Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een half miljoen unieke bezoekers (85% NL) in 9 maanden tijd

LOLquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:45 schreef De-Hamster het volgende:
@Razor: http://www.dumpert.nl/med(...)t_it_giet_oan_,.html
Je bent in goed gezelschap

Nice, prettig weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:56 schreef Razor21 het volgende:
Gaaf wordt wakker en heb 2 mails van Sedo.com.
We are pleased to inform you that a buyer has accepted your fixed price offer for your domain, airsoftevent.com!
Sedo's transfer team will assist you with this transfer to ensure that you take the actions necessary to successfully complete this transaction.
Ik heb vorig jaar blijkbaar een fixed price opgegeven van 250 euro. sedo pakt 50 euro.
Helaas maken ze niet bekend wie hem heeft gekocht. maar toch 200 euro. mijn eerste verkoop via sedo.

Mijn 'pareltje' heeft z'n eerste bezoekers ook al gehad. Doordat ik analytics op die site heb is hij al geindexeerd door google en heb ik opzich al een aardig positie voor een zoekresultaat van een specifieke pagina. Hier ga ik dus de komende tijd wat extra tijd insteken. Maar eerst afwachten wanneer m'n internet wordt opgeleverd (ben net verhuisd)...
 Mijn 'pareltje' heeft z'n eerste bezoekers ook al gehad. Doordat ik analytics op die site heb is hij al geindexeerd door google en heb ik opzich al een aardig positie voor een zoekresultaat van een specifieke pagina. Hier ga ik dus de komende tijd wat extra tijd insteken. Maar eerst afwachten wanneer m'n internet wordt opgeleverd (ben net verhuisd)...

Ach ik maak me nog niet druk. 90 dagen is een belangrijke mijlpaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben benieuwd, schiet nog niet erg op tbh.Maar succes.

Gaat de goede kant op
 Gaat de goede kant op  

AdSense is dan ook alles behalve core business voor Tripple IT. Dit was natuurlijk gewoon één grote reclame stunt voor MobileViewPoint en dan wil je geen reclame maken voor concurrenten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef Xebber het volgende:
Ene Ben van der Burg is nu live de elfstedentocht in zijn eentje aan het schaatsen, al sinds 10.00u.
Hij heeft een bodycam op, dus je kan meekijken hier: http://mobileviewpoint.nl/elfstedentocht
Er staan geen Ads op. Ik zeg: Gemiste kans! #benstedentocht is Trending Topic op Twitter, en heel veel mensen praten d'r over.

Contentblogging werkt in ieder geval 't beste is mijn ervaring. Ik heb een kritisch stuk over de dovenwereld geschreven, en dat op doof.nl laten plaatsen inclusief een link naar mijn eigen website.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je backlinks krijgen door FP berichten?

Volgens mij indexeert google netjes je link als je een comment achter laat op de FP, ook al jij je website invult in je fok profiel.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je backlinks krijgen door FP berichten?

Volgens mij zie je ze wel in google webmaster tools staan..quote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef JDx het volgende:
Volgens mij worden je sig e.d. nooit meegenomen op Fora. Staat op onze tenminste standaard uit.

Ja hoop geld.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef ursel het volgende:
20% aan sedo afstaan, wat een geldklopperij.

Het adres klopt verder ook, maar ik heb nog altijd niets ontvangen?quote:Uw pincode wordt drie tot vijf dagen na bovenstaande datum verzonden.

Nee, het is eightbluhhhlll.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef Razor21 het volgende:
Op Sedo worden 3 letter domeinnamen behoorlijk veel verkocht.
De pest is elke combi bestaat al.
Nu maar gegokt op een 4 letter / cijfer domein : 8bll.com (spreek uit EightBall)
Straks op Sedo knallen.

I know maar toch spreek ik het zo uit lol. Gewoon die a wegdenken.quote:

Het gaat mij er even om dat ik 5 groene vakjes krijg op Sedo.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
**** Parelscanner scanner running ****
Output: No parel found.

Ook .nl?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef Razor21 het volgende:
Op Sedo worden 3 letter domeinnamen behoorlijk veel verkocht.
De pest is elke combi bestaat al.
Nu maar gegokt op een 4 letter / cijfer domein : 8bll.com (spreek uit EightBall)
Straks op Sedo knallen.

Je kan het proberen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook .nl?
Ik heb nvus.nl en jdx.nl nog, kan het geld goed gebruiken.

Ik heb precies hetzelfde probleem, wel goede adres maar na 2 weken nog steeds niets ontvangen in de brievenbusquote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Xebber het volgende:
Aanmaakdatum van uw meest recente pincode: 2 feb. 2012
[..]
Het adres klopt verder ook, maar ik heb nog altijd niets ontvangen?
Weten jullie hoe dit zit, en hoe ik eventueel een nieuwe pincode aan kan vragen?

Zulke links halen we meestal direct weg dus je moet wel valide content erin hebben staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij indexeert google netjes je link als je een comment achter laat op de FP, ook al jij je website invult in je fok profiel.

Heel herkenbaar met tijd invullen naast je fulltime baan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een van mijn websites op TBforum gekocht voor 100 euro ooit eens, nu al een veelvoud aan verdiend. Ik vind het zeker de moeite om daar zo nu en dan doorheen te lopen en te kijken of er nog sites met potentie voor een lage prijs tussen zitten.
Ik hoop vanavond mijn twee nieuwe gerelateerde websites verder in te vullen, onsite seo aan te pakken en serieus naar ranking te gaan kijken wat het plan gaat worden. Kut dat ik full time werk haha, zit nu in de trein en als ik thuis ben is het eten en weer verder met eigen projectjes. Vind me vriendin erg leuk altijd.
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Die balans vinden.
 (als me baas het zou zien
  (als me baas het zou zien   )
 ) 

Ik denk dat ze mensen met een AdSense account dan een extra waarschuwing gestuurd zouden hebben als deze ook gewijzigd zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een idee hoe het nu zit met die Privacy Policy van Adsense? Deze heb ik wel op mijn site staan (ooit copy / paste gedaan en toen mijn naam erin gezet).
Maar onlangs is google natuurlijk bezig geweest met hun Policy...dus ik ben bang dat ik nu een oude policy heb. Het is namelijk verplicht om deze te publiceren (juiste policy) anders kun je een ban krijgen.
Heeft iemand een recente in het Nederlands?

Persoonlijk he. Maarja wie ben ik. Denk ik dat er wel meer uit je site te halen valt. Als je stats een positieve lijn heeft dan zou ik nog verder groeien.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef Razor21 het volgende:
Ik krijg een bod binnen :
Bij deze wil ik graag gelijk een bod uitbrengen van ¤1500,-.

Lol.. Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef Razor21 het volgende:
Ik krijg een bod binnen :
Bij deze wil ik graag gelijk een bod uitbrengen van ¤1500,-.
 Gelijk aannemen zou ik zeggen
 Gelijk aannemen zou ik zeggen  

Het zijn geen paar tientjes (gemiddeld 300 euro per maand). Maar ik denk dat ik nee ga zeggen er is nog iemand anders die een bod wilt uitbrengen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol.. Hoe krijg je het voor elkaarGelijk aannemen zou ik zeggen

1500 euro betalen voor een site waarvoor je 2 uur per dag moet werken om max een paar tientjes te verdienen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |