Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd! Geweldige statistieken. Klein vraagje alleen. Ik zie dat je een CTR heb van rond de 14.5%. Is dit niet bizar hoog!? Zijn er nog tips die je met ons kan delen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tips: ads met blauwe links / zwarte text en gebruik link units tussen en onder je content. Ook geen randen om je Ads.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Gefelicteerd! Geweldige statistieken. Klein vraagje alleen. Ik zie dat je een CTR heb van rond de 14.5%. Is dit niet bizar hoog!? Zijn er nog tips die je met ons kan delen?
Bedankt, nuttige informatie.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tips: ads met blauwe links / zwarte text en gebruik link units tussen en onder je content. Ook geen randen om je Ads.
Mijn CTR is trouwens rond de 7%. Wordt tijd om eens te gaan experimenteren met kleur: heb heel lang rond de 11/12% gezeten.
Mijn testsite is al 120 keer terug te vinden, fail van mijn kant haha.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Eierbal het volgende:
Wat duurt het weer lang voordat mn nieuwe site goed is geindexed door Google..
Gisteren bezig geweest met een artikel van bijna 1800 woorden, poef
Ik had de site juist met de testfase extra goed afgesloten, waardoor er nu 1 'onder constructie' pagina te vinden is in Google terwijl er inmiddels alweer een pagina of 15 online zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 16:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn testsite is al 120 keer terug te vinden, fail van mijn kant haha.
gefeliciteerd, een echte inspiratiebron! erg netjes! hou ons op de hoogte van je activiteiten!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef star_gazer het volgende:
Lol, gisteren dus 400 euro binnen geharkt. 270 euro adsense, en 16 leads a 8 euro
Ik doe momenteel erg weinig, omdat ik als SEO werkzaam ben in Sydney, Australië. Na het werk ga ik liever naar de sportschool, de stad en/of het strand eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
gefeliciteerd, een echte inspiratiebron! erg netjes! hou ons op de hoogte van je activiteiten!
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 maal een 330x280 ad unit linksbovenin mijn content. 1 maal een 728 pixels brede link unit halverwege mijn content en aan het eind een gewone linkunit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Jibbe het volgende:
[..]Nice!
Ik zie dat jij 900+ kliks hebt per 14.000 views... dat is vele malen meer dan bij mij...
Kun je misschien een paar tips geven waar jij je banners geplaatst hebt waardoor je zoveel kliks hebt?(en hoeveel banners per pagina?
)
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
1 maal een 330x280 ad unit linksbovenin mijn content. 1 maal een 728 pixels brede link unit halverwege mijn content en aan het eind een gewone linkunit.
Trouwens ook blijven testen. Probeer verschillende kleuren voor de tekst en links etc. Kleur van de ads kan een enorm verschil maken in CTR.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb namelijk drie 728px banners op al mijn pagina's en verder niks meer... heb ook een zeer lage cpc waardoor ik niet zoveel verdien terwijl ik wel meer views heb dan jouw screenshotHoog tijd om wat te experimenteren met mijn banners
Nogmaals dank voor de tips!
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Trouwens ook blijven testen. Probeer verschillende kleuren voor de tekst en links etc. Kleur van de ads kan een enorm verschil maken in CTR.
Onopvallend neem ik aan, want dan is de kans groter dat mensen het opmerken als een stukje tekst wat erbij hoort of dat ze per-ongeluk verkeerd klikken en net op de ad klikken. Je ogen zien het als een stuk tekst. Gebeurt hier op op FOK! ook, die linker ad klik je wel is per-ongeluk op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?
Ik heb de beste resultaten geboekt met het voglende:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?
Maar je wilt toch dat mensen op de ad klikken omdat het aansluit bij hun interesse, niet omdat ze er per ongeluk op klikken. Stel ik heb een interessante pagina over beleggen en de adsense van Binck is duidelijk zichtbaar, dan kan het toch dat mensen daar op klikken omdat ze daar oprecht in geinteresseerd zijn, terwijl ze de add anders misschien over het hoofd hadden gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onopvallend neem ik aan, want dan is de kans groter dat mensen het opmerken als een stukje tekst wat erbij hoort of dat ze per-ongeluk verkeerd klikken en net op de ad klikken. Je ogen zien het als een stuk tekst. Gebeurt hier op op FOK! ook, die linker ad klik je wel is per-ongeluk op.
Star_gazer legt het goed uit imo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Maar je wilt toch dat mensen op de ad klikken omdat het aansluit bij hun interesse, niet omdat ze er per ongeluk op klikken. Stel ik heb een interessante pagina over beleggen en de adsense van Binck is duidelijk zichtbaar, dan kan het toch dat mensen daar op klikken omdat ze daar oprecht in geinteresseerd zijn, terwijl ze de add anders misschien over het hoofd hadden gezien.
3 afbeeldingen/rich-media + 2 tekst geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel Ads mag je nou eigenlijk per pagina?
Dat komt perfect uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Eierbal het volgende:
[..]
3 afbeeldingen/rich-media + 2 tekst geloof ik.
Dank! super duidelijk dit! De link bedoel ik. hoeveel maandelijkse zoekopdrachten zijn nodig om een micro niche op te zetten?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Razor21 het volgende:
Hier handig artikel (maar meeste weten dit wel) om een niche site op te zetten :
http://www.sprout.nl/99/3(...)edkope-research.html
ps: mijn eerste speciaal voor ons geschreven column is af! Staat online op mijn site van Ton Broekhuisen (uit de Metro).
Niet altijd. Als je midner ad units op je site hebt, komen alleen de dure ads (adverteerders die hoog bieden) in beeld. Hoe meer ad units je krijgt, hoe goedkopere de ads die er bij verschijnen.quote:
Dat is mijn droombaan man! Zit alleen nog op het hbo, misschien volgend jaar als stage?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier nog goede SEO-mensen (liefst een jaartje consulting ervaring ofzo) die zin hebben om naar Sydney te verkassen? We zijn hier hard op zoek naar talentJe werkt in een prachtige stad met mooi weer, de economie is booming en je verdient hartstikke goed (je begint met ongeveer 50 a 60k AUD per jaar). Daarnaast is er veel ruimte voor groei binnen het bedrijf.
Je moet wel vloeiende gesprekken kunnen voeren in het Engels (accent is niet erg).
Dat lijkt me echt geweldig. Ik denk dat ik genoeg ervaring heb op gebied van SEO, echter niet op gebied van consulting/programmeren (als dat ook een pré is).. Daarnaast heb ik nu nog mijn WO-studie. Mag ik weten voor welk bedrijf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier nog goede SEO-mensen (liefst een jaartje consulting ervaring ofzo) die zin hebben om naar Sydney te verkassen? We zijn hier hard op zoek naar talentJe werkt in een prachtige stad met mooi weer, de economie is booming en je verdient hartstikke goed (je begint met ongeveer 50 a 60k AUD per jaar). Daarnaast is er veel ruimte voor groei binnen het bedrijf.
Je moet wel vloeiende gesprekken kunnen voeren in het Engels (accent is niet erg).
Ziet er naar mijn mening wel netjes uit. Al zou ik zelf de tekstunits onderaan de artikelen plaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef xaban06 het volgende:
Hoe vinden jullie de ads geplaatst op deze website?
- Altijd 2 blokken aan de rechterkant (sidebar).
- Tekst unit bij ieder artikel, onder de titel.
Nieuwe advertenties verschijnen niet direct, even geduld. Of wacht je al een tijdjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik las hier dat 3 afbeelding/richmedia-advertenties, en daarbij nog eens 2 tekstadvertenties toegestaan waren. Nu heb ik 2 afbeelding-advertenties staan, en 1 tekstadvertentie. Ik probeer nu een 2e tekstadvertentieblok toe te voegen, maar deze blijft blanco staan. Is dit dan toch niet toegestaan? Of doe ik iets fout?
Ik wacht al een tijdje ja, ik heb vanmiddag ook een banner toegevoegd, maar die stond er al na 10 minuten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nieuwe advertenties verschijnen niet direct, even geduld. Of wacht je al een tijdje
Ik ben niet ervaren op het gebied van banners, maar:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:49 schreef Xebber het volgende:
Als we dan toch om meningen gaan vragen, vinden jullie mijn indeling van Ads logisch? Naar aanleiding van star_gazer's bericht heb ik 't e.e.a. aangepast.
Er zit een afbeeldingsadvertentie op de volgende plaatsen:
- Header
- Sidebar
- Footer
Tekstadvertenties op de volgende plekken:
- Op de homepage onder de slider
- Bij elke post, bovenin
Website
Kan het beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |