Zoals ik bij xaban ook al zei, zo'n tekstadvertentie bovenaan een post valt imo niet erg op, en staat er niet erg netjes bij. Onderaan zo'n post ziet het er netter uit, en wanneer mensen reageren zien ze die balk ook langer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:49 schreef Xebber het volgende:
Als we dan toch om meningen gaan vragen, vinden jullie mijn indeling van Ads logisch? Naar aanleiding van star_gazer's bericht heb ik 't e.e.a. aangepast.
Er zit een afbeeldingsadvertentie op de volgende plaatsen:
- Header
- Sidebar
- Footer
Tekstadvertenties op de volgende plekken:
- Op de homepage onder de slider
- Bij elke post, bovenin
Website
Kan het beter?
Klopt, al heb ik Arras al sinds 2005.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Eierbal het volgende:
Haha allemaal arras of look-a-like themes
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Update van: 31-01-2012
[..]
Heb geduld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Heel vreemd, ik heb vanmiddag dus drie advertenties toegevoegd aan mijn site; 1 afbeeldingbanner, en 2 tekstadvertenties. De afbeeldingbanner en 1 tekstadvertentie werden na 10 minuten al zichtbaar, maar stonden op de adsense site nog wel op status 'nieuw'. Nu, staan deze twee op actief. De laatste tekstadvertentie heb ik net een uurtje later toegevoegd dan die eerste twee, maar deze is nu nog steeds niet zichtbaar, en staat nog steeds op status 'nieuw'.
Eens!quote:
Vet!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Eens!
Hier zojuist m'n eerst Android app gepubliceerd in de market. Leuk om weer iets nieuws te lerenHeeft niet heel veel met adsense te maken, omdat dit er nu nog niet in zit. Deze applicatie is echter wel een begin, en ik ben dan ook zeker van plan om meer apps te gaan maken
Samen met eclipse (die je meteen alle errors en oplossingen geeft) en duidelijke info op internet valt het te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Vet!Erg lastig om te maken? Heb sinds kort ook wat android-apparaten en zat hier ook aan te denken. Heb ervaring met C, C++ en Java. Moet denk ik wel genoeg zijn om iets simpels in elkaar te zetten?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is mijn droombaan man! Zit alleen nog op het hbo, misschien volgend jaar als stage?
Voor wie interesse heeft in een goed betaalde SEO baan in Sydney:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:51 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geweldig. Ik denk dat ik genoeg ervaring heb op gebied van SEO, echter niet op gebied van consulting/programmeren (als dat ook een pré is).. Daarnaast heb ik nu nog mijn WO-studie. Mag ik weten voor welk bedrijf?
Dit zie ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zien jullie de CPC staan bij de Keyword tool? Ik namelijk niet.
Ja, dit kun je terugvinden in een hulpprogramma van Google Adwords.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Dit zie ik ook niet.Weet iemand hoe je deze tevoorschijn tovert? Of heb je daarvoor een adwords account nodig?
Na 8 dagen in de volgende maand komt het definitieve bedrag beschikbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef benx het volgende:
Wanneer word er vertelt wat je volgende uitbetaling is, eerste week van Feb?
Krijg je daar maar 25 euro commissie van?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef maikel112 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor deze afgekeurd wordt![]()
[ afbeelding ]
WAT? 88.2k ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef maikel112 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor deze afgekeurd wordt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nee, het gaat erom dat iemand via zijn ad heeft besteld voor 88.2 k en deze fok-user krijgt maar 25 euro commissiequote:
Maar begrijp ik het goed dat zij dus in een impulsieve actie een groot aantal mensen hebben ingeschreven na het klikken op een banner? Damn, wat voor een bedrijf moet dat dan wel niet zijn... Als je zo'n belangrijke bestellingen doet, ga je toch gericht naar zulke sites?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef maikel112 het volgende:
Ben er even ingedoken en het is besteld door een bedrijf dat circa 50 kantoren heeft, zou dus toch een reële bestelling kunnen zijn...
Dat kan ook gebeurd zijn, maar het kan zijn dat er wel OOIT op een banner van hem is geklikt. Met cookies e.d. is dan als nog te controleren hoe een bestelling later is binnen gekomen. Het hoeft niet zo gegaan te zijn dat er op een banner is geklikt, en er toen direct besteld is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar begrijp ik het goed dat zij dus in een impulsieve actie een groot aantal mensen hebben ingeschreven na het klikken op een banner? Damn, wat voor een bedrijf moet dat dan wel niet zijn... Als je zo'n belangrijke bestellingen doet, ga je toch gericht naar zulke sites?
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Idd, die onderaan keek ik overheen, bijna automatisch, die rechtsboven zag ik zelfs helemaal niet. Pas na een tijdje bestuderen van de site zag ik die opeens.
Ik zit ook al een paar dagen te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef Woerd26 het volgende:
Argh, mijn youtube-filmpjes worden nu al een week beoordeeld. Hoe lang gaat dit nog duren...? Van één van de 3 heb ik vandaag een mailtje gekregen dat hij niet is goedgekeurd. Die anderen moeten wel lukken, als ze maar een keertje worden beoordeeld.
Klopt inderdaad, ging een tijd van 43 dagen overheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeurd zijn, maar het kan zijn dat er wel OOIT op een banner van hem is geklikt. Met cookies e.d. is dan als nog te controleren hoe een bestelling later is binnen gekomen. Het hoeft niet zo gegaan te zijn dat er op een banner is geklikt, en er toen direct besteld is.
Dat is inmiddels aangepast.quote:
Ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is inmiddels aangepast.
AfbeeldingsAds in de sidebar en footer, en tekstadvertenties vlak onder de slider op de homepage, onder de 'related content', ook op de homepage, en boven en onder de single content.
Website
Net gevraagd :quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef xaban06 het volgende:
Je krijgt toch een VPS, dan heb je alle soorten toegang, dus ook SSH en FTP lijkt mij?
Of kom je op een Shared VPS te draaien
Ik neem aan dat SVN =Subversion en dan begrijp ik dit wellicht niet, want waar zou de SVN repository dan moeten staan en hoe krijg je toegang tot een SVN client op je VPS? Dat ze geen FTP willen snap ik, maar waarom geen SSH ? De P in VPN staat immers voor private.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Stand van zaken met mijn 2e verhuizing binnen één week. Alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.
Ik heb de dump van de database op een VPS gezet en met de code getest, dit werkt perfect. Ik ga morgen vroeg de boel activeren en verhuizen dan ben je live ! :-)
Dit zegt mij alleen niet zoveel :
Ik heb even bij YourHosting gekeken en ik kan overal in principe bij. Ik wil je wel adviseren om met SVN te gaan werken i.v.m. de code. Wij laten namelijk geen SSH/FTP/SFTP toe op ons netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |