Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
Zeker waar, men wil graag allerlei zaken weten over programma's, de achtergronden, leuke feitjes en de grootste onzin om over te kunnen roddelen, vriendin loopt ook aardig binnen met 2 sites met een hoog hollywood gehalte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met film / tv sites behoorlijk succesvol kunt worden.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat hoeft overigens niet persé hoor, ik heb geregeld artikelen die hoger staan in de rankings als het origineel, sterker nog, soms zijn ze nog sneller geïndexeerd ook.![]()
Al bestaat de site niet volledig uit copy+paste zaken natuurlijk.
Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Quintenajax het volgende:
Zo'n 10 domeinen geregistreerd. Bij 1tje ben ik erg blij, daar heb ik het keyword.nl geregistreerd waar 14.000x(exact) per maand op word gezocht!
CPC is gemiddeld 0,30 . niet heel hoog helaas. En het gaat om een echte "vraag"quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, maar is dat ook een keyword waarbij een gunstige CPC voor staat en mensen kan laten converteren of verder helpen? Gaat het echt om een probleem/vraag waar een oplossing voor is?
En is de 14.000 exact of breed?
Jij bent interieurarchitect? Dan mag jij mijn nieuwe woning inrichten (helpenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef JDx het volgende:
Eerste klik binnen op mijn "NVus Overdreven opvallend" Adsense Blok
een ctr van 3% is niet gek hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef sthomass het volgende:
Ik heb vandaag al 21 klikken, en maar 600 bezoekers.. Opvallend veel clicks dus, aangezien ik er normaal maar 20-30 per dag heb en er dan vooral 's avonds wordt geklikt.. Ik hoop niet dat iemand voor de lol heeft zitten klikken op ads..
Maar het was vooral opvallend omdat ik 10 clicks in een uur kreeg, en nu is het alweer een tijdje rustig. Maar het zal dus wel goed zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
een ctr van 3% is niet gek hoor...
Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zo de fundering is reeds klaar:
[ afbeelding ]
Nu nog doen :
- Diverse plugins installeren.
- Layout aanpassen / ander theme (dit keer zal ik geen Arras gebruiken).
- Menu structuur toevoegen zijbalk
- Content schrijven.
Deze gaat mij een stuk minder tijd kosten dan mijn vorige. Ik post wekelijks welke films er uit komen in de NL bioscopen. Omschrijving van de fim en daaronder de trailer.
Mochten jullie nog een idee hebben hoor ik het graag.
Daar ben ik nu net mee aan 't frutten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit thema: GoodNews Theme Het is een erg mooi nieuws-item achtig thema perfect voor
Mooi admin panel ook.
Mooi thema he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daar ben ik nu net mee aan 't frutten.
Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke sites waren ook alweer goed om domeinen te verkopen voor goede prijzen?
Bedankt.
Hier ook zoiets, 37.1m2. Alleen is het maar 2.60 hoogquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef JDx het volgende:
Haha was ik dat maar, ben nu zelf ook aan het kloten in mijn nieuwbouw appartement, heb een woonkamer van 36m2 met muren van 3,20 hoog, lijkt wel een sporthal
Sedo.com (goede ervaring mee) Tbforum.com en Sitedeals (laatste is wel streng).quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede prijzen weet ik niet, maar Sedo?
Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
Nee, ik heb daar nog even naar gekeken, maar het zijn echt gebruikers die ook video's posten over compleet andere zaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kom het ook regelmatig tegen, maar toevallig niet geüpload door de uitgever/studio zelf?
De regels zijn op zichzelf wel helder (maak je eigen meuk of krijg toestemming), maar ads verschijnen ook als er content in een video zit die niet van de maker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind de regelgeving rondom youtube-ads maar vaagjes. Ik kom steeds vaker video's tegen die bijvoorbeeld volledig bestaan uit scenes van series/films, en alsnog ads bevatten. Wat is nou wel/niet toegestaan? Weet iemand dat hier? Is het wel toegestaan zelf geknipt/geplakt filmmateriaal te posten, maar niet een hele scène/aflevering in zijn geheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |