Zeker niet altijd waar. Ik haal geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.quote:
Dat is klote.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Razor21 het volgende:
Zo heb mijn site alweer te koop gezet. (net één week online). Heb zoiets waarom zal ik moeilijk doen de komende tijd met artikelen schrijven als ik hem nu ook gewoon te koop kan zetten.
De basis is klaar en wat artikelen geschreven. Buy Now prijs staat op 1000 euro dus ben benieuwd.
Mocht dit op deze manier lukken dan zal ik dit vaker doen.
Zat nu al op 150 bezoekers heb amper wat gedaan. Wie weet....geen zin om een maand te wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat als je na een maandje leuke bezoekersaantallen hebt het wel leuk te verkopen is.
.. ik ga deze week een niche site maken en deze te koop zetten voor een bedrag van ¤200/300 euro.
Reden waarom ik zo min mogelijk vrienden vertel erover; en als ik vertel over m'n websites zeg ik er altijd bij dat ze er niet op mogen klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef DenS het volgende:
Voor de tweede keer afgewezen om me account weer te activeren. Een vriendin van mij heeft 2 jaar terug beetje vaak geklikt. Ze dacht daarbij mij te helpen, niet echt dus
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Zeker niet altijd waar. Met twee keer zoveel kliks als Fokmetme haal ik hier geregeld 20+ binnen. Ook Youtube.
Je mag je CPC niet delen van Google(dacht ik?), dat doe ik dan ook niet. Ik plaats kwalitatieve content (HD-beelden, zelf geschoten) en gebruik alleen keywords die aansluiten bij mijn video. Werkt op den duur het beste denk ik. Ik heb overigens maar enkele video's online, die wel tienduizenden keren bekeken werden binnen 1/2 weken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:04 schreef fokmetme het volgende:
[..]
oke, wat is jou cpc dan? van youtube?
Ik heb mijn keywords veranderd met een hulpprogamma.. maar het blijftt nog steeds 0,04 cent moet ik gewoon meer video's uploaden of is dat bullshit??
Maar eens rond vragen bij mijn vriendenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Waarom probeer je het niet via een account van een vriend (samenwerken) doe ik nu ook al een half jaar. Mijn bezwaar is al 2 keer afgewezen. (stuur wel wekelijks een standaard mail terug naar Google)
Dit dus....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef drumstickNL het volgende:
Stop eens met die zinloze posts "fokmetme", bedankt.
Ohnee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Snel rijk worden met internet werkt niet met sluwe trucjes, hard werken. Dus doe normaal en discuseer meer of blijf lekker weg.
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ohnee?
http://superaffiliaterockstar.com/100kday/
We hebben het hier wel over mega blackhat operaties waar Greg Davis bekend om staat. Maar het kan wel.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden
Welk deel vind je super? De appraisal tool is leuk ter vermaak, maar moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Voor de domeinhandelaren hier wat leuke links:
http://domainindex.com/ super tool.
Ik neus liever rond op http://dnforum.com/ maar ik heb bij beiden al jaren een account.quote:http://www.namepros.com Amerikaanse domeinnamen forum leuk om eens rond te neuzen veel waardevolle informatie.
Netjes, wat voor 'n websites zijn het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef ToshiArai het volgende:
[ afbeelding ]
3 statische websites, 1 uur werk in de afgelopen 2 maanden, loopt redelijk goed
Ik blijf op sommige site bij de 468 banners, omdat ze overal tussen te gooien zijn en je site netjes houden, maar die enorme lelijke horizontale en verticale balken schijnen wel beter te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Keiichi het volgende:
Google adviseert mij om mijn 468x60 banners door 728x90 banners te vervangen. Ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk groot.
Ik vind zelf de gebruikersbeleving van 468x60 veel fijner dan van de leaderbords.
Hoe staat de gemiddelde bezoeker hier tegenover? (google zegt een toename in opbrengst van 45 tot 90%)
Dat lijkt mij dus ook, ik heb 1 zo'n site, die levert ongeveer een euro per dag op (heb er inmiddels nog een stuk of 10 gemaakt, maar die leveren niets op). Voelt zo goed om af en toe 90 euro gestort te krijgen (boven 70 euro pas uitbetaling), zonder er iets voor te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Mijn held. Ik moet me hier ook in verdiepen, moet een heerlijk gevoel zijn dat passieve inkomen.
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Netjes, wat voor 'n websites zijn het?
Ik las net bij support.googlequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen
[..]
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.
Enkele tips voor beginners:
- Probeer google en je bezoekers niet te bedriegen met valse/slechte content of valse clicks
- Een rustige, duidelijke layout is een must. Als google zoekers een veel te drukke lelijke layout te zien krijgen gaan ze gewoon terug en klikken op het volgende zoekresultaat
- Eéntje van Zuckerberg: "Done is better than perfect". Vroeger bleef ik wachten met een site online zetten tot hij helemaal perfect was, maar tegen dan was ik mijn intresse in het project al lang verloren, dus kwam er uiteindelijk niets van
Wel moet ik er bijzeggen dat ik een redelijke goede Web Developer ben, ik heb mijn eigen CMS voor dit soort sites gemaakt met 1 centraal admin panel en die ook automatisch elke dag bijvoorbeeld een prijs van een product van een andere web pagina haalt en update zonder ik er maar aan hoef te denken.
