Zeker niet altijd waar. Ik haal geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.quote:
Dat is klote.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Razor21 het volgende:
Zo heb mijn site alweer te koop gezet. (net één week online). Heb zoiets waarom zal ik moeilijk doen de komende tijd met artikelen schrijven als ik hem nu ook gewoon te koop kan zetten.
De basis is klaar en wat artikelen geschreven. Buy Now prijs staat op 1000 euro dus ben benieuwd.
Mocht dit op deze manier lukken dan zal ik dit vaker doen.
Zat nu al op 150 bezoekers heb amper wat gedaan. Wie weet....geen zin om een maand te wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.
.. ik ga deze week een niche site maken en deze te koop zetten voor een bedrag van ¤200/300 euro.
Reden waarom ik zo min mogelijk vrienden vertel erover; en als ik vertel over m'n websites zeg ik er altijd bij dat ze er niet op mogen klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Zeker niet altijd waar. Met twee keer zoveel kliks als Fokmetme haal ik hier geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.
Je mag je CPC niet delen van Google(dacht ik?), dat doe ik dan ook niet. Ik plaats kwalitatieve content (HD-beelden, zelf geschoten) en gebruik alleen keywords die aansluiten bij mijn video. Werkt op den duur het beste denk ik. Ik heb overigens maar enkele video's online, die wel tienduizenden keren bekeken werden binnen 1/2 weken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef fokmetme het volgende:
[..]
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?
Ik heb mijn keywords veranderd met een hulpprogamma.. maar het blijftt nog steeds 0,04 cent moet ik gewoon meer video's uploaden of is dat bullshit??
Maar eens rond vragen bij mijn vriendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Waarom probeer je het niet via een account van een vriend (samenwerken) doe ik nu ook al een half jaar. Mijn bezwaar is al 2 keer afgewezen. (stuur wel wekelijks een standaard mail terug naar Google)
Dit dus....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef drumstickNL het volgende:
Stop eens met die zinloze posts "fokmetme", bedankt.
Ohnee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Snel rijk worden met internet werkt niet met sluwe trucjes, hard werken. Dus doe normaal en discuseer meer of blijf lekker weg.
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ohnee?
http://superaffiliaterockstar.com/100kday/
We hebben het hier wel over mega blackhat operaties waar Greg Davis bekend om staat. Maar het kan wel.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden
Welk deel vind je super? De appraisal tool is leuk ter vermaak, maar moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Voor de domeinhandelaren hier wat leuke links:
http://domainindex.com/ super tool.
Ik neus liever rond op http://dnforum.com/ maar ik heb bij beiden al jaren een account.quote:http://www.namepros.com Amerikaanse domeinnamen forum leuk om eens rond te neuzen veel waardevolle informatie.
Netjes, wat voor 'n websites zijn het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef ToshiArai het volgende:
[ afbeelding ]
3 statische websites, 1 uur werk in de afgelopen 2 maanden, loopt redelijk goed
Ik blijf op sommige site bij de 468 banners, omdat ze overal tussen te gooien zijn en je site netjes houden, maar die enorme lelijke horizontale en verticale balken schijnen wel beter te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Keiichi het volgende:
Google adviseert mij om mijn 468x60 banners door 728x90 banners te vervangen. Ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk groot.
Ik vind zelf de gebruikersbeleving van 468x60 veel fijner dan van de leaderbords.
Hoe staat de gemiddelde bezoeker hier tegenover? (google zegt een toename in opbrengst van 45 tot 90%)
Dat lijkt mij dus ook, ik heb 1 zo'n site, die levert ongeveer een euro per dag op (heb er inmiddels nog een stuk of 10 gemaakt, maar die leveren niets op). Voelt zo goed om af en toe 90 euro gestort te krijgen (boven 70 euro pas uitbetaling), zonder er iets voor te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Mijn held. Ik moet me hier ook in verdiepen, moet een heerlijk gevoel zijn dat passieve inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |