij cpc verhogen?? ik bn youtube partner
pi_108464628
quote:
BUILD SOME SUPER MUSCLE FOR ONLY $19,99! BUY NOW THIS IS A LIMITED OFFER!

- .. trouwens, mensen die kopen dit ook nog soms. Daar krijg je dan 40% van. :7
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108464826
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

BUILD SOME SUPER MUSCLE FOR ONLY $19,99! BUY NOW THIS IS A LIMITED OFFER!

- .. trouwens, mensen die kopen dit ook nog soms. Daar krijg je dan 40% van. :7
Net als porno reklames na 00.00 , net als die snelle weight loss shit, je ziet het zo vaak en zo veel.. dan zijn er genoeg mensen die erin trappen :P

Verder was het een grapje, zie PI :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 15:24:30 ]
pi_108465008
ijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
pi_108465062
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef fokmetme het volgende:
Mijn cpc is nu 0,03 cent in de ochtend was het nog 0,11 cent.
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef fokmetme het volgende:
stotter je?
Maar je cpc is afhankelijk van de advertenties he, ga dus eens kijken naar keywords met meer waarde...
pi_108465159
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef fokmetme het volgende:
Als je meer dan 10 filmpjes op youtube hebt stijgt je CPC, dit is een aanmoedigingsbeleid om meer content toe te voegen, ze werken met een soort ladder van 10, dus bij 20 gaat je CTR weer omhoog, bij 30, 40.. etc.
pi_108465940
ik heb stuk of 50 video's die 'inkomsten ingeschakeld '' zijn.
me keywords zijn : internet explorer Google Chrome Music download Mercedes-Benz Gucci Make Money Quick adsense dr peper cola youtube car bmw audi fast adwords money cash rich milion marketing busnisness network ford free look easy rap

hoe kom ik erachter hoe mij tags goed zijn? en moet ik die tags continu veranderen??
Ik heb vandaag al 35 kliks en mij CTR is 6,50..
pi_108471915
ik heb stuk of 50 video's die 'inkomsten ingeschakeld '' zijn.
me keywords zijn : internet explorer Google Chrome Music download Mercedes-Benz Gucci Make Money Quick adsense dr peper cola youtube car bmw audi fast adwords money cash rich milion marketing busnisness network ford free look easy rap

hoe kom ik erachter hoe mij tags goed zijn? en moet ik die tags continu veranderen??
Ik heb vandaag al 46 kliks en mij CTR is 6,50..
pi_108477226
@fokmetme,

Niemand gaat op je reageren als je de hele tijd stottert. Daar zijn we op Fok! niet van gediend.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_108478159
excuus voor mijn kinderachtig gedrag, ik wil het gewoon zo graag weten omdat ik tot s 'avonds laat aan het zoeken bent voor een antwoord.
Ik heb al 66 clicks vandaag met1200views (youtube). en toch blijf ik op een magere 1,77.
ik heb al me labels veranderd naar keywords die 1-5 euro waard zijn gevonde via (hulpprogamma adwords).
Maar nog steed geen succes de cpc blijft nog steeds op 0,03 cent..
  maandag 27 februari 2012 @ 20:43:54 #132
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_108478450
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef fokmetme het volgende:
excuus voor mijn kinderachtig gedrag
als je weet dat het kinderachtig is, doe het dan niet :)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_108478753
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef fokmetme het volgende:
excuus voor mijn kinderachtig gedrag, ik wil het gewoon zo graag weten omdat ik tot s 'avonds laat aan het zoeken bent voor een antwoord.
Ik heb al 66 clicks vandaag met1200views (youtube). en toch blijf ik op een magere 1,77.
ik heb al me labels veranderd naar keywords die 1-5 euro waard zijn gevonde via (hulpprogamma adwords).
Maar nog steed geen succes de cpc blijft nog steeds op 0,03 cent..
Gaat je filmpje ook daadwerkelijk over hetgene dat je in de keywords noemt?
pi_108478923
nee dat niet ligt die probleem daar waarschijnlijk dan?
pi_108479144
Vandaag weer een nieuw domeintje geregistreerd; komende dagen/weken een site eromheen werken. Het wordt een .com website in de hoop wat meer bezoekers te trekken :)
pi_108489110
http://www.warriorforum.com/

Tof forum, ik koop hier soms wel eens iets van mensen waardoor je bij de resultaten inzicht krijgt hoe ze dingen doen. (als je om bewijs e.d. vraagt)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108489644
Oke, heb nu 90 clicks,
Ik heb vandaag is al 2.19 euro verdient (0.03 cent per click)
Jammer grr...(Youtube partner)
Word gek kijk om de uur of mijn cpc omhoog is gegaan

[ Bericht 40% gewijzigd door fokmetme op 28-02-2012 00:55:51 (geen dubbelpost) ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 01:57:59 #138
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108491505
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.warriorforum.com/

Tof forum, ik koop hier soms wel eens iets van mensen waardoor je bij de resultaten inzicht krijgt hoe ze dingen doen. (als je om bewijs e.d. vraagt)
warrior forum zuigt. Als je echte IM wilt zien, ga naar bhw of wickedfire. Digital point en warrior is vooral voor mensen die willen verdienen aan het forum en dus hun WSO's en services verkopen voor veel te veel en scams enz...
We gaan 'm Rocken
pi_108492607
Die ken ik ook wel maar ik heb het over die 10 dollar kostende dingetjes die goede reviews hebben.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:35:59 #140
63192 ursel
pi_108493867
Kreeg een mailtje van een rommelmarkt organisator die van mijn website af wil. :{
Ben ik dat wettelijk verplicht :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:41:09 #141
131603 Afwazig
Serious business
pi_108493971
Je kan het mailtje toch gewoon negeren? Ze stappen echt niet naar de politie ;)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:46:29 #142
63192 ursel
pi_108494068
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Afwazig het volgende:
Je kan het mailtje toch gewoon negeren? Ze stappen echt niet naar de politie ;)
Nee, dat snap ik., :')
Maar goed. Uit netheid zou je het moeten doen. Was vooral benieuwd of ik het naast het morele ook verplicht ben te doen. :7
Zeg maar de notice and take down. (8>
pi_108494111
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef fokmetme het volgende:
Oke, heb nu 90 clicks,
Ik heb vandaag is al 2.19 euro verdient (0.03 cent per click)
Jammer grr...(Youtube partner)
Word gek kijk om de uur of mijn cpc omhoog is gegaan
Youtube heeft nu eenmaal lage cpc.
pi_108495901
ok zoals gisteren al aangegeven hierbij een:

Mijn project is eigenlijk het "&dergelijke" gedeelte van de TT. Ik wil in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk verkeer genereren en daarna conversies draaien, geen adsense, maar verkopen :)

Het wordt een webshop op basis van dropshipping, 40% commissie en mijn doel hier is zoveel mogelijk traffic genereren zodat ik conversies kan draaien. gemiddelde verkoopwaarde +/- ¤ 150,-

- 3 maand oud domein
- 3 belangrijke keywords
- Hoge concurrentie
- Veel oude sites met een hoge authoriteit
- Keyword 1: 450.000 zoekopdrachten per maand / 37.300.000 resultaten in google
- Keyword 2: 450.000 zoekopdrachten per maand / 6.670.000 resultaten in google
- Keyword 3: 30.000 zoekopdrachten per maand / 1.790.000 resultaten in google

Met name keyword 3 is voor mij het belangrijkst, maar door de enorme traffic op keyword 1&2 wil ik er zeker aan werken

Ik had 3 maanden terug al wat content en links op het domein gegooid en dat is keurig geindexeerd
- Keyword 1: niet bij de eerste 50 pagina's
- Keyword 2: niet bij de eerste 50 pagina's
- Keyword 3: pagina 6, rank 4

Wat reeds gedaan:
- Webshop gemaakt
- afspraak met leverancier (had ik reeds contact mee voor een andere webshop)

Deze week te doen:
- Content schrijven (van leveringsvoorwaarden tot algemene voorwaarden en alles er bij)
- Product xml implementeren
- Social shizzle implementeren
Week 2:
-traffic genereren

Huidig traffic: 1 bezoeker per dag

Doelstelling binnen 6 maanden:
-traffic: 10.000 visits per maand :')
-Conversie: 0,1% = 10 orders per maand, bruto opbrengst ¤ 600,- p.m.

Doelstellingen langer termijn:
-conversie verhogen
-affiliates opzetten
pi_108496360
Als het je gaat lukken dan heb je wel een pareltje. :P
pi_108496396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef CasB het volgende:
Als het je gaat lukken dan heb je wel een pareltje. :P
koop je dan mn e-book :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:33:43 #147
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108496518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:35 schreef ursel het volgende:
Kreeg een mailtje van een rommelmarkt organisator die van mijn website af wil. :{
Heb het CBP eens om een reactie gevraagd een tijd geleden en die kwamen tot het volgende (even vrij samengevat):

Wanneer je als website links verzameld over een bepaald onderwerp die elders op het internet ook te vinden zijn - zoals op de eigen website - en jouw website niet voor negatieve associaties zorgt (denk aan een hooligan-site die links verzameld van voetbalsites die hier niets mee hebben, 18+ sites terwijl je daar niet aan voldoet qua materiaal etc.) met het onderwerp van de betrokkenen in de links en het niet onder laster valt (slechte rommelmarkten en dan de link plaatsen, al zijn er ook dan nog uitzonderingen) is dit gewoon legaal en hoef je niet mee te werken aan een verwijdering op de website.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:38:08 #148
63192 ursel
pi_108496647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Heb het CBP eens om een reactie gevraagd een tijd geleden en die kwamen tot het volgende (even vrij samengevat):

Wanneer je als website links verzameld over een bepaald onderwerp die elders op het internet ook te vinden zijn - zoals op de eigen website - en jouw website niet voor negatieve associaties zorgt (denk aan een hooligan-site die links verzameld van voetbalsites die hier niets mee hebben, 18+ sites terwijl je daar niet aan voldoet qua materiaal etc.) met het onderwerp van de betrokkenen in de links en het niet onder laster valt (slechte rommelmarkten en dan de link plaatsen, al zijn er ook dan nog uitzonderingen) is dit gewoon legaal en hoef je niet mee te werken aan een verwijdering op de website.
Ahh.. tnx ^O^
Was al van plan om zoiets te antwoorden aangezien ik mijn bezoekers een totaal-aanbod wil aanbieden. :7
pi_108498750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:35 schreef ursel het volgende:
Ik zou het niet verwijderen. Wat voor reden voert hij aan?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:52:21 #150
63192 ursel
pi_108498992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zou het niet verwijderen. Wat voor reden voert hij aan?
Dat die alleen in Zuid-limburg organiseert en niet landelijk adverteert. En wel eens mailtjes krijgt van standhouders die wel landelijk werken ofzo. Staan wel 2 markten blijkbaar verkeerd op mijn site, maar goed, dat gaan we aanpassen en over een maand kan die dat zelf beheren. :7
pi_108500964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:48 schreef CasB het volgende:

[..]

Youtube heeft nu eenmaal lage cpc.
Zeker niet altijd waar. Ik haal geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tonio-mcdo op 28-02-2012 17:05:17 ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:42:32 #152
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108505168
Zo heb mijn site alweer te koop gezet. (net één week online). Heb zoiets waarom zal ik moeilijk doen de komende tijd met artikelen schrijven als ik hem nu ook gewoon te koop kan zetten.

De basis is klaar en wat artikelen geschreven. Buy Now prijs staat op 1000 euro dus ben benieuwd.
Mocht dit op deze manier lukken dan zal ik dit vaker doen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:44:52 #153
178444 DenS
Crientj <3
pi_108505277
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus :(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:46:40 #154
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108505352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus :(
Dat is klote.
Waarom probeer je het niet via een account van een vriend (samenwerken) doe ik nu ook al een half jaar. Mijn bezwaar is al 2 keer afgewezen. (stuur wel wekelijks een standaard mail terug naar Google) :')
pi_108505472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Razor21 het volgende:
Zo heb mijn site alweer te koop gezet. (net één week online). Heb zoiets waarom zal ik moeilijk doen de komende tijd met artikelen schrijven als ik hem nu ook gewoon te koop kan zetten.

De basis is klaar en wat artikelen geschreven. Buy Now prijs staat op 1000 euro dus ben benieuwd.
Mocht dit op deze manier lukken dan zal ik dit vaker doen.
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.

.. ik ga deze week een niche site maken en deze te koop zetten voor een bedrag van ¤200/300 euro. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:51:57 #156
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108505541
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.

.. ik ga deze week een niche site maken en deze te koop zetten voor een bedrag van ¤200/300 euro. :P
Zat nu al op 150 bezoekers heb amper wat gedaan. Wie weet....geen zin om een maand te wachten :o

Waarom slechts 200 a 300 euro. Gewoon de hoofdprijs vragen (doe ik ook steeds) pakt altijd goed uit. Vooral op TBforum. Ben benieuwd naar je site.
pi_108505637
Ik PM hem je wel als hij klaar is.

edit: kakzooi waarom duurt het zo lang om nameservers te registreren. :{

[ Bericht 72% gewijzigd door drumstickNL op 28-02-2012 16:12:13 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108505871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Reden waarom ik zo min mogelijk vrienden vertel erover; en als ik vertel over m'n websites zeg ik er altijd bij dat ze er niet op mogen klikken.
pi_108505985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Zeker niet altijd waar. Met twee keer zoveel kliks als Fokmetme haal ik hier geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?
Ik heb mijn keywords veranderd met een hulpprogamma.. maar het blijftt nog steeds 0,04 cent moet ik gewoon meer video's uploaden of is dat bullshit??
pi_108506408
Betere content plaatsen = hogere CPC.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108506425
Waar gaan je videos over dan. Zorg gewoon dat je filmpjes maakt over het dure keyword
pi_108506492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef fokmetme het volgende:

[..]

oke, wat is jou cpc dan? van youtube?
Ik heb mijn keywords veranderd met een hulpprogamma.. maar het blijftt nog steeds 0,04 cent moet ik gewoon meer video's uploaden of is dat bullshit??
Je mag je CPC niet delen van Google(dacht ik?), dat doe ik dan ook niet. Ik plaats kwalitatieve content (HD-beelden, zelf geschoten) en gebruik alleen keywords die aansluiten bij mijn video. Werkt op den duur het beste denk ik. Ik heb overigens maar enkele video's online, die wel tienduizenden keren bekeken werden binnen 1/2 weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonio-mcdo op 28-02-2012 17:05:32 ]
pi_108507142
jaa..
pi_108507282
Stop eens met die zinloze posts "fokmetme", bedankt. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108507983
Snel rijk worden met internet werkt niet met sluwe trucjes, hard werken. Dus doe normaal en discuseer meer of blijf lekker weg.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:11:32 #166
178444 DenS
Crientj <3
pi_108508113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat is klote.
Waarom probeer je het niet via een account van een vriend (samenwerken) doe ik nu ook al een half jaar. Mijn bezwaar is al 2 keer afgewezen. (stuur wel wekelijks een standaard mail terug naar Google) :')
Maar eens rond vragen bij mijn vrienden :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:16:41 #167
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108508274
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef drumstickNL het volgende:
Stop eens met die zinloze posts "fokmetme", bedankt. :{
Dit dus....
pi_108513138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Snel rijk worden met internet werkt niet met sluwe trucjes, hard werken. Dus doe normaal en discuseer meer of blijf lekker weg.
Ohnee?

http://superaffiliaterockstar.com/100kday/

We hebben het hier wel over mega blackhat operaties waar Greg Davis bekend om staat. Maar het kan wel. ;)
If not now, then when.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:07:27 #169
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108514812
Voor de domeinhandelaren hier wat leuke links:

http://domainindex.com/ super tool.

http://www.namepros.com Amerikaanse domeinnamen forum leuk om eens rond te neuzen veel waardevolle informatie.
pi_108514957
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ohnee?

http://superaffiliaterockstar.com/100kday/

We hebben het hier wel over mega blackhat operaties waar Greg Davis bekend om staat. Maar het kan wel. ;)
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden ;)
pi_108515025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Dit.
Dit is te vergelijken met de roiders (en photoshop) op fitness magazine die zeggen dat het door dit geweldige supplement komt .. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 20:12:53 ]
pi_108515832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Voor de domeinhandelaren hier wat leuke links:

http://domainindex.com/ super tool.
Welk deel vind je super? De appraisal tool is leuk ter vermaak, maar moet je niet al te serieus nemen.

quote:
http://www.namepros.com Amerikaanse domeinnamen forum leuk om eens rond te neuzen veel waardevolle informatie.
Ik neus liever rond op http://dnforum.com/ maar ik heb bij beiden al jaren een account.
pi_108517675

3 statische websites, 1 uur werk in de afgelopen 2 maanden, loopt redelijk goed :)
pi_108518624
Kijk, dat zijn lekkere bedragen, geen blog, gewoon statische sites. Netjes.
pi_108519369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef ToshiArai het volgende:
[ afbeelding ]
3 statische websites, 1 uur werk in de afgelopen 2 maanden, loopt redelijk goed :)
Netjes, wat voor 'n websites zijn het? :)
pi_108519420
Mijn held. Ik moet me hier ook in verdiepen, moet een heerlijk gevoel zijn dat passieve inkomen.
pi_108520033
Vandaag 1 click van 1,42 . Bizar hoog bedrag voor mijn niche site
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:53:35 #178
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_108520223
Google adviseert mij om mijn 468x60 banners door 728x90 banners te vervangen. Ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk groot.

Ik vind zelf de gebruikersbeleving van 468x60 veel fijner dan van de leaderbords.

Hoe staat de gemiddelde bezoeker hier tegenover? (google zegt een toename in opbrengst van 45 tot 90% :P )
pi_108520637
91 clicks vandaag cpc :.0.4 cent -.-
pi_108520798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Keiichi het volgende:
Google adviseert mij om mijn 468x60 banners door 728x90 banners te vervangen. Ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk groot.

Ik vind zelf de gebruikersbeleving van 468x60 veel fijner dan van de leaderbords.

Hoe staat de gemiddelde bezoeker hier tegenover? (google zegt een toename in opbrengst van 45 tot 90% :P )
Ik blijf op sommige site bij de 468 banners, omdat ze overal tussen te gooien zijn en je site netjes houden, maar die enorme lelijke horizontale en verticale balken schijnen wel beter te werken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Mijn held. Ik moet me hier ook in verdiepen, moet een heerlijk gevoel zijn dat passieve inkomen.
Dat lijkt mij dus ook, ik heb 1 zo'n site, die levert ongeveer een euro per dag op (heb er inmiddels nog een stuk of 10 gemaakt, maar die leveren niets op). Voelt zo goed om af en toe 90 euro gestort te krijgen (boven 70 euro pas uitbetaling), zonder er iets voor te doen.

Alleen merk je er zo weinig van als je ook al een leuk loontje hebt :P

Mijn doel is echt een bedrag waar ik iets mee kan, bijvoorbeeld 150 euro per maand, dat je kan zeggen ik betaal mijn gas en elektra van Google of je zorgverzekering ofzo, iets wat je echt merkt. Of bijvoorbeeld je autobelasting, verzekering en benzine, dat je het gevoel hebt dat je gratis kan rijden! :D
pi_108521047
Ik las net bij support.google
'Let op: hoe hoger de kwaliteit, hoe lager de CPC en andersom''
Mijn CTR IS 4,63 is dat misschien de oorzaak dat ik per click 0,03 cent krijgt?
pi_108521799
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Netjes, wat voor 'n websites zijn het? :)
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.

Enkele tips voor beginners:
- Probeer google en je bezoekers niet te bedriegen met valse/slechte content of valse clicks
- Een rustige, duidelijke layout is een must. Als google zoekers een veel te drukke lelijke layout te zien krijgen gaan ze gewoon terug en klikken op het volgende zoekresultaat
- Eéntje van Zuckerberg: "Done is better than perfect". Vroeger bleef ik wachten met een site online zetten tot hij helemaal perfect was, maar tegen dan was ik mijn intresse in het project al lang verloren, dus kwam er uiteindelijk niets van

Wel moet ik er bijzeggen dat ik een redelijke goede Web Developer ben, ik heb mijn eigen CMS voor dit soort sites gemaakt met 1 centraal admin panel en die ook automatisch elke dag bijvoorbeeld een prijs van een product van een andere web pagina haalt en update zonder ik er maar aan hoef te denken.

O en moesten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust :)
pi_108521858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen :+

[..]

Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.

Enkele tips voor beginners:
- Probeer google en je bezoekers niet te bedriegen met valse/slechte content of valse clicks
- Een rustige, duidelijke layout is een must. Als google zoekers een veel te drukke lelijke layout te zien krijgen gaan ze gewoon terug en klikken op het volgende zoekresultaat
- Eéntje van Zuckerberg: "Done is better than perfect". Vroeger bleef ik wachten met een site online zetten tot hij helemaal perfect was, maar tegen dan was ik mijn intresse in het project al lang verloren, dus kwam er uiteindelijk niets van

Wel moet ik er bijzeggen dat ik een redelijke goede Web Developer ben, ik heb mijn eigen CMS voor dit soort sites gemaakt met 1 centraal admin panel en die ook automatisch elke dag bijvoorbeeld een prijs van een product van een andere web pagina haalt en update zonder ik er maar aan hoef te denken.

O en moesten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust :)
pi_108521897
En wat doet t beter een blog met een webcam sessie of een geschreven artikel
pi_108521945
fokmetme kap eens met 100x zelfde vragen.

We hebben nu al vaker gezegd wat je met je filmpjes moet doen. Als je om informatie vraagt moet je ook iets doen met de informatie die we geven.
pi_108522256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat kan. Maar Greg Davis staat erom bekend vieze blackhat strategien te gebruiken. Hij heeft dan ook rond de 120 gebande Adwords accounts. Hij koopt zelfs Adwords accounts voor $500 van mensen.

Let wel dat hij die 100k verdient heeft d.m.v. 50k te investeren in Adwords.
If not now, then when.
pi_108522698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef fokmetme het volgende:
CPC heeft met heel veel factoren te maken, vooral met de soort niche, welke mensen er op klikken en ook voor een deel van je CTR. Maar je CTR ziet er normaal uit misschien zijn er gewoon geen adverteerders in je niche.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef fokmetme het volgende:
En wat doet t beter een blog met een webcam sessie of een geschreven artikel
Als de bedoeling is dat je de meeste bezoekers uit google haalt dan moet je een geschreven artikel hebben, google kan geen filmpjes indexeren hé. Ofwel moet je zoals hierboven aangehaald veel investeren in adwords om traffic te krijgen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:00:23 #188
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108537640
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef JortK het volgende:

[..]

:7
Het is al binnen :7
¤ 607,00
GOOGLE ADSENSE PAYMENT
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:08:02 #190
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108537702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef benx het volgende:

[..]

Het is al binnen :7
¤ 607,00
GOOGLE ADSENSE PAYMENT
Ik heb hier nog niet gekeken. :)

En aankomende maand de boel overmaken naar de fiscus ;(
pi_108537795
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik heb hier nog niet gekeken. :)

En aankomende maand de boel overmaken naar de fiscus ;(
ik heb een aanslag gehad voor 3,8K :(
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:01:17 #192
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108539351
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef JortK het volgende:

[..]

Moet je maar netjes afdragen :7
tsja....
pi_108541318
Had ik ook een keer, website verkocht, jaar erna moest ik ff 4000 euro betalen :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:50:15 #195
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108545938
quote:
ik vind t meeste niet zo relevant, behalve deze:

Link evaluation. We often use characteristics of links to help us figure out the topic of a linked page. We have changed the way in which we evaluate links; in particular, we are turning off a method of link analysis that we used for several years. We often rearchitect or turn off parts of our scoring in order to keep our system maintainable, clean and understandable

Veel zit er niet in een link, anchor text en een url.. Ben benieuwd wat de invloed gaat zijn en of de backlinks allemaal weer aangepast moeten worden...... Het enige dat ik kan bedenken is dat de afgelopen jaren het gebruik van de juiste keywords in relevantie tot de pagina een grote rol speelde... en vroeger was dat niet direct bepalend met al die "klik hier" linkjes...

Ik heb zelf aardig wat backlinks in diverse vormen van externe content staan, dus ben benieuwd of ik trend kan herkennen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door RanTheMan op 29-02-2012 15:33:32 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:42:05 #197
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108546691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)

jammer dat ik dan weer helemaal niks met ontwikkelen heb. Nou ja, jammer... ik doe andere dingen natuurlijk. :)
pi_108552444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Frith het volgende:

[..]

Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)

jammer dat ik dan weer helemaal niks met ontwikkelen heb. Nou ja, jammer... ik doe andere dingen natuurlijk. :)
De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.
pi_108552581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.
Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.
pi_108553133
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.
Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.

Nja zonder Adsense ging ik die sites waarschijnlijk nooit gemaakt hebben daar heb je gelijk in, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mijn bezoekers of google oplicht.
pi_108553231
Toen ik hiermee begon en het mijn schoonmoeder probeerde uit te leggen en ik een paar dagen later langs ging zei ze ook: Nou ik klik regelmatig hoor en heb het ook mijn collega's verteld.

Meteen gezegd dat ze daar maar mee moet kappen meteen en dat ook bij haar collega's moet doorgeven haha.
pi_108553309
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
pi_108553450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.

Nja zonder Adsense ging ik die sites waarschijnlijk nooit gemaakt hebben daar heb je gelijk in, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mijn bezoekers of google oplicht.
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
pi_108553666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
die zijn er niet :)
Maar denk aan sites waarbij er meer adsense content is dat eigen content of van die klote websites waar je wel eens komt omdat een website offline is gehaald ofzo
pi_108553758
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
If not now, then when.
pi_108553780
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
Het is nogal lastig om een beschrijving te geven, zonder het onderwerp te verklappen. Statische content is misschien wel mis geformuleerd. Er is een soort gastenboek, waar bezoekers kunnen reageren over hun ervaring met dat ding/voorwerp en ik heb een ruby script geprogrammeerd die de prijs van dat voorwerp elke dag opzoekt van verschillende websites en de gemiddelde prijs berekent en een script die het verloop over de dagen weergeeft. Het gastenboek heeft dagelijks nieuwe berichten met intressante info en vaste reageerders, en mensen komen terug om te zien of de prijs gestegen/gedaald is.
pi_108554646
Werk nu bijna een jaar als programmeur en dat soort dingen ben ik idd ook mee bezig. Begin al aardig te verdienen op het werk en dat smaakt naar meer, ben zelf meer PHP (en C#) en sites die automatisch shit opzoeken van andere sites zijn idd nice. Of met een scriptje waardoor het toch vaker te gebruiken is, denk aan een site die bijvoorbeeld van je bruto loon een netto loon maakt.
pi_108555145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
pi_108556588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
andere branche, maar ik werd van de week gebeld door een gozert die mij 50 domeinnamen wou verkopen á 200 euro.. Vroeg eerst of die razor21 heette :) Zo irritant, vooral omdat hij ze vorige week had geregistreerd.. Zonder content, niets.. En dat in een branche waar de meeste domeinen van de grote spelers ouder zijn dan google zelf :s)
pi_108557298
Men mag mij altijd mailen om domeinen aan te bieden, maar dan wel kwaliteit graag en een redelijke vraagprijs. Goudzoekers worden genegeerd, en wie het echt te bont maakt komt op de spamlijst.
pi_108557815
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.

Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.

Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.

Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
If not now, then when.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:21:01 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108558057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.

Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.

Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.

Het belangrijkste op Sedo is :

- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......

De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)

Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
pi_108558095
quote:

...
Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Dat is niet waar.

/edit: zie ook de post van R21 hierboven. Het SedoMLS netwerk doel je waarschijnlijk op. SedoMLS doe je altijd aan mee, als je je aanmeldt voor de premium variant gaan transfers wat soepeler. Let wel op dat een sale die voortkomt uit SedoMLS een hele hoge (imo te hoge) provisie kent: 20%.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 20:25:44 ]
pi_108558164
quote:

als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
pi_108558551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.

Het belangrijkste op Sedo is :

- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......

De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)

Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
Kijk dat is al duidelijk. :P

Bedankt! Gelijk even alle domeinen erop zetten.

quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
Dan moet ik tijd spenderen om er uberhaupt iets van te maken terwijl ik juist niet teveel tijd wil besteden aan deze domeinnaam. Ook vanwege dat het onderwerp "pensioen" mij dan totaal niet aantrekt.

Domeinnaam is pensioenkampioen punt nl

Potentie?

Ik zie de reclame op TV al voorbij komen. Surf snel naar pensioenkampioen.nl :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-02-2012 20:39:45 ]
If not now, then when.
pi_108558642
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt :P
pi_108558700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt :P
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt! of De pensioen kampioen! Zoals de domeinnaam het al zegt.
If not now, then when.
pi_108558869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt!
Dat is dan wel een idee ja :) met een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere niche :P maarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
pi_108558929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]
...
Potentie?
Geinige naam, doet me een beetje denken aan een naam van mezelf (pietkrediet.nl), maar domain-only geen topper en ik zie wel een mogelijke ("gevaarlijke") issue. Ik ga je even een PM sturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 20:43:05 ]
pi_108559042
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is dan wel een idee ja :) met een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere niche :P maarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
Juist en dat is het lastige.
If not now, then when.
pi_108559087
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
If not now, then when.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:38:49 #222
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108559143
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.

Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo :o
pi_108559300
Laat ik dan nog even 2 informatieve links delen. Kennis delen is nooit slecht.

http://socialtriggers.com/
http://www.viperchill.com/ <--- heeft een nieuwe plugin gerealesed voor Wordpress waarmee je mooie opt-ins kan maken.
If not now, then when.
pi_108559473
Nu het over domeinen gaat is het ook wel handig om de site van het Benelux Bureau voor de Intellectuele Eigendom te kennen. Die zou wat mij betreft in de OP thuis horen: http://boip.int/
pi_108559863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.

Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo :o
_O-

Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop? :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:53:56 #226
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108559977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O-

Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop? :D
Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.

Ps: het is zeker zinloos om met Mp3torrent een daadwerkelijk torrent site op te zetten? Zag wat scripts / handleidingen om dat zo voor elkaar te krijgen. Maar volgens mij krijg ik allemaal ellende met Brein etc?

Aan de andere kant ik bied niets aan. Ik bemiddel enkel tussen vraag en aanbod.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:01:22 #227
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108560441
Deze kan ook wel in de OP :

http://www.dnjournal.com/domainsales.htm (wekelijks update) best verkochte namen.
http://dnjournal.com/ytd-sales-charts.htm (2012 tot heden)

http://dnjournal.com/arch(...)ytd-sales-charts.htm (jaaroverzicht 2011).
pi_108560846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragen ;)
pi_108568880
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
BEASTMODE
pi_108569521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
Redirecten naar dit topic!
pi_108569745
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Redirecten naar dit topic!
Ook een optie :P
BEASTMODE
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:58:13 #232
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582430
Mijn adsense startscherm werkt niet! Al een paar dagen. Als ik inlog op adsense en normaal mijn startscherm zie, zie ik nu een leeg scherm met linksboven die: Weergeven in: Klassiek | Lage bandbreedte (dit laatste kan ik aanklikken).

Verder zie ik niets. Nou dan probeer ik lage bandbreedte en dan ziet het er zo uit:
Terug naar de klassieke versie | Afmelden
Mobiele interface (bèta) Nieuwe functies?

Startpagina
Rapporten
Uw betalingen worden momenteel ingehouden. Schakel over naar de klassieke versie om dit te verhelpen.

Geschatte inkomsten

¤ 0,04
Vandaag tot nu toe

¤ 1,45
Gisteren

¤ 0,04
Deze maand tot nu toe

¤ 29,06
Verleden maand

Definitieve inkomsten kunnen iets lager zijn dan de geschatte inkomsten.

Definitieve inkomsten

UITGESTELD
Onbetaalde inkomsten
Snelle en opgeslagen rapporten

Een rapport selecteren

Hoe kan ik dit verhelpen? Mijn internet is hetzelfde als normaal, ik kan downloaden met 5mb/sec dus snel genoeg. Ik heb al mijn cookies/geschiedenis/cache etc verwijderd. Ik ben al in en uitgelogd op adsense. Wie heeft er een idee?

Thanks!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:01:25 #233
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582578
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
We gaan 'm Rocken
pi_108582853
Ik wil op een non profit website een overlay plaatsen waarin ik een aankondiging kan plaatsen dat we bezig zijn met het laten ontwerpen van een nieuwe website. Nu wil ik twee knoppen daarin zetten. 1 knop is nee bedankt en de andere moet een paypal donatie knop zijn.

Ik wil namelijk de bezoeker vragen om een donatie te doen ter ondersteuning van de kosten aangezien er geen inkomsten zijn, maar wij wel een dienst leveren op de website.

Iemand een tip welk script hier geschikt voor is? En wellicht ervaringen met donaties, meer mensen die dit doen of die mogelijkheid aanbieden op de website?

beetje offtopic, maar ik denk dat dit topic verder zou moeten gaan dan enkel adsense
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:43:25 #235
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108584328
Je hebt genoeg topics die gaan over jou onderwerp, ik vind het wel erg offtopic
We gaan 'm Rocken
pi_108585404
Lijkt
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?
pi_108585504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
ad-blocker Even uitzetten dan. :P
edit: Let wel dat adblockers niet zijn toegestaan op FOK! trouwens. :P

Over je vraag: geen idee helaas. Ik heb ook wel eens problemen, meestal los ik ze op door gewoon vanalles te proberen wat in je opkomt. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:22:22 #238
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108585511
Zoiets is wel mogelijk, ik kan op dit forum opeens ook niemand meer quoten of mijn posts editten. Thanks, ik ga even uitzoeken hoe je zoiets verandert.
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:37:29 #239
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108590106
Aha! Ik heb het probleem gevonden. Het was de Adblocker extensie van Chrome!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:27:32 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596649
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
pi_108596818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:33:35 #242
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596905
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.

Vanaf vanavond ga ik er even wat meer aandacht aan besteden (artikelen schrijven).
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:49:42 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108597686
AdSense Dashboard voor Android

Werkt prima, en je ziet een hoop informatie. :)
pi_108599089
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las.. :o }:|
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:32:42 #245
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108599927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdat :')
pi_108600210
quote:
Jep :P Kut gekozen object regel.
pi_108602186
quote:
Ik schrok ook :(
pi_108607697
quote:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.
pi_108609588
quote:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
pi_108610446
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:

[..]

Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
quote:
Hallo,

We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:

21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.

Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsense :9 Maar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
pi_108610478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:

[..]

[..]

Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsense :9 Maar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Dacht ik al :P
pi_108617082
Mochten hier nog mensen zijn met websites met minimaal 10K unieke bezoekers per maand gerelateerd aan TV/Voetbal/Mannen/Lifestyle dan ontvang ik graag een PM. Het gaat om een samenwerking in een online video project gerelateerd aan het EK2012. :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:28:25 #253
63192 ursel
pi_108617295
Waarschijnlijk meer voor de ontwikkelaars hier:

https://developers.google.com/pagespeed/
pi_108617399
Hmmm 84 out of 100, nice.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:36:15 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108617477
Ik heb geen idee wat mijn score is, hier komt een slecht resultaat uit de bus omdat ik hier achter de nodige beveiligingen zit en hij dus niet oppikt dat caching, gzip, comprimeren etc. aan staan en die bepalen grotendeels de score. :+
pi_108617960
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:32 schreef JDx het volgende:
Hmmm 84 out of 100, nice.
Dat kan beter:

Mn hoogste:
Page Speed Score of 95 (out of 100)

Mn laagste:
Page Speed Score of 69 (out of 100)

de meesten hangen rond de 90 :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:53:46 #257
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108634688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:

Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
pi_108635276
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef Frith het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
Zoek maar eens op "domain parking".
  zondag 4 maart 2012 @ 22:04:11 #259
63192 ursel
pi_108720913
En weer een record dit weeekend. Op dit moment 1230 unieke bezoekers *O*
Gaat langzaam aan omhoog. Eind van de maand nieuwe site online. Benieuwd wat dat gaat doen als mijn html wel netjes volgens de regeltjes is opgebouwd. _O_

Daarnaast begint de dierentuin ook langzaam aan te lopen. Nu al actieve 96 leden. *O*

Ondertussen nog even een Twitter spammert voor iemand afgerond. :+
pi_108736924

Gedaan:
- Producten geïmporteerd
- Unieke Content geschreven
- Alfa Backlinks geplaatst: 3
- Beta Backlinks geplaatst: 1

- Social shizzle heb ik geschrapt omdat het te veel werk is om bij te houden en oncontroleerbaar

Deze week te doen:
- Innerlinks toevoegen
- Metatags op orde krijgen
- Keurmerk toevoegen
- Content schrijven
- Backlinks verkrijgen

- Keyword 1: Pagina 14 (van <+50)
- Keyword 2: Pagina 18 (van <+50
- Keyword 3: Pagina 3, rank 8 ( van: pagina 6, rank 4)
- Traffic afgelopen week: 38 bezoekers ;(
- Conversies/verkopen tot nu toe: 0
- Omzet tot nu toe: ¤ 0,-

Update 1
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:04:03 #261
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108789403
Zo inpremiere heb ik even aan een collega gegeven (kan hij wat verdienen met zijn adsense) moet wel zelf content schrijven. Ben helemaal klaar met tv / film gerelateerde sites :D

Maar.....ik heb Twente punt be uit de Sedo parking gehaald en gisteravond aan de slag gegaan.

Ga het volgende doen met de site :

- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.

De Belgen zijn verzot op ons Twente :

Nu kan ik twee dingen gaan doen :

- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.

Ga eerst de content schrijven / layout aanpassen etc.

Deze gaat hem helemaal worden. Dit is ook leuker om over te schrijven dan die film zooi.

ps : snap alleen het verschil tussen wereldwijd / lokaal niet. Lokaal is dus wat er exact vanuit België wordt gezocht op het woord? En wereldwijd iedereen die op het woord zoekt? Als ik uitga van de eerste kolom met cijfers is dit een parel :)
pi_108789757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef Razor21 het volgende:
...
- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.

De Belgen zijn verzot op ons Twente :

[ afbeelding ]

Nu kan ik twee dingen gaan doen :

- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:

quote:
De Vereniging van Vlaamse Reisbureau (VVR) heeft een rechtszaak gewonnen tegen de reiswebsite www.zomerbrochure.be, omdat de site volgens de rechter zonder licentie aan reisbemiddeling doet.

Volgens de VVR oordeelde de rechter dat de site een inbreuk betekent op de reiscontracten-wet. "De site doet aan affiliate marketing, waarbij het een vergoeding krijgt van de leverancier voor aangebrachte klanten. De grens tussen bemiddeling en publiciteit is bij zo'n sites zeer vaag", luidt het bij de VVR.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
pi_108789846
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:22:12 #264
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108789888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:

[..]

bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
OMG heb ik dit lol. Ook toevallig zeg :-) Bedankt in elk geval.
Nee woon niet in België.
pi_108790323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
pi_108790541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
pi_108790665
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
Waarom niet meer dan dat?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:52:17 #268
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108790675
Hmm...ik ga het voorlopig eerst even oppervlakkig houden met enkel algemene informatie over deze streek. Ik bericht ook over wonen in Twenten / Nieuws uit Twente etc.

Bedankt voor de info.
Hier nog meer :

http://www.affiliateblog.nl/belgische-affiliate-onthoofd/

Verkoop en promotie van reizen door buitenlandse bedrijven op de Belgische markt.
Eén van onze opdrachten is het laten respecteren van de Belgische wetgeving.
In dit verband hebben wij in 2005 een procedure gevoerd lastens een Nederlandse touroperator die promotie voerde, reizen verkocht op de Belgische markt .be domein had geregistreerd.

Uit een vonnis door de rechtbank van koophandel te Antwerpen van 28 juli 2005 blijkt het dat het verboden is in België promotie te voeren, te verkopen van reizen en/of een .be domein te registreren zonder over een Belgische vergunning van reisbureau te beschikken.
Buitenlandse bedrijven die willen verkopen, promoten (bijv via een .be domein) dienen dus over een Belgische vergunning te beschikken.

http://www.vvr.be/index.c(...)=825&ConType=General

Zucht heb ik dit. Maar (voorlopig) verkoop ik niets in België ik promoot enkel Twente.

[ Bericht 31% gewijzigd door Razor21 op 06-03-2012 19:02:28 ]
pi_108791099
Ik heb het vonnis even nagelezen en dit is toch wel interessant:

quote:
Ten gronde roept de verweerster in dat zij niet vergunningplichtig is omdat
zij enkel online diensten verstrekt en haar server zich in Nederland bevindt.

...

De maatschappelijke zetel van de verweerster bevindt zich daarentegen in
Gent en uit de website blijkt dat zij zich richt tot een Vlaams publiek (taal en
inhoud van de website).

In die zin is de verweerster te beschouwen als een vennootschap met een
verkooppunt in Vlaanderen en is zij - eventueel - vergunningplichtig.
In deze zaak wordt dus uit de vestigingsplaats afgeleid dat er een vergunningplicht is. Nu is het omgekeerde (vestiging in buitenland dus niet vergunningsplichtig) daarmee nog niet waar, maar het geeft de burger moed. Slag om de arm: ik heb mbt internet en domeinnamen in Belgie wel vaker gekke uitspraken gezien dus reken voor de zekerheid maar nergens op.

/edit: ik had de laatste post van R21 nog niet gelezen, maar dat bevestigt wat ik al vermoedde. Ik heb btw nog een zwik geografische .be domeinen over: kopen ? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 02:31:04 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:57:58 #270
63192 ursel
pi_108805296
Altijd netjes om te delen :7

Ranking SEO Checklist

Mag van mij eigenlijk zelfs in de OP :@
pi_108818902
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?

Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:37:13 #273
63192 ursel
pi_108819078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?

Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Kennis doet dat. Pakt dan de eerste 2 maand affiliate mee. Je moet er alleen wel snel bij zijn. :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:53:40 #274
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108819748
quote:

Ik ken iemand die hier sporadisch in deze reeks komt die hier een godsvermogen mee verdiend :)
pi_108820482
Het goedkeuren van video's voor revenue sharing duurt nu al enkele dagen, meer mensen last van?
pi_108824492
quote:

Moet je er wel snel bij zijn ja want veel van die domeinen zijn al weg..
pi_108824562
quote:

Ik moet toch eens tabletcomputer.nl gaan ontwikkelen :) Die ligt ook maar niks te doen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:01:18 #278
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108824953
¤ 73,61
Volgende betaling

Matig, maar oke voor ferbruari, mijn vids zijn seizoens gebonde.
pi_108827010
¤ 76,80
Volgende betaling
Uiterste betaaldatum 31 mrt. 2012

Maar dat is over 3 maanden, haal nu iets van 25euro/maand stabiel.
pi_108829799
Trucje van hele opvallende Ads op posts ouder dan 3,6,12... maanden zijn zeker aan te raden.

Links als deze:
http://www.nvus.nl/2010/1(...)chitterend-uitzicht/

Hebben bijna de hoogste CTR van al m'n sites. Rond de 1%.

Idee is dat Google bezoek op oude posts dikke reclame voor z'n kiezen krijgt, terwijl trouwe bezoekers gewoon nette posts te zien krijgen (tenzij ze klikken naar oudere posts). Zelf heb ik het op 3 maanden staan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:32:48 #281
63192 ursel
pi_108831031
Ook maar weer een grappig domein gekocht.
Gaan we van de zomer maar eens wat leuks op bouwen. 'Kan' echt zo'n project worden dat (hopelijk) door veel weblogs opgepakt gaat worden. :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:54:39 #282
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108834833
Blij dat ik weer op sitedeals kan na een half jaar ban.

Meteen een domeintje verkocht (voor weinig) : karpers punt eu (15 euro). Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst :')
pi_108835038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst :')
Da's de echte ondernemersmentaliteit! :7
pi_108843851
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit. ;(
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:33:53 #285
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108844447
Zo sta voor het eerst op de Sedo Auction met dank een vriend (voor zijn bod) dan kom je daar te staan :

pi_108844606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef dirkjo het volgende:
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit. ;(
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
pi_108844843
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
pi_108846310
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines

Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.

0,0 moeite.

God I wish I had more of those ;)
pi_108848006
quote:

Je mag steambox.nl kopen :P Anders ga ik er sowieso binnen enkele dagen WP + wat berichten er op knallen.

http://tweakers.net/nieuw(...)-gaminghardware.html
pi_108848031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
waar130.nl kopen?
pi_108848259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JDx het volgende:
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines

Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.

0,0 moeite.

God I wish I had more of those ;)
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:04:33 #292
63192 ursel
pi_108853694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Pssst, check je mail O-)
pi_108853871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
pi_108861184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Pssst, check je mail O-)
Zal ik doen!
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
Als.. ;) 'te afhankelijk' zijn van Google kan een keer fout gaan.
pi_108861854
Een record deze maand, ¤200 verdiend met adsense :P toch leuk, ik hoef nauwelijks wat te doen aan die site dus al zou je daar 10 stuks van hebben dan kan je leven :)
Facts don't care about your feelings
pi_108863211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

waar130.nl kopen?
Nee sorry, niet nodig ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:27:06 #297
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108914642
Lekker maandag hoor ik of een relatiegeschenkbedrijf balpennen.eu overneemt voor 150 euro. Met dank aan twitter en de hashtag #dtv
pi_108924430
Heb zojuist ook net website van mij verkocht. Toch een mooi "mid" xxxx aan overgehouden. moet het alleen met nog iemand delen.

Daarnaast is het de bedoeling dat wij het technische verhaal blijven onderhouden en uitbreiden waar bij we ook nog een xxx bedrag per maand voor krijgen. Op zich een mooie deal.
pi_108931075
AdSense-host voor inhoud

4.454

159

3,57%

¤ 0,05

¤ 1,94

¤ 6,98
AdSense voor inhoud

29

0

0,00%

¤ 0,16

¤ 0,00
Totalen

4.483

159

3,55%

¤ 0,05

¤ 1,93

¤ 6,98
pi_108931094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:56 schreef ZetaOS het volgende:
AdSense-host voor inhoud

4.454

159

3,57%

¤ 0,05

¤ 1,94

¤ 6,98
AdSense voor inhoud

29

0

0,00%

¤ 0,16

¤ 0,00
Totalen

4.483

159

3,55%

¤ 0,05

¤ 1,93

¤ 6,98
Je hebt een lage CPC
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_108931238
klopt :-((
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')