O en moesten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust
Dat kan. Maar Greg Davis staat erom bekend vieze blackhat strategien te gebruiken. Hij heeft dan ook rond de 120 gebande Adwords accounts. Hij koopt zelfs Adwords accounts voor $500 van mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook maken en juist die gebruiken om rijk mee te worden
CPC heeft met heel veel factoren te maken, vooral met de soort niche, welke mensen er op klikken en ook voor een deel van je CTR. Maar je CTR ziet er normaal uit misschien zijn er gewoon geen adverteerders in je niche.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef fokmetme het volgende:
Ik las net bij support.google
'Let op: hoe hoger de kwaliteit, hoe lager de CPC en andersom''
Mijn CTR IS 4,63 is dat misschien de oorzaak dat ik per click 0,03 cent krijgt?
Als de bedoeling is dat je de meeste bezoekers uit google haalt dan moet je een geschreven artikel hebben, google kan geen filmpjes indexeren hé. Ofwel moet je zoals hierboven aangehaald veel investeren in adwords om traffic te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef fokmetme het volgende:
En wat doet t beter een blog met een webcam sessie of een geschreven artikel
Het is al binnenquote:
Ik heb hier nog niet gekeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef benx het volgende:
[..]
Het is al binnen![]()
¤ 607,00
GOOGLE ADSENSE PAYMENT
ik heb een aanslag gehad voor 3,8Kquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gekeken.
En aankomende maand de boel overmaken naar de fiscus
Moet je maar netjes afdragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb een aanslag gehad voor 3,8K
tsja....quote:
ik vind t meeste niet zo relevant, behalve deze:quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef JortK het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig: Search quality highlights: 40 changes for February
Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef ToshiArai het volgende:
Dankje allemaal! Niet vergeten dat ik 6 maanden geleden hier ook gereageerd heb dat ik ook ooit ¤30 euro per maand wil verdienen
[..]
Euhm moeilijk om een voorbeeld te geven zonder veel te verklappen, maar 2 sites zijn informatieve sites over een "iets/voorwerp" met elk maar 4 paginas. Ongeveer 500 bezoekers per dag.
De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Frith het volgende:
[..]
Heb je die sites dan ook specifiek gevormd om bepaalde search termen? (keywords of hoe dat ook genoemd wordt)
jammer dat ik dan weer helemaal niks met ontwikkelen heb. Nou ja, jammer... ik doe andere dingen natuurlijk.
Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
De domeinnamen zijn telkens de meest gezochte zoekterm over dat onderwerp, en elke pagina maken met als doel één specifiek ander zoekwoord.
Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Let maar op dat het niet teveel MFA wordt. Ik ken een aantal voorbeelden van adsense bans die vermoedelijk hier mee te maken hebben.
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische contentquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.
Nja zonder Adsense ging ik die sites waarschijnlijk nooit gemaakt hebben daar heb je gelijk in, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mijn bezoekers of google oplicht.
die zijn er nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
Het is nogal lastig om een beschrijving te geven, zonder het onderwerp te verklappen. Statische content is misschien wel mis geformuleerd. Er is een soort gastenboek, waar bezoekers kunnen reageren over hun ervaring met dat ding/voorwerp en ik heb een ruby script geprogrammeerd die de prijs van dat voorwerp elke dag opzoekt van verschillende websites en de gemiddelde prijs berekent en een script die het verloop over de dagen weergeeft. Het gastenboek heeft dagelijks nieuwe berichten met intressante info en vaste reageerders, en mensen komen terug om te zien of de prijs gestegen/gedaald is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
andere branche, maar ik werd van de week gebeld door een gozert die mij 50 domeinnamen wou verkopen á 200 euro.. Vroeg eerst of die razor21 heettequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.
Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.
Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.
Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
...
Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zichquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.
Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.
Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.
Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Kijk dat is al duidelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.
Het belangrijkste op Sedo is :
- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......
De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)
Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
Dan moet ik tijd spenderen om er uberhaupt iets van te maken terwijl ik juist niet teveel tijd wil besteden aan deze domeinnaam. Ook vanwege dat het onderwerp "pensioen" mij dan totaal niet aantrekt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt! of De pensioen kampioen! Zoals de domeinnaam het al zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt
Dat is dan wel een idee jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt!
Geinige naam, doet me een beetje denken aan een naam van mezelf (pietkrediet.nl), maar domain-only geen topper en ik zie wel een mogelijke ("gevaarlijke") issue. Ik ga je even een PM sturen.quote:
Juist en dat is het lastige.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan wel een idee jamet een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere nichemaarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.
Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |